$$$PGS$$$ "Sweet"

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
13.03.2023 kl 12:55
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Slettet bruker
PGS 27.02.2023 kl 06:45 328471

Sweetspot

Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..

Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..

Ukeslutt, BULL som f!
Redigert 13.03.2023 kl 11:37 Du må logge inn for å svare
Gottmos
10.03.2023 kl 21:31 4171

Så ska det låta.
Jag är ju numera en äldre man och tycker dina estimerat verkar förbryllande.
Ska inte säga omöjlig, men om vi landar på 1 nok så kan jag gå i pension här borta.
Min uppväxt i Norge och västlandet har gett mig vänner och investerare som jag litade på.
Därför hade jag tro förra vintern på låg kurs.
Jag är övertygad om att detta kommer bli en aktie som kommer betala utbyte.
XO god natt

Slettet bruker
10.03.2023 kl 21:32 4171

Se side 3 her:

https://www.pgs.com/globalassets/investor-relations/reports-and-results/q4-2022-earnings-release.pdf

Netto rentebærende gjeld til PGS var 616,7 millioner ved utgangen av 2022, som var 936,4 millioner i 2021. Netto rentebærende gjeld, inkludert leieforpliktelser etter IFRS 16 var 703,9 millioner ved utgangen av 2022 (var 1051,3 millioner 2021)
Redigert 10.03.2023 kl 21:33 Du må logge inn for å svare
Leotwin
10.03.2023 kl 21:36 4157

Pgs falt vel (som alt annet) på grunn av frykt knyttet til amerikansk bankkollaps? Ganske urasjonelt, særlig siden det neppe er tale om noe som vil spre seg til større banker. Men alle som husker 2008 er nok litt på tuppa.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-03-10/silicon-valley-bank-collapses-enters-fdic-receivership?srnd=premium-europe
oppturen
10.03.2023 kl 21:48 4057

Viss du tror gjelden jeg refererer til er fei så får du se side 13. Det er forskjell på netto gjeld og gjeld 😉

Denne her side 37 viser det bra.
https://www.pgs.com/globalassets/investor-relations/presentations/cmd-presentation-jan-2023.pdf
Redigert 10.03.2023 kl 21:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.03.2023 kl 22:13 3919

Du har rett - jeg refererte til netto gjeld men ser nå poenget ditt!
Slettet bruker
10.03.2023 kl 22:38 3784

CPI Numbers fra Us kl 16.30 14 feb.
Redigert 10.03.2023 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
TonyB
10.03.2023 kl 22:52 3807

Det er til tider frykt på verdens børser. Og børsene preges da av at saueflokken følger Saueflokkens leder, Mr Fed himself. Diverse KPI’er er sterkere enn antatt, men oppnår ingen jubel i aksjemarkedet. Dette fordi selv om gode KPI på en måte kan være positivt, så er det ikke så positivt i en inflasjonsgalopp. Det er for varmt, for mange er i jobb. Paradoksalt nok ønskes høyere arbeidsledighet, som deretter gir dempet press på lønnsnivået, som igjen reduserer etterspørsel og derav prisene i samfunnet. Det ønskes flere bedrifter som skal slite rett og slett. Da er det på’n igjen med justeringer rentetopper og rentebaner. Når saueflokkens leder har gitt disse signalene, opptrer sauene i samstemt. Når den første er redd for lommeboka, blir plutselig alle redd for sine verdier. Markedet faller og det er på’n igjen. Been here before you say? Ja, det har vi og for mine aksjer (hovedsaklig PGS og annet offshore) har re-boncen tatt oss stadig lenger nordover. Det er noe med bølgene som skyver stadig litt lenger nordover og faller stadig litt kortere tilbake. Ja, av og til faller de langt tilbake (som nå), men rebouncen har en tendens til også å være sterkere.

Men for all del, en skal ikke på generelt grunnlag kimse av stadige rentehevinger. Dette svir jo for selskap. Først og fremst for selskap i vekstfase, men selvfølgelig også gjeldstunge selskap. PGS har vært et gjeldstungt selskap, og har fortsatt betydelig gjeld, dog også redusert betydelig.

Hvorfor er jeg ikke bekymret for dette? Supersyklus

Jo, det er fordi på toppen av all verdens problemer, så har vi i tillegg en energikrise som følge av årevis med underinvesteringer som dels skyldes verdens politikeres manglende evne til å innse at oljenæringa må gå hånd i hånd med den grønne utviklinga og ikke enten/eller. Det er ikke spesielt hyggelig og motiverende for verdens investorer innenfor det sorte å bli fortalt at oljen skal bort. Vel, reality check needed ! Oljeetterspørselen vil fortsatt være gigantisk in my lifetime. Dette selv om grønn energi/new energy stadig kommer mer på banen, Heldigvis har verdens ledere også fått opp øynene for energisikkerhet, selv om det beklageligvis måtte en meningsløs krig til.

Okay, så selv om PGS har hatt dårlige år, og rett og slett krise i korona-vakumet, har de overlevd. Ja, med hjelp fra aksjonærer (flere ganger), men det kan vise seg å bli en gullkantet hjelp, for deg og de som hjelpte. Det kan bli det smarteste du gjorde.

Hvorfor? Peggy har fått nytt liv, gjenoppstått marked og nye markeder. På toppen av dette skal dette markedet håndteres av klart færre aktører. Dette igjen gir fulle ordrebøker og nærmest sprengt kapasitet. Hva tror du det gjør med ratene? Når i tillegg den opprinnelige lånet refinansieres og tilpasses ny hverdag og ny cashflow, snakker vi om heftig reprising. Den er så smått startet.

Men når en da får dager med sirkus på bakgrunn av KPI’er og tvil oppstår blant menigheten, samt baisserne plutselig får en livlinje for sin agenda, vil jeg re-poste deler av et tidligere innlegg jeg postet etter Q4, som iallefall hjelper meg å påminne meg selv hvorfor jeg er investert i PGS, og hvorfor jeg skal ha lang horisont

Repost:
Vi kan skrive frem og tilbake, olje ditt og olje datt, kurs går ned og kurs går opp, for hvert legg opp skal det som oftes korrigeres/konsolideres tilbake. Men for oss som tror på caset, alltid litt mer opp enn ned, over tid. Og om ikke markedet belønner kursen i nuet pga all verdens makrofaktorer, spill i aksjen, svakt segment eller whatever, så kommer den likevel til slutt. Enten i store bølger eller i mindre bølger. Dette om vi tar tiden til hjelp. Selvsagt må det fundamentale være intakt, men i min verden er dette styrket og styrkes videre.

Så hvorfor tror jeg på caset PGS og at dette er en gullkantet investering? Jo, det kan oppsummeres i følgende:

- Konsolidert nisje. Kun 15 båter i omløp. Altså 15!!! Disse er kontrollert av PGS og Shearwater
- Betydelig økning i kontraktsrater, økt 35% siste år and still rising
- Høye late sales til svært gode priser som følge av økende utforskingsinteresse
- Lettere å få pre-funding blant annet fordi kundene er ivrige på å sikre seg av den lave kapasiteten i markedet.
- Langt mellom ledige linjer i ordrebøkene. Q1-Q3 så og si fullbooket
- PGS regner på stadig voksende anbudsmasse løpende. Stort omfang av «tendere»
- PGS er en gigantisk aktør og markedsledende innenfor seismikk, også rundt karbonlagringseismikk. Merk at rater her er like gode som ved «vanlig» tradisjonell seismikk. Jobben er «roughly» the same.
- Har ambisjoner og kompetanse på å bli store også på seismikk knyttet til havvind, havbunnmineraler. Dvs mange føtter å stå på om etterspørsel etter en spesiell «spesialnisje» går ned. Merk ordet New Enegy som skal bli en betydelig del av PGS’ virksomhet.
- Utviklet OnDemand tjenester for multibiblioteket (t.d Shell-avtalen).
- PGS satser prossering i skyen, dvs de får enorm kostnadsbesparelse og fleksibilitet ift tidligere arbeidsmetodikk. Selskapet kaller selv dette for digital transformasjon
- Sterkt forbedret økonomi. 2 mrd cashflow (og økende as we speak) før finansieringskost. Betydelig redusert gjeld
- Gjeld under kontroll pga sannsynlig uproblematisk refi (editert)

- Det er betydelig fokus på energisikkerhet. Flere og flere fortår at en trenger olje i uoverskuelig fremtid, mens en parallelt jobber med det grønne skiftet. Men det har vært underinvestert i oljen over lang tid. Dette må gi eksplosjon av leting for å møte å tilrettelegge for nødvendig fremtidig produksjon.
- PGS sine kunder bekrefter punktet over. En kan nevne Exxon, Shell, Petrobras, Equinor, Chevron)

Har en tro på dette og at dette i sum vil gi en vanvittig business de neste årene? Har du deretter tro på at den forventede utviklingen vil løfte kursen og den latterlige Mcap på 8 mrd? Er svaret JA, så putt aksjene i safen og nyt dagene. Er svaret NEI, gå gjennom caset en gang til. Er svaret fortsatt NEI, søk jobb hos Dnb Markets
Redigert 11.03.2023 kl 00:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.03.2023 kl 23:05 3741

Estimerer noe nedgang i kpi på tirsdag, da med noe rebound i oljeservice, men enda kraftigere rebound tech, ikke mye som skal til nå for et lettelsesrally.
Brensel
10.03.2023 kl 23:13 3784

Jeg kan stille meg bak denne, jeg som «småsparer»( 125 000) aksjer. Jeg vet godt at all investering medfører risiko. Med gjelden i PGS og tilhørende refinansiering er risikoen høy og stigende for hver dag vi ikke får en melding om at denne er signert og i orden. Det jeg mener derisker caset veldig mye er følgende:

Vi lever i en tid hvor tilgang på energi er viktigere enn noen gang! Hvilket land/stat/verdensdel lar et selskap som er ett av 2(3) innenfor leting etter olje/gass osv forvitre pga gjeld? Svaret jeg er kommet frem til er: INGEN!
Redigert 11.03.2023 kl 00:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.03.2023 kl 23:24 3729

Nå har jeg solgt bilen så nå spørs det hvor jeg bør putte penga. Ikke all verden men ca. 400.000 som det er lite vits å ha i banken iallefall. PGS, Qec, Ecuinor eller hva pokker foreslår dere?
oppturen
10.03.2023 kl 23:25 3752

Oljefondet kunne jo tatt hele obligasjonen til 5% rente bare for å sette standarden 😃
skadi
10.03.2023 kl 23:27 3735

Tony B. dette er det beste innlegg på PGS tråden siden Queen of Cruise kom med sitt berømte analytiske startinnlegg den gang da. 😊
Du skriver: "Oljeetterspørselen vil fortsatt være gigantisk in my lifetime". Jeg håper du er ikke over 50 i dag, jeg er, ønsker deg herved et langt og godt liv som PGS aksjonær. Takk for at du delte dine tanker med oss. 😊
Brensel
10.03.2023 kl 23:31 3736

Det kunne di, men om så skulle skje(og jeg tror det skjer om nødvendig) vil det nok foregå noe mer subtilt enn som så
Londonmannen
10.03.2023 kl 23:50 3672

Meget bra skrevet, TonyB.
I tillegg la jeg merke til i Q&A sessjonen hos NordNet, at Rune fremholdt at dersom seismikkaktiviteten komme tilbake på per-covid nivå, altså aktivitetsnivået i 2019, så måtte seismikkmarkedet tilføres 10 stk flere skip! Det var umulig for PGS og Sharewater å kunne oppfylle i det korte bildet. Men dette sier også noe om hvor følsomt seismikkmarkedet er for økt behov, og det er ikke vanskelig å skjønne hva dette vil si for ratenivået i tiden som kommer. Jeg tror mange av oss vil bli overrasket over hvor mye ratene vil stige gjennom 2023. For at det går mot økt etterspørsel etter seismikktjenester det viser uttalelser fra de store oljeselskapene og hvilke ressurser de vil bruke på økte leteaktivitet.

God nett! Med kapitalen investert i PGS sover jeg som en stein, og drømmer særdeles gode drømmer…….
Oldking
11.03.2023 kl 00:09 3606

TonyB!
Jeg kommer ikke til å søke jobb i DnB Markets. Heller ikke i Finansavisa. Straks pensjonen er på konto, kjøper jeg flere PGS-aksjer som går rett i safen der de andre
er. All in. Hverken mer eller mindre. I hvert fall så lenge markedet øker og tilbudsiden ikke viser tegn til å øke tilsvarende, Så ser jeg frem til utbytter også. De kan jo bli ganske så grævlige…
Slettet bruker
11.03.2023 kl 01:15 3406

🤴
rischioso
11.03.2023 kl 06:21 3133

He-he, det er nok ikke Ringnes å få tak hvor jeg befinner meg så veldig mye kan du ikke ha lest deg opp - men for all del hyggelig av deg å presentere deg selv så vi andre vet hva vi kan forvente oss av input fra den kanten ...

Jeg for min del velger ta opp viktige selskapsspesifikke saker som det vil være naturlig for en investor diskutere, men om man ikke har peil eller ikke ønsker at slikt skal komme frem i lyset så svarer man gjerne med personangrep og det forteller jo også en hel del, men bidrar jo ikke til gode diskusjoner om og rundt caset noe de fleste som leser trådene er på jakt etter så hvem som da er trollet - ja, det gir seg jo selv ... ;)

Fortsatt god helg!
rischioso
11.03.2023 kl 06:49 3086

Utfordringen slik jeg og mange med meg ser det og har sett en god stund hvor det meste peker i den retning er at det ikke eksisterer noe enten eller - altså vi er og vil fortsatt være avhengig av fossilt i lange tider fremover, MEN avhengigheten er blitt mindre og vil fortsette å krympe i årene som kommer grunnet det grønne skiftet med sol, vind og hydrogen toppet med kjernekraftverk.

Ja, det har vært underinvestert i oljenæringen det siste 10 året noe som alene taler for en ubalanse mellom tilbud og etterspørsel, MEN så kom covid og deretter krigen i Ukraina toppet med inflasjonen som endret veldig mye og ikke minst har gitt varige endringer både med tanke på holdninger, og vaner etter flere år med nedstegninger toppet med et europeisk race i det grønne for å gjøre seg minst mulig og hurtigst mulig uavhengig av russisk olje og gass. Det endret seg ikke fordi covid endret seg og summen av dette virker å balansere ut mye av den ubalansen man trodde ville komme hvor Kina nylig har meldt at de ser en langt mindre vekst fremover enn først forventet ergo så vil etterspørselen ikke nå de høyder man først trodde.

Den EU-boikottede russiske oljen har funnet andre kanaler hvor India og Kina nå er blitt de største mottagerne av billig-oljen noe som balanserer ut den delen man trodde ville skape ekstrem peaker og oljepris estimater på 200usd/fatet og høyere - den kom aldri og vill heller ikke komme og dermed blir det naturligvis heller ikke den letebonanzaen man så for seg for dette henger jo naturlig sammen og av samme grunn er vi nå hele 4 kvartaler ute i den såkalte supersyklusen hvor selskapet fortsatt ikke har levert tall som verken lever opp til forventninger eller bekrefter en supersyklus og av samme grunn befinner oljeprisen seg på lave 80 tallet og ikke 200+ og mest sannsynlig vil bli lavere fremover med tidvise peaker på veien ned mot 50-70 nivået ...

Mao, den alternative sannheten om en supersyklus og et lete-bonanza med en eksplosjon i ratene virker kun å eksistere på PGS trådene og det er et farlig vakuum å befinne seg i for sannheten kommer for en dag også her og kanskje allerede sammen med Q1 talla og da kan det bli stygt - veldig stygt, for veldig mye er allerede innbakt i dagens kurs uten at selskapet har levert tilsvarende - ikke en gang i nærheten ...

Jeg skjønner godt at det er langt lettere å ta til seg og støtte innlegg som underbygger ens eget håp, men aldri dumt å ha 2 tanker i hodet samtidig - dette til ettertanke ... ;)

Fortsatt god helg!
Redigert 11.03.2023 kl 07:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.03.2023 kl 07:20 2980

Mulig refikongen kommer, fullt mulig. Risotto bryr vi oss lite om:)
rischioso
11.03.2023 kl 07:28 2936

Ja, REFI'en kommer den nettopp fordi den må komme for ellers hadde ikke selskapet vært i stand til betjene lånene fremover med stadig nye rentehevinger så krise REFI'en vil nok komme veldig snart og det mest sannsynlig tett opp i mot Q1 talla kommer på bordet for å bremse litt av skuffelsen over nok et greit, men ikke godt nok resultat langt inne i supersyklusen, men siden det nå er innbakt veldig store forventninger selv etter 3 svake kvartaler så spørs det om markedet velger å se gjennom fingrene med nok et svakt kvartal. Også er det en reell risk for at selv med REFI'en på plass så er det ikke sikkert at den totale kosten blir noe mindre av betydning grunnet skyhøye renter så den merkostnaden spiser nok opp veldig mye av den fordelen en mindre gjeldsbyrde skulle ha gitt på ellers like vilkår - om ikke lenge har vi fasit ... ;)

Redigert 11.03.2023 kl 07:32 Du må logge inn for å svare
HAS
11.03.2023 kl 07:31 2931

https://oilprice.com/Energy/Energy-General/The-UAE-Is-Worried-About-An-Oil-Supply-Shortage-In-2024.html

Både Opec og EIA har lenge advart om at manglende investeringer vil skape store forsyningsproblemer.

"Vi må lete natt og dag", har det blitt sagt.

Dette gir et helt annet bilde av virkeligheten enn det du forsøker å tegne.

Fortsatt god helg:)
rischioso
11.03.2023 kl 07:43 2883

Tyskland har i løpet av kort tid gjort seg nærmest uavhengig av russisk olje og gass så det bekrefter at nød lærer naken kvinne og spinne. Når verden i tillegg befinner seg i en inflasjonsboble utenfor kontroll hvor rentehevinger er verktøyet så vil det skape et ras av konkurser med tilhørende høy arbeidsledighet som igjen skaper mindre spending, mindre reiser og mindre forbruk i en ond og nedadgående spiral frem til inflasjonen er under kontroll noe som vil ta lang tid og i en slik setting så vil verden gå inn i en sparebluss med mindre etterspørsel etter det meste inkludert olje og gass - derav balansering av etterspørsel vs tilbud og den forventede supersyklusen vil fortsette å glimre med sitt fravær - faktisk ikke mer komplisert enn som så - husk aldri dumt med 2 tanker i hodet samtidig selv om den ene ikke støtter ens eget håp om en supersyklus så kan den være den riktige ... ;)
HAS
11.03.2023 kl 08:05 2794

Helt greit at du har dine meninger, men du begynner å temmelig aleine med dine analyser. Der er langt mer sannsynlig at en undervurderer faren for energimangel i årene framover. Hele bransjen posisjonerer seg for dette, og det kommer nye bekreftelser daglig.
Slettet bruker
11.03.2023 kl 08:11 2763

Vi har nok enda ikke sett begynnelsen på etterspørselen. Det tar alltid litt tid før det materialiserer seg. Og det er ikke bare drivstoff olja brukes til.
oppturen
11.03.2023 kl 08:15 2744

Ikke la dere lure, narkssiten jakter billigst mulig inngang før refi blir lansert. Hen skal trolig posisjonere seg på mandag og taktikken er å skremme flest mulig til å selge slik at hen får kjøpe billigere.
HAS
11.03.2023 kl 08:24 2689

Handelsmønstert har fulgt samme spor siste dager, og sannsynligvis økte shorten ytterligere på fredag. Fortsatt en viss usikkerhet knyttet til refi-forhandlingene, men med et akseptabelt resultat vil noen få det fryktelig travelt med å dekke seg inn.
rischioso
11.03.2023 kl 08:25 2718

Bransjen ja - de håper jo også, men verden - den har ikke samme syn noe vi ser på oljeprisen ...

Soros var veldig alene i sitt veddemål om pundet, MEN det var han som hadde rett - mao, saueflokken har sjelden rett fordi de følger blindt håpet om det som vil gagne dem mest og sluker derfor ukritisk absolutt alt som kan støtte ens eget håp og det eller de som argumenter for noe annet blir ansett som fiendtlig - det er da man befinner seg i fornektelsen og blir sin egen verste fiende og fornektelsen er den som har frarøvet flest formuer gjennom tidende ...
HAS
11.03.2023 kl 08:33 2657

Av og til kan man lykkes med en Lottokupong, og noen ganger kan man lykkes med å gå på tvers av strømmen. Gevinsten kan være stor, men sannsynligheten for suksess er oftest forsvinnende liten.

Der er lov å baisse og skape usikkerhet, men de som har latt seg skremme til å selge blir arge konkurrenter på neste holdeplass:)
__eagle__
11.03.2023 kl 08:33 2691

Du jobber hardt nå ris. Tror ikke du har så stor innvirkning her som du selv håper.
Hvis du har noen som fortsatt følger dine råd, har de gått glipp av store summer.. Kjenner vi deg rett skal vel aksjen i 50kr etter du har kjøpt deg inn på mandag:)
rischioso
11.03.2023 kl 08:35 2677

RE - men med et akseptabelt resultat vil noen få det fryktelig travelt med å dekke seg inn.

* Hvorfor det? Det virker å være helt misforstått for en REFI har vært kjent siden kursen stod i 6 kroner og nå står kursen i det dobbelte uten at REFI er på plass, uten at vi kjenner til betingelsene og uten at vi er sikre på at den blir gjennomført uten en emi. En REFI er helt nødvendig for uten den så ville selskapet kommet i konflikt med lånebetingelsene. Mao, det er ikke REFI'en som vil trigge en positiv kursutvikling fra dette nivået for en REFI er allerede bakt inn i dagens kurs og vel så det - det er den faktiske inntjeningen og forventningene fremover som vil bestemme den videre retningen og da vil man se på forholdet mellom den faktiske gjeldskostnaden med økte renter etter REFI med eller uten emi vs den faktiske inntjeningen og det er her risken er skyhøy for at markedet vil bli skuffet for det er en reell risk for at inntjeningen fortsatt øker for sakte og for lite noe den har gjort de siste 3 kvartaler ....
Slettet bruker
11.03.2023 kl 08:36 2687

Jeg trur folk i hvite frakker har funnet ris.som ett meget interessant objekt å forske på. 😎
Slettet bruker
11.03.2023 kl 08:40 2684

Patetiske Ris kjører den samme papegøye-argumentasjonen gjentar seg selv til det kjedsommelige nå er han i krisemaksimerings-modus🫢 Dette er fyren som sist han var seriøst inne satt og hausset caset til skyene før han røyk ut på en S/L eller ett panikksalg rundt 7.5, trist for deg det Ris, hadde du kjøpt tilbake eller holdt hadde den økonomiske situasjonen din vært anderledes idag! Du har zero troverdighet på tråden!
Slettet bruker
11.03.2023 kl 08:43 2673

Jeg blokkerer deg ila dagen - du provoserer meg noe enormt, det skal du ha! Det som provoserer mest er at jeg ikke forstår hva du har som agenda. Å presse ned kursen? Nei - med 300mnok omsetning er det vanskelig og det forstår selv du. Kanskje skremmes en full onkel med 7000 aksjer og en bestemor med 9000 - dette påvirker ikke noe som helst (annet at du ødelegger for onkelen og bestemor:)).

Du er ubesluttsom og grådig men feig. Dermed argumenterer du for dine valg som stadig endres, må være noe slikt. Lykke til med utviklingen av beachfront eiendomsmasse i Asia forresten - tro meg; jeg er imponert! 😎
Redigert 11.03.2023 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
rischioso
11.03.2023 kl 08:47 2654

Det må være behagelig å gå rundt med skylapper og ikke ta inn over seg hva som faktisk skjer, men det spørs om det blir like behagelig å ta de av down the road ...

Jeg jobber ikke hardt og har ingen intensjon om å endre noe, jeg er kun et krydder på tråden som maner til edruelighet gjennom å argumentere med en litt annen vinkling enn den fastlåste ukritiske varianten som preger tråden, men valget er helt og holdent den enkeltes og slik vil det forbli ... ;)

Nei, nå er det tid for en løpetur på stranden med en påfølgende spicy fiskemiddag og ditto drikke - takk for en nærmest kreativ diskusjon og en fortsatt god helg hvor enn i verden man befinner seg!
HAS
11.03.2023 kl 08:57 2569

Foreløpig har det vært en behagelig reise up the road med eller uten skylapper.

God joggetur på stranda; kan sikkert være lurt å spisse forma til mandagen:)
__eagle__
11.03.2023 kl 09:02 2540

Har aldri vært sikrere på en investering:)
Korreksjoner vil alltid komme, men retningen er klar 🔥
Endrer ikke du i argumentasjon?
Hadde jeg giddi å tatt meg tiden kunne jeg limte inn innleggene dine hvor du endrer mening flere ganger innenfor noen dager.
Det skjer ikke sjeldent heller..
God løpetur og helg:)
Slettet bruker
11.03.2023 kl 09:16 2436

Ikke plass til sånne som deg i min verden, et kvalmende vesen innpakket i velartikulert språk med fokus å lure aksjonærer til å selge.
Jeg tar fengelsstraff for slike som deg.