HOLTER GÅR AV

Goldsmith
AZT 22.03.2023 kl 10:47 1019

Ja, ja.

Ingen på formuet skal ihvertfall si at de ikke ble advart!

Nå har Roskrow klart kunststykket å kvitte seg med samtlige styremedlemmer og to administrerende siden hun kom inn i styret. Det er en utvikling jeg har spådd, og som er i tråd med hennes bakgrunn med korte CEO og styrestunt. ArcticZymes er det eneste selskapet hvor hun er den overlevende, og da må det gå slik det har gjort.

ArcticZymes er et selskap med veldig interessante produkter og en helt uakseptabel eier og styringsituasjon. Hovedutfordringen er at selskapet ikke har kompetente eiere som leder selskapet i riktig retning. Det var grunn til optimisme når den nye, svenske gruppen kom inn, men de viste seg å være twitterkonger snarere enn seriøse eiere. Det er synd. Selskapet blir ikke investerbart før selskapet får en ledende eier som tar ansvar og bytter valgkomitee og styret!
Redigert 22.03.2023 kl 11:34 Du må logge inn for å svare
bj111
22.03.2023 kl 11:01 977

Du er klar over at Holter har vert sykmeldt en god periode i forkant av at han nå går av? Ganske så usmakelig det du skriver om du ikke har sett hans sykemelding.
Goldsmith
22.03.2023 kl 11:06 946

Selvfølgelig er jeg klar over det.
Når det er konflikt er det gjerne slik prosessen blir!

Realisme og fakta er sårt for menigheten.
bj111
22.03.2023 kl 11:19 888

Jaja du får mene det du vil. Synd at Holter går av men ser ikke den store krisen i dette slik du gjør men er ikke kjent med at det har vert noen konflikter her men så abonnerer jeg ikke på Se og Hør.
Hadde det vert for et par år siden så ville jeg sett på tapet som større ettersom organisasjonen var mye mindre og vanskeligere å se de dyktige folkene. Syntes siste presentasjon ga et godt inntrykk så får resultatene fremover tale for seg selv. Det er resultatene som betyr noe her og det ser bra ut om man løfter blikket.
oppturen
22.03.2023 kl 11:28 848

S. Lien pusser vel på CV’en nå 😎
bj111
22.03.2023 kl 11:50 791

Huff da :-P