Er disse batterier leveret og hvornår

Kvike11
ENSU 15.05.2023 kl 11:01 1776

Ensurge Micropower har mottatt den første produksjonsordren for 150.000 enheter av sitt oppladbare 1-100 milliampere solid-state litium mikrobatteri.

Ensurge forventer ytterligere bestillinger i 2023 og utover fra denne kunden.

Det fik Ensurge i December 2022 og da var alt klar til produktion, hvorfor får vi intet at vide om denne ordrer.

Mange har minus på deres beholdning, så stop venligt med at skrive om hvem der taber hvad og hvornår, næsten alle havde forventninger til selskabet.

Det drejer sig om at se fremad, og hvis ENSU har fortalt løgne til marked, må bestyrelsen stå til ansvar og ledelsen ligeså, med alt de ejer og har..
Alle føler hvis de er blevet snydt ved den sidste store emmission til kurs 0,10 og kommer der split nu og et senere, er det en bevist "advokat-svindel" handling og alle mindre aktionærer ( under ca 35.000 nkr ) mister alt
Håber der snart kommer skred i produktionen i døgn drift, så vi kan hente noget af det tabte..
Redigert 15.05.2023 kl 11:16 Du må logge inn for å svare
Kvike11
18.05.2023 kl 14:57 1579

Der er så mange kloge hoveder herinde fra Norge, og ikke en eneste kan svarer på mit spørgsmål.
Er der leveret batterier, eller er der ikke leveret et eneste batteri.
ENSU ledelse som også læser forum, må også svarer hvis de ikke er stukket af med halen mellem benene, inden de måske skal til at betale milliard erstatning til aktionærerne for usandheder.
Det må snart være på tide at der er en der viser rettidig omhu i ENSU ,evt. fra selskabet, og står frem og fortæller hvad der er op og ned.
RobRoy
18.05.2023 kl 15:35 1543

Slik jeg har forstått det skal de 150k batteriene leveres i inneværende kvartal. Mulig jeg har misforstått.
Gullhaugen
18.05.2023 kl 17:05 1484

Du får sende en epost til nye CEO/Mark. Han har løyet på hvert eneste punkt i sine lovnader sålangt.
tynnidioten
18.05.2023 kl 17:29 1447

Tviler på at det er levert et eneste batteri.
I beste fall noen prototyper.
Gullhaugen
18.05.2023 kl 18:39 1387

JA Dette er mest sannsynlig en av de største investor svindlene på 10 år. Noen bør bures inne snart
Redigert 18.05.2023 kl 18:40 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
18.05.2023 kl 18:51 1376

Er ikke du opptatt av aksjonærlister og at «de store» laster opp ?
I morgen kommer det melding om at Tigerstaden har solgt resten.
True
18.05.2023 kl 20:24 1322

Vel, de lastet opp denne presentasjonen her om dagen: https://www.youtube.com/watch?v=LzQuVxA4pCg

Jeg gadd ikke å se den... Har hatt nok med falske forhåpninger.

Det eneste håpet man kan ha her, er at de greier å pumpe opp dette luftslottet en gang til. Men det vil, som nevnt tidligere, ta sin tid.
Kvike11
22.05.2023 kl 11:26 1007

Jeg glæder mig over de ikke meddeler noget som helst om den store ordre på 150.000 batterier som skal leveres inden udgang af 2 kvartal.
Alt må gå efter planen og de første batterier leveres i denne uge.
Alt andet ville være tudetosset, da de lige har meddelt at de vil leverer flere batterier i år, og ikke en lyd om ordren som nu leveres.
Derudover ville det være meget dumt at give selskabet til en tidligere konkurs rytter fra Tandberg., han kunne være et tint par med storaktionær
Det virker på mig som et par værre plattenslager, der regner med at overtage selskabet, hvis de ansætter ny formand, som skal have ca 30% af værdien i selskabet.
Et selskab som nu er på rette vej.

En emisjon hvor Ketil Skorstad tok nesten 20 prosent etter å ha solgt seg ut bare noen dager i forveien.

Dette gjorde at selskapets tredje største aksjonær Robert Keith i slutten av april ville hyre inn Tandberg-guru Terje Rogne som styreleder for å kommersialisere selskapet.


den ene solgte sig underligt nok ud inden den nye emission , og købte derefter 20 % af de nye aktier, og nu skal hans gode ven ind og have gratis aktier.
hvem tror de at de er
og regner de alle andre for idioter.
Bliver kursen holdt ned idag, så den nye chef kan få endnu flere aktier --GRATIS
Kvike11
06.07.2023 kl 13:15 541

Super at ingen ved om de har leveret de 150.000 batterier, selv selskabet meddeler ikke at de ikke er leveret.
Er Toyota på vej ind som kunde
ENSU har løsningen på fast forbrændsel batterier
På tide der sker noget i ENSU, bortset fra de vil have flere penge fra aktionærerne.
Kan give et kæmpe gennembrud, hvis de har patent på deres batterier,
som vel kan skaleres op.
Redigert 06.07.2023 kl 13:16 Du må logge inn for å svare