...

geo01
26.05.2023 kl 00:29 48921

.
Redigert 05.06.2023 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Delta_S
05.06.2023 kl 13:06 2147

Til Informasjon 05.06.23:

9 av 9 skip er nå aktive og på vei eller er i jobb! 🎉🎉🎉

- Ramform Vanguard: På jobb utenfor Bergen Norge. Leger ut streamer, det er snakk om timer/et par dager føre det er klart for å skyte seismikk. ! 😉
- Ramform Hyperion: På jobb utenfor Norge i Barentshavet. Jobb ble annonsert for ikke mange dager siden. Jobb 40 dager +, Etter denne glider hun over i neste jobb i Nordsjøen som ble annonsert i dag 31.05.2023 jobb på ca. 70dager+. 🎉
- Ramform Sovereign: På vei til jobb (Malaysia)! Oppstart om få dager! + Mega jobb utenfor Australia 9mnd++ svært sannsynlig for at hun glir over på etter MC jobben er ferdig. Australia jobben er ikke annonsert ennå(muligheten er meget stor for at PGS får den eller har alt fått den…). 😉🎉
- Ramform Tetys: På jobb utenfor Brasil. 🎉
- Ramform Titan: Jobb utenfor Namibia er ferdig før tiden. Hun ligger til kai i Walvis Bay. Ikke lenge føre hun starter å flytte på seg til neste jobb. Jobb blir snart annonsert. Ut på jobb om ca +/- 5dager! 🎉
- Ramform Atlas: På jobb utenfor Namsos Nordsjøen! 🎉
- Sanco Swift: Jobb utenfor UK og Irland nr 2 nærmer seg snart ferdig! Snart over i neste jobb som er NY wind farm USA. Ikke lenge før vi for en annonsert jobb. Svært nærme nå!!😉 🎉
- PGS Apollo: Har flytte seg fra Farsund til Skagen Danmark. Hun er snart klar for jobb sammen med Vanguard. Etter 4D jobben er det over til Brasil sammen med Ramform Victory oppstart i underkant av 26dager... Denne er også verdt å følge med på Marin Traffic. 🎉
- Ramform Victory: Ligger til kai i Nederland. Neste stop og jobb (4D jobb) er Brasil. Oppstart mnd skifte Juni/Juli. Hun er på vei 15dager seilas over fjorden må påregnes. Så kan en legge til en goodwill på 5-7dager med å legge ut utstyr. Det kan og hende den skal innom Las Palmas og for en Pitstop +2dager…!!! 🎉🎉🎉

Sammendrag:
Innen noen dager vil det være 🚢🚢🚢🚢🚢🚢🚢🚢 av 🚢🚢🚢🚢🚢🚢🚢🚢🚢 i jobb (8av9skip). (innen 10.06.23).
Mnd. skifte Juni/Juli er det 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 av🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 🚢 (9av9 skip i jobb). (ca. 26.06.23).
rischioso
05.06.2023 kl 13:15 2098

geo01 skrev Innlegget er slettet
RE - Hadde Dere solgt på idag om Dere visste aksjeutbyttet var 2 kr eller mere? Det er en tanke som blir en realitet for 2024.

* Hadde du blitt sittende med ned fra 13+ til 7 om du visste at den skulle ned hit? Nei, selvfølgelig ikke og like lite vet du om og når det blir utbytte ...

RE - Når Gjelden nedbetales mars 2024 er også nto gjelden veldig mye lavere.

* Ja, men om de ikke leverer overskudd så kan de jo ikke betale ned gjelden over drifta og da er det i realiteten aksjonærene som betaler gjelden fra emisjonspengene noe som igjen vil skape usikkerhet og hvorvidt det kommer ny emi noe som igjen skaper ytterligere kurspress ...

RE - Uansett så tenker jeg aksjen er 7 kr og overskuddene kommer når de kommer,markedet vil vel ikke betale mere,men det spiller ingen rolle i år men jeg tær ikke sitte uten aksjer nå,plutselig kan det ta av.

* Aksjekursen tar ikke plutselig av uten grunn og når slike grunner av betydning fortsetter å glimre med sitt fravær så uteblir også rekylen.

RE - Sover godt med denne nå.

* Aldri lurt og sove i timen noe man burde ha lært når man sov fra 13+ til 7 for nedsiden - ja, den er alltid og til en hver tid 100% ....
Redigert 05.06.2023 kl 13:17 Du må logge inn for å svare
NEWREP
05.06.2023 kl 13:18 2080

Ål med det tjukkeste slimet😡
rischioso
05.06.2023 kl 13:20 2055

.... er den vanskeligste å fange ...;)
Redigert 05.06.2023 kl 13:20 Du må logge inn for å svare
geo01
05.06.2023 kl 13:53 1937

Jeg mente ikke svare deg Delta,men RIsmannen eller Riskveinnen.
Du sitter kort,og du ser ikke poenget.
Om kursen går til 13 så selgere jeg ikke likevel da jeg vil ha utbytter,og med en sterkere kapitalstruktur er det ingen ting og frykte med fremtidens inntjening.
Aksjen hppper opp og ned,så er det bare og trade.
Om 5 år er kanskje utbyttene på 10 kr tilsammen og en langt høyere aksjekurs og netbetalt alle lån.
Da snakker du pensjon om 10 -15 år.
Korte ned og oppturer spiller liten rolle men om du trader 10 øringer og gearer alt for høyt eller sitter for tungt er det ikke så greit og sove nei,derfor har jeg ikke så mange aksjer som dere med hundretusenvis av aksjer.
Jeg trader ikke en pengemaskin,eller selger en aksje i Pgs.
Lykke til.
Redigert 05.06.2023 kl 14:04 Du må logge inn for å svare
Bulleys
23.06.2023 kl 18:56 502

Den som sier att aksjer er kjedelig sport har ikke prøv pgs før ble noen 100 mill i tap på verdien til pgs I dag å spent på å se hvor langt ned vi skal. ryker 4.8 så tror jeg vi blir liggende her å surre frem til tall slipp.krysser fingrene for att DNB sitt kursmål på 5 sørger for att det snur. Lykke til