$$$PGS$$$ 😶🌫️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
03.08.2023 kl 12:43
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
"Men, mye gode kirsebær på Ullern😋"
Bra du enda sykler rundt med sprettert i baklomma og bevarer lekenheten✨️
Bra du enda sykler rundt med sprettert i baklomma og bevarer lekenheten✨️
Må ha vært en fin tid. Selv opplevde jeg kun hybelhuset og dets gleder sent syttitallet. Det var fint i Oslo på den tiden.
mingus7777
29.07.2023 kl 23:10
7009
Uten dekning mandag-torsdag ser det ut til. Kan jo kanskje bli litt spennende:)
Piloten
29.07.2023 kl 23:48
6902
På generelt grunnlag så var alt mye bedre før. De av dere som har levd litt vet det. Så er det jo sånn at verden går videre. Som aksjonærer skal vi vel være glade for det. Forbedring, forenkling og bla bla bla øker inntjening for hver igangsatte krone. Men CB på 90-tallet....den tiden kommer aldri tilbake....
Edgar A
30.07.2023 kl 00:00
6853
Bjørn Muller vokalisten i Backstreet girls bodde også der i en haug med år
Hvis han ikke bor der fremdeles
Hvis han ikke bor der fremdeles
Ja de digger det! Tenk at de lot 5 tallet gli igjennom fingrene før ferien…
Thesistulling
30.07.2023 kl 00:19
6846
Syntes jeg kjente igjen trappa der i programmet som gikk om dem under covid.
Var noen som stjal alle trusene mine en gang der i tørkerommet.
Kun dem, og ei sort T-skjorte......
Var noen som stjal alle trusene mine en gang der i tørkerommet.
Kun dem, og ei sort T-skjorte......
Slettet brukerskrev Learn how to $urf🏄♀️ effortlessly 🌊on the Luckplane✨️ https://youtu.be/1drw1gyzo0Y
rischioso
30.07.2023 kl 02:49
6664
RE - TA er ikke lenger noen kunst, det fins drøsser av nettsider som lister opp alt du trenger, både gulv og tak og det som er, man trenger hverken regne eller lese charts selv - Og no offense ment til Ris.
* Beklager, men du er helt på viddene - her oxo. Kunnskapsmangelen din er ikke bare en offense mot meg, men mot alle som bruker TA som et hjelpeverktøy, mot TA'en selv og ikke minst mot deg selv....
TA er som bibelen, det er like mange måter å tolke den på som antallet som leser den fordi det finnes ingen fasit med 2 streker under og av samme grunn kreves det desto mer av de som skal tolke alle enkelt variabler, sette de riktig sammen for så og se dette i sammenheng som igjen vil lede til en riktig konklusjon om en fremtidig kursutvikling. Dette er vitenskap og som med all vitenskap så feiles det til tider selv om man er å anse som dreven.
Så bekymringen din burde du heller snu mot deg selv som tror at det er bare å google frem en automatisert teknisk analyse, bruke den og tro at du vil tjene penger - slik er dessverre ikke virkeligheten - men for all del, forstår man ikke noe så skal heller ingen andre forstå det så da er det jo bare å google i vei - og lykke til med det ...;)
* Beklager, men du er helt på viddene - her oxo. Kunnskapsmangelen din er ikke bare en offense mot meg, men mot alle som bruker TA som et hjelpeverktøy, mot TA'en selv og ikke minst mot deg selv....
TA er som bibelen, det er like mange måter å tolke den på som antallet som leser den fordi det finnes ingen fasit med 2 streker under og av samme grunn kreves det desto mer av de som skal tolke alle enkelt variabler, sette de riktig sammen for så og se dette i sammenheng som igjen vil lede til en riktig konklusjon om en fremtidig kursutvikling. Dette er vitenskap og som med all vitenskap så feiles det til tider selv om man er å anse som dreven.
Så bekymringen din burde du heller snu mot deg selv som tror at det er bare å google frem en automatisert teknisk analyse, bruke den og tro at du vil tjene penger - slik er dessverre ikke virkeligheten - men for all del, forstår man ikke noe så skal heller ingen andre forstå det så da er det jo bare å google i vei - og lykke til med det ...;)
Redigert 30.07.2023 kl 02:57
Du må logge inn for å svare
Blue Cow Group
30.07.2023 kl 04:01
6701
Du veit jo at du sjøl er fersk Ris, og du veit sjøl at du trodde børspause var sluttauksjon.
Og jo, det finnes flust av nettsteder som viser akkurat de samme gulv og tak som du snakker om.
Greit med litt ego, men vær nå i det minste redelig.
Og jo, det finnes flust av nettsteder som viser akkurat de samme gulv og tak som du snakker om.
Greit med litt ego, men vær nå i det minste redelig.
rischioso
30.07.2023 kl 04:17
6699
Det jeg og flere med meg skjønner er at du ikke har peil og egentlig er irritert på deg selv fordi du ofte feiler og dermed går frustrasjonen utover andre som lykkes. Jeg kan leve med det for dine feiltrinn og feiladresserte frustrasjon kan ikke endre på det. Det triste er jo at du gjennom fornektelsen ikke vil kunne lære, men for at jeg skal kunne tjene så må noen andre tape og du virker å være en av disse - så for meg kan du bare fortsette å google - vi må jo alle få lov til å gjøre det vi er best på - deg inkludert...;)
Gjør oss alle en tjeneste og ikke svar så innlegg av betydning igjen kommer i fokus - Fortsatt god helg!
Gjør oss alle en tjeneste og ikke svar så innlegg av betydning igjen kommer i fokus - Fortsatt god helg!
Blue Cow Group
30.07.2023 kl 04:31
6674
Du vet jo selv at du er fersk og trodde børspause var sluttauksjon Ris. Du trodde sluttauksjonen starta i 1 papir klokka 16:04 på q2 dagen 20 juli. Flere andre godta seg og sa 3. børspause på 1 dag, vi er i støtet. Du parerte med sluttauksjonen kom tidlig i dag...i pgs.
Her skal jeg hjelpe deg, det handler ikke om googling men om en masser av nettsteder som gjør TA og skriver AKKURAT de samma gølv og tak som deg.
Driver du å leser charts selv trenger du ikke lenger:
https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=100068
Her skal jeg hjelpe deg, det handler ikke om googling men om en masser av nettsteder som gjør TA og skriver AKKURAT de samma gølv og tak som deg.
Driver du å leser charts selv trenger du ikke lenger:
https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=100068
https://youtu.be/XTSvCHbd3_E✨️
For å omsider løfte Ťakhøyden i et forum ofte beskyldt for å være psykelig opphengt i brettefolder og tellekanter, og ved det faktum at det allerede er nokså sent, 🌈🦄., velger jeg her å videreformidle en kanskje noe ""nutty"" tese, hvis empiri er omstridt, om De Ni Dimensjoner vi eksistererer i Samtiditig. Kjør Debatt😉 eller i allefaĺl God Dag 🌞
For å omsider løfte Ťakhøyden i et forum ofte beskyldt for å være psykelig opphengt i brettefolder og tellekanter, og ved det faktum at det allerede er nokså sent, 🌈🦄., velger jeg her å videreformidle en kanskje noe ""nutty"" tese, hvis empiri er omstridt, om De Ni Dimensjoner vi eksistererer i Samtiditig. Kjør Debatt😉 eller i allefaĺl God Dag 🌞
Redigert 30.07.2023 kl 05:45
Hostharkhsomliga$iĝeŔ-bananar, mye av det oĝ. Somali du vet så der
elnomi
30.07.2023 kl 09:33
6190
Du vet jo selv at du er fersk og trodde børspause var sluttauksjon Ris. Du trodde sluttauksjonen starta i 1 papir klokka 16:04 på q2 dagen 20 jul«
Det er ganske så utrolig at en ikke vet når sluttauksjonen er!
Det er noe en bør vite og ha kontroll på.
Det er ganske så utrolig at en ikke vet når sluttauksjonen er!
Det er noe en bør vite og ha kontroll på.
Redigert 30.07.2023 kl 09:59
https://www.finansavisen.no/finans/2023/07/30/8025561/sondagens-aksjetips-med-to-trendbrudd-og-flere-salgssignal GÅR MOT GOLDEN CROSS I OLJA 👍🏆🎉 … Nå har jeg ikke sjekket fb siden før nå og selvfølgelig hadde PU dette før dagens FA, men skader ikke;)
Redigert 30.07.2023 kl 10:58
Ikke kast stein i flassmus, eller var det sausen som skulle serveres aparte? Noen ganger blir det mest rørr men greit det og - For geit og sau er da like glade for sitt ene breek og bæ, som jeg min frikassé
Redigert 30.07.2023 kl 10:11
elnomi
30.07.2023 kl 10:16
6079
Godt sagt Hvalross.
Vi kan alle ta feil og en lærer stadig noe nytt i aksjemarkedet. Jeg ble bare så overrasket at nettopp rischioso ikke var klar over tidspunktet for sluttauksjonen.
Men vi får heller ha fokus på den fantastiske uken som venter i PGS, blir ikke overrasket om 8 tallet igjen dukker opp.
Vi kan alle ta feil og en lærer stadig noe nytt i aksjemarkedet. Jeg ble bare så overrasket at nettopp rischioso ikke var klar over tidspunktet for sluttauksjonen.
Men vi får heller ha fokus på den fantastiske uken som venter i PGS, blir ikke overrasket om 8 tallet igjen dukker opp.
Redigert 30.07.2023 kl 10:17
unikum
30.07.2023 kl 11:00
5798
Store ord ris, ikke alle av oss som tror at du treffer noe særlig. Kjøper inn for tidlig, selger for tidlig. Ja ja godt med god tro...
Sånn som vi trader må vi ha kontroll på slikt.
Også må vi vite at kursdrivende nyheter kan komme sammen med Q resultat. Om ikke kan vi tape stort på swing tradeing.
Er redd vi lærer litt den harde veien her i team ris. Titt og stadig nye sleivspark fra mentor om det gjelder short, sluttauksjon, handel på flere millioner aksjer flere kroner over kurs nivå.. skremmende utvikling
Søren ta er han bare god til å ordlegge seg?
Også må vi vite at kursdrivende nyheter kan komme sammen med Q resultat. Om ikke kan vi tape stort på swing tradeing.
Er redd vi lærer litt den harde veien her i team ris. Titt og stadig nye sleivspark fra mentor om det gjelder short, sluttauksjon, handel på flere millioner aksjer flere kroner over kurs nivå.. skremmende utvikling
Søren ta er han bare god til å ordlegge seg?
Redigert 30.07.2023 kl 11:06
Komodo
30.07.2023 kl 11:11
5708
Var noen år før meg du da. Husker veldig godt kammerdykk til 90 meter på luft ja. Husker også at Eidsvik anbefalte kun ett slikt dykk per person i karrieren. At Per Ulv har krydret historiene med noen faktafeil og at Ris ikke vet hvordan en kork oppfører seg i vann skal vi alltids klare å leve med. Er jo tross alt et aksjeforum dette her ;-)
VantageVolante
30.07.2023 kl 12:52
5183
Dæven. Da har vi 3 stykk gamle proffdykkere på denne tråden. Det skal dere ha, dette er noen av de tøffeste kara uten tvil. Respekt
2 stikkord om kommende uke: 🐣Kykkeli Ping✨️
Piloten
30.07.2023 kl 14:20
4675
Finansmiljøet på Greåker gjør seg klar for en skummende Peggy-uke🍻
https://www.youtube.com/watch?v=e9dUuAyBzcw
https://www.youtube.com/watch?v=e9dUuAyBzcw
Vi skal ut å fly igjen! ✈️😶🌫️(🛸)
Har selv opplevd hvor oppjaget det føles å våkne opp, måtte løpe til tbane, snakke seg forbi taxi for buss for tog-kø, løpe alt man kan gjennom avgangshallen, snakke seg inn med nød og nepe på LAX-✈️ etter stengt gate osv fordi man ikke hadde snørt på seg løpeskoa i tide og hele den bøtteballeten der osv.
✨️09:00 i Morgen. Just sailing⛵️
https://youtu.be/EX1-K6qv2MY
Har selv opplevd hvor oppjaget det føles å våkne opp, måtte løpe til tbane, snakke seg forbi taxi for buss for tog-kø, løpe alt man kan gjennom avgangshallen, snakke seg inn med nød og nepe på LAX-✈️ etter stengt gate osv fordi man ikke hadde snørt på seg løpeskoa i tide og hele den bøtteballeten der osv.
✨️09:00 i Morgen. Just sailing⛵️
https://youtu.be/EX1-K6qv2MY
Redigert 30.07.2023 kl 15:31
Piloten
30.07.2023 kl 15:58
4148
Vi er ferdigsmurt og klare for oppturen Ross! Ikke påtrengende behov for å etterfylle. Dog hvis Mr Market in all honesty mener at Peggy skal ned mot 0,5 ganger sales so be it .Da plukker vi opp mer🥱
Trollstuket
30.07.2023 kl 16:35
3926
Pgs Apollo har satt kursen til Farsund fra Skagen etter 1 døgn til ankers.
Lurer på hva de har drevet med..?
Lurer på hva de har drevet med..?
Redigert 30.07.2023 kl 16:47
Skagenrøre
20 min·Nok til: 2
Prøv en klassisk og digg Skagenrøre med reker, løyrom og dill på brødskiva.
Ingredienser
400 g reker, uten skall
100 g løyrom
1.5 dl crème fraîche
1.5 dl majones
0.5 sitron
Blandes i en Ma$$iv Kontraktsbolle🍬🍭🍫, fortrinnsvis av Platinam😋
20 min·Nok til: 2
Prøv en klassisk og digg Skagenrøre med reker, løyrom og dill på brødskiva.
Ingredienser
400 g reker, uten skall
100 g løyrom
1.5 dl crème fraîche
1.5 dl majones
0.5 sitron
Blandes i en Ma$$iv Kontraktsbolle🍬🍭🍫, fortrinnsvis av Platinam😋
Hvor mange fler mill til Ankers⚓️ med Følge sa De?
Kontur
30.07.2023 kl 17:06
4057
https://www.finansavisen.no/finans/2023/07/30/8025651/mener-markedet-kan-fortsette-a-stige?internal_source=sistenytt
God stigning i oljen. Vi går en flott ettersommer og børshøst i møte.
PGS er utrolig underpriset i tillegg, mye å hente inn.
God stigning i oljen. Vi går en flott ettersommer og børshøst i møte.
PGS er utrolig underpriset i tillegg, mye å hente inn.
PerUlv Den ene
30.07.2023 kl 17:07
4209
Hei Komodo
Hvilke fakta feil er det du sikter til???
Normale dykk til denne dybde som eksempelvis Ekofisk ble foretatt som metningsdykk på 2mix. Dypere dykk og forskningsdykk som ble utført på bl.a Nutec ned til rundt 500m ble det eksperimentert med 3mix. (Var ikke med på dette) Men..
Var noen av dere med på premieren til "Pioner"? I så fall hilste vi kanskje på hverandre
Ps. Kjente godt Edsvik, nr. 1 dykkerlege på Håkonsvern.
Uansett... Blir å gasse opp i PGS fremover, hehe
Hvilke fakta feil er det du sikter til???
Normale dykk til denne dybde som eksempelvis Ekofisk ble foretatt som metningsdykk på 2mix. Dypere dykk og forskningsdykk som ble utført på bl.a Nutec ned til rundt 500m ble det eksperimentert med 3mix. (Var ikke med på dette) Men..
Var noen av dere med på premieren til "Pioner"? I så fall hilste vi kanskje på hverandre
Ps. Kjente godt Edsvik, nr. 1 dykkerlege på Håkonsvern.
Uansett... Blir å gasse opp i PGS fremover, hehe
Piloten
30.07.2023 kl 17:15
4182