NANO - JEG ER SÅ LEI

NanoteddyBEAR
NANO 07.11.2017 kl 15:24 2882

Jeg kjøpte mine fyrste Nano aksjer etter jeg leste all haussing på hegnar i fjor og er blitt dypt skuffet, mens børsen steg over 20% i løpet av siste året har nano investeringen bare falt lengre og lengre ned. Det er helt utrolig å lese at folk fortsatt holder på samme måte og at andre stoler blindt på dem. Desverre ble alle - særlig Korsar - som påpekte problematikken raskt utestengt av menigheten.

Jeg har valgt å kontakte selskapet direkte men en oppfordring om å rydde i sin Investor Relation, men er blitt ignorert. Jeg håper de tar oppfordringen min til seg.

Er det flere som har erfaring med å skrive epost til NANO og ikke få svar? Jeg er bare en liten aksjonær, men uansett så synes jeg at selskapet bør i det minste svare EIERNE når de kommer er bekymred. Det synes jeg var svært uproft av NANO.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal fortsette å sitte i selskapet, de fleste på diverse forum tenker kun på sin egen lommebok, det har jeg nå ihvertfall lært. Ikke stol på noen her inne, ihvertfall ikke Londonmannen, Merlin, Stinke og Fru.Pedersen som er noen av de verste hausserne jeg noen gang har opplved!
Redigert 19.01.2021 kl 04:29 Du må logge inn for å svare
NikkelRev
07.11.2017 kl 17:43 2783

Hvis du tenker på din egen lommebok også, så innser du kanskje selv at det er dumt å klage på at ikke alle spådommer som du har lest på et anonymt forum ikke slår til. Det er svært mange aksjer du kan finne profetier om på HO som ikke akkurat slår til, iallefall ikke innen tidsrammene til de mest optimistiske. Da får du heller selv ta valget om du tror på det fundamentale i selskapet og blir sittende til dette eventuelt materialiserer seg, eller om du ikke tror på selskapet, og da bør du kanskje selge... Å bebreide andre for at du har et papirtap blir iallefall for dumt!
FreddyG
09.11.2017 kl 17:44 2785

Aksjer går i rykk og napp. 5 gangern i fjor, og kanskje 5 gangern i 2018 eller 2019? Ørkenvandring er noe fundamentalinvestorer må lære seg. Ta heller og lev livet de neste 2 årene, reis litt, gjør hyggelig ting med familen. Kom tilbake og sjekk kontoen din om 2 år så snakker vi.

Nano driver for øvrig ikke customer support, og vil nok ikke svare på en haug med epost fra småsparere som lurer på når de får avkastning.
Redigert 09.11.2017 kl 17:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2017 kl 18:03 2719

Jeg kan for så vidt forstå deg Teddy men det er helt avgjørende å gjøre opp sin egen mening ut i fra den info som er offentlig tilgjengelig.
Ikke forvent å få noe gratis, det funker ikke sånn! Det som snakkes om i forum må man kun ta som tilleggsinformasjon og med en stor klype salt. Det er også viktig å evne å se hvem som kun meler sin egen kake og hvem som oppriktig deler info de finner og sin betraktninger. F.eks hadde både Frontmasta og Tyrion gravd frem fakta om studieoppdateringen lenge før melding kom, drister meg til å si at NANO ble tvunget til å sende melding på bakgrunn av hva de fant og la ut her. Kudos til de , men betenkelig for NANO IR.

Når det så kommer til IR i NANO så kan de godt heve seg noen hakk, både mtp tidspunktet meldinger sendes ut på og ikke minst hvilken info de inneholder. Ikke godt nok!

Men så kommer vi til selskapet og produktet ellers. Her har jeg ståltro og er høyt eksponert. Det er ene og alene min egen beslutning!

Ha en fin kveld :)
AtlasShrugged
09.11.2017 kl 19:33 2600

Du må ha litt is i magen og så skal du se at dette går veien. Det er også lett å skylde på andre når ting ikke går slik en ønsker
Kratos
01.09.2022 kl 23:29 577

Kom du deg ut av Nano?