BIFFogBÆRNÉ
08.08.2023 kl 17:09
4482
Jeg kan da tenke selv. 👍😊
Men takk til alle dere som kommer med meget gode betraktninger og linker osv. Jeg tror virkelig at vi skal langt opp denne gangen. Utifra en helhetsvurdering på mellomlang+ sikt 💰💰💰💰
Men takk til alle dere som kommer med meget gode betraktninger og linker osv. Jeg tror virkelig at vi skal langt opp denne gangen. Utifra en helhetsvurdering på mellomlang+ sikt 💰💰💰💰
Thesistulling
08.08.2023 kl 17:14
4428
Newbe75 skrev Hehe, det var skrevet med glimt i øyet.
Var nå enda bra det da.
😆
😆
5thplanet
08.08.2023 kl 17:17
4400
Ja, du er fortsatt den kleineste taperen på dette forumet, D***head. Spydd ut feil og negativitet for å prøve å støtte dine egne trades i flere måneder. Rart du ikke er bannlyst fra forumet
HAS
08.08.2023 kl 17:18
4420
Beklager dersom jeg tar feil, men mener å ha lest tidligere at Coltrane selger gjennom Goldman S?
Uansett, i følge VPS var Goldman S største selger på fredag med 4.245.651 aksjer. Denne kontoen sto da igjen med 13.863.685 aksjer.
Vi får vel se i morgen om det er shorten som begynner å få hastverk...:)
Uansett, i følge VPS var Goldman S største selger på fredag med 4.245.651 aksjer. Denne kontoen sto da igjen med 13.863.685 aksjer.
Vi får vel se i morgen om det er shorten som begynner å få hastverk...:)
Bra Mofs👍😊.. Ja, action skal det bli etter snart overstått sommerbørs.. Lurte på om det var du som hadde sendt Hans fra Nord til oss i Øst, i så fall får du hive den over shorten;) ..
Nickhead
08.08.2023 kl 17:59
3930
Next planet :
Uff uff. Her er det en som ikke har lært spillet ennå.
Trøsten er at etterhvert som tiden går så lærer man.
Hvis ikke alt er tapt da !!
Uff uff. Her er det en som ikke har lært spillet ennå.
Trøsten er at etterhvert som tiden går så lærer man.
Hvis ikke alt er tapt da !!
Hei.
Jeg kjøpte meg inn i dag. Har lest en del på forumet siste tiden. Du palerider gir uttrykk for å ha god kunnskap, men du kan neppe ha vært med på kvartalspresentasjonen. Husker du ikke 1-digit musd? Hvor fikk du 30musd fra? Utover det har du en røys med merkelige betraktninger vedrørende selskapet, men lykke til!
Jeg kjøpte meg inn i dag. Har lest en del på forumet siste tiden. Du palerider gir uttrykk for å ha god kunnskap, men du kan neppe ha vært med på kvartalspresentasjonen. Husker du ikke 1-digit musd? Hvor fikk du 30musd fra? Utover det har du en røys med merkelige betraktninger vedrørende selskapet, men lykke til!
Redigert 08.08.2023 kl 18:11
Du må logge inn for å svare
VantageVolante
08.08.2023 kl 18:15
3808
Yess.
Olja har passert 85. Da kanskje short kan se langt etter etterlengtet oljeprisfall allikevel.
Olja har passert 85. Da kanskje short kan se langt etter etterlengtet oljeprisfall allikevel.
kongsberg1
08.08.2023 kl 18:15
3810
Sweetspot skrev HåhåhååååLL IN 😎 Ha en fin børsuke 🤗
Samme ALLLLLLL innnnnn
Å olja da, 85 pluss. bare herlig.
Å olja da, 85 pluss. bare herlig.
Redigert 08.08.2023 kl 18:26
Er det ikke da falsk info og si Q2 blir knall bra eller man må sitte innen fordi der kommer kontrakter «påfølgende uke»?
Skal du være moralens vokter må du arrestere begge veier:) ikke bare den veien som er negativ for din investering.
Bare til ettertanke…;)
Ble delvis fintet av disse utsagnene så lite til overs for den slags svineri fra såkalte troverdige typer her. Nå kostet det meg ikke peng. Det ble bare aldri en realitet det som lovet
Skal du være moralens vokter må du arrestere begge veier:) ikke bare den veien som er negativ for din investering.
Bare til ettertanke…;)
Ble delvis fintet av disse utsagnene så lite til overs for den slags svineri fra såkalte troverdige typer her. Nå kostet det meg ikke peng. Det ble bare aldri en realitet det som lovet
Redigert 08.08.2023 kl 18:47
VantageVolante
08.08.2023 kl 19:10
3169
Obxserver skrev Olja gjør klar for API tall ikveld :)
Tvitvi
Hei.
Er det ikke mange som forstår regnestykket omkring høyere rater vs økt kapasitet?
Stig ned fra pidestallen - de fleste har nok grunnskole og gjerne litt attåt. Dersom du undervurderer leserne i såpass betydelig grad, blir dine innlegg raskt verdiløse. Du har en merkelig tilnærming til mangt og mye, hehe.
Er det ikke mange som forstår regnestykket omkring høyere rater vs økt kapasitet?
Stig ned fra pidestallen - de fleste har nok grunnskole og gjerne litt attåt. Dersom du undervurderer leserne i såpass betydelig grad, blir dine innlegg raskt verdiløse. Du har en merkelig tilnærming til mangt og mye, hehe.
thief
08.08.2023 kl 19:31
3011
Oljelagertallene er ofte veldig ustabile i forhold til forventningene. Med store trekk forrig gang, kan det fort bli andre veien i dag.Men skulle de bli bra,spretter den over 86🙂Da kan PGS fort teste 7.7 området i morgen igjen.
Er nok bare et rasshøl som er her fast med nytt nick
Redigert 08.08.2023 kl 19:39
Samsung11
08.08.2023 kl 19:49
2837
Det kan godt være at Ramform Explorer er bedre enn Ramform Valiant. Det er mange faktorer som vi her på forumet ikke klarer å ta i betraktning. Det er mer komplisert enn å legge 1+2=3. For eksempel, så er(/var) Vanguard i mye bedre tilstand (vedlikeholdt) enn to av S-klassene, som er 10 år nyere. Så har du streamer sett, i tillegg til når den var klasset sist, så har du bakdekksautomasjon, så har du gun controller og hardware, så har du alt av IT ombord, så har du det ene og det andre. Her er det for mye faktorer, som vi ikke har oversikt over. Hovedpoenget her, er at ledelsen vet nok dette bedre enn vi her på forumet.
Well put 👍
PHOinvestor
08.08.2023 kl 20:00
3670
Dukker opp mange rare nick her , virker som de kommer med veldig klar intensjon om å påvirke i spesiell retning, vær våkne gutter , kommer til å komme mange forsøk på å få folk til å selge. Lager utrykkhet blant aksjonærer.
Nickhead
08.08.2023 kl 20:04
3675
Jag bara undres:
Hva faen er vitsen med å ha så grunnleggende kunnskap??
Tjener dere penger ,??
Nei,men vi synes det er så kjekt å kjøre heis
Jeg også,men jeg går av når man nærmer seg toppetasjen, så går jeg rolig ned trappen og går inn igjen. Så går heisen opp igjen osv......
Hva faen er vitsen med å ha så grunnleggende kunnskap??
Tjener dere penger ,??
Nei,men vi synes det er så kjekt å kjøre heis
Jeg også,men jeg går av når man nærmer seg toppetasjen, så går jeg rolig ned trappen og går inn igjen. Så går heisen opp igjen osv......
oppturen
08.08.2023 kl 20:04
3662
Ramform Explorer er nok billigere i drift enn Valiant, det er til vindmølle seismikk Explorer var aktuell å ta i drift.
🎯
Er det meg du referer til? Spør siden jeg plutselige postet i dag, og var negativ til noen innlegg samtidig som jeg kjøpte aksjer i dag. Husk på at det er 13000 aksjonærer via Nordnet alene. Hadde du håpet på færre brukere på FA Forum?
BIFFogBÆRNÉ
08.08.2023 kl 20:24
3467
Tjener dere penger?
Tja jeg har hvertfall investert i et selskap som skal sprute cash. En av meget få aktører. I et marked som blir mer og mer solid. Og hvor det fundamentale er mye mer bankers siden 13.
Tok også ut en hyggelig gevinst på vei ned fra 13. Kjøpte lavere igjen . Og denne gang tror jeg vi skal mye høyere 👍
Jeg er en ussel småsparer. Som har smellt inn godt over 1 mill i oljeservice. Og sover meget godt om natten
Uenighet ok. Krangling og drittslenging ikke ok. Uansett fra hvem.
Lykke til alle sammen 💰💰💰💰💰💰💰
Tja jeg har hvertfall investert i et selskap som skal sprute cash. En av meget få aktører. I et marked som blir mer og mer solid. Og hvor det fundamentale er mye mer bankers siden 13.
Tok også ut en hyggelig gevinst på vei ned fra 13. Kjøpte lavere igjen . Og denne gang tror jeg vi skal mye høyere 👍
Jeg er en ussel småsparer. Som har smellt inn godt over 1 mill i oljeservice. Og sover meget godt om natten
Uenighet ok. Krangling og drittslenging ikke ok. Uansett fra hvem.
Lykke til alle sammen 💰💰💰💰💰💰💰
PHOinvestor
08.08.2023 kl 20:33
3406
Danielson, kan du si noe om stemningen blant nordnet sine brukere ,angående PGS.
Dette er som du skrivere ett stort aksjonær miljø i norge
Dette er som du skrivere ett stort aksjonær miljø i norge
Redigert 08.08.2023 kl 20:34
Nickhead
08.08.2023 kl 20:37
3375
Nordnet kunder:
Er ikke det snittet av forumsdeltakerne????
Ho ho ho ha ha ha
Er ikke det snittet av forumsdeltakerne????
Ho ho ho ha ha ha
Edgar A
08.08.2023 kl 20:40
3372
Hei Nickhead
Så du og Thesistulling solgte dere ut i går
Tenker du å kjøpe deg inn igjen eller venter du på lavere inngang?
Så du og Thesistulling solgte dere ut i går
Tenker du å kjøpe deg inn igjen eller venter du på lavere inngang?
Nickhead
08.08.2023 kl 20:45
3357
Hei
For min del er jeg ut og inn flere ganger pr dag (ikke hver dag)
Pgs er allikevel ikke min trader favoritt
For min del er jeg ut og inn flere ganger pr dag (ikke hver dag)
Pgs er allikevel ikke min trader favoritt
Søker du svar fra meg på hvilken stemning 13.000 eiere av PGS via en Nordnet-konto har?
Nei vet du hva, det kan jeg faktisk ikke hjelpe deg med.
Jeg ser dere er knapt 20 her som forherliger dere selv og skeptiske til nye tanker og synspunkter. Har fulgt med en stund på forumet og kjøpte 90.000 aksjer i dag.
Nei vet du hva, det kan jeg faktisk ikke hjelpe deg med.
Jeg ser dere er knapt 20 her som forherliger dere selv og skeptiske til nye tanker og synspunkter. Har fulgt med en stund på forumet og kjøpte 90.000 aksjer i dag.
Thesistulling
08.08.2023 kl 21:01
3252
Nei, jeg solgte kun 10% av det lille jeg har.
Brukt litt mye i sommer, og det var en fin anledning tenkte jeg, spredde det over 2 dager.
Blir sittende med resten ihvertfall LITT til.
Brukt litt mye i sommer, og det var en fin anledning tenkte jeg, spredde det over 2 dager.
Blir sittende med resten ihvertfall LITT til.
Redigert 08.08.2023 kl 21:03
thief
08.08.2023 kl 21:10
3162
Fint driv i olja ja🙂Med api sine lagertall på den positive siden, kan man faktisk se 87tallet i dag/morgen!Og med børsene i USA foreløpig opp fra stengetid ose,kan det bli veldig grønt i morgen.
Nickhead
08.08.2023 kl 21:16
3113
Hva rolle spiller olja iht pgs??
Olja har gått fra 72 - 86
Hva har i denne tiden skjedd med pgs?
Short økt :)
Olja har gått fra 72 - 86
Hva har i denne tiden skjedd med pgs?
Short økt :)
Fischer
08.08.2023 kl 21:25
3047
Paleriderer referer til disputen rundt transfer fee (se avsnitt 3 i note 11 fra q2 23 presentasjonen). «1 digit musd» samtalen ved Q2 presentasjonen gjaldt evt. erstatning for kansellert kontrakt for Titan i sommer
PHOinvestor
08.08.2023 kl 21:26
3011
ja,ja jeg har nå trua på PGS jeg da, og tror på underskudd av kapasitet i bransjen og derved høye rater mm.
Prisingen av PGS i forhold til konkurrenter virker jo helt tullete.
Livet er for kort til å krangle med folk på hegnar
Prisingen av PGS i forhold til konkurrenter virker jo helt tullete.
Livet er for kort til å krangle med folk på hegnar
kongsberg1
08.08.2023 kl 21:28
2988
Tror de fleste faktorer ikke jobber short sin vei akkurat nå Nickhead. Trenden for PGS er opp kan det se ut som, med de makro indikasjonene vi har rundt oss. Putin som kommer til å være med å styrke oljeprisen, ikke leveringsdyktig fremover. Kina som kommer til å stimulere økonomien sin, for å holde produksjon av feks. boligbyggingen oppe som et eksempel. Myk landing i statene. Jo dette går nok PGS aksjonærenes vei høsten 23, samt årene fremover tenker jeg. Fin børsdag i morgen uansett.
Bra du vokste opp og tok til fornuft gutt. Ellers enig.
Thesistulling
08.08.2023 kl 21:32
3184
1997 tror jeg det var.
Enn du?
Vi må møtes en gang, er endel hos moder'n på Keyser litt ovenfor.
Enn du?
Vi må møtes en gang, er endel hos moder'n på Keyser litt ovenfor.
He he skyller gjerne bort Shorten 😂 Fint i Tromsø nå. Ligger an til tropenatt 😃 Men trasig å se ødeleggelser etter alle disse vannmengdene på østlandet 😌
Natur kreftene er enorme og vi blir små i forhold til de ☺️
Kjøpte i går og i dag litt mer. Tror at det vil lønner seg stort når børsen livner til utover og ikke minst at Peggy får mer å gjøre fremover og vi får bedrede resultat fra Q 3 og Q4 samt utover 2024. Det blir bra det. Seismikk må til på mange områder fremover og ikke minst Peggy med sine grønne tjenester for CCS og vindkraft
🚢🚢🦅🦅💨💨
Natur kreftene er enorme og vi blir små i forhold til de ☺️
Kjøpte i går og i dag litt mer. Tror at det vil lønner seg stort når børsen livner til utover og ikke minst at Peggy får mer å gjøre fremover og vi får bedrede resultat fra Q 3 og Q4 samt utover 2024. Det blir bra det. Seismikk må til på mange områder fremover og ikke minst Peggy med sine grønne tjenester for CCS og vindkraft
🚢🚢🦅🦅💨💨