nemi's
09.08.2023 kl 19:30
3648
PGS kraftig ned på en ellers sprek børs så langt denne uka.
Dere skal ikke se bort fra at det er den negative Somalia-beskjeden til Alias Mr. X kl 13:45 tirsdag som har gjort at usikkerheten nå rår.
Dere skal ikke se bort fra at det er den negative Somalia-beskjeden til Alias Mr. X kl 13:45 tirsdag som har gjort at usikkerheten nå rår.
BWMx5
09.08.2023 kl 19:46
3768
Burde du ikke være blind?
https://e24.no/bors/instrument/PGS.OSE
Dag ↑ 0,83% Uke ↑ 5,23% Mnd ↑ 19,05% YTD ↑ 6,82% År ↑ 10,20% 3 år ↑ 88,61%
https://e24.no/bors/instrument/PGS.OSE
Dag ↑ 0,83% Uke ↑ 5,23% Mnd ↑ 19,05% YTD ↑ 6,82% År ↑ 10,20% 3 år ↑ 88,61%
nemi's
09.08.2023 kl 19:54
3772
Her snakker vi ned fra 7.598 så langt denne uka. På en super-sprek oljebørs.
Og husk at hver eneste prosent teller. Spetalen sier det.
Og husk at hver eneste prosent teller. Spetalen sier det.
BWMx5
09.08.2023 kl 19:59
3785
Overveldet? Indre uro? Fastlåst?
Vi er en privat psykologklinikk med kort ventetid som møter deg med forståelse, bred erfaring og høy faglig kompetanse.
Hos oss kan du selv ta direkte kontakt for time, uten henvisning, og du betaler selv for terapien.
Norsk psykologklinikk har avdelinger i Oslo, Bergen og Drammen i tillegg til at vi kan bistå deg på nett/online.
Velkommen til oss!
https://norskpsykologklinikk.no/
Vi er en privat psykologklinikk med kort ventetid som møter deg med forståelse, bred erfaring og høy faglig kompetanse.
Hos oss kan du selv ta direkte kontakt for time, uten henvisning, og du betaler selv for terapien.
Norsk psykologklinikk har avdelinger i Oslo, Bergen og Drammen i tillegg til at vi kan bistå deg på nett/online.
Velkommen til oss!
https://norskpsykologklinikk.no/
Nottet
09.08.2023 kl 20:24
3648
Olja i kveld er heftige greier. Hva ender det med til slutt? Ser bra ut i skrivende stund.
Redigert 09.08.2023 kl 20:24
Du må logge inn for å svare
Noen på dette forumet er totalt skamblåst i hodet, Nemi er nok topp 3
Du skjønner mye :-)
10PS
09.08.2023 kl 21:01
3398
OLJA STERK SOM F.
Til glede for mange men ikke for alle.
PGS blir bare mer og mer solid for hver dag.
Dagens kurs er latterlig lav, men det ordner seg innen relativ kort tid uansett hva som skrives på forumet. Forumet er mer hobby basert og takk for det.
Til glede for mange men ikke for alle.
PGS blir bare mer og mer solid for hver dag.
Dagens kurs er latterlig lav, men det ordner seg innen relativ kort tid uansett hva som skrives på forumet. Forumet er mer hobby basert og takk for det.
Sweetspot
09.08.2023 kl 21:06
3345
Hva mener du med olja sarru 😂 Tipper vi lett ser 8 i morgen 🧙♂️⚪
VantageVolante
09.08.2023 kl 21:42
3123
Her om dagen sa guruen at oljeprisen ikke hadde noe å si for PGS-kursen.
Bare å ignorere den ignorante.
Bare å ignorere den ignorante.
Nickhead
09.08.2023 kl 21:48
3078
Her var det mye surr for enhver smak.
Skulle nesten tro at pgs har vært med på en kjempedag på ose
Denne skal ned.:)
Skulle nesten tro at pgs har vært med på en kjempedag på ose
Denne skal ned.:)
Nickhead
09.08.2023 kl 21:57
3020
Må le av deg 😀
Synes du pgs har reagert nevneverdig på oljen.
Ikke så lenge siden den lå i 13,og da var oljen betraktelig lavere
Synes du pgs har reagert nevneverdig på oljen.
Ikke så lenge siden den lå i 13,og da var oljen betraktelig lavere
VantageVolante
09.08.2023 kl 22:28
2812
Haahahahaaa, sa du virkelig det der??
I ramme alvor??? Nekter jeg å tru, da hadde du ikke sagt at "olja stuper" tidligere ikveld. Hvilket forøvrig ikke varte lenge.
I det korte bildet er algoritmene er vektet mot oljeprisen, men du beviser stadig vekk at det er fånyttes å prøve å forklare deg ting. Selv det åpenbare.
OK. PGS i 13 i mars, og vesentlig høyere oljepris nå enn da. Joda, stemmer det. Har det skjedd noe annet i mellomtiden?
Hva var oljeprisen mars-april-mai-juni ifjor? Aldri under 100 USD. Hva var PGS kursen i samme tidsrom? Hva er oljepris og PGS-kurs idag?
Tror egentlig ikke jeg gidder å prøve engang, det er fånyttes. Ta deg en Donaldbrus gjerne.
I ramme alvor??? Nekter jeg å tru, da hadde du ikke sagt at "olja stuper" tidligere ikveld. Hvilket forøvrig ikke varte lenge.
I det korte bildet er algoritmene er vektet mot oljeprisen, men du beviser stadig vekk at det er fånyttes å prøve å forklare deg ting. Selv det åpenbare.
OK. PGS i 13 i mars, og vesentlig høyere oljepris nå enn da. Joda, stemmer det. Har det skjedd noe annet i mellomtiden?
Hva var oljeprisen mars-april-mai-juni ifjor? Aldri under 100 USD. Hva var PGS kursen i samme tidsrom? Hva er oljepris og PGS-kurs idag?
Tror egentlig ikke jeg gidder å prøve engang, det er fånyttes. Ta deg en Donaldbrus gjerne.
RFS
09.08.2023 kl 22:29
2803
Artig med tall, opp siste 7 dager, ned denne arbeidsuka, og så leser en person den ene, og en annen den andre :)
Jeg gleder meg til starten av november, da skal jeg lese av hvor mye PGS har gått opp på tre år (i dag ville det bare blitt 88 prosent), og til 31.jan, da skal jeg lese av hvor mye PGS har gått opp siste 2 år (i dag ville det bare blitt ca 78 prosent)
Selektiv tolkning: veien til en god natts søvn
Jeg gleder meg til starten av november, da skal jeg lese av hvor mye PGS har gått opp på tre år (i dag ville det bare blitt 88 prosent), og til 31.jan, da skal jeg lese av hvor mye PGS har gått opp siste 2 år (i dag ville det bare blitt ca 78 prosent)
Selektiv tolkning: veien til en god natts søvn
Nickhead
09.08.2023 kl 22:36
2744
Du trenger ikke forklare noe.
Iallefall ikke til meg 😀
Jeg tjener penger på pgs
Du gjør det ikke.
Og ,du burde begynne å drikke donaldbrus også og ikke det som du tydeligvis slurper i deg:)
I morgen går det ned !!
God natt
Iallefall ikke til meg 😀
Jeg tjener penger på pgs
Du gjør det ikke.
Og ,du burde begynne å drikke donaldbrus også og ikke det som du tydeligvis slurper i deg:)
I morgen går det ned !!
God natt
thief
09.08.2023 kl 22:37
4843
Ble en sur dag på børsene i USA, ned 0.5% etter ose stengte.Olja holder seg bra,men er nok inflasjonstallene som vil styre børsene i morgen.Kan bli store bevegelser🙂
Ble rent tørst av alt snakket her. Men Donald brusen går for 1000kr flasken, så det blir helst ved anledninger som bursdag, navnedag og døpefontene 💦🌊
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=233424632 💧⛲
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=233424632 💧⛲
Redigert 09.08.2023 kl 22:52
Du må logge inn for å svare
"Ønsker og kjøpe uåpnet Donald brus
Sitter du på en eller flere send meg gjerne en melding
980 13 981"
Sitter du på en eller flere send meg gjerne en melding
980 13 981"
rischioso
09.08.2023 kl 22:54
4682
Ja, kursutviklingen ble akkurat som forventet - stang ut i motstandsmålet (7,6) bekrefter at forsøket feilet nok en gang og at det derfor er å forventa at nesa vender ned igjen mot støtten på 7 og det til tross for peak i olja.
Ikke er det å forvente noe drahjelp i morgen når USA faller over hele linja etter Mody's nedgradering av banksektoren hvor det er forventet at mislighold av lån vil eskalere fremover noe som med største sannsynlighet vil smitte over til Asia i natt og OSE i morgen ....
En gratulasjon til de som benyttet anledningen til å gevinstsikre ved stang ut mot støtte og heiskort til de som ikke gjorde det ...;)
Håvmesteren
Ikke er det å forvente noe drahjelp i morgen når USA faller over hele linja etter Mody's nedgradering av banksektoren hvor det er forventet at mislighold av lån vil eskalere fremover noe som med største sannsynlighet vil smitte over til Asia i natt og OSE i morgen ....
En gratulasjon til de som benyttet anledningen til å gevinstsikre ved stang ut mot støtte og heiskort til de som ikke gjorde det ...;)
Håvmesteren
🌊🌊🌊 Angående kjappe laks ... kikket på PGS-aksjen? ... 🌊🌊🌊
... Kommer visst en Ɓølge 🌊🌊🌊
... Kommer visst en Ɓølge 🌊🌊🌊
thief
09.08.2023 kl 23:07
4634
Sweetspot skrev Opp eller ned først tror du?
Tja,si det🙂Vil tippe en rød start på ose i morgen,pga stor oppgang i dag(noen vil gevinstsikre), USA børsene ned i kveld og usikkerhet før inflasjonstallene kommer.Så kan det fort snu om tallene beroliger markedet!Så blir nok litt bevegelser på ose i morgen!
Piloten
09.08.2023 kl 23:08
4624
Traderne er på sitt mest grinebiterske når de har solgt og skal ha aksjen ned. Just saying..:) Olja og OSX er opp. Det er iallefall ikke negativt
thief
09.08.2023 kl 23:21
4560
rischioso skrev Se der ja - du lærer - det er bra ...;)
Ehh,lærer?Er vel ikke vanskelig å se at det mest sannsynlig går mot en rød start på ose i morgen.Er ikke sikkert PGS følger etter, selv om den var "svak" i dag.Men etter at den ikke ville videre fra 7.6-7.7kr,kan det bli en dupp ned.Men investerer gjerne utifra litt lenger perspektiv, ikke fra time til time 🙂Og da ser markedet veldig bra ut for PGS,og kursen burde være mye høyere når man kommer til q3 og q4 tall
Sweetspot
09.08.2023 kl 23:36
4468
Det er vel ikke så vanskelig å se at den går relativt kjapt mot 8?
🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️
🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️🛢️
thief
10.08.2023 kl 00:15
4320
Sant det🙂Heller ikke vanskelig å se tosifret,hvis ikke noe ekstraordinært skjer.Med EMI avblåst og mest sannsynlig fullbooket i lang tid,blir dette fantastisk. Men i det korte bildet,herjer fortsatt tradere og sikkert shortaktører, så da er kursen fortsatt lav og går litt opp og ned basert på TA.Så med en rød børs i morgen er det vel sannsynlig at PGS følger etter for igjen å ta ny fart mot 7.6 området.Så brytes det nok snart!
unikum
10.08.2023 kl 00:17
4322
Tulling, som forventet,.. du har forventet nedgang og 6 tallet for mange dager siden. Det gikk opp idag, det fikk du med deg? Hvem vil gi bort aksjer om dagen. Olja nær 90 dollars blir mer penger til leting og ratene øker på leting etter det sorte gullet. Gratulerer til de som fikk kjøpt aksjer i dag!!
Piloten
10.08.2023 kl 00:34
4308
Mulig sektorrotasjon igang? Det meste ned i USA idag hvor tech gikk dårligst (XLK -1,3%). Men energi er i grønt. Den sektoren (XLE) endte opp 1,26%. Tech ned rundt 7% siste par ukene, mens energi er opp rundt 10% i samme periode. Oljebørsen ose kan kanskje gå noen gode dager i møte. Yiha!!
PHOinvestor
10.08.2023 kl 06:49
3930
og olja stiger og stiger, handel robotene som er satt på denne barnsjen styres blant annet av denne
kongsberg1
10.08.2023 kl 08:28
3462
Blir vel ikke så galt dette i dag tenker jeg, inflasjonen kom inn positivt, olja er positiv for OB og PGS. US følger forhåpentligvis opp dempet inflasjon kl 1430 får vi håpe.
Londonmannen
10.08.2023 kl 09:04
3064
Det er det sikkert. Men det er vel trolig flere som etterhvert innser hva som er i ferd med å skje og som gjerne skulle kjøpt da kursen var på 5/6 tallet og som derfor håper på et kursfall tilbake til 6-tallet.
Jeg skal også være forsiktig med å si at vi ikke kommer tilbake til 6-tallet, ettersom det aktører med sterke økonomiske muskler som styrer kursutviklingen. Samtidig så jobber tiden for oss med longs på. Ratenivået fortsetter å stige, seismikkressursene blir utnyttet maksimalt og kundene tjener gode penger med stadig høyere oljepriser. Antar at Q3 og Q4 vil gi oss enda klarere tegn på denne utviklingen.
Jeg skal også være forsiktig med å si at vi ikke kommer tilbake til 6-tallet, ettersom det aktører med sterke økonomiske muskler som styrer kursutviklingen. Samtidig så jobber tiden for oss med longs på. Ratenivået fortsetter å stige, seismikkressursene blir utnyttet maksimalt og kundene tjener gode penger med stadig høyere oljepriser. Antar at Q3 og Q4 vil gi oss enda klarere tegn på denne utviklingen.
Tigerberget skrev Er det noen som faktisk tror på 6 tallet?
Vel, olja går i taket, osx er i ferd med å bryte ut og pgs stanger på 7,5. Veien ned til 6 er ikke lang sant vel?
Londonmannen
10.08.2023 kl 09:21
2784
Spørs om vi ikke får et nytt forsøk eller to på å bryte opp gjennom 7,60 i løpet av dagen.
MaxMekker
10.08.2023 kl 09:26
2750
Høi Riskokærn , skulle ikke denna ned til 7 kr da ?!
Solgte i går jeg, på din analyse som du var klokkeklar på...
Så nå sitter jeg her da, og venter på 7 blank :(
Solgte i går jeg, på din analyse som du var klokkeklar på...
Så nå sitter jeg her da, og venter på 7 blank :(