đđđTĂYSETIRSDAGđđđ
GrĂžntgress
10.08.2023 kl 09:31
2690
rischioso skrev Se der ja - du lĂŠrer - det er bra ...;)
rischioso du fortalte oss i gÄr at det var best Ä selge. Kursen skulle jo ned til kr 7 blank, men kursen fortsetter jo bare Ä stige. Hva skal vi gjÞre? NÄ har kursen i tillegg brutt motstanden pÄ 7,6..
Redigert 10.08.2023 kl 09:33
Du mÄ logge inn for Ä svare
rischioso
10.08.2023 kl 09:31
2685
Ser ut til at hÄven muligens mÄ lÞftes - spesielt om vi fÄr en sluttkurs over 7,6 - men det gjenstÄr og se ...;)
HĂ„vmesteren
HĂ„vmesteren
Londonmannen
10.08.2023 kl 09:35
2657
Sweetspot skrev Lett! Ferdig med 7,6.. Neste!
Den kom nok raskere enn jeg hadde ventet. Men spÞrsmÄlet er om gjennombruddet holder eller om det kommer et tilbakefall. Uansett retningen er nordover selv om Peggy oppfÞrer seg som en bikkje i band; mÄ fem og tilbake for Ä snuse.
Snart kan du trekke hÄven over eget hode !
Zolly
10.08.2023 kl 09:38
2648
Disse annonserte kontrakts-spÄdommene blir det jo spennende Ä se om gÄr i oppfyllelse:
Hvalross 21.07
"MR X: SOMALIA KOMMER STRAKS, og den er
GIGANTISK. LEGDEN VET VI MYE OM, MEN RATENE KAN VI BARE ANE, skjĂžnt de virker utrolig LOVENDE.
BETYDNINGSFULL KONTRAKTSMELDING MED
KURSDRIVENDE EFFEKT ER HER GARANTERT!"
Hvalross 12.07
"3 Kontrakter, hvorav 1 sexy New Energy, og 1 Gigant olje/gass ventes Meldt innen kort tid.
Du leste det fÞrst her pÄ Nordens i sÊrklasse Mest PopulÊre FinanstrÄd"
Hvalross 21.07
"MR X: SOMALIA KOMMER STRAKS, og den er
GIGANTISK. LEGDEN VET VI MYE OM, MEN RATENE KAN VI BARE ANE, skjĂžnt de virker utrolig LOVENDE.
BETYDNINGSFULL KONTRAKTSMELDING MED
KURSDRIVENDE EFFEKT ER HER GARANTERT!"
Hvalross 12.07
"3 Kontrakter, hvorav 1 sexy New Energy, og 1 Gigant olje/gass ventes Meldt innen kort tid.
Du leste det fÞrst her pÄ Nordens i sÊrklasse Mest PopulÊre FinanstrÄd"
Nei, jeg tenker selv, hehe. Jeg er verken med i gjengen din (som du virker stolt over Ă„ vĂŠre en del av hehe) eller B-gjengen.
rischioso
10.08.2023 kl 09:41
3739
Slettet brukerskrev Snart kan du trekke hÄven over eget hode !
Ble litt mye frem og tilbake i dag pÄ morgenkvisten pga lottokupngen min i Hmony - sÄ beklager om hÄvsettingen ble noe uklar ...;)
Redigert 10.08.2023 kl 09:41
VantageVolante
10.08.2023 kl 09:41
3740
GrĂžntgress skrev Bommet du?
Ris sine betraktninger utifra om han er inne eller ute fÄr man til Ä tenke, da han er mesteren selv i Ä argumentere utifra posisjonen.
Jeg har etterhvert tenkt at dette er nyttig, mer enn stÞy da man da er nÞdt til Ä se saken fra 2 sider. Bedre Ä tenke slik tror jeg, enn Ä irritere seg. Men ja, det tok sin tid fÞr jeg "aksepterte" dette. Dessuten kommer det frem nÄr det bommes ogsÄ, ikke bare treffes. Denne gangen bommet han, mest sannsynlig.
Jeg har etterhvert tenkt at dette er nyttig, mer enn stÞy da man da er nÞdt til Ä se saken fra 2 sider. Bedre Ä tenke slik tror jeg, enn Ä irritere seg. Men ja, det tok sin tid fÞr jeg "aksepterte" dette. Dessuten kommer det frem nÄr det bommes ogsÄ, ikke bare treffes. Denne gangen bommet han, mest sannsynlig.
rischioso
10.08.2023 kl 09:48
3710
Er vel litt tidlig Ä skulle konkludere med innertiere og/eller bommerter. Dagen har jo bare begynt og det kreves som kjent 3 sluttkurser pÄ rad over 7,6 for at kursen er Ä anse som etablert pÄ oversiden - altsÄ sluttkurser og ikke intradag.
Pr nÄ sÄ befinner vi oss fortsatt i trading intervallet 6,8 - 7,6 og hÄven er fortsatt plassert nÊr stÞtte pÄ 7 blank, men er ikke fremmed for Ä flytte den bÄde opp og ned om ting skulle endre seg - men fortsatt ser jeg ingen varig endring ...;)
Pr nÄ sÄ befinner vi oss fortsatt i trading intervallet 6,8 - 7,6 og hÄven er fortsatt plassert nÊr stÞtte pÄ 7 blank, men er ikke fremmed for Ä flytte den bÄde opp og ned om ting skulle endre seg - men fortsatt ser jeg ingen varig endring ...;)
klart-svar
10.08.2023 kl 09:49
3742
Ganske sÄ utrolig Ä fÞlge med pÄ hvilke bastante argumenter som tas i bruk for Ä innbille seg selv og andre om kursutviklingen.
protagoras
10.08.2023 kl 09:55
3775
FĂžlg med VWAP idag - hvis den slutter over 7.6 har vi et brudd.
(...og kraftig kjĂžpssignal utlĂžst)
(...og kraftig kjĂžpssignal utlĂžst)
GrĂžntgress
10.08.2023 kl 10:02
3706
Om tallene fra USA kommer godt ut, sÄ blÄser vi forbi 7,6 i dag. USA futures ser ut til Ä vÊre positive til dette. MÞrkegrÞnne tall.
Redigert 10.08.2023 kl 10:04
Sweetspot
10.08.2023 kl 10:09
3667
Sprute cash, folkens.
SPRUTE CASH!!!
Trekk lodd og vent đ§ââïžâȘđ
SPRUTE CASH!!!
Trekk lodd og vent đ§ââïžâȘđ
VantageVolante
10.08.2023 kl 10:16
3641
Stemmer, det er for tidlig. Derfor tilfĂžyde jeg "sannsynligvis", istedet for "skrevet i stein" som du jo er kjent for. Bruker ikke ord som "skal". Men "sannsynligvis", "gjerne" eller "logisk sett".
Idag og imorgen "tenker jeg" at mye avhenger av tallene fra USA, som absolutt ingen kan konkludere hvordan blir.
Men trenden der borte er jo positiv, hvilket delvis vises i oljeprisen. Som igjen vi kan konkludere med at har en innvirkning pÄ PGS-kursen.
Idag og imorgen "tenker jeg" at mye avhenger av tallene fra USA, som absolutt ingen kan konkludere hvordan blir.
Men trenden der borte er jo positiv, hvilket delvis vises i oljeprisen. Som igjen vi kan konkludere med at har en innvirkning pÄ PGS-kursen.
rischioso
10.08.2023 kl 10:22
3603
Joda, vi er nok veldig enige og mer enn vi ofte innrÞmmer. Jeg som deg og mange andre Þnsker jo at vi skal omme oss ut av hengemyra og fortsette ferden opp mot 2 sifret og slik blir det nok nÄr talla kommer pÄ bordet og de beviselig leverer mer enn tidligere, men frem til det skjer sÄ vil nok usikkerheten rÄde med tidvise peaker og dupper som gir muligheter for gode trades og da er TA HÄven god Ä ha ...;)
Du antydet at den skulle ned til hÞye 6.- for litt siden, hvordan har dette gÄtt?
rischioso
10.08.2023 kl 10:35
3563
Om du gÄr tilbake sÄ ser du at jeg skrev lav7/hÞy 6 og hÄven ble fyllt opp ved flere anledninger pÄ lav 7 i intervallet 7,15 - 7,2 for vÊre eksakt. Jeg sletter aldri et innlegg sÄ det er bare Ä scrolle tilbake sÄ finner du de istedenfor Ä skulle ta ting pÄ husken som tydeligvis ikke er din styrke og da blir jo ogsÄ pÄstanden din feil ...;)
Sweetspot
10.08.2023 kl 10:37
3668
Glemmer fort..
Samma det, det gÄr ikke sÄ bra. Vi skal opp. Dermed basta.
Samma det, det gÄr ikke sÄ bra. Vi skal opp. Dermed basta.
rischioso
10.08.2023 kl 11:17
3498
Blir spennende Ä se utviklingen fremover for det er sjelden det har vÊrt sÄ mange forsÞk pÄ Ä bryte en motstand pÄ en og samme gang. Trodde faktisk at den skulle ha vendt nesa nedover etter alle mislykkede forsÞk de siste dager, men forsÞkene og styrken opprettholdes sÄ mye taler for at vi kan fÄ et brudd opp, men igjen frem til det faktisk skjer sÄ er det fortsatt Äpent - but so far so good ...;)
Og skulle vi bryte opp og gjennom motstanden p 7,6 sÄ vil vi mÞte en ny motstand ved 7,8 og brytes ogsÄ den sÄ etableres det en oppadgÄende trendkanal hvor det ikke finnes motstand av betydning fÞr 10nok - greit Ä ha i bakhodet ...;)
Og skulle vi bryte opp og gjennom motstanden p 7,6 sÄ vil vi mÞte en ny motstand ved 7,8 og brytes ogsÄ den sÄ etableres det en oppadgÄende trendkanal hvor det ikke finnes motstand av betydning fÞr 10nok - greit Ä ha i bakhodet ...;)
VantageVolante
10.08.2023 kl 11:22
3419
Setter pris pÄ TA-inputs fra bÄde deg og Per Ulv.
Nyttig.
Hvorfor?
Jo, fordi robotene til de store gutta over there ogsÄ har stÞtte og motstandsnivÄer innprogrammert i algoritmene sine.
HÄper de blir omprogrammert nÄ straks.
HÄper Short ogsÄ fÄr enda kaldere fÞtter. Mye avhenger av USA senere idag, som ofte ogsÄ pÄvirker oljeprisen som i sin tur beviselig har en direkte innvirkning pÄ algoer og dermed kursen i PGS.
Nyttig.
Hvorfor?
Jo, fordi robotene til de store gutta over there ogsÄ har stÞtte og motstandsnivÄer innprogrammert i algoritmene sine.
HÄper de blir omprogrammert nÄ straks.
HÄper Short ogsÄ fÄr enda kaldere fÞtter. Mye avhenger av USA senere idag, som ofte ogsÄ pÄvirker oljeprisen som i sin tur beviselig har en direkte innvirkning pÄ algoer og dermed kursen i PGS.