$$$PGS$$$ 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢 Brudd opP
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
Frøkena
11.08.2023 kl 13:01
5405
Slettet brukerskrev God helg Godtfolk 🫶
God helg in longers paradise 🍹🏖️🎡
💗🌴⚡️🛍🦩💗🌴⚡️🛍🦩⤷⤷⤷⤷⤷⤷⤷✰ ꒷꒦꒷꒦✰🌈🧁🍪♡︎✰🍄🌈🛍✈️🦩🍀🐝🕊✨💵💰🕯💰💵✨🕊🐝🍀🪸🥂🍰🌙🤿🎼🎠🌋💕🛍💎🤑💲✨👑💸
૮ • ﻌ - ა໒꒰ྀིっ˕ -。꒱ྀི১૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。`₎ა₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.。 ゚ ꒰ঌ ✦໒꒱ ༘*.゚˚ ༘ ೀ⋆。˚˚ ༘ ೀ⋆。˚⋆.ೃ࿔*:・
૮ • ﻌ - ა໒꒰ྀིっ˕ -。꒱ྀི১૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。`₎ა₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚.。 ゚ ꒰ঌ ✦໒꒱ ༘*.゚˚ ༘ ೀ⋆。˚˚ ༘ ೀ⋆。˚⋆.ೃ࿔*:・
Holymoses25
11.08.2023 kl 13:06
5338
Hahahaha, Ser på Handelsmønster at det er skikkelig desperasjon blandt Shortene...
Den som leker med ilden, vil til slutt brenne seg og her blir det mye brennskader
Den som leker med ilden, vil til slutt brenne seg og her blir det mye brennskader
🍹
Redigert 11.08.2023 kl 13:28
citius
11.08.2023 kl 13:19
5420
Hva skjer nå da
Må jo kunne utføre noe ærlig arbeide uten at folket måker ut aksjer
Opptrenden er inntakt, så vi får ta festen neste uke
Siste måneden er momentet opp. Hvorfor? Obligasjonslånet slo bena under skeptikere og shortere. Gjeld/ emisjon er tatt ut av ligningen.
Kos dere🤓🕺🎉
Kos dere🤓🕺🎉
Redigert 11.08.2023 kl 14:48
Grøntgress
11.08.2023 kl 15:06
4806
https://markets.businessinsider.com/news/commodities/oil-price-outlook-saudi-arabia-crude-exports-china-economy-commodities-2023-8
Det kommer en tid om ikke lenge før økonomien i Kina tar seg opp, noe som vil holde oljeprisen oppe på ett høyt nivå langt utover i 2024
Det kommer en tid om ikke lenge før økonomien i Kina tar seg opp, noe som vil holde oljeprisen oppe på ett høyt nivå langt utover i 2024
Redigert 11.08.2023 kl 15:09
Nickhead
11.08.2023 kl 15:17
4765
En anmodning til alle reisende:
Neste uke ber vi alle ha heiskortet klart,da det vil bli ekstremt mye trafikk sørover 😀
Neste uke ber vi alle ha heiskortet klart,da det vil bli ekstremt mye trafikk sørover 😀
PaleRider
11.08.2023 kl 15:34
4681
Kanskje skyldes den fine jevne oppgangen i PGS den seneste tid at Coltrane er ferdig med IDIOT-salget.
Vi får håpe det. Da kan kanskje PGS få en kurs mer koblet mot det fundamentale.
De neste kvartalene, særlig Q4, bør bli kanonbra. Da kommer nok latesales i fult monn fra alltid med sykliske oljeselskaper. De investerer når det er dyrt, og lar være når det er billig. De største bør kunne se gjennom sykler, men synes ikke å gjøre det i særlig grad. Kanskje ønsker de å gjøre akkurat som konkurrentene. Da gjør de jo like mye rett/galt.
Kursen har veldig mye å gå på. Den bør fint kunne gå langt over 15 kr.
Da takker jeg snart for meg.
God sensommer,
Redigert 11.08.2023 kl 15:34
WillyWonka
11.08.2023 kl 15:43
4575
Samtlige er også nærme 0,5% som avgjør synlig/usynlig short. Bittelitt inndekning til så er plutselig all synlig short borte.
Londonmannen
11.08.2023 kl 16:05
4632
Ok, du om det. Ingen av oss vet hva som skjer til uken. Men dersom man tar en titt på kurskurven fra tilbake i juli, så har den gjennom hele august så langt, hatt en jevn og hyggelig stigning. Hvorfor skulle dette ta slutt til kommende uke? Vi vet det jobbes med en rekke tilbud og at enkelte av disse kan ende med kontrakt. Hva om noe slikt blir meldt kommende uke? Om det skjer vet jeg ikke, men ingen kan heller utelukke det.
Hvis dette stemmer smeller jeg belåningen på igjen. For da går det fort!!! 🌊🌊🌊
MaxMekker
11.08.2023 kl 16:20
4530
Sweetspot skrev 8.14 tenker jeg ;)
Ser ikke ut som vi får rett noen av oss :)
Da satser vi på at 7 blir historie neste uke. God helg !!
Da satser vi på at 7 blir historie neste uke. God helg !!
Kontur
11.08.2023 kl 16:22
4528
Klart PGS oppgangen kommer til å fortsette. Alt tyder på det. Usikkerheten tatt helt bort.
Kjøp PGS og bli med på oppturen alle sammen.
Kjøp PGS og bli med på oppturen alle sammen.
WillyWonka
11.08.2023 kl 16:39
4398
Litt off topic men sjekk ut det her, DNB Markets skulle vært tatt ned som meglerhus. Garantert akkurat det her dem har holdt på med i PGS også, med drittpakkene som har vært tidligere.
https://www.finansavisen.no/naeringseiendom/2023/08/11/8028422/heimstaden-slakter-dnb-markets-slakt
Kamangars rapport var ikke en offisiell analyse fra DNB Markets, og megleren sier til DN at den representerer hans syn, ikke meglerhusets.
– Det er en måte å generere oppmerksomhet om oss, få i gang en diskusjon med kundene, få i gang omsetning og skape «affærer», sier han til avisen.
Kamangar sier han ikke har fått negative tilbakemeldinger fra sine overordnede etter utsendelsen, og kommunikasjonsavdelingen i DNB vil ikke kommentere saken ytterligere.
https://www.finansavisen.no/naeringseiendom/2023/08/11/8028422/heimstaden-slakter-dnb-markets-slakt
Kamangars rapport var ikke en offisiell analyse fra DNB Markets, og megleren sier til DN at den representerer hans syn, ikke meglerhusets.
– Det er en måte å generere oppmerksomhet om oss, få i gang en diskusjon med kundene, få i gang omsetning og skape «affærer», sier han til avisen.
Kamangar sier han ikke har fått negative tilbakemeldinger fra sine overordnede etter utsendelsen, og kommunikasjonsavdelingen i DNB vil ikke kommentere saken ytterligere.
Klarer du tippe feil tre dager på rad? Vi får se neste uke🫵
BIFFogBÆRNÉ
11.08.2023 kl 16:56
4351
For en fin uke! Deilig å sniffe på 8 tallet igjen. Vi skal nok bli mer kjent med åtto og kansje nils neste uke. 💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
Trollstuket
11.08.2023 kl 17:18
4241
Dersom short begynner å dekke for fult ser vi 10 neste uke, om ikke innen onsdag.
Får vi kontrakt vil vi gå 2 sifret umiddelbart.
Pilene peker kun oppover nå, godt moment og lite selgere.
Forundrer meg ikke om noen hus kommer med oppdaterte kursmål på mandagsmorgen.
Får vi kontrakt vil vi gå 2 sifret umiddelbart.
Pilene peker kun oppover nå, godt moment og lite selgere.
Forundrer meg ikke om noen hus kommer med oppdaterte kursmål på mandagsmorgen.
Piloten
11.08.2023 kl 17:21
4207
60% PGS/40% Shelf porteføljen begynner virkelig å bære frukter🍒🍓🍇 Ha en fortreffelig helg
Rubin
11.08.2023 kl 17:40
4061
Mafiahuset fornekter seg ikke…
Hvor mange ganger skal de bli tatt med buksene nede før Økokrim tar affære…?
Obs, jeg glemte at de også er lønnet av statsmafian…😡
Hvor mange ganger skal de bli tatt med buksene nede før Økokrim tar affære…?
Obs, jeg glemte at de også er lønnet av statsmafian…😡
Rubin
11.08.2023 kl 17:43
4250
Hadde OSE vært en normal lovlydig børs hadde kursen til PGS rundet 20kr i disse dager…
observer009
11.08.2023 kl 19:04
3810
Ved å konfrontere kritikken direkte og korrigere feil, viser Heimstaden hvordan man effektivt beskytter aksjonærenes interesser...
Redigert 11.08.2023 kl 19:25
kongsberg1
11.08.2023 kl 20:17
3553
Kontur skrev Oljen over 87🤩
kongsberg1
I dag kl 08:07
2380
Om olja holder seg rundt 86- 87 vil nok robotene til røverne bli stilt inn på tilbakekjøp nå.
Men det er trenden til PGS som er positiv som vil drive kursen, short hjelper bare litt til på veien tenker jeg.
Limer inn denne fra i dag tidlig, olja over 87 vil bli meget bra Kontur, tror mandag blir helt KONGE for oss longere.
I dag kl 08:07
2380
Om olja holder seg rundt 86- 87 vil nok robotene til røverne bli stilt inn på tilbakekjøp nå.
Men det er trenden til PGS som er positiv som vil drive kursen, short hjelper bare litt til på veien tenker jeg.
Limer inn denne fra i dag tidlig, olja over 87 vil bli meget bra Kontur, tror mandag blir helt KONGE for oss longere.