Airthings, Veien videre

Granly
AIRX 25.09.2023 kl 15:25 12405

September nærmer seg slutten og ikke så mye har skjed denne mnd,

19 September kjøpte Geir Førre gjennom Firda AS 300 000 aksjer til en pris på krone 3.001 pr stk,

Noe som indikerer at han har troen videre, da vi trenger ikke å gå mer en 20 dager bak i tid (børsmelding 29august for å se forrige kjøp av 300 000 aksjer (28 august)

har selv noen aksjer i denne men har en gjennomsnitt pris på over godt over 4,-, så ligger fortsatt i minus i denne her)

flere som følger denne her? hva tenker dere om veien videre?
Redigert 25.11.2023 kl 16:47 Du må logge inn for å svare
lynx
25.10.2024 kl 16:39 611

En grå kvartalsrapport. Aksjen faller tilbake. Alt er som det pleier i Airthings.
Granly
01.11.2024 kl 12:47 461

Helge Øien joins Airthings as CFO

This follows the company's announcement on April 25, 2024, of Øien's appointment as CFO. He joins Airthings from Allente Group, where he served as Group CFO since 2021. Prior to Allente, he held several senior positions within the Telenor Group, including CFO of Telenor Myanmar, Vice President of M&A, and Investor Relations Director. Earlier in his career, Øien served as Nordic OEM Business Manager for Microsoft in Norway. Øien is a Certified European Financial Analyst and has an Executive MBA in Finance from Norwegian School of Economics.

Kilde eller for å lese mer: https://www.airthings.com/newsroom/helge-oien-joins-airthings-as-cfo

Granly
lynx
01.11.2024 kl 16:32 416

Meget pen oppgang på bra volum i dag, endelig noe positivt. Er det fugl Føniks som har begynt å stige opp av asken?
Granly
02.12.2024 kl 09:24 121

Den perfekte julegave :D

Eg tenker at den perfekte julegaven til de som har alt, må da være produkter fra Airthings. Tenk på dine eldre foreldre eller besteforeldre, de synest kanskje trekken er skummel, så vinduet er kanskje lukket på vinterstid, så greit med et produkt fra Airthings å holde et lye med luftkvaliteten inne?

Eller kanskje noen aksjer :p eg husker godt da eg fikk mine første aksjer i julegave et år :p

Granly