Elendig forum. Skam deg hegnar.

macland
HEGNAR 03.10.2023 kl 21:30 1141

Ikke innleggene,men mulighetene til å argumentere,Et elendig søppelforum. Ingen endring i de over 30 årene jeg har vært innom..
Det nye forumet kommer aldri.Hvordan kan man argumentere for eller mot aksjer og indexer uten å ha mulighet til å legge ut chart. 50 år å ta igjen hegnarsussebassssen,,dette kunne du tjent penger på. Hitlertosken hadde ordna dette på 3 min. Det var det eneste positive med den kroppen.
Redigert 03.10.2023 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.10.2023 kl 21:50 1074

Dette forumet lider dessverre en sakte men sikker død. Kompetansen her forsvinner og det eneste som blir igjen er haussere som opptrer som svindlere. Det er også helt håpløs brukervennlighet.
Rena
04.10.2023 kl 05:15 918

Jo mer usympatisk du er og raljerer med andre forumsbrukere jo bedre er det virker det som. Selv om de fleste avskyr språket og oppførselen til enkelte gjengangere så slettes du og nicket ditt. Dette selv om du ikke er ufin i språket tilbake. Men poster du konsekvent innlegg og opplysninger der vedkommende selv driter seg ut så fjernes du. Uten noen form for argumentasjon fra admin eller mulighet til å forsvare seg. Synes forumet er latterlig og det er et barnehageforum der de største toskene får lov til å herje på fritt. Enkelte her inne må virkelig være noen av landets største drittsekker, men Hegnar liker dem tydelighvis. Mistet lysten til å informere og komme med relevante fakta så om forumet her dauer driter jeg i det er latterlig uansett. Når du ikke engang kan komme med synspunkter og henvise til artikler og hva en forumsbruker tidligere har sagt(ordrett) så er dette forumet blitt lavmål. Kverulanter og drittsekker som styrer dette så det er vel slik Hegnar ønsker det rett og slett.
Prewia
04.10.2023 kl 07:40 767

Ett tag gick de lyssna till ekonominyhete4 på eftermiddagen de finns 8nte längre vad jag förstår synd.