Milliardmarkedet for SAN

Jan Raa
AZT 09.10.2023 kl 19:20 3559

Dagens aksjekurs i Arctic Zymes Technologies avspeiler ikke de umiddelbare kommersielle mulighetene for selskapet når det gjelder bruken av selskapets DNA-ase (SAN) til fjerning av toksisk DNA i vaksiner (både mRNA og konvensjonelle), monoklonale antistoffer og andre produkter som blir framstilt i bioteknologisk. Hvorfor har ikke vaksineprodusentene brukt markedets suverent beste produkt til dette formålet? Det er ikke passende å snakke høyt om bivirkningene av covid-19-vaksinene. Men likevel: Kunne noen bivirkninger vært unngått dersom SAN fra AZT hadde vært brukt istedenfor benzonase? Jeg vokter meg for å få vaksineprodusentene på nakken, men det lar seg neppe stikke under stol - lengre - at restmengden av DNA i vaksinene som er blitt injisert i folk, har vært langt høyere enn den øvre grense fastsatt av myndighetene. Hvor skriver dette DNA-et seg fra og hvor farlig er det? Både mRNA-vaksiner og konvensjonelle virus-vaksiner blir masseprodusert i cellekulturer, henholdsvis av bakterier og såkalte eukaryote celler. I begge tilfellene må restene av DNA og protein fra prodiuksjonscellene fjernes for å unngå at vaksinene gir akutte toksiske reaksjoner. Injisert «fremmed»-DNA utløser nemlig toksiske motreaksjoner i immunsystemet. Det er en sak for seg at m-RNA-vaksinen får kroppen selv til å lage covid-virusets piggprotein, som i seg selv er toksisk. Den akutte toksiske virkningen av rester av DNA og protein fra produksjonskulturene, kommer i tillegg. Vaksineprodusentene har ikke brukt en DNA-ase som ville ha forhindret denne bivirkningen, nemlig SAN fra AZT. Tar de sjansen på en gjentagelse? Etter at AZT fikk godkjent DMF for SAN, er det ingen biomedisinsk grunn til ikke å velge det beste.
JosefK
09.10.2023 kl 21:40 3458


Er vi bare to som ikke er redd for milliarder? Ad vaksinene, har jeg lett fram preprinten som underbygger det du sier. Det eksisterer også intervju med Kevin Mckearnan som er en av hjernene bak.

https://pflegefueraufklaerung.de/wp-content/uploads/2023/05/Sequencing-of-bivalent_4-11-23.pdf

Du er veldig opptatt av SAN, Jan. Jeg lurer på om det er en nuklease under utvikling som er beregnet for RNA segmentet av vaksine markedet.

https://newsweb.oslobors.no/message/585383

Jeg vet som vanlig ikke, men det ville gi mening.

RNA ensymene er planlagt lansert fra i år med T7 RNA polymerasen (fremdeles uten navn) som første produkt. Nukleasen er etter det jeg skjønner planlagt til neste år.

⚛️⚗️🧪🔬
Jan Raa
11.10.2023 kl 18:07 3095


Det ingen tvil om at saken jeg berører (kryptisk) i starttråden, vil komme tiil å eksplodere midt i fleisen på produsentene av mRNA-vaksinene, og på Nobelkomiteen i Stokholm. Det er simpelthen ikke rett det som det ble sagt fra talerstolen på Karolinska Institutet at vaksinen har reddet millioner av liv. Det er omvendt. Overdødeligheten i tiden etter 2021 har vært signifikant og betydelig høyere blant vaksinerte enn uvaksinerte. Dette er et faktum som verken myndigheter eller media snakker høyt om. Hva kan årsaken være til at mRNA-vaksinering etter alt å dømme reaktiverer sovende kreft? Det som seiler opp som en mulig forklaring - i tillegg til piggproteinet selv - er restene av plasmid-DNA i vaksinene. Vaksineprodusentene har simpelthen ikke fjernet denne svært farlige resten. Det er en gåte for meg at de har vært så slurvet og ansvarsløse. Dette angår indirekte AZT, fordi SAN ville kunne ha løst problemet. Men makta og pengene rår. Se litt på denne linken som en innledning til noe som vil balle på seg etter hvert: https://www.youtube.com/watch?v=IEWHhrHiiTY . Jeg kommer tilbake med mer etter hvert.
Jan Raa
11.10.2023 kl 18:34 3038

Legg merke til følgende uttalelse i youtube-videoen. "We (you)should insist that the USFDA force Pfiizer to get the DNA out of the booster and all future mRNA based vaccines". Kravet er ganske klart!
Frozen
11.10.2023 kl 19:55 2963

Jan, takk for at du deler denne svært interessante, men også skremmende, videoen. Har selv fått 2 to doser Pfizer og en "booster"-dose Moderna, men verre er det at mine unge voksne barn også er blitt vaksinerte.
Hvis jeg har forstått det rett så er ikke DMF'en endelig godkjent av FDA, kun at AZT har tilfredsstilt dokumentasjonskravene til å være DMF-registrert, og at endelig godkjenning av innholdet i dokumentasjonen vil komme senere (jeg tar gjerne feil her). Men, uansett er FDA allerede nå godt orientert om SAN dersom ovennevnte krav får bredere støtte i USA.
Blir svært spennende å følge med på omsetningsutviklingen av SAN de neste kvartalene, ikke minst når SAN HQ GmP lanseres i løpet av kort tid...

Frozen
11.10.2023 kl 19:59 2946

Beklager forøvrig min uhøflighet i forrige innlegg... Takk også til deg JosefK for din deling i denne linken.
Fünke
11.10.2023 kl 21:32 2836

Milliardmarked. Det er derfor jeg er investert her. Men jeg har litt svidde fingre etter BetaGlucans som hadde et overlegent og godkjent produkt som ingen ville ha. Uten at jeg tenker at vi går dypere inn i den saken. Så lenge AZT og produktene slipper inn i varmen og får flyte fritt er jeg nesten sikker på at vi sitter på neste tiårs kule her på Oslo børs. Jeg skal ikke være for entusiastisk, for det tiltrekker seg diskusjoner jeg ikke er interessert i å gå inn i.
elnomi
11.10.2023 kl 21:39 2820

Neste 10 årets kule på Oslo børs er nok Ultimovacs.
Jensemand
12.10.2023 kl 11:20 2611

Man må håpe at denne "a Letter of Authorization (LoA) for their product registrations with the US FDA "vil gi skubbet til at vinde markedsandele. AZT kaldte sjelv denne registrering signifikant - og det kom lidt bag på ledelsen, at dette LoA kom uten sværslag fra andre aktører - og så pludseligt
Hade dog bare denne meddelelse vere fuldt op med insiderkjøp, så ville saken vere bøf.
Fünke
12.10.2023 kl 12:13 2544

Takk for opplysende og relativt urovekkende informasjon. Synes absolutt troverdig. Så vil dette plasmidet som benyttes i leveranse av RNA-vaksine og RNA-terapi som inneholder DNA-forurensning kunne renses ved hjelp av SAN? Noen lunde på samme måte som SAN renser opp DNA i virale vectorer? Beklager om jeg ikke ordlegger meg 100% korrekt, men håper du skjønner hva jeg mener.
Frozen
12.10.2023 kl 14:19 2451

Jan, du har kanskje allerede sendt behørig informasjon om SAN til Dr. Buckhaults og kanskje også flere andre tilsvarende miljø?

Om ikke, så bør hansken tas opp raskt fra markeds- og salgsavdeingen i AZT.

Om FDA har integritet nok til å ta tak i dette, så henger jeg meg definitivt på tanken om milliardmarked for AZT/SAN i løpet av de neste årene.
Bearwizard
17.10.2023 kl 12:07 1936

Det er mulig du har rett i det (på laaang sikt), men kursutviklingen siste tiden er jo et tragisk skue. Det tikker nedover hver eneste dag...helt uavhengig av hva som skjer på makrofronten.
JosefK
17.10.2023 kl 13:15 1854


Jeg har ikke lest saken, men overskriften har ligget i bakhodet siden jeg ble klar over den.

https://medwatch.no/nyheter/legemidler_biotek/article16484429.ece

Jan Raa
17.10.2023 kl 19:48 1616

Rester av plasmid-DNA i mRNA-vaksinene er et resultat av slurv og grotesk kynisme hos produsentene av mRNA-vaksinene. Det er store mender som er funnet i noen vaksinepartier. Når myndigheter og media slutter å sensurere dem som har faktakunnskap om hvor farlig denne urenheten er, vil vaksineprodusentene måtte krype til korset, erkjenne risikoen og gjøre noe med problemet. Nivået må være null (0) for å unngå skader, det må de ha visst fra første stund. Jeg vet ikke om AZT har gjort egne studier av hvor effektivt SAN bryter ned plasmid-DNA, og har de ikke gjort det, bør de gjøre det omgående.
JosefK
17.10.2023 kl 21:54 1521


Der beste er når andre gjør det. 🤓

https://aiche.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/btpr.3342

Når det kommer til RNA vaksiner er det enda to ankepunkt jeg har.

1. Å la cellene produsere et fremmed protein, er en fatalt dårlig ide. På meg høres det ut som oppskriften på autoimmune lidelser.

2. Å bruke spike protein som er bevist cytotoksisk som antigen er noe av det mest idiotiske de har kommet på.

Jan Raa
17.10.2023 kl 23:02 1448

JosefK: Jeg er helt enig med deg på alle de tre punktene du nevner, spesielt 1 og 2. mRNA-vaksinene mot covid-19 er en medisinsk skandale, men folk flest nekter å tro det. Anvendt til andre medisinske formål enn luftveisinfeksjoner vil mRNA-prinsippet overleve. Men mRNA må uansett renses skikkelig. AZT sitter derfor mitt i grøtfatet.