Tidenes børsfiasko
Hvor lenge kan dette holde på? Når meldes oppbud?
Redigert 20.10.2023 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Jakal
20.10.2023 kl 08:07
1124
Tusen takk for et uvanlig kunnskapsrikt innlegg. Takknemlig hvis du kan gi "enda" flere detaljer, eks: produktene er en bløff, ledelsen er korrupt, selskapet er bare et skall osv. Flott med engasjerte skribenter og 100 % nøytral informasjon, mere av det. Venter i spenning.
Stockboy
27.10.2023 kl 14:06
879
Oppbud tror jeg ikke de melder da da for en måned siden ansatte to nye salgsressurser. En for europa og en i USA. Effekten av manglende ledelse og en gal grunder som har fått blankofullmakt til å bruke så mye han orker på produktutvikling har kjørt selskapet i grøfta. Når det er sagt er det få Topp 10 aksjonærer som har solgt. Helt siden starten. Stakkar dem, men det må også bety de har tro på dette. Nå er endelig Huddly Crew på plass. Det har tatt alt for lang tid, men det er nå all or nothing på dette. Jeg tror neppe vi vil se resultat av salget allerede nå i Q3, men Q4 og Q1 har jeg forventning om at vi ser noe. De opererer i et beintøft marked nå, og det eneste de har igjen er snart teknologien. Jeg tror Huddly blir kjøpt opp for 2-3 kroner innen 1 år eller 2. Men mindre de skulle klare å løfte dette helt på egenhånd. Innen den tid blir jeg vel ikke overrasket om det kommer en emisjon som vanner eksisterende aksjonærer. Uansett syntes jeg Huddly er et spennende bet på disse nivåene, så jeg har kjøpt en bitte liten del. Men dette er lotto :-)
Skulle gjerne sett noe mer innside fra ledelsen snart. Men husk at flere av de større aksjonærene har det siste halve året stilt med 100 millioner i lån som garanti for å unngå emisjon i lengst mulig grad. Ink. flere i styret. Så de må forsatt ha troen. Så får vi se om de klarer å snu dette.
Er jo ingen hemmelighet at en aksje som dette fort går 200% om den først får litt momentum.
Skulle gjerne sett noe mer innside fra ledelsen snart. Men husk at flere av de større aksjonærene har det siste halve året stilt med 100 millioner i lån som garanti for å unngå emisjon i lengst mulig grad. Ink. flere i styret. Så de må forsatt ha troen. Så får vi se om de klarer å snu dette.
Er jo ingen hemmelighet at en aksje som dette fort går 200% om den først får litt momentum.
elnomi
29.10.2023 kl 11:06
803
Kursen er ned hele 84.8% i år.
Hvordan kunne det gå så galt i dette selskapet?
Hvordan kunne det gå så galt i dette selskapet?