ULTIMO - ser vi 200kr i dag?

SirJohnny
ULTIMO 23.10.2023 kl 07:29 36379

Over tusen tilhører på ESMO i helgen og Ultimovacs med en solid børsmelding nå;

“First demonstration of universal cancer vaccine efficacy in randomized Phase II clinical trial; Proof of Concept supporting further clinical development”

For en spennende tid Ultimovacs går inn i, der er NÅ det starter - selskapet er i spill.
h3nk1
23.10.2023 kl 16:14 4706

Skjønner du i det hele tatt hva en randomisert studie er for noe? Det er gullstandarden for vitenskapelig dokumentasjon. UV1 har nå bevist med 90 prosent sikkerhet (Power 80%, 1-sided alpha 0.1) at vaksinen fungerer. Og signalet kommer altså fra andrelinje dødsdom der immunforsvaret til pasientene allerede er ødelagt av kjemoterapi. Uten å mene det, så beviser du bare poenget mitt om kunnskapsnivå/interesse. No offence.
Redigert 23.10.2023 kl 16:15 Du må logge inn for å svare
Rule
23.10.2023 kl 16:19 4731

Så bare læs børs melding idag:
https://www.nordnet.dk/markedet/nyheder/1008420091

(1) UV1 plus ipilimumab and nivolumab improved overall survival (OS), reducing the risk of death by 27%
(2) In the UV1 arm, 31% of the patients experienced an objective response, compared to 16% in the control arm
- (tumor reduction by at least 30%), as determined by blinded independent central review (BICR)

det vil jeg kalde gode data og fakta i en umulig kræft type. Folk dør som fluer her efter kort tid. Jeg ville give en hel del for at leve 27% længere tid ! ! !

Ja, selvfølgelig er der teoretisk risiko for at Initium ikke skulle komme med gode resultater.
Hvis de gør - hvad skal kursen så være...?
Hvor stor er risk for dårlige resultater set i lyset af phase-I, phase-II kører på voldsom overtid og nu NIPU...?
Redigert 23.10.2023 kl 16:21 Du må logge inn for å svare
Rassen
23.10.2023 kl 16:23 4704

I dag er det mange som ikke forstår en dritt. Inkludert meg! Markedet har fucka med oss i dag!
Redigert 23.10.2023 kl 16:24 Du må logge inn for å svare
rogneveien1
23.10.2023 kl 16:35 4657

Ikke si at dere ikke ble advart.....
Per2
23.10.2023 kl 16:47 4555

Solgt med tap :(
Rule
23.10.2023 kl 16:49 4617

Helt enig.
Er du crazy for en god dag for egen personlig vinding - jeg fik købt på 121, 116 og 114.
Havde ingen fantasi til at jeg ville få mulighed for at øge min post til under 200 NOK ind til lidt efter børs åbning idag :-O

Jeg anser personligt casen som giga de-risked og er meget tilfreds med at kunne øge min long position.
Redigert 23.10.2023 kl 16:51 Du må logge inn for å svare
rogneveien1
23.10.2023 kl 16:50 4644

Neida, med stooor gevinst. Dobling fra 70 kr.
bj111
23.10.2023 kl 16:51 4662

Skal ikke gå inn på noen større diskusjon her. Markedet er hva det er og det får man ikke gjort så mye med.
Du spør....Hvor stor er risk for dårlige resultater set i lyset af phase-I, phase-II kører på voldsom overtid og nu NIPU...?
Det ble gjentatt til det kjedsommelige på dette forum at fordi NANO fase 2 trakk ut i tid var det et sikkert tegn på at det var vellykket. Så hvordan det gikk.
Du er jo dansk regner jeg med, så fikk kanskje med deg hvordan det gikk i fase 3 med Johnson & Johnson sitt forsøk sammen med Genmab. Miksen virket den så forsøket var vellykket. Resultatet var derimot akkurat for svakt til at miksen kommer til markedet.
Per2
23.10.2023 kl 16:55 4658

Kjøpte på 143 kr :(
Redigert 23.10.2023 kl 16:56 Du må logge inn for å svare
Rule
23.10.2023 kl 17:00 4631

Yes, der er risk. Kunne være godt at høre hvor stor du tænker den er for at INITIUM ikke viser signifikant effekt..?
- Genmap er lykkes og oveordnet gået næsten x100 op.
- Nano fase 2 kunne ikke rekrutere til studiet og langserede så et review under vejs, hvor de fandt at man måtte stoppe.
bj111
23.10.2023 kl 17:09 4574

Mulig du ikke leste, Genmab har lyktes med mye som du skriver men jeg viste til et forsøk som du kanskje ikke fikk med deg. Aksjen falt 6% hvilket er mye for et så stort selskap.
Nano var nano, poenget var kun argumentasjonen du tok som var helt identisk med det som stadig sto å lese her.

Bruker man generell sannsynlighet for feil i fase2 så er den enorm. Det er jo nettopp derfor kursen i et lite farma selskap hopper enormt om de lykkes. Hvis det var å regne som så sikkert som mange her inne måtte mene ville markedet ha priset aksjen som om det var sikkert og markedet ville reagert med et skuldertrekk når nyheten kom hvis positiv.
wave
23.10.2023 kl 18:16 4333

Skulle også Ultimovacs, et av veldig få lyspunkt innen norsk biotech, feile (Gud forby) og ende opp i rekken av norske fiaskoer innen sektoren, bør kanskje Radforsk stille seg det spørsmålet om biotech er noe vi bør drive med her til lands. Eller om det er FOR samfunnsøkonomisk ulønnsomt med denne voldsomme dreneringen av kapital år etter år. Mye henger på INITIUM nå.
Hugoil
23.10.2023 kl 18:18 4360

Å kjøpe på fredag var ikke bare i bakspeilet galt (kortsiktig), men å kjøpe i dag blir mer trolig riktig (også i bakspeilet).
Tat vi en titt på kjørecomputeren https://www.tradingview.com/x/fFXLhg1o/ så har vi i 4timerschartet en BULL INVERTED DOJI. Googler du det, så ser du at den ofte er forbundet med shortinndekking. Attpåtil måtte de ta i bruk ulovlige metoder som medførte market halt (MH) for å få dette til. OSE burde undersøke disse handlene forut for MH og også gi eieren/selskapet/styret disse handlene - da jeg tror godt over flertallet, ikke bare her inne, men selskapet og resten av aksjonærlista alel ville tippet at det forgikk NOE ULOVLIG i dag. Det er faktisk en easy sak (man må bare gjøre det istdf. å gjespe og gå hjem fra jobb og være for opptatt dagen etterpå) å kontakte disse meglerselskapene bak handlene og be om å få ut navnene på investorene bak handelskontoene + se på algoene de brukte (Fin.tilsynet foretar seg som sagt ingenting om ikke meglerselskapene selv undersøker OG melder i fra til Fin.til.om de finenr noe galt - så her er det 3 usikkerhetsmomenter 1) om de undersøker 2) om de gjør det skarpt nok til å virkelig se og 3) om de bryr seg om å varsle Fin.til.
Så har vi et 4) eller 0) siden det kommer først - og det er om Markedstilsyn på OSE gjesper og ikke gidder å sjekke det de ordnet opp i med MH, altså ved å bruke tid for å "strekke" ordreleggingen ut over lengre tid - ikke til å ta shorterene i øra så de ikke tør å gjenta det ulovlige. Så terskelen for lovbrudd/mao. aksepten for lovbrudd er høy allerede hos OSE - fordi de tjener på det. De kan skjule seg bak den enkle det er greit så lenge meglerselskapene ikke har sagt i fra og de er jo pliktig til å sjekke disse proffe kundenes egne algoer som innplasseres hos meglerhusene på sponsorert aksess. Meglerselskapene tjener på å feile på 1-4.
Og er meglerselskapene i utlandet, hvilket de meget vel kan være også med norske investorer som bruker dem sittende både i Norge og i utlandet, så offer børsen seg enda mer for da må de ringe helt til utlandet. Da er det lettere å ta bergenseren ASP for noe de vet mange proffe inkl. norske meglerselskaper gjør.

Tyskland og USA stiger kraftig etter at OSE stengte, så bull inverted hammer må føles riktig ut i det minste for kjeltringene.

Jeg la inn de blå linjene (trendkanaler og mellomsjikt) etterstengetid. De gule linjene er de lengste og strekker seg over hele ULTIs liv på børs.
Det er voldsomt at kursen på kort tid har vært helt i topp på de grønne linjene. Så shorterene har nok handlet med seg selv (åpningsauksjonen var jo nesten helt opp i taket) for å ta styringen og kontroll på kursen teknisk både der oppe og her nede hvor det ble meget tydelig kriminelt.
Alle som stemmer for å be Fin.tilsynet sjekke dagens utvalgte handler kan sende meg en mail til hugoilose@gmail.com. Håper det blir veldig mange.

Se forøvrig h3nk1 og rule sine innlegg ovenfor.

https://www.tradingview.com/x/17VIJdiO/
Av settet med trendkanaler ser dere hvordan algoene jobber. Og de benytter high crime for å få det til (det er bare å pøse på med egenhandel og sette fete åpnings- og sluttauksjoner + sånt som i dag gav oss to børspauser, når de virkelig trenger det underveis), det er ikke markedet (det vilel ikke las seg spotte ut så enkelt og er ikke så stringent som de matematisk programmerte algoene).


Hvilke meglerselskaper er det som er aktive på aksjonærlistene? Noen som har den siste topp50?
Den største makkeren til FTF er DNB, også fordi det er de som har den største utveklsingen av ansatte.
https://www.finansavisen.no/helse/2023/10/12/8044428/langer-ut-mot-folketrygdfondet
Redigert 23.10.2023 kl 18:41 Du må logge inn for å svare
Rassen
23.10.2023 kl 18:45 4227

Har sendt deg mail! Håper du kommer langt med saken!! Kursmanipulasjon er ulovlig!

Lykke til!!
Sandtann
23.10.2023 kl 19:08 4157

Har ikke fulgt Ultimo og deres vitenskaplige arbeider tidligere, men har sett litt på presentasjonen og innhold nå.

Vær klar over at dette er syke pasienter med varierende tidligere sykebehandling som blir trukket ut til de forskjellige gruppene. Og det er kun 59 pasienter i hver gruppe. Og er resultatene gode nok til å gå videre med?
I så fall må det testes ut i stor skala noe som er svært kostbart. Kanskje markedet ( medisinere) ble litt usikre på veien videre?
Rassen
23.10.2023 kl 19:26 4076

Ettersom de lykkes med å gruse kursen i dag, kan de ikke bare fortsette med samme metode framover?
EcstasyofGold
23.10.2023 kl 19:35 4024

Jeg tenkte også at dette er short inndekning gjort på "ulovlig" vis. Har man blitt så vant til at dette er normen og derfor "akseptert"?
h3nk1
23.10.2023 kl 19:39 3992

Her må ting gjentas. Studien nådde sitt predefinerte endepunkt på overlevelse iht. et randomisert fase-2 design (power 80%, 1-sided alpha 0.1). Signalet er statistisk signifikant (HR 0.73) med en sikkerhet på 90 prosent at det *ikke* skyldes tilfeldigheter. Dette er ikke noe man kan synes om, dette er gullstandarden for vitenskapelige bevis. Dataene er sågår BEDRE enn de som ga godkjennelse for Ipi + Nivo i førstelinjebehandling.

Det studien har gjort er å gi et *tydelig* rasjonale for gå videre i indikasjonen i en større registreringsstudie / fase-3. Det er kun disse som kan gi P-verdier ned mot 0.05. Dette er åpenbart noe et BP (her: BMS) vil kunne ha interesse av og besørge. Det viktigste for aksjonærer er derimot at NIPU har gitt verdens første randomiserte Proof of Concept for en universell kreftvaksine. At signalet var signifikant fra en indikasjon som så krevende og pasientene så svake, gjør signalet ENDA mer interessant all den tid vaksinen forventes å fungere BEDRE i tidligere behandlingslinjer og indikasjoner som responderer bedre på immunterapi.

INITIUM studien som går i melanom er utsatt flere ganger fordi pasientene ikke får progresjon. Dette er selskapet sin egen flaggskipstudie og er designet for å legge til best mulig for god effekt fra UV1. Med resultatet fra NIPU, så må det være mulig å legge sammen 1 + 1. Der det før var svært sannsynlig at man fikk gode data fra INITIUM, så er det nå ekstremt sannsynlig (for ikke å banne i kirka og bruke ordet "garantert").

Den eneste risikoen er det dels helt usannsynlige scenarioet der INITIUM feil. Ytterligere et POC i melanom betyr oppkjøp og avtaler på flekken. Kan hende noe i den gata skjer noe før INITIUM leser av også. Når og hvordan INITIUM skal leses av blir delt med markedet på Q3 presentasjonen 8. november.
Redigert 23.10.2023 kl 19:56 Du må logge inn for å svare
Hugoil
23.10.2023 kl 19:58 3903

Rassen: Du kan se hvordan rule beskriver bull inverted hammer (som indikerer shortinndekking og krumspring les ulovligheter som medfører børspause, ja nick i mellom - så vanlig er det, fordi de og systemet tjener på det, mens det bare er lavfolket som taper - se de andre trådene mine om tilsvarende i makro og politisk system, pengetrykking og rente, korona-furore og kirg - for at Leviathan har pusteproblemer og sliter med å holde maktgrepet og unngå at buksa siger ned).
Rassen igjen; man kunne svart med at det nok blir færre kjøpere på vei ove vei oppover, så hvorfor ikke nedover? (canflestick-signalet tyder på det også og den nesten ferdige ettermiddagsdoble bunnen bør funke i morgen)

Hør fra min 11 hva DNB-analytikeren mente (bør vel snart komme oppdateringer og nye eller hva er kursmålene?). Han ler ihvf. godt. https://www.finansavisen.no/nyheter/finans/2022/11/01/7954853/biotek-analytiker-etter-kursraset-det-blir-ruglete-fremover?internal_source=sistenytt&fbclid=IwAR0wQpv_yEi_ZT3Q01FUz8GoykhIZYXY-41bXjAKaOJTFqBQh71qDCQIspA

DNB-analytikeren nevner oppkjøper/BP. Det er en smule drøyt at ledelsen uttaler at de snakekr med BP der borte på ESMO. Det kan være en liten indikasjon på det rule skriver at BP ikke nødvendigvis trenger åvente på offentliggjørignen av init. (ligeså at kursen blir kjørt ned - se på den spennvidden!)


Noen med aksjonærliste, topp50 eller foill?

"
heilo888
10.11.2022 kl 16:09
1424
Det meste på stell, ikke mye nytt i dag, men det meste ligger til rette for en langt mer spennende Q4 på nyåret.
Eneste skuffelsen måtte være rekrutteringen til Dovacc-studien. På den andre siden var rekrutteringen i Nipu og Focus en del bedre enn forventet.
Jeg spurte om TET-plattformen og fikk, ikke overaskende, som svar at det vil komme mer info. i 2023.
"

Med Tendu så har vi de indikasjonene hvor vaksinen testes ut (leser meg opp).
"- oppdatering på TENDU/forbyggende vaksine i Q4"

Den tror jeg du må lenger ut på landet med, bjarte:
"Hvis dette er usannsynlig så har ikke dette mye verdi om de lykkes."
(alltid greit med ting som blir avklart)
Ang. siste avsnittet ditt, det slo meg at kanskje er ULTI-chartet, hele historikken, litt eller mye annerledes enn de andre. Kunne vært morsomt å lagt de oppå hverandre.


Spesiell uttalelse dette også, i relasjon til den ovenfor omtalte:
""We eagerly anticipate the forthcoming results from our other ongoing
Phase II trials and how these data will move us forward in our mission to
improve outcomes for cancer patients worldwide".


" UV1 består av store doser av de peptidene som kommer til uttrykk på overflaten i kreftcellene. Det lærer T-cellene hva de skal være oppmerksomme, på slik at de kan drepe slike celler. Enkelt og genialt" Fra startinnlegget Once in a Lifetime: https://www.finansavisen.no/forum/thread/151645/view/0/0?page=26
(takk til en god gammel kjenning;)

rubin:
send meg en mail og be andre frustrerte/lovlydige småfolk sende meg en mail også. 10 stk skulle være nok, 20 går ikke an å nekte og 30 er bortimot en sikker vinner. 40 får medieomtale.
Har du link til den TRANSPARENCY saken?
Redigert 23.10.2023 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
bj111
23.10.2023 kl 20:14 3805

Den eneste risikoen er det dels helt usannsynlige scenarioet der INITIUM feil.
Hvis dette er usannsynlig så har ikke dette mye verdi om de lykkes. Det er noe fundamentalt feil i din påstand. Markedet priser en aksje på sannsynlighet og der er du helt på kollisjonskurs. Den vanvittige gevinsten i farma aksjer kommer dersom nettopp det usannsynlige skjer og det er at deres forskning bærer resultater som ikke bare er gode men gode nok til at det kan føre frem til et produkt.

En kan gå tilbake til alle selskaper som har hatt en studie i fase 2 i Norge og finne tilsvarende ditt innlegg som argumenterer med flotte ord for hvorfor det er usannsynlig at det feiler. På Norsk jord er det vel kun xofigo som ble til noe? Resten har feilet. Så får vi håpe Ultimo blir unntaket fra regelen.
Rubin
23.10.2023 kl 20:31 3762

Bra tenkt, men også utrolig naivt å tro at OSE og FT vil gjøre noe som helst med ulovlig kursmanipulasjon enten det dreier seg om shorting, naken shorting eller «andre finansielle instrumenter» som «husene» så fint kaller sin mafiavirksomhet. Mafiabørsen har de siste 20 årene vært den mest korrupte børsen i den vestlige verden. Det er heller ikke lenge siden det norske finansmiljøet havnet nede på ca. førtiende plass på TRANSPARENCY INTERNATIONAL sin «svarteliste»…
h3nk1
23.10.2023 kl 20:35 3732

Nei. Her er det du som bommer. Markedet er ikke effisient. Grunnen til den radikalt gode r/r i Ultimovacs er at markedet IKKE priser inn suksess også i melanom (eller at vaksinen kan/vil fungere i flere indikasjoner). Med det vil det følge en avtale og/eller oppkjøp som vil prise selskapet langt nord for 1000 kroner.

Norsk biotek har ikke sett snurten av randomiserte data siden Algeta. Sektoren er brukket. Sentimentet elendig. Og kommentatorer som deg er overhodet ikke pålest eller innforstått med HVOR lite effisient markedet er i dette tilfellet. Det later ikke til at mange en gang skjønner hva et randomisert studie er.

Om ikke børs/marked kunne være tidvis helt ute av takt med tilgjengelig informasjon hadde det ikke noen grunn til å være her.
Redigert 23.10.2023 kl 20:45 Du må logge inn for å svare
Rubin
23.10.2023 kl 20:48 3773

Den var publisert i norske medier også for ca. et par tre år siden, men jeg har ikke kopi… Prøv mr. Google 👍
Hugoil
23.10.2023 kl 20:53 3797

Hadde vært morsomt å lagt chartene til de norske biotek oppå hverandre (jeg kommer ikke til å gjøre det) - for å se etter like og ULIKE forløp (for å få sammenligningen god, så kan det hende at noen chart må strekkes litt i tid for å sammenfalle i forløp).
Tipper jeg rett i at ULTI skiller seg ut med en 2-årig Dobbel Bunn NYLIG AVGITT og nå tester avgivelsen? (Er det tidenes lengste klassiske kjøpssignal i norsk biotek?)
https://www.tradingview.com/x/1mFeFkML/
Brytes 200, så er det raskt 240.
DBen har potensial til 230, rent standardavlest. (Om vi ikke leser den som en DB, så kan den leses som en KILE, også avgitt, da med høyere potensiale.)

Q3 9. nov kan være 183.
Redigert 23.10.2023 kl 21:07 Du må logge inn for å svare
SomSa
23.10.2023 kl 21:18 3690


Mislykket du med tradingen i dag og har begynt å hausse aksjen. Av og til skjer dette, mens man prøver å plukke søte bær havner man i en myr. For min del tilsier resultatet fra Mesothelioma studien at deres produkt ikke revolusjonerer kreftbehandlingen. mOS er lavt og lett kan slås fra andre hvis andre ikke har like god eller bedre data.........................


EcstasyofGold
23.10.2023 kl 21:53 3596

Markedet bestemmer og det blir spennende fremover.
elnomi
23.10.2023 kl 21:57 3619

Er Ultimovacs plutselig verdt rundt 1,2 milliarder basert på dagens børsmelding og informasjonen gitt av selskapet kl 14.30?

Det gir ingen rasjonell mening - cased closed!
Billyjojimbob
23.10.2023 kl 22:07 3613

Søstrene Midelfart solgte seg ut på 151,kanskje inn igjen nå da på en fin swing👍
bj111
23.10.2023 kl 22:13 3737

Ok garanti for suksess er utstedt eller? Hvor kan vi sende kravene om dette ikke slår til? For noe tull.

Vet veldig godt hva en randomisert studie er og ja det er en god metode for å sjekke effekt. Men det er noe helt annet enn at det er garantert effekt som i tillegg er god nok.

Du fremstiller dette som et risikofritt case dvs garantert suksess og der bommer du fullstendig.

For det første skal resultatene være gode nok til å gå videre fra fase2. (her feiler de fleste)
For det andre må ingen andre komme med noe bedre og her tror jeg ikke du eller noen andre her har den komplette oversikten over hva som ligger i pipeline rundt i verden. Genmab i dag 30% bedre overlevelse på livmorshalskreft fase3.
For det 3 må finansiering komme på plass hvilket neppe er noe stort problem hvis resultatene er gode nok.
Så må fase3 vise gode nok resultater og det er veldig sjelden markedet priser inn gode resultater før de foreligger nettopp fordi mange feiler i fase3..

Men gjerne at markedet ikke henger med men det hjelper da veldig lite. Mange som vil selge sine hus nå som mener markedet er sykt og ikke den prisen de forlanger.

Husk at det og er nye som leser dette og ikke skjønner annet enn at det er flotte ord med en enorm fra deg garantert oppside. Kjenner at jeg blir provosert for det er slike som du som bidrar til å sende nye investorer rett ut av dette segmentet ved å tone ned risikoen. Har sett dette på HO forum om clavis, bionor, nanov, trvx, bergenbio for å nevne noen av de mange fiaskoene vi har og har hatt i Norge. Ikke at alle disse har drevet med kreft men de har alle hatt sine forsøk på forskjellige ting.
Går man ut av landets grenser er det vanvittig antall med bio/farmaselskaper som forsker på kreft og vanvittig antall som ikke har lyktes. Er gode grunner til at det fortsatt er noe dritt å få kreft.

Jeg håper selvsagt at Ultimo lykkes men risikoen har du mistet forhold til i dine skriverier. Håper du har et forhold til det i dine investeringer dersom dette ikke går veien.
h3nk1
23.10.2023 kl 22:30 3666

Har du lest en eneste selskapspresentasjon (du hadde ikke det sist) og/eller er du innforstått med at studiene er eventdrevne og at man dermed kan beregne relativ sannsynlighet for hva slags data de spytter ut?

Du blir provosert av begrunnede refleksjoner. Som deles her inne til tross for at sånne som deg snakker i generelle vendinger og ikke setter seg inn i noe som helst. Det er 99 % bortkastet tid og energi. Din latskap provoserer meg. DU bidrar eventuelt til at aksjonærer ikke skjønner at Ultimovacs i dag er noe helt annet enn de casene du henviser til. Sett deg i det minste inn i ting før du skal moralisere eller være en «motvekt» som ikke bare fjerner fokus fra sak.

Vi har for øvrig ETT eksempel i nyere tid på verdien av å kunne kombinere en «universell» asset med CPI. Det er BEMPEG.

BSM betalte ~20 milliarder kroner for en asset med et lignende rasjonale som UV1 (kombinasjon med egen CPI i potensielt flere indikasjoner) basert på tidligfasedata som er svakere enn UV1 sine i melanom fra UV1-103. Ikke bare ble avtalen gjort på tidligfasedata, men det sikret BMS kun én tredjedel av fremtidige inntekter.

Ultimovacs har nå produsert et randomisert POC for UV1. Og så må man sette på seg tenkehatten og forstå hva det betyr og hvorfor det er veldig mye mer verdifullt. Dette kaller du hausing? Det er ren logikk og faktum.

OSE begår grov markedssvikt i dag. Det finnes ingen andre beskrivelser for det. Det er oppriktig trist for selskap/sektor.

Risikofritt case? NEI. Er r/r eksepsjonell gitt tilgjengelig informasjon? JA.
Redigert 23.10.2023 kl 22:43 Du må logge inn for å svare
Rule
23.10.2023 kl 22:36 3636

Det er nå to selskaper i verden som har randomiserte data med en kreftvaksine: Det er Moderna, med deres individualiserte vaksine i adjuvant melanom, og nå Ultimovacs, som er et mindre selskap, men med veldig spennende data, sa De Sousa til HealthTalk.
https://www.healthtalk.no/brysthinnekreft-esmo-kreft/ultimovacs-sjefen-bekrefter-big-pharma-moter-pa-esmo-men-er-stille-om-studie-kritikk/179385
Rule
23.10.2023 kl 22:42 3703

We are very encouraged by these results as they support moving UV1 into a phase III trial in this indication. A natural path forward may be to move the testing of UV1 to the first-line setting, where now ipilimumab and nivolumab are considered a standard of care.
https://www.biostock.se/en/2023/10/ultimovacs-nar-proof-of-concept-med-uv1-cancervaccin/
elnomi
23.10.2023 kl 22:58 3618

Jeg tror du (lik alle oss andre som sitter i Ultimovacs) er skuffet over dagen i dag.
Det er forståelig. På kort sikt, utrolig kjedelig, og en prøvelse. På litt lengre sikt, en «bump in the road». Velkommen til Biotech, her svinger det.

Det sykeste jeg har sett noengang på børs fra en dag til en annen (med positivt fortegn for de som var inne) er kort tid tilbake aksjen med Ticker TPST der kursen intrade var over 30X i forhold til sluttkurs dagen før.

Dette uten sammenlikning med Ultimovacs.

Det kan kanskje passe å trekke frem Alf Prøysen og «du skal få en dag i mora…»
Redigert 23.10.2023 kl 22:59 Du må logge inn for å svare
Rubin
23.10.2023 kl 23:01 3627

All in i morgen da kanskje ?

«Det er nå to selskaper i verden som har randomiserte data med en kreftvaksine: Det er Moderna, med deres individualiserte vaksine i adjuvant melanom, og nå Ultimovacs, som er et mindre selskap, men med veldig spennende data, sa De Sousa til HealthTalk.
https://www.healthtalk.no/brysthinnekreft-esmo-kreft/ultimovacs-sjefen-bekrefter-big-pharma-moter-pa-esmo-men-er-stille-om-studie-kritikk/179385»
Redigert 23.10.2023 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
bj111
24.10.2023 kl 00:04 3460

Fint du er enig i at det ikke er risikofritt.

Skjønner at du ikke liker at jeg stiller noen spørsmål, men det får du tåle.

Jeg skriver ikke et eneste sted at det ser dårlig ut. Hvorfor skal jeg gjenta det du skriver? Det blir kun et ekkokammer og det er det vel tilstrekkelig av her eller?

Jeg er selv litt overrasket over kursutviklingen i dag og lurer på hva det kommer av.
Noen mener det er manipulasjon, kan være men det var en vanvittig høy omsetning og da må det i så tilfellet være noen med vanvittig mye penger som står bak. Hvorfor skulle de det? For å dekke inn en short, ja kanskje men da vil det vises i short registeret så svaret på det kommer.


Det jeg er betenkt til er om dette ikke er så bra som man får inntrykk av selv om du mener det er utrolig bra. Kommer fallet i dag kun av at sektoren er uglesett så er dette en kjøpsmulighet men gjør det ikke det kan det bli dyrt.

Jeg vet ikke årsak til at den har falt helt tilbake men ofte / ikke alltid, er det en god grunn til det.

Rule
24.10.2023 kl 02:45 3393

Nogen har i hvert fald taget gevinst og overladt stafetten til os der ikke har været med så tidligt. Vi skal ikke glemme at nogen har været med fra 25 NOK og så er 150 NOK rigtig rigtig mye og super flot:
https://www.finansavisen.no/helse/2023/10/23/8048499/kjempetiming-for-midelfart-sostrene?internal_source=sistenytt

hvis der samtidig er nogle dage træghed i markedet på det info som er frigivet, ja så har vi en fin opskrift på at nogle er trådt ud hurtigere end nye træder ind....
Rassen
24.10.2023 kl 09:04 2934

Er det samme manipulering i dag?
Føre var
24.10.2023 kl 09:12 2931

Bunnen nådd, rekyl?
Billyjojimbob
24.10.2023 kl 09:18 2910

Vaskes ennå.
elnomi
24.10.2023 kl 09:28 2823

Det vaskes enda og shorterne har fått en gavepakke til å dekke seg inn før Q3 som er få børsdager unna.