Gode nyheter for Thor Medical

mlande
TRMED 10.11.2023 kl 16:14 44325

Det virker som lokaler, ansettelser og anskaffelse av utstyr går etter planene, men uten at kursen beveger seg. Mer interessant blir det å vurdere mulige kunder for alpha-emittere som Radium-224 og Bly-212 fra selskapets Thorium-228 plattform. Den første kunden kan bli OncoInvent som rapporterer meget gode resultater for sitt Radium-224 legemiddel mot spredning av tarm- og eggstokkreft til bukhulen. De fikk akkurat godkjennelse for to phase 2B studier i USA i ekspressfart. Resultatene sannsynliggjør også godkjennelse direkte fra phase 2B. Den nye OncoInvent CEO'en snakker om oppskalering, og det vil da være behov for større og sertifiserte volum enn OncoInvent kan produserer selv. Mer info her:

https://www.oncoinvent.com/press-release/oncoinvent-announces-u-s-fda-clearance-of-investigational-new-drug-ind-application-for-radspherin-in-colorectal-cancer-patients/

https://www.oncoinvent.com/press-release/oncoinvent-announces-u-s-fda-clearance-of-investigational-new-drug-ind-application-for-radspherin-in-ovarian-cancer-patients/

ArtBio er en naturlig framtidig kunde for alpha-emitteren Bly-212. Et amerikansk spesialistfond har nylig kjøpt selskapet. Se ArtBio.com. "ART" står for Alpha Radiation Therapy. ArtBio og er, som de andre selskapene, en del av "økosystemet" rundt Larsen&Bruland.
Seriøs
01.04.2025 kl 09:29 4642

Et lite åndenød pust opp på morgenen men trender ned. Får se hvor Thor ha tenkt seg i april.
Holder en knapp på at kurs 2 kr er innen rekkevidde

Føre var
04.04.2025 kl 11:27 4402

Innsidekjøp og greier, kind off:)

Var vel å ta i det, swap.
Redigert 04.04.2025 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
Farheim
23.04.2025 kl 19:35 4035

Dette selskapet lukter FANDEN MEG ILLE!
Billyjojimbob
23.04.2025 kl 20:50 3941

Du har nesen for nær munnen.
Seriøs
05.05.2025 kl 08:32 3594

Her skjer det som forventet svært lite og lurer på å kjøpe hvis kursen igjen kommer ned på 1 kr. Ellers er det artig å lese på Shareville og der er det få optimister nå. Mange mener at det å sitte brakk å vente i 10 år på en slik aksje kan være direkte tragisk, hva om du går glipp av 10 år vekst i en aksje som har vekst og denne i verste fall konker ut? Det er ikke utenkelig at de ikke lykkes og hvis de lykkes så la si den tredobles på 10 år i beste fall?? De som snakker om kurs opp mot 1.000 kr vet ikke hav de snakker om dessverre
Redigert 05.05.2025 kl 08:32 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
05.05.2025 kl 09:09 3500

Pang,kr 4 fra Arctic 🌞👍
Pk2k
05.05.2025 kl 10:39 3386

Rull inn og kos deg på perrongen
Redigert 05.05.2025 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
Seriøs
05.05.2025 kl 10:42 3374

Så det men er skeptisk til de og kursmål på TRM, litt inhabil og kjøpt og betalt. Men hjelper jo litt på kursen i dag. 4 kr er ikke all verden og langt under det som menigheten har spådd. Mange har også inngang på kursmål og tett på kursmål.
Billyjojimbob
05.05.2025 kl 11:33 3273

Time will tell som vanlig,spennende fremover👍
Billyjojimbob
05.05.2025 kl 21:35 3029

12% i dag,hvordan går den fremover💪
Seriøs
06.05.2025 kl 07:17 2816

Tror den korrrigerer ned Kursmålet var mye «hvis» og det er det da det ikke er konkret
Raknesi
06.05.2025 kl 08:52 2706

Få deg et annet Nicknavn...klart vi skal opp!
Seriøs
06.05.2025 kl 09:58 2615

Hmmm. Hva sa jeg
Billyjojimbob
06.05.2025 kl 10:05 2596

For fremtiden en investerer,fint med litt swing på veien,men satser på det gainer fett fremover👍
Seriøs
06.05.2025 kl 10:21 2556

Kan skje. P.t er det liten interesse for kunder å sikre seg Thor produkter og det sier mer enn et betalt kursmål. Hadde Thor hatt noe unikt så hadde ordeboka vært full.
Billyjojimbob
06.05.2025 kl 10:34 2531

Snx sommer 2026🌞
JMA
06.05.2025 kl 11:08 2474

For en tulling du er Useriøs!!!

Du snakker igjen og igjen om ting du ikke har peiling på. Har ikke Thor ordreboka full? Hva vet du om de strategiske beslutningene rundt de siste 25% ledig kapasitet?

Og hvordan vet du at analysen er betalt? Har du ringt og sjekket? Det har nemlig jeg! Og den er ikke betalt!

Og har du i det heletatt tatt deg tid til å lest rapporten? Selvfølgelig har du ikke det! Du fabler om aksjonærenes svimlende kursmål, også ble det kun 4 kr i analysen. Nok en gang avsløres du med buksene nede.

4 kr er det kortsiktige TP for Thor basert på Alpha One! Verdsettelse med Alpha Two inkludert er noe helt annet viser analysen.

Det står sort på hvitt 48 kroner!!!! Så kanskje ikke AG var så langt unna i våre egne analyser? Vi var ganske spott on!!!!

Gjør hjemmeleksa di før du spyr ut eder galle!!!

Redigert 06.05.2025 kl 11:09 Du må logge inn for å svare
Seriøs
06.05.2025 kl 11:18 2447

Dramatisk reaksjon og useriøs. Jeg er realist og kursen taler for seg Hvis det er så rift som enkelte mener så hadde kjøperne stått i kø.

Sorry. , har ikke grusom analysen kom fra et hus som ikke er inhabilt så hadde det vært mer troverdig
Billyjojimbob
06.05.2025 kl 12:26 2371

Till å ha null peiling har du høy ståpåvilje😁👍Det gledes til kr 48 +
Seriøs
06.05.2025 kl 12:32 2360

Min magefølelse sier emisjon innen 2025 så får vi se
Seriøs
08.05.2025 kl 09:47 1964

Ja ja. Blafr opp og rett ned igjen . Holder en knapp på at vi ser 2 kr innen kort tid og står fast på at selskapet melder emisjon innen 2025. Tror de ikke klarer å unngå det med sin fabrikk bygging og nyansettelser. Må iallfall betydelige orde inn for å unngå det. Ja, vet de har hentet penger og lån men ting koster og de er på krona i forhold til regnestykket med ny fabrikk
JMA
08.05.2025 kl 17:01 1850

Dette er løgn og bedrag fra en tulling som kun er ute etter å påvirke kursen negativt. Det er bare å se på statistikken hans og de hårreisende innleggene han spyr ut!!! Useriøs er tatt i løgn etter løgn og kan svært lite om Thor medical forretningside, leser ikke selskapets rapporter, har ikke lest siste analyse. Han har kun sin egen agenda! Når mennesker til de grader ikke klarer nyansere og spyr ut ondsinnede rykter, så er det ingen grunn til å kalle seg seriøs. Fyren er kun en ting. Latterlig!!!
Seriøs
08.05.2025 kl 17:49 1806

Har lest analysen og alt er « hvis» Tar du dagens status som er det som kan gi noe håndfast så er kursen for høy i dag. Regn på det Thor brenner av cash og total fabrikk kostnader. Du må da legge til en liten buffer , løpende økende utgifter i forbindelse med økt personell.
De vil slite mot årsslutt og slik er det.

Igjen , voldsomt utagerende ordlag. Vi er enig om å være uenig og forhold deg til det

Tar jeg feil så arrester meg mot utgangen av 2025. Men jeg drar ikke kursen ned med dette , det klarer markedet selv
Redigert 08.05.2025 kl 18:51 Du må logge inn for å svare
Tålmodigheten
08.05.2025 kl 20:14 1724

Må se meg enig i JMA.

Det er å spekulerer i at analysen er kjøpt og betalt, selv om jeg tror hverken av partene ville innrømmet om det var tilfelle. Slike spekulasjoner er ofte å se på forumer, så spør meg hvorfor noen vil bli assosiert men den type forum brukere.

Kursmål er fint å få fra et meglerhus, da det roer ned andre i å tørre å rope ut kursmål som er helt tatt ut av det blå.

Jeg er enig i at analysen kan sies å ha mye "HVIS", men trenger ikke en analyse til å konkludere det. HVIS gjelder jo alt som omhandler fremtiden.

Selv har jeg en filosofi å selge litt ned når aksjer reagerer kraftig på alanyser. Det er god statistikk på at de sjeldent bidrar til noe langvarig trend skifte.

Kursmål 4 er ikke ufornuftig, og de finansielle tallene de har framlagt, stemmer veldig overens med egne tall, ihvertfall fram til 2027. Mine tall har blitt slaktet som for pessimistisk, også mine marginer. Men plutselig var de kanskje ikke så halv gale, ref tråd hvor jeg bruker Vistin Pharma. Srtic har høyere finansielle tall enn meg lengre fram, men det er vel også fordi de inkluderer Alphatwo slik jeg ser det.
Arctic skriver selv de er konservative, som betyr de har lagt seg på mer forsiktig nivåer, noe som er bra og kanskje støtter opp under at analysen ikke er betalt for.
At Thor har vært i samtaler med Artic, det er høyst sannsynlig, men også helt vanlig.
Er jo vanskelig for Artic å lage analyse, om de ikke har mottatt informasjon fra selskapet selv.

Egentlig tok jeg selv analysen litt negativt imot, selv om jeg var bevisst på det jeg tok litt negativt.
Mange har ropt ut at Thor ville være cash positive i 2027, noe som stemmer. Men, cash positive betyr ikke det samme som at de går i pluss på totalen. Cash positive betyr ofte at de genererer nok overskudd til å dekke faste kostnader i forbindelse med drift. Men som følge av at de har investeringer og andre utgifter som ikke er for den operative driften, så legger Artic opp til nokså solid tap i 2027. Som har vært poenget mitt, at det vil kunne ta lang tid, før de faktisk går med overskudd. Men tapet er høyere enn jeg selv har regnet meg fram til. Men, så er de konservative, så da blir disse tallene dårligere hos Artic.

Da kommer vi også fram til fremførbart underskudd, som mange trekker fram som en stor grunn til en høyere verdsettelse. Men, den får jo ikke betydning før de har overskudd. Så skrev jeg angående fremførbart underskudd for over 1 år siden, før det ble noe fokus. Fordi det er noe å ta med i vurderingen til senere tidspunkt.

Så i grunn syns jeg det er en god analyse, de har fått med svært mye.
Kanskje største "rykte" er hvem de mener er den ukjente aktøren, som jeg tror ikke kommer helt ut av det blå. Det bare kan ikke verifiseres igjennom en kilde som vil stå fram.
Redigert 08.05.2025 kl 20:17 Du må logge inn for å svare
Seriøs
09.05.2025 kl 09:35 1497

Jeg vil si du har ryddige innlegg. Min mening er at TRM ikke fortjener dagens kurs og "hvis" analysen til meglerhuset er veldig hvis de lykkes. P.t så er det svært liten interesse for Thor produktene og det viser ordreboken. De mangler fortsatt 25% til å tette kapasiteten til fabrikken i dag. Den burde vært tettet nå om produktene var så fantastiske. JMA mente a jeg ikke ante hva slags planer de hadde for den siste 25% kapasiteten og det har jeg ikke, men vil tro det var mulig å legge inn ordrereserve hvis det var kunder.
Alt Thor holder på med kan briste i kappløpet med kreftbehandling og om 1 år kan produktene til Thor falle i grus da andre kreftbehandlinger viser seg å være mer potente.
Derfor er min tilbakeholdenhet så sterk og heller avvente til kurs er mye lavere ved en eventuell inngang. Slik kursen er nå er fallhøyden stor og jeg mener kursen burde ligge under 2 kroningen etter dagens realitet. Blir veldig prospekt nå og for prematurt til å investere i.
Fordelen med kursmålet nå er at det er tonet ned betraktelig da mange her inne hadde opp mot 1.000 kr i sitt kursmål. 4 kroner kan komme hvis alt klaffer men det tar nok noen år å komme dit da Pharma er tung suppe å komme i gang med. Krever mange gaser som tar tid og utprøvinger på dyr og mennesker over tid..

Jeg vil anslå at Thor kan være mer på banen om 3.4 år hvis markedet er det ennå da .

Mitt poeng er at det er svært tidlig å gå inn i Thor nå da fallhøyden er for stor , Ja oppsiden er også en dobling på sikt men det kan like godt gå rett ned.
Redigert 09.05.2025 kl 09:36 Du må logge inn for å svare
Tålmodigheten
09.05.2025 kl 12:03 1416

Fleste er nok enig i at potensiale i Thor medical er stort, men samme diskusjon gikk med NTI.
NTI er veldig interessant å sammenligne med, ettersom thor og NTI har fellestrekk på ledelse/eier siden.

Måten NTI kommuniserte ut potensiale for fremtiden er jo veldig likt Thor sin metode. Så det beviser at markedet kan være potensielt stort, men at fasit viser at markedet ikke var like klart /modent som en skulle først tro, eller hva selskapet forespeilet.

Selv har jeg en forsiktig tilnærming til Thor. Er selv enig i at det er tidlig å ta en seriøs posisjon i Thor på dagens markedsverdi. Dette med tanke på at fortjeneste ligger så langt fram i tid. At dagens kurs er billig, om en ser 5 år fram, er jeg sikker på. Men er andre investeringer som trolig gir bedre avkastning på nåværende tidspunkt. Var riktignok heldig å var med fra under 1 krone i kurs, men er betydelig lavere eksponert nå.

Emisjonen kom det en rekke kjente navn inn, men alle er jo nærmest borte. Siste rest av salg fra North Energy trolig i forbindelse med oppgangen grunnet analyse. Kistefos fremstår å kun hadde intensjon om rask fortjeneste,
da han trolig dumpet umiddelbart, med eksempel dnb og carnegier som selgere. Kistefos AS mottok aldri sin tegning på 10 nill aksjer.

Så er definitivt mange som støtter synet om at det er tidlig for Thor enda. Samtidig er det ofte smartere å vente til risiko er redusert.
Det har jo ikke vært kø med potensielle kunder for Thor, kun strategiske avtaler. Men, Thor har enda god med tid å etablere avtaler, selv om det er snakk om 500-700 millioner klassen for å sikre de nærmeste årene.
Redigert 09.05.2025 kl 12:45 Du må logge inn for å svare
Seriøs
09.05.2025 kl 14:09 1340

Ja, for min del ser jeg på Thor som prematurt case med 50/50 vekt på suksess. Den sjangsen velger jeg å ikke gå inn på dagens kurs som fort kan bli betydelig lavere om ordrer lar venet på seg. Det er mange som begynner å bli utålmodige og tenker å selge seg ut og det leser jeg på Sharville. Mange gikk dessverre inn i Thopr på hypen og sitter med store tap nå og om de får igjen investeringen er jeg ikke sikker på og det kan helleer ingen andre garanter. Jeg var også inne på krona men gikk ut på hypen da jeg ikke så grunnlag for umiddelbar stabil kurs og det viste seg å være ok løsning. Magefølelsen har jeg ofte med meg i inbvestreingene og setter ofte et tak på hva jeg vil selge på og gir meg med det. Med Thor så hadde jeg tak på 2 kr men rakk å komme til drøye 3 kr og det var fordi jeg ikke "rakk" å selge før og ble flaks i det tilfellet.
Det som er påfallende er at mange her inne sammenligner medr Algeta som ble en suksess og har forhåpningerr om om de store kursene opp mot 1.000 kr. Heldivis så kom kursmål 4 som ikke er så ille HVIS de får suksess

Nei, foreløpelig er døren stengt til Thor Medical for meg men følger saken nøye som en viss sier..
JMA
09.05.2025 kl 19:20 1229

Useriøs. Nok en gang farer du med løgn og forsøker få det til å fremstå som det langsiktige kursmålet til Thor m er 4 kr. Det er så mye håpløs refleksjon i det du skriver at jeg blir helt matt. Og da fillerister jeg deg, og deg kommer jeg til å fortsette med. Du har jo IKKE lest analysen! Selvfølgelig er potensialet til Thor M som Algeta og mer enn det.!!!

Tror du virkelig TP er 4 kr dersom Thor M klarervå levere 1 million pasientdoser i 2035 med 12500 kr pr dose? Det er målet, og det er kun 10 år til!!! På veien blir det masse triggere og stadig vekst via Alpha One, Alpha Two og til Alpha Global med 1 mill doser.

4 kr baserer seg på Alpha One!

Med Alpha Two har Artic kommer fram til 10 gangaren og verdi 48 kroner.

De har jo ikke engang kommet inn på Alpha Global som gir en ny 10 ganger og vel så det. Så ja. Kursen kan gå til nærme 500 kr om 10 år hvis medisiner blir godkjent og Thor får en betydelig markedsandel. Selvfølgelig må medosiner godkjennes. Men dette er det absolutt hotteste nå og 100 vis av selskaper world wide forsker på TAT.

På veien er det masse triggere og kursen vil stige i takt med utvikling av marked og selskapets suksess.

Du leser jo ikke analysen, men lyver og prøver forsøke spre usikkerhet om hva Artic har som langsiktig kursmål. Det du gjør er alvorlig. Og du fortsetter trenden. Du bør utestenges!!!
Falketind
09.05.2025 kl 21:01 1165

JMA, jeg ville bare ha oversett det som "Seriøs" lirer av seg. Han kommer ikke til å gi seg, han har en agenda tenker jeg. Klart at kursmål kr 4 er bare en begynnelse. Et sted må jo man begynne, etter hvert vil denne bli løftet videre oppover. Ja, jeg er aksjonær og som investor har stor tro på det selskapet utvikler og de strategiske målene. "Seriøs" veklegger jeg til null nytt for min vurdering av selskapet. For øvrig flott at du deler opplysninger på generelt grunnlag om det som virkelig rører seg i organisasjonen og fremtidsutsikter til selskapets markedspotensiale mv.🙂
Seriøs
09.05.2025 kl 21:02 1164

hvis medisiner blir godkjent Nettopp. Kan fort bli forbikjørt i kappløpet mot kreft.
Den som burde utestenges er nok deg mer din oppførsel. Her er det drøye påstander og du hauser voldsomt som Enlogisk gjorde. Det kan lure investorer inn til noe som kan bli støv eller gull.

Vær saklig er min oppfordring.
JMA
10.05.2025 kl 04:58 1022

Det er jo helt åpenbart at en eller flere medisiner må godkjennes innen TAT, og den eller de må være kunde av Thor M, for å nå kursmål 500 kr.

Men kursmål 4 kr handler om salg til forskningsformål ved Alpha One. Det er en start! Så dine påstander om at TP 4 krever at noen medisiner må godkjennes er ren skjær løgn og falske påstander. Enten er du dum eller en bedrager. Folk får selv vurdere.

Jeg er kun en stemme for 10.000 aksjonærer som har tapt alt de eier og har i Nordic Nanovector, og nå har fått en gyllen mulighet i Thor Medical. Jeg forsvarer aksjonærenes interesser og jeg gjentar KUN og belyser selskapets egen rapportering og nå en analyse fra Artic. Forklar meg hvordan jeg hauser når jeg kun gjenforteller seldkapets egen rapportering?

Når det er få stemmer i denne tråden til å si deg imot, må den stemmen som taler være tydelig når din agenda er så åpenbar destruktiv og løgnaktig! Du har verken kunnskap for faget, du leser deg ikke opp på meldinger og analyser, og har kun som mål å spre usikkerhet.

Mulig jeg går langt i å karakterisere deg og din agenda. Men med basis i argumentene over må du dessverre fargelegges med bengalakk de få gangene jeg er her inne og leser galskapen løgnene du lirer av deg bak en feig anonym fasade. Så at forumets største bedrager ber meg være saklig er mildt sagt oppsiktsvekkende.

Du får ikke det minste respekt fra meg og AG før du viser evne til refleksjon, evne til å nyansere og at du faktisk opptrer redelig ift hva som rapporteres.

Redigert 10.05.2025 kl 05:14 Du må logge inn for å svare
Seriøs
10.05.2025 kl 08:33 943

Jeg mener du burde tatt lærdom av Nano fiaskoen. Ja, Thor er nytt konsept men Nano gikk også mange åpne inn i med tanke på store gevinster.
Thor kan bli bra men dret er fôr prematurt nå i dag og dagens kurs er for høy. HVIS Thor har kursmål på 500 så tåler jeg å vente å se til det er blitt mer forutsigbart og man ser interesse og ordre kommer.
Nå er det liten interesse og igjen påstår jeg at de kan bli forbikjørt i kappløpet
Blirnokrik???
10.05.2025 kl 13:48 833

Spørsmålet blir som alltid: Når begynner dem å tjene penger.
Seriøs
10.05.2025 kl 19:50 727

Nettopp. Jeg vil se mer interesse for produktene før jeg går inn
Pk2k
10.05.2025 kl 21:32 678

De har nær fullbooket kapasiteten til alpha one som enda ikke er bygd. Mer interesse? Du er jo helt virkelighetsfjern.. Eneste grunnen til din baissing er billigere inngang og du er avkledd gang på gang.
Seriøs
I går kl 16:02 451

Du mente toget gikk sist og ble en rask retur. Dette skallet er prematurt å gå inn i nå på disse kursene. Jeg gidder ikke høre på enkeltes gullgruve påstander om Trm da de ikke har inntekter og interessen er laber.
Analysen som er ute er ok « hvis « alt klaffer. Klaffer det ikke så ryker man på en smell igjen. Nana hadde sinnsykt potensial men røk på smeller så det holdt. Nå er Trm ute med sin case og bingo spør du meg. Jeg tør påstå at det ville vært stor interesse og lang ordrebok hvis det var så stort potensial.
Nei, avventer til mer kjøtt på beina her før jeg investerer igjen
Istein
I går kl 20:01 292

Herr. Seriøs eller uSeriøs.
Du er en av grunnene til at flere ikke gidder å diskutere når du er på forumtråden. Du er useriøs på flere måter; Kunnskapsløs, lite ydmyk, skriver usammenhengende og anbefaler kurs i norsk rettskriving, økonomi for ikke-økonomer, ta en pause fra forumet, gå en tur…alt annet enn den useriøse «shiten» du lirer av deg. Guttunge, rett og slett!