rosgun
07.03.2024 kl 10:25 3972

Jeg tolker derfor at fase 1 er godkjent og at partner meldes i samme melding…..
omans
07.03.2024 kl 10:26 3987

Man kan sikkert finne noen virkninger også, siden de har holdt på med dette en stund, men de må levere noe som er bra nok for markedet, som helsevesenet o.l. kan ta i bruk. Om de er i sluttfasen for partner nå, blir din spekulasjon, han sier det han sier i video presentasjonen. Spørsmålet/påstanden var i og for seg at det hadde kommet mange oppkjøpstilbud, og dette var grunnen til svar-innlegget mitt.
Redigert 07.03.2024 kl 10:27 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.03.2024 kl 10:32 4035

Jeg mener iallfall at nedsiden er i ferd med å taes ut nå, og det er lave volumer som gjør kursen lav. Hvis noen vil inn går det oppover, så enkelt er det. Begynner kanskje å nærme seg inngang på flere enn meg nå, da vårsalget snart tar slutt vil jeg anta…😎

Takk for billige aksjer iallefall😂😂😂
Redigert 07.03.2024 kl 10:49 Du må logge inn for å svare
omans
07.03.2024 kl 10:39 4020

Kan jo lure på hva som skjer med kursen når de går tom for steder å holde presentasjoner. Virker som det er dette som holder den over støtten rundt 0.188 fortsatt. Neste milepæl å holde det gående mot blir jo Q1, her er det vel ikke ventet de store overraskelsene, men det går sikkert ihht plan...
Redigert 07.03.2024 kl 10:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.03.2024 kl 10:51 3988

Bare fortsett baissingen du, jeg laster videre til tross for at du tar feil🤣🤣🤣

Hva kan jeg si?

Bgbio fortsetter markedsføringen av seg selv:

Neste uke skal CEO delta på Radium podkast, se melding på X «Twitter» https://x.com/radforsk/status/1765404676655058966?s=46

👏👏

Kan virke som de har endel «å fare med»🚀🚀🚀
Redigert 07.03.2024 kl 10:55 Du må logge inn for å svare
omans
07.03.2024 kl 10:56 4024

Baissing? Hva tar jeg feil i? Om kursen skulle stige har jeg ikke tatt feil i noe forsåvidt, men for noen er det ikke dette et tema at kurs også kan gå ned, siden visstnok kursen kun skal opp. Om det faller litt ned er det da kun markedet som tar feil, og dermed vistnok en stor kjøpsmulighet. Om det skulle stige mye er det nok en god salgsmulighet.
Redigert 07.03.2024 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 11:57 3924

Rundt 31 min blir det ordrett presentert det samme som er skrevet. Til tider er du er en ordentlig kverulant.
omans
07.03.2024 kl 12:04 3889

Jeg så igjennom og kunne ikke observere at de snakket om at de hadde svært mange oppkjøpstilbud inne der, kan hende jeg har oversett men spolet tilbake en gang til for å sjekke rundt 31min. Igjen kunne en ikke finne noe der han sa at noen hadde kommet med bud? Hvorfor er ikke dette meldt over børs som egen melding? Ikke meninga å kverulere, men fint med sannheter. Hva har alle disse aktørene bydd for selskapet?
Redigert 07.03.2024 kl 12:06 Du må logge inn for å svare
omans
07.03.2024 kl 13:38 3708

Trist også å se hvordan det kan gå, når en ser Ultimovacs. Når alt avhenger av et positivt utfall og det ikke går sånn. Over 90% ned er noe av mest brutale har sett noen gang. Så d er håp for Bgbio om den holder over støtten for nå. Der (Ulti) har en ikke aksjer, men andre har nok tapt stort idag der.
Redigert 07.03.2024 kl 13:40 Du må logge inn for å svare
Pilkastmetoden
07.03.2024 kl 13:50 3695

90 % ned: Alle bioselskaper her kan bli berørt av den nedgangen i og med at markedet i dag med teskje er blitt fortalt at det kan gå til h.... om ikke lovnader og forventninger innfris.. Bergenbio er ikke unntak fra denne loven..
Redigert 07.03.2024 kl 13:50 Du må logge inn for å svare
Pilkastmetoden
07.03.2024 kl 13:57 3715

Dersom melding som du antyder kan avgis, har ikke selskapet noe behov for å pushe warrantsløpet, og dermed ei heller noen grunn til å tilpasse en slik melding til en dato som passer nettopp warrantsløpet!!! Ergo kommer meldinger helt uavhengig av kvartalsrapporter, presentasjoner eller annet som forumfolk tror skal fikse kursen til himmels..
rosgun
07.03.2024 kl 14:08 3692

Sjekk Q3- samme blir sagt der. Du skjønner kanskje antydninger som blir uttrykt av Olin og lese mellom linjene. Blir direkte feil av han å utdype mer eller hvem som har vært involvert…. Tror neppe han bløffer om akkurat det, når han svare følgende om det er en som har vært interessert: «Flere». Samtidig nevner han at dess lenger de kommer i studien dess høyere verdi vil det få for aksjonærene…

Bgbio har en ting som ingen av de norske har og det er Stk 11 pasienter på ikke småcellet lungekreft. Disse er allerede sikret en død, så det er livsforlengende medisin det dreier seg om….. Akkurat dette er jokeren i BGBIO, og at det er fast track i tillegg + at det IKKE finnes alternativ behandling som nytter. At BGbio har spesielt fra studier og forsøk ved Maryland hospital i USA viste en forlengelse på 66% er enormt bra….. så for meg er både fase 1 og 2 testet tidligere på flere grupper pasienter, og det var SPESIELT danStk 11 pasienter som skiltenseg vesentlig ut på BGbionsinnkombinasjonsmedisin….

Fase 1 og 2 blir nå utført KUN på STK11 pasienter fra dag1 og jeg klarer ikke å forstå at Bgbio ikke vil forlenge livet med minst 66% og mer når de kommer igang før med behandling og da kun har målgruppen stk11 pasientgruppen…..

Jeg spår at livsforlengelsen minst kommer til det dobbelte
Redigert 07.03.2024 kl 14:11 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 14:32 3621

Nå er du helt ute å kjører. Ingen skriver noe om 31 min og bud på selskapet unntatt du.
rosgun
07.03.2024 kl 15:21 3534

Jeg vet ikke hvor godt du kjenner til tidligere studier, men der er det av andre forskere uavhengig av at noen fra Bgbio har blåst det opp. Dette er faktisk en no brainer med Mohn i førersete, og han sløser ikke med penger.. han har hat troen hele veien fra starten og Bgbio har så utrolig mange bruksområder og satser nå alle midler på den vertikalen med høyest fortjenestepotensiale…. Og det er ingen tvil om at den har svært god effekt på denne gruppen pasienter.:..

Jeg tror BGBIO nå har økt sine sjanser også statistisk på at de blir den ene norske aksjen som lykkes iår…

Nåløyet er trangt, men at de ikke har reell konkurranse i et slikt løp mot en spesiell mutasjonsgruppe øker sannsynligheten for å lykkes betraktelig..

Mener fol må lese seg opp og se på tidligere utdørt forsøk både med bivirkninger og betraktelig lenger livslengde på pasientene…

Tom lungepasienter vil ha nytte av dette og det finnes hundretalls eksempler av pasienter som merker bedring…

Noe nærmere mirakelkur kommer du ikke etter snåsamannen på denne store pasientgruppen som ikke bare blir rammet av kreft…

Bgbio blir ikke bare stort med bigfarma, det blir enormt😃

Og om det tar tid, gjerne 2 år til for å utrede flere vertikaler eller om deler av firmaet blir solgt, så er det bare å ha denne gullaksjen som bitcoinbank og ta ut litt penger ved behov og la resten stå på «bok»/i aksjen…

Her vil det fylles opp relativt mange godbiter…

Håper virkelig de får tilført mrd beløp og at norge kan fortsette dette bioselskapet i mange,mange år fremover.

Det vil virkelig sette Norge på verdenskartet for alltid….

Og jeg lirer også på stalig eierskap, hvor er de !????!

De bør virkelig bidra her istedet for raketter til krigsherjede land, hva med å rede liv istedet.
Redigert 07.03.2024 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
bj111
07.03.2024 kl 15:29 3506

Nåløyet er trangt, ja det er alltid en større sannsynlighet for at et studie går til helvete enn at det blir noe produkt ut av de. Det er og blir et faktum uansett om Mohn, Røkke, Gjeldsten og I er aksjonærer.
rosgun
07.03.2024 kl 15:34 3492

Ja, mulig det, men Bgbio har jo vist enorm innsats i mange vertikaler, tom covid, så at det er tilfelle at det virker kun på en gruppe mennesker er også spesielt og noe som er viktig.

Så hvis 20% av kronisk syke mennesker kan bli bedre med bercem uavhengig av sykdom er jo det en sensasjon, er du ikke enig. Samme mønsteret viste seg også under covid. Det hjalp på de svakeste, og det var også «stk11» pasienter med samme gensammensetning.
Redigert 07.03.2024 kl 15:49 Du må logge inn for å svare
omans
07.03.2024 kl 15:40 3460

Lese mellom linjene er man sikkert flink til for da kan man få litt av hvert til å stemme bare en har briller på som ser det man vil se.
omans
07.03.2024 kl 15:45 3480

Hvem var det som startet "husk at bgbio har fått svært mange tilbud om oppkjøp" ? Så ble det lagt til under der som svar, se fra 31min i videoen.
rosgun
07.03.2024 kl 15:51 3460

Jeg referte til q3 presentasjonen og da Olin fikk spørsmålet muntlig- det skal ligge der fortsatt- sjekk mine gamle tråder( Rosgun). Dette er gammelt nytt, men tydelig at det er en del nyere aksjonærer her som ikke vet hva de snakker om annet enn svadaprat🥸🥸😗

Jeg skal utover kvelden og muligens i helga ta opp tråden igjen. Jeg har vært ute noen måneder fra aksjen i påvente av nærstående meldinger, men er nå inne igjen, så det skal jeg ta meg god tid til å forklare hvilken gullkalv dere sitter på.

Ingen problem🤓🇺🇸
Redigert 07.03.2024 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
07.03.2024 kl 15:58 3431

Venter i spenning😁👍
rosgun
07.03.2024 kl 15:59 3423

Sjekk dette funnet jeg gjorde fra september 2023:


«dramatically reduced !!»

Additionally, we found that combined targeting of the AXL-STAT3 network inhibited tumor growth and suppressed the recruitment of macrophages and other host cells to xenograft tumor site. Interestingly, the proportion of endothelial cells with high AXL expression was dramatically reduced and may impair the recruitment of host cells through the tumor vasculogenic network (Figures 1D and S8B). In this way, tumor cells are unable to conscript host cells, rendering the TME less heterogeneous.
rosgun
07.03.2024 kl 16:04 3417

Så de som betviler virkningen av bercementib må lese seg krafig opp på tidligere tråder og ikke minst denne som ble utført ved Maryland hospital in 🇺🇸…. Og hvor har de fast track? Jo i 🇺🇸….

2+2 = 4, og sjekk big farma i 🇺🇸, og pick one…

Her er det vannvittige firmaer som sikler på BGBIO…. den har allerede vist at den forlenger livslengde på sen behandling blant stk11 pasienter og videre testing kun på denne gruppen blir 100% bullseye🎯🎯🎯

…. Hva vil skje når de får diagnosen og starter med berc med en gang, jo da vil berce frakte medisin i cellene så det virker med en gang der de skal virke, dvs i cellene som tidligere ikke åpnet seg og ikke se bort ifra at pasienter faktisk overlever istedet for å bare forlenge livslengden…

Det er spenningen, men allerede altså mer enn bra nok for at en partner skal sluke Bgbio i et jafs før sensasjonen blir et faktum gjennom fase 2. Prisen vil da gå i taket på både kurs, verdi og salgspris… Det har aldri vært mangel på partnere til fase to, det er hvem som er den riktige, sikkert også med tanke på et evt oppkjøp…

Så igjen, hvis prisen er rett, selger de, men håper virkelig de tar tiden til hjelp og får største delen av kaka selv til å kjøre flere vertikaler…
Redigert 07.03.2024 kl 16:13 Du må logge inn for å svare
bj111
07.03.2024 kl 16:18 3346

Vanvittige farma som sikler på BergenBio. Jaha hele dritten kan jo plukkes opp for 500 mill. Du er klar over at det er lommerusk når det er snakk om oppkjøp fra BP og at du har et gigantisk forklaringsproblem med den lave markedsverdien. Markedet er fullstendig uenig med deg i dine analyser og det samme gjelder de vanvittige farma selskapene du snakker om. De aller fleste feiler på vei til produkt og trolig skjer det her også om selskapet ikke går konkurs før de kommer til noen konklusjon.
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 16:35 3332

Det var ikke et svar, det viser og der står hvor det er hentet. Og det forstår de fleste, bare ikke deg.

King
07.03.2024 kl 16:56 3277

Oisann, her ble det både hummer og kanari «bj111». Først av alt, dagens nedtur hos Ultimovacs viser at dette er en binær og sårbar bransje. Enten er det Donald Duck sifre i gevinst eller så er alt tapt, sjeldent noe imellom. Ser vi på kursen til Bgbio er den etter min mening ganske så villedende. Den er oftest robot styrt og antall aksjer i spill er normalt under 1% av totalen. Markedet som du refererer til har ofte rett, men akkurat her sitter de fleste aksjonærene stille i flere år og store poster er utilgjengelige uten å punge ut langt mere enn dagens kurs. Samtaler med store farmasiselsksper har blitt nevnt flere ganger fra selskapet uten at noe er konkretisert. Men aller viktigst er potensialet til Bemcentinib både i 1. og 2. linje NSCLC stk 11. Tallmatrialet så langt viser en betydelig økt «survival rate» og selskapets guiding virker nøktern men sjeldent positiv. Jeg har fulgt selskapets reise i mange år nå og er i motsetning til deg relativt sikker på at dette går rett vei. Men selvsagt, innen Biotech kan mye skje, men noen snarlig konkurs kan umulig stemme.
Redigert 07.03.2024 kl 16:57 Du må logge inn for å svare
omans
07.03.2024 kl 17:41 3185

Kursen endte på 0.187 altså under støtte på 0.188, så markedet sier en bør være forsiktig.
Zaih
07.03.2024 kl 17:56 3174

Hvordan kommer du til det når du ellers forstår lite
rosgun
07.03.2024 kl 18:15 3149

Ja, om kursen går hit eller dit er vel ikke så nøye for øyeblikket tenker jeg. Enten så sitter man inne på inngang 0,30-0,20-0,15 eller 0,10, det viktigste er at man er inne med mye eller lite, alt avhengig av økonomien man har..

At markedsverdien i Ultimov var 5,2 mrd igår og omtrent samme verdi som Bgbio idag viser jo egentlig hvor mye kursen hadde gått på en større og litt mindre studie i forkant såvidt jeg kunne lese. De har fortsatt 3 fase 2 studier igjen som kan gå bra leste jeg også…
Ledelsen sier nå at de ikke visste helt hvordan T celler opptrådde og ville forsterke hemmere… osv osv

Når det gjelder Bgbio vet de imotsetningntil ultimov, akkurat hva som skjer, og der er forskjellen…. Ikke alle mennesker er like i cellestrukturen og bergenbio er så «heldige» at de har bercementib som åpner noen celestrulturer hos mennesker med denne spesielle strukturen. Det gjør at disse syke cellene åpner seg med bercentib og kombinert med medisinen fra annen farma tilføres også disse kreftcellene medisin…

Det tenker jeg er stor forskjell i en generell vaksinering til alle mennesker… Men viktig å huske da at alle er ikke like mottakelig for allmenn kreftmedisin…

Stk11 pasienter vil med bercementib kunne få tilført samme medisin som de andre med ikke småcellet lungekreft.

At det virker spesielt godt på denne gruppen finnes det utallelige vitenskapelig bevis for gjennom forsøk på mennesker…. Mao er det 0 sannsynlighet for at det plutselig ikke skal virke igjen på denne gruppen.

Det vil jeg si er den avfjørende forskjellen på selskapene, stk11 pasientene får en «åpner» til syke celler som ingen andre medisiner har kunnet gjort før…..

At det i tillegg er så mange som 20% av pasientgruppen som faller innenfor den mest dødelige kreftformen i verden, gjør BGBIO til en gamechanger innen tidligere uhelbredelig lungekreft…..

DETTE ER VIKTIG FOR NYE AKSJONÆRER Å SE !!!!

Nedsiden til BGBIO er nå lik tilnærmet 0…. altså samme prising som et selskap som har fått et kraftig tilbakeslag..

BGBIO har jo bestått kun av oppturer hittiilforskningsmessig både i europa, usa og resten av verden og det eneste de jobber mot og med er tiden… og når alt meldes «in progress» er det den absolutt beste nyheten de kunne melde akkurat nå.

At kursen går tilbake etter denne BULL meldingen er spekulativ manipulering av uvitende eller vitende som har ett mål i livet: Å kjøpe dine aksjer billigst mulig ved hjelp av skremsel og kursmanipulering….

Jeg benytter enn så lenge muligheten til å melde at «all in progress» er MEGABULL akkurat nå, da kan alle puste lettet ut, om du er redd for at det skal gå videre ned.

Igjen, det beste folk kan gjøre er å åpne kontoen før 30. mars og se hva kursen står i da… jeg tror den står i minst 0,50-0,60 ør og med litt tur om partner godt over1 kr🎯🇺🇸🏃🏾🏃‍♀️🚀
Redigert 07.03.2024 kl 18:36 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.03.2024 kl 18:45 3069

Omans, har du en kommentar til dette også?


28.11.2023

« Denne underkohorten ble behandlet med en kombinasjon av bemcentinib og lavdose cytarabin (LDAC). »

« Sammen gjør dette AXL til et lovende mål for behandling av AML. Bemcentinib er en førsteklasses, oralt tilgjengelig, selektiv hemmer av AXL.»

« Disse dataene fremhever at bemcentinib-LDAC er til fordel for en betydelig undergruppe av AML-pasienteri som ikke er egnet for intensiv kjemoterapi.»

« Avslutningsvis garanterer funnene våre ytterligere klinisk utvikling av bemcentinib-LDAC for AML-pasienter som ikke er egnet for intensiv kjemoterapi.»

« Dette kan til slutt muliggjøre et nøyaktig utvalg av pasienter som vil ha nytte av bemcentinib-LDAC.»

En ny partner kan være nærmere enn vi kan tro
(Ifølge Olin på Q2- mer transparent ila 2024)

https://www.bms.com/no

Noe mer transparent enn dette kan det ikke bli med slike resultater

Bare les her om den «nye partneren» ( av cytarbin)

« Beslutningsforum sa i dag ja til at pasienter med avansert eller metastatisk nyrecellekarsinom kan ta bruk de to immunterapiene Opdivo (nivolumab) og Yervoy (ipilimumab) som kombinasjonsbehandling. Årsaken er at immunterapi-komboen viser lengre overlevelse enn dagens standardbehandling.»

Det er legemiddelfirmaet Bristol-Myers Squibb (BMS) som leverandør av både Opdivo og Yervoy.



21.10.2023:

Cristina Oliva , Chief Medical Officer i BerGenBio, kommenterte: "Den fullstendige dataanalysen av BGBC008 andre linje NSCLC-studie av bemcentinib i kombinasjon med immunkontrollpunkthemmeren pembrolizumab viste lovende langsiktige kliniske fordeler hos pasienter uavhengig av deres tidligere terapier, eller PD -L1-status. I tillegg ble kombinasjonen av bemcentinib med pembrolizumab godt tolerert uten identifisert nye sikkerhetssignaler. Disse dataene gir et sterkt grunnlag for videre kliniske undersøkelser av bemcentinib hos NSCLC-pasienter med høye udekkede behov, inkludert de med STK11-mutasjoner."
Redigert 07.03.2024 kl 18:46 Du må logge inn for å svare
Pilkastmetoden
07.03.2024 kl 19:36 2949

Uansett, i dag er selskapet verdsatt på børsen til 500 mill. Ultimovaks 300 mill. Det skulle egentlig få oppkjøpere på banen for Bergenbio. men ingen dukker opp.
Bergen skal legge frem nye data om ikke lenge. Ulti gjorde det i dag.
Men ingen har brydd seg om å by på de to selskapene.
Årsaken er enkel: I statistikken over oppkjøpte farmaselskaper er det en rød tråd at alle uten uttak (med noe størrelse og markedsverdi) har et mer eller mindre endelig resultatutviklet produkt. Det er nemlig like etterpå eller senere enn det, at bud på farmaselskaper kommer. Meget skjeldent under en pågående utviklingsfase som Bergen og Ulti er i. Om en snur på flisen og setter oss i bigpharma sin stol er det helt åpenbart at dem vil ha noe konkret å kjøpe. Pengene kommer i annen rekke.
Altså først en konkret vare å kjøpe. Ikke et forskningsprosjekt. For dette siste har dem selv i bøtter og spann..
omans
07.03.2024 kl 19:38 2932

Kam ikke si annet enn at det er faglige betraktninger, og fint hvis de kommer helt i mål. Om en ser aksjen som enhet og selskapet som enhet er det disharmoni. De fungerer ikke sammen for øyeblikket. Ingenting hadde vært bedre om de hadde fått frem en medisin som kan bli fult godkjent og brukt til sitt fremforskede formål. Det er lovende som de sier og har sagt flere ganger før i div sammenhenger, også før emisjonen som medførte total kollaps.

Om partner kommer inn tidligere enn ventet pga gode resultater er det fint, siden kapitalbehovspørsmålet vil hele tiden være overhengende. Men man må liksom bli veldig overbevist, om noen det kan bli noe bra er det velkomment.
Redigert 07.03.2024 kl 19:41 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.03.2024 kl 19:51 2980

Så nå kjøper noen ultimovax mener du???

Bergenbio kan faktisk IKKE sammenlignes overhodet med ekspermentiell vaksine. Høres fint ut, men bår ledelsen faktisk innrømmer at de ikke vet hvordan det virker da har de vel vært store i kjeften både til kjendisinvestorer og småaksjonærer. Minner meg om sjefen i Argeo som lover og selger oppdrag gratis. Til dags dato er underskudd like mye som omsetning. Da møter man seg selv i døra en dag… Det samme skjedde idag.

Bergen bio har en helt annen etisk oppførsel og har faktisk ikke bare lovende resultater, men beviselige kliniske behandlinger å vise til, og bestem selv hva du mener men fasttrack på stk 11 pasienter i usa, med kun som formål å forlenge levetid er noe helt annet enn det hypa ultimovaks bedrev… Det kan virke som de skulle kurere all kreft, og jammen bra det ikke stemte, da det hørte både for enkelt ut og for godt til å være sant🥸🤓
rosgun
07.03.2024 kl 19:53 3129

Takk for svar- det viser at selv du muligens fikk kjøpt deg inn på bunnen🤓🥸😂😂😂
Pilkastmetoden
07.03.2024 kl 20:01 3152

Du vrir deg flere ganger i dag unna faktum: Du svarer ikke på konkrete ting, og du later som du ikke tar poenget i ovennevnte, nemlig at Bergenbio ikke bli kjøpt opp før det når en konkret medisinsk slutning. Men du prøver å si oss at i morgen kommer budet. Min morsomme konklusjon er at du har tatt over denne tråden etter avtale med trådstarter: Oppsop for nte gang av tidligere publisert informasjon.. Det ødelegger en tråd.
rosgun
07.03.2024 kl 20:04 3183

Takk for svar- det viser at selv du muligens fikk kjøpt deg inn på bunnen🤓🥸😂😂😂
rosgun
07.03.2024 kl 20:08 3185

Du har jo ingen kilder gutten min. Kan du underbygge det du påstår med statistikk, artikler….. det er forskjellen positb eller negativt angående det du håpløst prøver å overbevise.
Er du overbevist av at alt skal være til punkt og prikke, utøver du null og niks av dette selv.
Så jeg spør meg : Det du skriver virker derfor like lite troverdig som Ultimovax ledelse hausset opp et luftslott uten nettopp det Begenbio har bygget opp gjennom mange år i flere vertikaler..
Redigert 07.03.2024 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
omans
07.03.2024 kl 20:10 3248

Jeg har kun kjøpt på kurser under 10 øre i nyere tid, og kommer ikke til å kjøpe for høyere enn det. Og håper så en slipper å se den under det igjen, men det avhenger av at kapitalbehov spørsmålet blir avklart før det går tomt. I den videoen fra posting tidligere idag sa Olin at de var "optimister" for en eventuell partner på et senere tidspunkt. Om det kan spekuleres i noe som ble sagt ifjor ift det er usikkert mtp pålitelighet ift nyeste info.
Redigert 07.03.2024 kl 20:11 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.03.2024 kl 20:27 3327

De kan jo ikke unngå å ikke få en partner til fase 2, når de trenger det til gjennomføringen. Forklar meg da når de skriver i nyeste info som er 2-3 dager gammel at den starter i H1???? Og «all in progress»…..Er det virkelig noen på forumet her som er i tvil om at fase 1 er konkludert positiv. Når fase 1 betinger nettopp dette for å allerede har planlagt oppstart fase 2. ????

Ærlig talt , mener jeg enkelte ikke vet hva det er snakk om i biotech overhodet. Igjen vil påpeke carnegie presentasjonen som Megabull melding. Tydeligvis bare jeg som ser den, eller er resten her «med» eller vil alle selge seg ned og ut i frykt for noen som overhodet ikke kan noenting😂😂😂🇺🇸🎯🏃‍♀️🏃🏾🏃‍♂️🚀🇺🇸

Er det noen som tror at stk11 pasienter tåler bercementib dårligere enn andre kreftpasienter ( mdl and mds patients; godkjent fase 2 «well tolerated») ?


· Bemcentinib is an oral highly selective AXL inhibitor in development for
cancer and severe respiratory infections
· Final Phase 2 data indicates a favorable safety profile with promising
efficacy in AML and MDS patients

BERGEN, Norway, December 11, 2023, - BerGenBio ASA (OSE: BGBIO), a clinical
-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase
inhibitors for severe unmet medical needs, today announced that a poster
highlighting final results from a Phase 2 clinical study of its highly selective
AXL inhibitor bemcentinib in patients with Acute Myeloid Leukemia (AML) or
Myelodysplastic Syndrome (MDS) was presented during the 2023 American Society of
Hematology (ASH) Annual Meeting being on December 9th in San Diego, CA.

The data presented by Professor Sonja Loges, MD, Ph.D. of the University Medical
Centre Mannheim, Heidelberg, Germany, showed that bemcentinib was well tolerated
in AML and MDS patients. Durable responses were observed across all cohorts with
bemcentinib as monotherapy and in combination with chemotherapy. In addition,
longitudinal samples analyzed from patients enrolled in the study showed that
bemcentinib inhibited pAXL and downstream markers of activation.

Martin Olin, Chief Executive Officer of BerGenBio commented "This large Phase 2
study included 122 patients in several cohorts of AML and MDS patients treated
with bemcentinib monotherapy or in combination with two different
chemotherapies.  We are particularly encouraged by the monotherapy activity of
bemcentinib in this study which adds to the mounting evidence of the role of
bemcentinib in restoring the function of patients' immune response to cancer."

Contacts

Martin Olin CEO, BerGenBio ASA

ir@bergenbio.com

Rune Skeie, CFO, BerGenBio ASA

rune.skeie@bergenbio.com



Investor Relations / Media Relations

Jan Lilleby

jl@lillebyfrisch.no

About Bemcentinib

Bemcentinib is a potentially first-in-class, potent and highly selective
inhibitor of the tyrosine kinase AXL.  Extensive studies confirm the ability to
combine bemcentinib with immune checkpoint inhibitors, chemotherapies and
targeted therapies with the goal of improving a patient's immune response and
delaying the development of chemoresistance.  Bemcentinib is currently being
investigated in combination with immune checkpoint inhibition and chemotherapy
in first line NSCLC patients harboring mutations in the STK11 gene, a known
prognostic factor of poor response to existing therapies.

About BerGenBio ASA

BerGenBio is a clinical-stage biopharmaceutical company focused on developing
transformative drugs targeting AXL as a potential cornerstone of therapy for
aggressive diseases, including cancer and severe respiratory infections. The
Company is focused on its proprietary lead candidate, bemcentinib, a potentially
first-in-class selective AXL inhibitor in development for STK11 mutated NSCLC
and COVID-19.

BerGenBio is based in Bergen, Norway with a subsidiary in Oxford, UK. The
company is listed on the Oslo Stock Exchange (ticker: BGBIO). For more
information, visitwww.bergenbio.com

Forward looking statements

This announcement may contain forward-looking statements, which as such are not
historical facts, but are based upon various assumptions, many of which are
based, in turn, upon further assumptions. These assumptions are inherently
subject to significant known and unknown risks, uncertainties, and other
important factors. Such risks, uncertainties, contingencies and other important
factors could cause actual events to differ materially from the expectations
expressed or implied in this announcement by such forward-looking statements.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5
-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
Redigert 08.03.2024 kl 07:28 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.03.2024 kl 20:40 3281

Under 10 øre, og nå vil du ha den under det og snitte ned litt😂😂😂. OMG for en gjeng🎯🇺🇸🚀🏃‍♂️🏃🏾🏃‍♀️

Alle er enig bare man kommer seg inn på bunnen😂😂😂🎯🇺🇸🏃‍♂️🏃‍♀️🏃🏾🚀
rosgun
08.03.2024 kl 07:32 2881

Forskjellen på Bgbio og annen farma er målrettet behandling mot stk11 pasienter som ikke har tilbud om behandling, dvs at om du har en medisin som ikke gjør ting verre, men litt bedre eller mye bedre er toleransen stor i å gi de hva som helst for å øke livslengden. Kravene til effekt er derfor lave, og noe er bedre enn ingenting.

Sagt på en annen måte:
«
with the goal of improving a patient's immune response and
delaying the development of chemoresistance. Bemcentinib is currently being
investigated in combination with immune checkpoint inhibition and chemotherapy
in first line NSCLC patients harboring mutations in the STK11 gene, a known
prognostic factor of poor response to existing therapies.»

Når det er sagt viser tidligere studier på mennesker at livslengde økte med 66% i denne gruppen: stk11 pasienter.

Den gode nyheten er at man kan skille disse ut og behandle disse målrettet….(pga gensammensetning for hele 20% av de med ikke småcellet lungekreft )….
Det er nettopp det som er nå etter planen og in progress.

Fase 1 på toleranse blir godkjent og fase 2, er oppstart H1 2024…

Meldinger ventes ila 14 dager. Partneravtale evt bud er andre scenarioer som kan, og igjen KAN dukke opp på et senere tidspunkt….

Ikke småcellet lungekreft er den som rammer flest av i verden. Bgbio får altså potenseilt 20% av denne gruppen i porteføljen som utgjør mrd av kroner rett på bunnlinja..

At kursen ligger der den gjør idag er en klar kjøpsmulighet som jeg selv benytter meg av, men klarer faktisk ikke si noe negativt for det klarer jeg ikke å finne, rett og slett🎯🇺🇸🏃‍♀️🏃🏾🚀🏃‍♂️😎

En no brainer dette her som stadig kommer nærmere kurstriggere som vil sende kursen ganske mange % oppover…. Hva kursen ender opp med FØR triggerne kommer vet ingen, men tenker det viktigste er å sitte innenuavhengig av nivå man er inne på….
Redigert 08.03.2024 kl 07:49 Du må logge inn for å svare