Nå er det vår tur….

sokaratest
PHO 19.02.2024 kl 15:58 28107

Onsdag legger PHO frem sitt regnskap for q4 og et foreløpig årsresultat for 2023.

Nå er det vår tur…

- Gjennombrudd for Cevira .
- Helt nye inntektsdimensjoner.
- Markedet for kjerneproduktet Hexvix blir stadig større.

2023 bør avsluttes med sorte tall i størrelsesorden + 30 mill.

Farten i resultatforbedringer tilsier en 10 dobling i løpet av 2024, før engangsutbetalinger.

Endelig ser PHO til å være på en stø kurs( oppgang)
Redigert 19.02.2024 kl 18:15 Du må logge inn for å svare
peaf
10.03.2024 kl 11:44 4312

Til og med PHO har tatt høyde for at Cevira kan bli en Blockbuster kandidat.
, as well as
cumulative milestone payments up to USD 190
million associated with global sales, with a significant
portion of those milestones being triggered if the
product achieves blockbuster status.
JosefK
10.03.2024 kl 11:44 4320


Ja. Hvis det var tilfelle, ville salget av rettighetene vært gjort unna på null komma no time i stedet for de vel 5-7 årene det har tatt. Husk at hestdal måtte gå fordi han aldri fikk til å selge produktet. Gjør deg selv en tjeneste og ring Svein Erik Syvertsen. Han bor i Mandal og stilte på hver eneste presentasjon den gang. Hvilket betyr at han må ha tatt fri fra jobb fire ganger i året bare for å dra inn til Oslo og få null respons. Til slutt gikk han lei og solgte. Men han satt på første rad og fulgte med. Dessverre er ikke webcastene fra den tiden lenger online.

Når det er sagt, tror jeg det kan bli bra. Men realisten i meg tror ikke noe før jeg ser det. Men jeg deler på ti og tar det som utgangspunkt. Så får vi se. Først vil jeg ha data.

JosefK
10.03.2024 kl 11:52 4300


Igjen må du lære deg å forstå det du leser.

«up to» er begrensningen. Hva som ligger i det er ukjent. Jeg kan snu på det og si hvorfor betaler de ikke bare 1,5 mrd og kjøper hele sjappa? Billigere og det ville gi full kontroll.

Men det skjer ikke. Hvorfor? Det er i hvert fall ikke fordi de er hundre prosent sikker på at produktet er en blokkbuster.
skadi
10.03.2024 kl 12:39 4304

Jeg vet ikke om Hestdal prøvde å selge et potensiell Blockbuster produkt for 5-7 år siden, men jeg mener potensiale er tilstede nå og håper å få bekreftet det om ei uke. Heldigvis så jobber Asieris også litt mer målrettet med ting enn det Photocure presenterer, samt at de har en sterk partner på sin side.
JosefK
10.03.2024 kl 12:50 4298


Det var mantraet. Men det materialiserte seg aldri. Bare spør Svein Erik. Han var der og stilte de spørsmålene Hestdal ikke hadde svar på. Jeg er sikker på han minnes det like godt som meg og kan redegjøre for hva som skjedde den gang. Jeg har tross alt bare betraktet det som kom i videofeeden.


peaf
10.03.2024 kl 13:14 4279

Forstå og forstå milestone er bonus vid oppnådd resultat, men royalty er obegrensed, de får 20 % på alt over 1 mrd usd om det så blir 100 mrd usd. Man selger ikke en sånn mulig inntekt for 1,5 mrd det burde til og med du forstå. Men man legger inn vilkor som sikkrer deg en del av suksessen som man trur kommer.
JosefK
10.03.2024 kl 13:26 4310


Ta stråmannsargumentet ditt og stikk det der det hører hjemme.

Normalone
10.03.2024 kl 13:37 4335

JosefK - er det kilden din for uttalelsen om at Cevira er verdsatt høyere enn Hexvix, PHO tråder på nettet? Det er jo knapt noen som skriver på disse trådene - og mitt poeng og argumentasjon er det stikk motsatte, at MARKEDET pr i dag knapt verdsetter Cevira til noe som helst. Det er nettopp grunnen til at jeg anser PHO for å være en attraktiv investering ved dagens kurs - at selv etter fase 3 har kursen nesten ikke beveget seg, og husk at kursen i dag er faktisk akkurat den samme som i 2019 når Cevira avtalen ble inngått (litt over kr 50). Hadde PHO derimot pr I dag vært verdsatt til 30 mrd (ikke 1.4 mrd) hadde jeg muligens fulgt deg:)

For meg er investering på børs et "spill" - der en må basere seg på sannsynlighetsbetraktninger. Det vil ALLTID være en risiko - og basert på det jeg leser virker det som veldig mange tror at en vil bli rik over natten, og gjør ikke de nødvendige undersøkelsene - samt har ikke den nødvendige tålmodighet til å vente. Jeg er helt enig med deg i at det ikke er påstanden i seg selv som er av interesse - men begrunnelsen bak. Jeg kan ikke gi deg noen garantier - og det er utrolig viktig at en gjør seg opp sine egne betraktninger (ikke stoler på noen andre som skriver på anonymt fora - alle har sin egen agenda). Hvis jeg skal gi deg mine vurderinger for hvorfor jeg tror Cevira vil bli en stor hit, skyldes enkelt sagt at det er dessverre veldig mange som blir rammet av denne forferdelige sykdommen, det finnes ikke noen konkurrenter, resultatene har vært veldig gode (risikoen er betrakteligtatt ned etter fase 3) - og Aseris har et sterkt apparat i ryggen (og har begynt forberedelsene til kommersialisering/produksjon). Videre viser etter mitt syn også innholdet i avtalen med Aseris noe rundt potensialet - det er ikke mange som ville vært villig til å ta den fulle risikoen og påta seg alle kostnadene med videre forskning (fase 3), kommersialisering, produksjon, betale ut milepælutbetalinger på over 500 mill NOK til PHO før produktet er ute på markedet (en snakker her fort om totalkostnader på langt over 1 mrd + risiko).

Du har en tendens til å være veldig bastant i dine uttalelser JosefK - og gir uttrykk for at mye av det som skrives av andre er bare tull - men jeg er ikke mektig imponert over din egen kildebruk og argumentasjon. Jeg klarer heller ikke helt å se at din argumentasjon er basert på tunge kilder/vektig argumentasjon. Kan du underbygge hvorfor du eventuelt mener at Cevira ikke vil bli en suksess?
Redigert 10.03.2024 kl 13:53 Du må logge inn for å svare
peaf
10.03.2024 kl 14:05 4367

Det har han gjort han har Syvertsen og seg selv meget sterkere kilder en det er nesten umuligt at finne.
JosefK
10.03.2024 kl 14:28 4383


Med din logikk, ville det ikke vært naturlig å kjøpe alle aksjene? Det ville jeg gjort. Men så skjer ikke.

I motsetning til deg og andre, bruker jeg kilder. En del av dem er dessverre ikke tilgjengelig lenger, men jeg vet Svein Erik Syvertsen fremdeles står i telefonkatalogen, du kan sjekke med han hva som gikk for seg i tidsrommet 2016-17 der jeg mener han stilte på de fleste Q presentasjonenene.

Og så får du følgende oppgave: Hvor har du fått for deg at jeg mener Cevira ikke blir en suksess? Jeg har aldri gitt uttrykk for det. Men kvalifiser suksess. Jeg mener en milliard NOK i omsetning ville være en bra suksess om det skjer innen rimelig tid, f eks 3-4 år. Men jeg har mindre tro på at 10 milliarder (som ville kvalifisere til blockbuster) blir fasit i samme tidsrom. Og jeg vil se mer, f eks price point og betalingsvilje før jeg er med på det scenariet. Jeg mener videre det er ødeleggende for aksjen med å forskuddtere suksesser som Hestdal skisserte.

Og ha klart for deg: kvalifiser suksess. Og host opp en unnskyldning for å tillegge meg meninger jeg ikke har.

Tricky77
10.03.2024 kl 17:44 4285

Intressant Diskusjon, på den ene siden Peaf, som kommer med gode argumenter på den andre siden Josef K, som kommer med gode argumenter. Det krassa er vel att det blir unödvendig personlig. Sluta med det.
Normalone
10.03.2024 kl 21:25 4142

JosefK - vi kunne gjerne diskutert og bl.a. vært mer konkret på hva som ligger i begrepet suksess, men jeg må være helt ærlig på at jeg sliter virkelig å skjønne mye av det du skriver, samt at du er veldig bastant og etter mitt syn virker veldig lite interessert i en konstruktiv diskusjon. Når du i tillegg skal begynne å gi meg oppgaver og krever unnskyldning for at jeg har tillagt deg en mening ved å stille deg et spørsmål, grenser dette til det komiske.

Når dette er nivået, forstår jeg godt at det kun er deg (og et par andre som skriver her på HO) - og at andre skribenter i stedet bruker tiden sin på andre ting.
Redigert 10.03.2024 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
JosefK
10.03.2024 kl 21:57 4097


Nei fortell meg nå hvor jeg har gitt uttrykk for at Cevira ikke kan bli en suksess? Forumet er en åpen bok. Og jeg vet jeg ikke har sagt det. Derimot kjenner jeg en hel del som har gitt uttrykk for at det blir en blockbuster, noe jeg finner fullstendig uansvarlig på det nåværende tidspunkt.

Stråmannsargumentasjon er jeg piss lei av og jeg gidder ikke å bruke et gram energi på det.
Normalone
10.03.2024 kl 22:33 4120

JosefK - helt riktig, alle kan gå inn å lese på forumet. Så jeg foreslår for din egen del at du leser igjennom det jeg skrev - og ser deg selv i speilet før du igjen kommer med udokumenterte påstander og krever unnskyldning for at jeg har tillagt deg meninger (når det faktisk er helt motsatt). Hvor har jeg hevdet at du ikke mener Cevira blir en suksess? Jeg stilte deg følgende spørsmål i mitt første innlegg:

"Kan du underbygge hvorfor du eventuelt mener at Cevira ikke vil bli en suksess?"

Som du ser skrev jeg "eventuelt" - som er en forutsetning for spørsmålet, dvs. at dersom du mener at Cevira vil bli en suksess er det selvfølgelig ikke poeng for deg å svare på spørsmålet.

Igjen, understreker dine siste innlegg det som derimot var mitt budskap - du er bastant, kommer med udokumenterte påstander og er etter mitt syn ikke interessert i en konstruktiv diskusjon. Når du i tillegg begynner å pålegge meg oppgaver og krever unnskyldninger for at jeg tillegger deg en mening, når det er faktisk du som kommer med påstander som (igjen) er helt udokumenterte, blir dette helt useriøst og komisk. Du får fortsette og leke i sandkassen alene...
Redigert 10.03.2024 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
peaf
11.03.2024 kl 05:10 4037

Nå er jo forumet en plats der man kan komme med sine meninger og vurderinger av aksjer og produkter. Om Hestdal trudde Cevira hadde blockbuster potensiale i USA og Europa så er det hans rett at mene det, og mener man han hadde feil så er det lov at argumentere for det. Og det er klart et sterkt argument at når ingen ønske bli partner og dele blockbuster inntekten, så er det for at de ikke tror på den. På den tiden trudde alle at det bare var at gi alle kvinner en eller to og tre spruter med vaksin så var HPV utrotet.

Hvem ville innvestere i en medisin mot en sykdom som snart var utrotet, ikke ens PHO ville ta den innvesteringen alene. Sikkert mot Hestdal sin vilje. Men nå har vi fasit
HSIL er langt ifra utrotet, og vaksinen fungerer dårlig på de som var sexuellt aktive. Så hele situasjonen er snudd på hode, pasientgrunnlaget er fortsatt enormt og kommer at vare det de nærmste 20 åren. Da må man ta en ny vurdering er det behov for medisinen, og gir den nytte og håp til de som har celleforandringer. Svaret er ubetinget et stort JA, ingen absolut ingen skal få meg at tru at HSIL pasienter seier nei til en medisin som kan kurere dem nesten helt uten bivirkninger eller plager av behandlingen.

Og når behandlingen dessuten er øknomiskt besparende gjemført med dagens behandling, så undrer man jo var begrensningerne kommer inn. Hven seier nei til noe som er både billigare og bedre en det de har, ingen innvesteringer eller ekstra kostnader blir belastet sykehus eller gynekologer.
Jeg førbeholder meg retten at mene og tru at Cevira blir en kjempesuksess, og argumenterer med hvorfor jeg mener det.

Sen om noen argumenterer mot og mener noe annet med grunnlag av gamle beslut som vart fattet på feil kunnskap som det har vist seg. Så er det naturligtvis deres rett at gjøre det, men det er ikke første gang som vitenskapen og BP har tatt feil i sine spådommer om utvikklingen.

Hestdal hadde rett når det angår pasientgrunnlaget i Europa og USA det går ikke at diskutere bort, men nå gjeller det før hele verden og betydigt flere pasienter. Klart jeg trur på blockbuster salg, og så lenge det ikke finnes fakta som seier noe annet så kan de heller ikke noen påstå at det er feil men de kan tru det.
Og i og med at Asieris fikk presst inn en muntlig presentasjon i etterkant i USA så er jeg temmligen sikker på at de har gode resultater som de gjerne vil formiddle til omverden.

Men det vil vise seg, mye blir klart når vi vet resultaten men godkjend medisin blir det og godkjenningsmilepæler til at begynne med.
Redigert 11.03.2024 kl 05:27 Du må logge inn for å svare
kreinh
12.03.2024 kl 13:24 3715

Lenge siden jeg har vært på forumet. Har lest siste side. God argumentasjon som belyser Cevira potensialet. Slik at det belyses minimum og maksimum scenarier av kommende Cevira suksess.
Jeg synes diskusjonen er god.
Jeg har vært stuck i Photocure siden nedgangen fra 110. Og heldigvis vært forhindret fra å kaste meg head on på Ultimovax. Innleggene på Ultimovax tråden på TI var nesten 100% positive uten noen anelse at det kunne bli failure. Jeg kom med kritiske innlegg et par ganger og "fikk på pukkelen". Sogar utestengelse/karantene tid
på TI. Folk regnet ut hvor mye de ville tjene. Så smalt det! PHO ble også med i Ultimovax forliset, men fløt heldigvis nokså fort opp til overflaten igjen. Fase 2 og mcap på over 4 milliarder.
Photocure med ett kjempebra produkt i salg og Cevira fase III endpoint met, prises til 1,4 milliarder.
Her må folk snart kjenne sin besøkelsestid og reagere!
Redigert 12.03.2024 kl 13:26 Du må logge inn for å svare
sokaratest
12.03.2024 kl 14:32 3679

Business caset « PHO» er godt definert og kursen vil snart reflektere dette
Burobeng
12.03.2024 kl 17:03 3604

Blir det lagt ut opptak av presentasjonen i Stockholm?
Fevang
12.03.2024 kl 21:15 3470

MUSTANG CAPITAL AS kjøper stadig vekk noen aksjer. Det er Geir Moe som står bak selskapet. Jeg tror vedkommende er lege.
peaf
13.03.2024 kl 07:17 3277

Jeg er litt spend på godkjenningsbetalningen som fra begynnelsen var 18 mil usd for Kina og 36 mil usd for den globale delen, og var delt i to studier. Nå er det bare en studie og 13 mil usd for Kina og 31 mil usd for den globale delen. Når de gjør en sånn endring hvorfor melder de ikke hva samlet betalning blir vid en godkjenning da det er bare en studie. Det burde bety at alt blir utbetalt enligt avtale, da det er Asieris som gjort forandringerne.

Når det gjeller USA bør de vel kunne levere søknaden på samme tid som i resten av verden, da det er samme resultater de bruker i søknaden overalt. Det er jo dårligt at de ikke informerer om sånt, det bør jo vare kommunisert mellom selskapen alt som påvirker avtalen. Men ingen skriver om noe om hva som gjeller, og Schneider bidrar ikke med noe som helst foruten at han sprir tvivel om godkjenningsprosessen utenfor KIna. Han er uten tvekan den største orsaken til at kursen ligger rundt 54 kr og er nesten uten omsettning, bare dager før resultaten av en ny medisin som er i et kjempestort udekket behov av en alvorlig sykdom som kan lede til kreft ubehandlet.

Vi får håpe at resultaten er så gode at alle land steller seg i kø for at tilby sine pasienter behandlingen, mye tyder på at det blir i alle fall den første behandlingen de prøver på når de har fått påvist celleforandringer. Og det blir spennende at høre reaksjonen på resultaten fra helsemyndigheter og gynekologer etter helgen.
Redigert 13.03.2024 kl 07:28 Du må logge inn for å svare
sokaratest
13.03.2024 kl 15:55 3067

Ting på gang i PHO - raske skifter
Almirante
14.03.2024 kl 09:40 2810

Kan vi forvente positive og gode resultater på testfase 3 av Cevira på SGO seminaret?
Eller er det fortsatt en risk for at vi kan få utilfredse resultater?
Redigert 14.03.2024 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Tota
14.03.2024 kl 09:51 2782

CEVIRA studien legges frem på Eurogin lørdag, det er vel samme studie som skal fremlegges på SCO. Det er jo opplyst fraAsieris at studien har møtt de primære endepunkter så noen fadese a la Ultimo kan det ihvertfall ikke være.
risksøker
14.03.2024 kl 09:52 2796

Mye ny informasjon ute i dag;
The
partner Asieris IPO’d in China in early 2022, with two of three of its late-stage pipeline assets coming from Photocure (Cevira
and Hexvix). We have translated and studied Asieris’ IPO prospectus and have made two key findings: 1) following its
registrational trials, it expected commercial launches of both Cevira and Hexvix during 2024, and 2) Asieris guides for USD 500-
800m in sales for Cevira by 2030 in China alone based on 15-25% penetration rates and a price of CNY 7,500 per treatment in
a ~2.6 million addressable patient population. This would translate into NOK 800m-1bn annual royalty potential for Photocure.
Our risk-adjusted stand-alone valuation of Cevira points to NOK 35 per share (NOK 89 de-risked).

Results: Between Nov 10, 2020 and Jul 18, 2022, 402 eligible pts were randomized. Median age was 29.6 years (range 18.7-51.9). A total of 93.3% of pts were HPV positive, with 55.7% being HPV16+. The RR in the APL-1702 group nearly doubled that in the PBO group (41.1% vs. 21.7%, p = 0.0001). The clearance rate of high risk HPV16/18 was also significantly improved in the APL-1702 group (31.4% vs. 15.4%, p = 0.01). Treatment emergent adverse events (TEAEs) in the APL-1702 and PBO groups were 56.8% and 56.0%, respectively. The majority of TEAEs were mild, including vaginal discharge (10%), vaginal infection (9.3%), abdominal pain (6.5%), vaginal hemorrhage (5.5%). Treatment related AEs in the APL-1702 and PBO groups are 31.6% and 26.1%, respectively. The incidence of serious TEAEs was 1.5% in both groups.

Conclusions: Results from the APRICITY trial demonstrate robust efficacy and excellent safety of APL-1702 in cervical HSIL pts. This study provides evidence of an innovative, non-surgical treatment option for precancerous cervical lesions, and APL-1702 shows efficacy as early as 6 months after the first treatment.
Redigert 14.03.2024 kl 09:55 Du må logge inn for å svare
peaf
14.03.2024 kl 10:14 2752

Når de sier de nådd endepunkterne så må de jo vare så gode nok at de blir godkjende, og dermed kommer i salg. Men er de like gode som fase 2 resultaten vilket jeg trur de er, så kommer behandlingen at gis til alle som har HSIL. Men Asieris vil jo gjerne formiddle resultaten og da luter det åt at de er gode.
peaf
14.03.2024 kl 10:55 2705

Har du en link. Men en guiding på 800 mil - 1 mrd for PHO i royalty bare fra Kina i 2030. Det bør jo bli mer i resten av verden, men det er en merkelig melding når den ikke står på hjemmesiden til Asieris.
Redigert 14.03.2024 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
peaf
14.03.2024 kl 11:28 2754

Dette er stort og reaksjonen er lik null. Det er jo Handelsbanken sverige som skriver dette, men jeg undrer var de fått resultaten i fra. Det er ikke noen som hamstrer ennu men det kommer vel. Merkeligt at det ikke kommer en melding, men får de rett i guiding så blir det blockbuster ganger to. Og det er hva jeg trudd hele tiden, men det skjer vel noe snart. Dette er spennende.
Almirante
14.03.2024 kl 11:39 2797

Nice, blir bra dette, bør bryte 60kr idag.
Merlin
14.03.2024 kl 12:58 2715

"In a 402 patient Phase 3 trial from eight countries (including Germany and the Netherlands), Cevira showed
a response rate of 41.1% versus placebo of 21.7%"

Betyr vel omtrent 100% bedre resultat med Cevira.

Jeg har tidligere beregnet 1 mrd i årlig peak royalty til Photocure
Merlin
14.03.2024 kl 13:03 2715

Stort ubekreftet insidekjøp i Asieris iflg innlegg på TI:

"Sjefen i Asieris kjøpte over 3 millioner aksjer i forrige uke, og har gjort det samme denne uken 11. mars.
Dessuten kjøper mange folk i ledelsen titusener av aksjer.
Sjefen i Asieris har da kjøpt for 45,78 mill Yuan, eller ca 65 mill Norske Kroner.
Det er hva jeg kaller et solid innsidekjøp."
peaf
14.03.2024 kl 14:37 2599

forventet kommersielle lanseringer av både Cevira og Hexvix i løpet av 2024, og 2) Asieris-guider for USD 500-800
millioner i salg for Cevira av 2030 i Kina alene basert på 15-25 % penetrasjonsrater og en pris på CNY 7500 per behandling i
en ~2,6 millioner adresserbar pasientpopulasjon. Dette vil gi 800-1 milliard kroner årlig royaltypotensial for Photocure.

Lansering av Hexvix i år som jeg trudde og ikke om 18 mnd som Schneider påstår. Men guidingen deres baserer seg på ca 20 % av pasienterne som resultaten viser, og jeg trur de når den langt føre 2030. Pasienterne vil ha behandlingen nå da de har alt at vinne og inget at førlore. Men medisin blir det og godkjenningsbetalninger.
peaf
14.03.2024 kl 15:55 2499

Om guidingen er noe så nær reelll så kommer jo dette i spel og.
Photocure has the rights of up to USD 200m in milestone
payments (mostly related to sales thresholds) as well as tiered sales royalties ranging from 10-20%
Even om vi ikke får noen presisering når de inntrær så var det sagt vid blockbuster omsettning.
Tota
14.03.2024 kl 16:29 2437

Respons rate 41% - erdet omtrent som man kunne forvente ut fra de tidligere fase 2 studiene? Bedre - dårligere? Jeg har ikke oversikten over dem.
sokaratest
14.03.2024 kl 16:33 2442

Med en milliard nok i overskudd i feks 2025 vil en svært nøktern P/E faktor på 10 gi en verdi på PHO på 10 milliarder - dvs en aksjekurs på ca kr 350,-
Fevang
14.03.2024 kl 23:31 2245

Slapp av da - går ikke så fort. Om det går i det hele tatt da..
Merlin
15.03.2024 kl 00:00 2243

Det var ventet 60% Cevira - 40% placebo dvs 50% bedre med Cevira.
Men man fikk til dels over dobbelt så høy respons rate prosentuelt!

“The RR (RESPONS RATE) in the APL-1702 group nearly doubled that in the PBO (placebo) group ( 41.1% vs. 21.7%, p = 0.0001 ).
The clearance rate of high risk HPV16/18 was also significantly improved in the APL-1702
group ( 31.4% vs. 15.4%, p = 0.01 )”

(41,1-21,7)/21,7=19,4/21,7=89%
(31,4-15,4)/15,4=16,0/15,4=104%

For høyrisikogruppen HPV 16/18 er resultatet over dobbelt så godt som i placebo.

Begge er fenomenale resultater. Cevira (dvs APL-1702 i Asieris terminologi) bør oppnå fast track og betinget markedsadgang temmelig kjapt i Kina. (6 mndr.?)

Det var en temmelig nølende oppgang i Photocure i går. Når børsen åpner i morgen regner jeg med at flere har skjønt den store betydningen som ligger i disse resultatene og gir kraftig kursoppgang. Hvis ikke vil jeg anbefale folk å kjøpe det de er gode for i morgen tidlig.

Det kan også være grunn til å se på hvorfor ikke resultatene var enda mye bedre. Blødninger, smerte, infeksjoner osv. gjelder tydeligvis et visst behov for rent tekniske utstyrstilpasninger og modifikasjoner over tid som ytterligere kan forbedre resultatene.

Så potensialet for en ytterligere forbedring er stort og antagelig meget enkelt å oppnå med erfaringene resultatene viser. Så her er det nok åpenbart at praktiske tillempninger blir viktig, og at HAL(hexaminolevulinate hydrochloride) - altså den aktive komponenten i lysbehandlingen er effektiv til tusen og nok ikke representerer noe problem.

Legg ellers merke til dette vedr. HPV vaksinasjon. Den hjelper ikke folk som er smittet! Nettopp der kommer Cevira inn i bildet, og gir altså dobbelt så god respons som placebo!!

"Effekt av HPV-vaksine. Effekten er best når vaksinen gis til personer som ikke allerede er smittet med HPV. Når vaksinene gis i en befolkning uavhengig av smittestatus for HPV, er beskyttelsen lavere. Dette skyldes at en viss andel av dem som vaksineres allerede har en pågående HPV-infeksjon."

Mao Cevira kan, i motsetning til vaksine, fjerne årsaken til aktiv HPV blant kvinner. Cevira har dermed flere klare fortrinn i forhold til vaksine:

1) Kun de som har påvist HPV behandles.
2) Vaksine i hele befolkningen blir uendelig mye mer kostbart, og lite effektiv, siden de som er smittet vil bringe smitten videre, samt har potensial for å utvikle livmorhalskreft i omtrent dobbelt så stor grad i forhold til dem som får Cevirabehandling.

Cevira kommer til å bli en revolusjon i livmorhalskreftbehandlingen!
Redigert 15.03.2024 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
peaf
15.03.2024 kl 02:38 2197

Det er jo litt spesiellt at placebo gruppen og har betydligt sæmre respons en real world data og fase 2 studien. Da placebo burde gi samme resultat overalt, og Asieris trur det kan bero på at deres pasienter var ovanligt syke. Det låter jo logiskt og forklarer skillnaden fra fase 2 resultaten, men det er fortsatt overbivisende resultater som sikkrer en godkjenning. Det er klart at om pasienter vet at om får de Cevira så er sjansen 40 % for at bli kurert, mens den bare er 20 % om de ikke får Cevira så er vel valget ikke vanskelig.

Vi får vel litt bedre data og forklaringer etter helgen, men det ser jo ikke ut som Asieris overdriver resultaten. Og vi får vel en konklusjon fra Peter Hillemann hva resultaten kan bety for behandling av HSIL, det kan jo og hva sånn at responsen blir bedre i et tidlig stadium av celleforendringerne. Men de 40 % som har respons i langt gangen HSIL er nok for en garantert suksess. Vi følger utvikklingen over helgen med stor spenning, her er mye at se i fram mot.
peaf
15.03.2024 kl 02:57 2271

JosefK blev jo provosert av de som kom med blockbuster meninger, med klar henvisning til meg. Og skrev bland annet:
( Derimot kjenner jeg en hel del som har gitt uttrykk for at det blir en blockbuster, noe jeg finner fullstendig uansvarlig på det nåværende tidspunkt.

Stråmannsargumentasjon er jeg piss lei av og jeg gidder ikke å bruke et gram energi på det.)
Så nå sitter JosefK og er antagligen provosert over Asieris og syns de er uansvarlige som guider nesten blockbuster salg i Kina alene, men for at provosere videre så trur jeg de når BLOCKBUSTER salg i Kina alene. Er det lov at tru det JosefK ????????????
Redigert 15.03.2024 kl 03:00 Du må logge inn for å svare
peaf
15.03.2024 kl 03:40 2267

Litt om aksjerne i Asieris.
Det betydelige eierskapet til privatinvestorer i Jiangsu Yahong Meditech indikerer at de til sammen har større å si i ledelse og forretningsstrategi.
50 % av virksomheten eies av de 17 beste aksjonærene
Innsidere eier 24% av Jiangsu Yahong Meditech
Hvis du vil vite hvem som virkelig kontrollerer Jiangsu Yahong Meditech Co., Ltd. (SHSE:688176), må du se på sammensetningen av aksjeregisteret. Gruppen som har flest aksjer i selskapet, rundt 42 % for å være presis, er private investorer. Med andre ord står konsernet til å tjene mest (eller tape mest) på sin investering i selskapet.

Selskapets administrerende direktør Kevin Pan er den største aksjonæren med 23 % av utestående aksjer.
Det ser vel ut som han kan gjøre det godt fremover !!!!