PCIB kan få noe ut av teknologien i bioprocessing.

vikingfan
PCIB 19.02.2024 kl 16:24 8625

Anbefaler alle å høre her: https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240214_7

PCIB sier at PCL er neste generasjon av vital vektor extraction. Dette kan bli virkelig stort.
De samarbeider fortsatt med partner og skal nå gå over i ny fase med større skala.
Forskningsrådet bør bevilge støtte.
Større fond bør vekte seg opp.
Du som investor bør eie PCIB.


Last opp!

thoran
13.04.2024 kl 01:21 2475

Bra du følger med i den spennende tiden fremover. Det kan komme nyheter og disse kan forandre PCIB totalt. Her er det tålmodighet som gjelder og det kan absolutt gi en meget bra avkastning. Dette fordi det er et lavt antall aksjer i PCIB og med nyheter og stor etterspørsel vil dette kunne bli meget bra. Det gjenstår bare gode nyheter nå. Håper vi er blant de heldige snart.
gepard1
14.04.2024 kl 23:06 2301

Hvis aksjemarkedet krakker slik mange tror kan skje snart, kan PCIB fort falle til 50 øre. Man kan bare håpe på at vi får en positiv PCIB nyhet før det skjer. Men det er ett langskudd, etter at så mange partnere som har testet vår leveringsteknologi på alle mulige måter har sagt takk og farvel. Ja selv oppfinneren som oppfant leverings teknologien for 39 år siden hører vi aldri noe i fra?
Redigert 14.04.2024 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
thoran
16.04.2024 kl 12:34 2155

Har man aksjer i slike som PCIB kan man ikke være pessimist, men være litt av en spiller. Man vet at risikoen er stor for tap. Men samtidig er man fult klar over mulighet for stor gevinst. Når det gjelder deg gepard1 tror jeg ikke du er aksjeeier i PCIB. Hvorfor du er her vet jeg selvsagt heller ikke. Men du kan ha vært det.
Commodore27
17.04.2024 kl 09:49 2072

Hva skjedde egentlig med dette lovende prosjektet? Er det totalt lagt dødt?

https://www.tu.no/artikler/selskapet-bruker-lys-i-behandling-av-kreft/472385
Astra Zeneca hadde adgang i årevis , og de konkluderte vel med at det ikke var noen vits å fortsette

Forøvrig må jeg innrømme at jeg hadde mye moro med Pcib aksjonærene siden jeg var negativ til selskapet etter 2015. Og fikk rett til slutt
Snøffelen er nå 'krigskorrespondent' , og noen andre optimister klamrer seg vel til PHO
gepard1
17.04.2024 kl 14:34 1996

Det er klart de sier dette, for de er snart tomme for penger, og må forbrede en emisjon.
Redigert 17.04.2024 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
vikingfan
17.04.2024 kl 15:31 1962

Covid 19 ødela for dette. Men det var vel Astra Zeneca som rådet PCIB til å satse på det de gjør nå.

Commodore27
17.04.2024 kl 17:19 1916

Så langt jeg har sett ang. gallegangskreft så finnes det ikke skikkelig behandlingsmetode bortsett fra operasjon p.d.d
Men Pcib påstod de hadde respons på mer enn 60% av pasientene som ikke var operable
Det er noe som ikke stemmer her. Enten var forsøkene manipulerte ,eller så tar A.Z feil angående mulighetene
gepard1
17.04.2024 kl 23:54 1838

Ingen tvil om at det er noe snusk her, for PICIB meldte i AZ samarbeidet at vi leverte ett eller annet sted mellom 800 og 400 prosen bedre enn det beste som var på markedet den gang. Allikevel ble det ingen avtale. Vi ble holdt for narr. Og dette hemmelighets kremmeriet fortsetter.
Commodore27
18.04.2024 kl 09:40 1748

.
Redigert 18.04.2024 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
fabian2
21.04.2024 kl 21:58 1561

Hver dag er en dag nærmere…….det som kommer…..for noe kommer….vi vet bare ikke når
gepard1
22.04.2024 kl 14:22 1422

Fabians2

Du mener slik det gjorde med Astra Zeneca?
fabian2
22.04.2024 kl 15:15 1390

Kanskje det også….eller noe helt annet , med annen partner…vi vet ikke ennå
gepard1
29.04.2024 kl 13:45 1151

Som vanlig rapporterte PCIB at forskningsresultatene var gode. Noe de har vært mange ganger. .Men I siste Podcast sa PCIB at denne partneren ikke ville teste mer, og at PCIB skulle utføre videre testing selv? Dette lyder ikke bra i mine ører. For hadde resultatene vært så gode at partneren ville ta dette videre i ett stort testprogram, burde vel ordlyden vært litt annerledes? Det er 9 månder igjen til PCIB kassen er tom. Vil det skje ett under før den tid, eller sitter vi bare og venter på en emisjon som kanskje ikke blir fyllt??

Thats the big Question.

Det er 39 år siden Kristian Berg oppfant denne teknologien, og 17 år siden PCIB ble opprettet, uten at det har krystallisert seg noen forskningsresultater våre mange partnere underveis har sett noen pengeverdi i og fortsette med. Slik at det ser rimelig nistrist ut om dagen.Snufs.:-( Vi må desverre innse at der er en stor sjangse for at vi taper alt.
Redigert 30.04.2024 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
fabian2
30.04.2024 kl 11:36 1035

Egentlig er jo «alt» ( egentlig over 95 % ) tapt allerede , men det er jo søtt at du advarer….utrolig omtenksomt av deg….med alle supernegative skriblerier du stadig fortsetter med , er det nok ingen som tror du har aksjer igjen….men heller at du har bygget opp et langvarig hat/bitterhet som du får utløp for her
gepard1
02.05.2024 kl 02:55 908

Fabian, du tar mannen istedenfor ballen. Hvis du har gode argumenter for at PCIB skal lykkes, så skriv heller om det. Hvis du ikke kan, har du ikke mer tro på PCIB lenger enn hva mange andre har, Og jo jeg har aksjene mine i behold. Men det blir ingen ny emisjon på meg.
gepard1
07.05.2024 kl 23:15 695

Så hva holder PCIB på med om dagen. Sitter de og håper på en avtale med deres siste partner? Er arbeidet med alle andre partnere PCIB har hatt opp igjenn historien avsluttet, slik at det kun er den siste partneren det er avtalehåp for? Jobber de febrilsk selv med og teste videre på dataene de oppnådde med den siste partneren i håp om og skape bedre resultater? Jobber PCIB med nye innfallsvinkler de kan bruke sin leveringsteknologi på? Hva er det egentlig som skjer mens vi sitter her og venter i måned etter måned. For jeg tror det blir veldig vanskelig for de å gjennomføre en ny emisjon uten at de kommer med positive nyheter av ett eller annet slag først! Og blir det ingen avtale det følger penger med fra den siste partneren, hvordan skal PCIB makte og skape ny opptimisme som kan rettferdiggjøre en ny emisjon??

Redigert 07.05.2024 kl 23:30 Du må logge inn for å svare
gepard1
14.05.2024 kl 23:14 478

Alternativt, PCIB ansatte har gitt opp, og sitter bare og teller ned de siste 8 mænedene før lønningskassen deres er tom:-(( Og planlegger hva de skal gjøre når den dagen kommer, om ikke før.
Redigert 14.05.2024 kl 23:15 Du må logge inn for å svare
Commodore27
19.05.2024 kl 17:32 317

Jeg må si som for 10 år siden at jeg ikke skjønner at PciB gikk bort fra hudkreftbehandling
Da fikk ca 1500 hudkreft i Norge mens det nå er det dobbelte
Så vidt jeg husker hadde PciB lovende resultater , men ble truet til å gå bort fra dette av en viss mann i PHO
Det kan selvsagt være noe jeg ikke har fått med meg
gepard1
I går kl 01:34 205

Hvis PCIB visste at det var store sjangser for at teknologien ville virke på hudkreft, ville de selvføelgelig satset på dette, om ikke for 10 år siden,så i hvertfall i de siste 5 årene siden de ikke har kommet i mål med noe annet.. Men sannheten er at PCIB ikke aner hva deres leveringsteknologi virker på, eller om den virker i det hele tatt. Slik at hele selskapet fremstår i dag som ett scam selskap.

For etter og ha spiste seg igjennom ett titalls partnere, både verdensberømte og ikke. med alle resultatene dette har gitt. virker de fortsatt ikke å være i nærheten av og vite om derest teknologi virker, eller kommer til å virke på noe som helst. Slik må det være siden samtlige partnerene har forkastet resultatene de har oppnådd sammen med PCIB. Så PCIB sitter helt sikkert på kammerset og skammer seg, gruer seg til å fortelle aksjonærene dette, og har så smått begynt og lete etter nye jobber, siden våre PCIB penger tar slutt om en rundt 8 månderes tid, hvor det blir kroken på døra:-((
Redigert i går kl 01:41 Du må logge inn for å svare
fabian2
I går kl 17:29 85

Gepard er verdens raskeste …..også til å redigere…..egen synsing…..nå blir det bra