TA=Barnehage

rosgun
ENSU 23.02.2024 kl 11:09 2575

Det dummeste forsøket jeg har sett av Linneløkken.

Det eneste sikre er at innsidebørsen slår til igjen og skal forsure en aksjekurs med TEKNISK ANALYSE som faktisk IKKE gjelder ved FUNDAMENTALE NYHETER!!!

Det vet også Investech som har stor egeninteresse i å spå riktig….

Det klarer de hver gang da de får første siden i FA hver gang de skal gjøre de rike enda rikere…

«Cut the crap»….

De fleste drevne investorer tar dette som et BULL signal og forstår spillet!

Gjør du?

Samme skjedde i Polighr… Etter kort tid ble de fjernet fra hold deg unna porteføljen etter gode nyheter og 50% stigning😂😂😂😂.

Snakk om barnehage!!!
Redigert 23.02.2024 kl 11:14 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.02.2024 kl 11:16 2526

Linneløkken advarte vel mot denne også for en tid tilbake om jeg ikke husker feil:

https://www.nordnet.no/blogg/nvidia-lofter-verdens-borsen-til-nye-hoyder/
aklm
23.02.2024 kl 11:27 2475

De har ikke vondt i høyre skulder og lammet venstre hjernehalvdel lenger, nå er begrunnelsen at den har steget mye. Noen selger selvfølgelig på slike analyser, mens andre kjøper en andel av firmaet og ikke nervesystemet til enkelte aksjonærer.
Plix
23.02.2024 kl 20:11 2257

Du vet kanskje ikke at Investech består av datagenerert TA? Det er ikke noen som sitter å lager disse tekniske analysene, men en datamaskin. Etter hver børsslutt, kl.16.30 så genererer datamaskinen flere 1000 tekniske analyser basert på den siste tids hendelser. Derfor mener jeg at når investech «annonserer» at en trend er brutt. Så er det en stund siden den ble brutt. Derfor er det viktigere å følge med selv, en å stole på datagenerert analyser.

Investech har flere 10år på baken. Og de har nok ingen «egen interesse» som du insinuerer
Redigert 23.02.2024 kl 21:32 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.02.2024 kl 22:03 2101

Så du sier det ja….

Som du kanskje vet gjelder aldri TA ved fundamentale nyheter
KommersK
23.02.2024 kl 22:23 2045

Selvsagt ikke. Og de tar ikke hensyn til utbytter heller. Ta Hunter, for eksempel... Det blir jo helt sykt. TA er en vits.
Octagon
23.02.2024 kl 23:09 1989

Det jeg har merket meg med investtech er at etter en aksje har steget en del, så finner jeg plutselig en grønn pil opp på chartet noe tilbake i tid.
En pil som ikke var der før kursen "tok av". Tilsvarende rød peker ned ved kursfall.
Mulig de gjør dette for å markere at er signal er materialisert, men underlig at dette tegnes på i ettertid.

Investtech er TA og ser jo ikke på fundamentale forhold. Har det blitt gjennomført en større emisjon i en aksje for eksempel , så vil jo kursen stupe brått. Da havner den som "selg" hos Investtech naturligvis og i "styr unna" porteføljen. TA fanger naturligvis ikke opp kapital tilførselen/emisjonen selskapet har gjennomført.
Redigert 23.02.2024 kl 23:09 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
23.02.2024 kl 23:41 1930

Selv en blind geit ser at kursen har brutt ned. Luftige drømmer og såkalte fundamentale nyheter mange år fram i tid - langt der framme har ingen betydning for hvordan en aksjonær tenker, i all den tid det finnes selskaper som faktisk gir avkastning i kroner og øre. Ensu er ikke der nå, og har aldri vært der. Det er en trading aksje hvor man går fort inn og fort ut. Å anbefale andre å kjøpe burde strengt talt være kriminelt i all den tid alt er basert på spekulasjoner. Selvsagt skal kursen mye ned framover. Hold deg unna anbefaling fra Investtech er vel fortjent. Det lyser rødt lang vei.
Redigert 24.02.2024 kl 00:10 Du må logge inn for å svare
velkjent
24.02.2024 kl 16:31 1717

Det du skriver om ENSU gjelder vel nesten halvparten av aksjene på OSE. Enten er de illikvide og manipuleres grovt eller så tjener de ikke penger/går med store underskudd eller gir utbytter under bankrente. Så er det noen selskap, som tjener penger og gir brukbare utbytter i forhold til kursen, 10-15% pa og noen få som betaler over 20% , tilhører gjerne en såkalt syklisk gruppe og tjener godt på topp. Hvilken gruppering ENSU tilhører, får vel bare de tolmodige erfare. Jeg har valt å ta et lite "lodd" for lettere å kunne følge aksjen og overlever jeg den hektiske perioden ENSU står foran, kan det hende jeg sper på med mer. Men å satse på at aksjen skal bli en finansiell suksess og gjøre meg enda rikere; nei det er bare spekulasjon.
True
24.02.2024 kl 17:23 1604

Jeg har allerede gått på en stor smell her, så jeg blir verken skuffet eller overrasket uansett hva som skjer fremover. Jeg har lite å tape og alt å vinne uansett, så jeg bare håper det er reellt denne gangen og at Terje lever opp til sine ord. For meg har det vært mye viktigere enn å tjene meg rik på denne aksjen, da jeg har en sterk intuisjon som sjeldent tar feil, og jeg luktet et stort potensial lang vei. Krysser fingrene nå for at det kommer en ny melding innen 1-2 uker. Da går vi nok raskt opp mot 1 kr.
kaunis
25.02.2024 kl 09:25 1376

Hvilken lov er det du sikter til når en bare skal inn og ut nesten samtidig. Du bør oppdatere deg før du gir råd til andre, det har skjedd fundamentale ting i ENSU som gjør den til en av de beste selskaper med høy mulighet for et kjempeløft i kursen på mellomlangt og kort sikt.
aklm
25.02.2024 kl 09:31 1357

En blind geit er ikke tilbakestående, den lukter seg frem til maten.
Gullhaugen
25.02.2024 kl 10:05 1273

Jeg håper du hadde baller nok til å snitte ned når den var rundt 10 øre.. Enten er du med eller ikke.
rosgun
25.02.2024 kl 11:52 1164

Blystad kjøpte aksjene dine på både på onsdag og torsdag funhaus, Bank of New York Mellon kjøpte Tigerstaden sine.

Austebø tok også en jafs….

Tror du sidde kjøpte på 0,30-33 for morro skyld😂😂😂

Disse kjøpte nok mer av deg på fredag også, og vil helt sikkert eie nærmere 30-40% når vi runder neste uke…🚀🚀

Som du skjønner tar Linneløkken feil, og bjellsauene utnytter hans idioti, og muligens vet de mer om hva som kommer enn han….
Skal hilse og si takk for det😂😂😂
Redigert 25.02.2024 kl 11:53 Du må logge inn for å svare