ENSU - HVA NÅ!

aklm
29.02.2024 kl 12:18 570

Det ser ut til at hausingen er ferdig, noe som indikerer at kortsiktige øretrillere er ute. Det er positivt. De som kjøper nå kjøper en del av firmaet, ikke en forventning om 30% etter 1 time. Da kan vi fokusere på produktet ikke på om noen har vondt i kne eller skuldre.
Thesistulling
29.02.2024 kl 12:25 556

Blir sittende rolig skulle det gå nedover, prøver eventuelt å treffe bunnen for en liten skattefinte.
Såpass trua har jeg på selskapet denne gangen.
Produktet ER der.....
Og det er altfor spennende til at jeg ikke klarer å være inne med en post.
Føre var
29.02.2024 kl 12:31 527

Ja, selgersiden så tam ut der ett øyeblikk gitt:)
kaunis
29.02.2024 kl 13:20 462

Det er mye snakk om haussing her, det er en, som har tatt helt av og den haussingen tror jeg ikke noen trenger å mase om lenger. Det som derimot er riktig, er at en del har ment, at dette gjennombruddet med å demonstrere at de har klart å gjennomføre en fysisk produksjon, av et produkt som er enestående, og som har tatt tid å utvikle å en produksjonsenhet som har bestått prøven, med å kunne masseprodusere oppfinnelsen, gir en enorm oppside for store inntekter frem i tid. Så får de som ikke helt har forstått potensialet mene noe annet og ikke vri og vende på denne fakta som om det nesten ikke er noe å skryte av. Jeg har nevnt det før og kan gjerne gjenta det, dette er virkelig et gjennombrudd av høy kvalitet og en stor fremtid for mange til å kunne skape seg inntekter, både gjennom å inneha aksjer og alle de som blir dradd inn i en produksjon, og for de som står bak dette gjennombruddet og utviklingen tidligere og inn i fremtiden. Her kan en nok tjene på å kjøpe på disse kursene og tenke langsiktig, så kan de som ikke er skapt for å ha en aksje, lenger en en uke, få holde på med sitt.
Kaffeliv
13.03.2024 kl 09:56 303

35 millioner aksjer omsatt på en time og opp 11%, noe som veldig vil inn her nå!!
Kratos
14.03.2024 kl 09:35 156

Legg merke til volum på vei opp vs. nå på vei ned. Det er bare å holde på aksjene, ikke gi dem vekk billig! Jeg spår dobling innen april.