😎👓🕶️

rosgun
PLT 25.03.2024 kl 10:53 9915

Sony ? -launch summer 2024 (industrial)

Sharp ? -launch summer 2024 (concept)

Varjo ?- launched, public name summer 2024(industrial)

Redigert 09.07.2024 kl 10:46 Du må logge inn for å svare
rosgun
25.03.2024 kl 11:22 6625

Må minne folk om Sharp- de har verken trukket seg eller er noe mindre glad i Polight….. Kanskje de har benyttet muligheten til å sikre seg en del av gullet også, hvem vet?

Minner om denne fra Myragubben:

Sharp, et av verdens største tech-selskaper hadde Tech-Day I helga for å feire sin 111-årsdag. Og hovedattraksjonen? TLens fra poLight. TLens var å finne i en hel rekke utstillinger og stands.

Sharp peker på TLens som nøkkelkomponent i AR-glass og forteller at de har kameramoduler for AR klar til masseproduksjon.

De peker på TLens I add-in-oppsett for smartphones, og også her har de klar kameramodul for selfiecamera.

Det ble i tillegg vist frem både AR-briller/VR-briller og MR-briller, og dette er produkter som kommer.

I en av utstillingene viser de til og med TLens som nøkkelkomponenten for AI-vision. TLens er avgjørende for at sensorer skal kunne registrere nok info hurtig nok til at AI skal bli nyttig i flere vertikaler.

Dette er kanskje det råeste jeg har sett til nå fra poLight, for Sharp har TLens "all-over" teknologiutviklingen sin. Og teknologiutviklingen det er snakk om, Sharp selger ikke bare kameramoduler. De har blant annet:
-AR-briller
-VR-briller
-smartphones
-smart home-produkter
-kameramoduler for salg til andre OEMs
-og mye, mye mer.

Som en tilleggsopplysning kan jeg nevne at Sharp er en Apple-leverandør gjennom lang, lang tid. De er nå hovedsakelig eid av Foxconn. Foxconn leverer store mengder kamera og moduler til både Apple og en hel rekke kinesiske smartbrille- og smartphoneaktører.

poLight la i helgen ut denne på hjemmesiden sin, bullish den:

https://www.polight.com/investors/news-and-events/News/news-details/2023/poLight-ASA-Tunable-Optics-Technology-on-Display-at-SHARP-Technology-Day/default.aspx
Redigert 25.03.2024 kl 11:23 Du må logge inn for å svare
rosgun
25.03.2024 kl 11:48 6565

Om man hensyntar mcap på 240 millioner vil denne ligge på 480 millioner etter at nye aksjer er emittert og på garantistenes kontoer….(med dagens kurs på ca kr 4)

Nåværende mcap tilsvarer altså 480 millioner etter at Polight er fullfinansiert ut 2024,2025 og ut i 2026 da de får betydelige inntekter😅.

Om du mener at en mcap på 480 millioner er for lavt for et fullfinansiert Polight i 2-3 år-selg, hvis du mener det er lavt- kjøp…

Jeg tenker iallefall «kjøp»….. Ikke så mange ukene siden mcap var det dobbelte, så jeg tenker en mcap på 960 millioner er helt innafor og som da vil tilsvare en kurs på det dobbelte av kr 4-5, nemlig 8-10 kr…

Og da er den varslede emisjonen i boks også, samt at du garantert vil få nye kursdrivende meldinger på veien oppover….

Ting tar tid, men mener Polight vil adopteres raskere enn mange andre techprodukter, da de allerede har gode referanser i samtlige vertikaler😁

Plutselig kommer det en melding og FOMO angsten ("Fear Of Missing Out»), og vil nok få mange gamle travere til å sette seg på hesten for å ta igjen det tapte😚

Om Polight virkelig skal nå en verdi på 10mrd og bli enhjørningen alle har spådd vil dette gi en kurs på kr 80 etter at emisjonen er ferdig og et fullfinansiert Polight står klar til å fortsette sin flotte fremgang i samtlige vertikaler….

Kursmålet for 2026 er definitivt minst på kr 100🌞🧐😌🐣🥰……hvis du spør Rosgun…

Føler jeg har hatt mye rett i både Ensu og Idex…. Og det har tatt lang tid, men Polight er i motsetning til disse lang langt fremme og i et eksisterende marked…. Det var ikke verken Ensu eller Idex…de måtte skape et behov og et marked som er svært vanskelig…

I Polight ligger alt til rette, både marked og produkt… Mao vil 2026 være et bra target for å kunne tjene millioner av kroner…..tenk bare på alle designwin og designin som ligger klare hvert øyeblikk…. Planlagte POC og gjennomførte POC er jo også enormt for øyeblikket😗😘

Husk at Isaksen hadde siste innsidekjøp på kr 10-11🥳
Redigert 25.03.2024 kl 12:08 Du må logge inn for å svare
rosgun
25.03.2024 kl 12:44 6471

Vil anta at mange puster lettet ut etter dagens melding og vil gå inn igjen…..

Tror vi idag eller imorgen vil avslutte mellom 4-5 kroner når folk forstår at Polight er kvitt det varslede emisjonsspøkelset…. Frem til emisjonskursen blir avgjort 17.4, venter iallefall jeg på litt tech nyheter…. Skulle være nok å melde etterhvert med ventede designwins og Varjo sin offentliggjøring mot sommeren…. Tenker vi går en kjempelys Polight tid i vente og at forumer er oppe og går igjen på høygir ved neste techmelding…

Spenningen stiger for hver dag nå- når kommer good news…. magefølelsen min sier ila påsken og den er NÅ🐣🐣🐣☀️☀️☀️….

Om du har solgt, anbefaler jeg å kjøpe deg inn igjen…

En klassiker er å selge på bunnen og kjøpe på topp….

Jeg endrer nå den strategien og kjøper på bunnen🐣☀️

Har ingen tro på at kursen går nedover fom idag🚀🚀🚀
Redigert 25.03.2024 kl 14:16 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
25.03.2024 kl 15:44 6314

Tydelig at haussekongen har kjøpt seg inn, for en kortsiktig trade, som vanlig.
Redigert 25.03.2024 kl 15:45 Du må logge inn for å svare
Mammon
25.03.2024 kl 15:46 6302

bare å holde seg unna før etter krise-emisjonen som kommer...
det å kjøpe nå er ren lotto
Sweetspot
25.03.2024 kl 15:47 6312

Kortsiktig? Jeg vil si at kjøp nå vil være en god investering på kort, mellomlang og en lang en også jeg.. Ikke enig?
rosgun
25.03.2024 kl 17:03 6191

Man kan si hva man vil, men trenger ikke mange år på skolebenken for å skjønne at et firma som vil nå enhjørningsstatus ila 2026…… og som idag har avslørt hvem som er garantister med den norske stat som hovedeier og mest aksjer fortsatt støtter et norsk teknologiselskap ytterligere……. Dette viser at de de gjør som de skal, og beholde norsk teknologi på norske hender og sikre seg mot utenlandske oppkjøp!

Hadde Tigerstaden, Alden eller resten av eliten kjøpt seg inn nå, hadde jeg ikke kjøpt aksjer her før de var ute…. Nå slipper vi aksjemanipulasjon og store overskrifter….. Å unngå denne gjengen er et kvalitetsstempel😎.

At Polight nå er «ferdig» med emisjonsspøkelse iform av å fått garanti for hele beløpet skjønner jeg ikke risikoen i aksjen lenger….

Teknologisk går ting sin gang og gravergjengen er snart igang med nye spekulasjoner, patenter og snart er det vår og for hver dag som går lurer Varjo i sivet og ikke minst Magic Leap med saudi milluoner, klar til å angripe APPLE VISION Pro med å lage en strategi muligens som en OEM til mange andre produsenter……

Ingen ting er endret i prosessene med Polight og «the human eye»…… at ting ble 1 år fosinket betyr bare at fundamentet og flere vertikaler og referanser i disse styrker seg…. Grunnfjellet til Polight blir sterkere og sterkere og nå også økonomisk….. Varelager er fyllt opp, og ansatte øker for hver dag…. Prosjektsjefsstillingen som ble lyst ut for 1 mnd siden er garantert allerede besatt og alt tyder på at Polight har mer enn nok prosjekter å jobbe med i alle faser av beslutningsprosessene…..

Hvem vet, kanskje de akkurat nå sitter med apple og nærmer seg prototypen på appleglasses og at nettopp de signerer partneravtale på twedge….

Vi vet at det også kommer en massproduction consumer glass ila 2024, og denne kunden er stor og en som Polight har jobbet med i mange år…. Er det Apple eller Huawei, Samsung, eller en annen…..????

Gudskjelov er jeg inne i god tid før børsen stenger i påsken….. Med lansering i 2024, er det ikke lenge før ting meldes…. 3-5 mnd før lansering???

mai/juni, med spekulasjoner om hvem ila påsken fra gravergjengen?

Polight er mer enn en aksje, den er selve filmatiseringen av norsk industrihistorie…. med den norske staten som aktiv medspiller….Heia Norge og Investinor🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Redigert 25.03.2024 kl 17:24 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
25.03.2024 kl 19:08 6110

Vi må først svelge en utvanning med dobbelt så mange aksjer med 30% rabatt. Det fører som regel til et kursras, fordi store aktører vil ha flest mulig aksjer for pengene. Jeg blir meget overrasket om det ikke blir robothandel med kursmanipulasjon så det holder i ukene fram til emiteringsdato. Kontrakter har vi enda ikke sett noe til. Ting tar tid, og tid, sammen med usikkerhet, er gift for aksjekursen. Så er det bare å vente på fasit, når den omsider kommer.
rosgun
25.03.2024 kl 20:07 6045

Du må forstå James Bond, at regnestykket er nå et fullfinansiert Polight frem mot consumer massproduction i briller/telefon med fortsatt planlagte POC og gjennomførte POC, desigin og designwin…..

Fasiten kom idag-solide garantister med staten som hovedaksjonær- kan det bli bedre?

Det kan virke som om folk tror at Polight er som Ultivox og ikke har levert varene. Det er så feil som det kan bli, og overreaksjon er det eneste ordet som er dekkende…

Om vi kan leke oss med tall, så ville kursen vært på ca kr 7 med emisjonsaksjer utdelt og oppgjort og tilhørende mcap på 400 millioner ….(med dagens kurs på 3,7)

At en dobling av kr 7 og muligens tredobling før 18.juli ser jeg ikke bort ifra….. dette ville gitt en mcap på henholdsvis 800mill (kurs kr 7) og 1,6 mrd…..( kurs 14)……

Prosessene går sin gang i Polight med like mye hard jobbing som tidligere…. At det blir 1 år senere enn tidligere guidet er jo kjempebra så Polight trygt kan bygge en skikkelig portefølje til det smeller i consumer mass production…. Tenker også at markedet er modent både på mikro og makro innen den tid…

Bare iår vil det være 2 triggere som kan ta kursen hit, både Varjo som blir offentliggjort mot sommeren og den allerede guidede consumer massproduction MR( mixed reality)…. Om det er Meta eller Apple eller Google skal være usagt, menn sannsynligheten for Apple er svært høy…. da de andre Hvis du tror at Polight ikke verdsettes rimelig kjapt til mcap 3 mrd, er jeg redd for at du tar feil….at det kommer designwins på rekke og rad i år er jeg heller ikke i tvil om.

Husk Isaksen’s: « All major players»….. dette står skrevet i sten og guidet…..

Gjør som du ønsker Bond, James Bond, men lær deg at Polight aksjonærer er ikke som alle andre aksjonærer….

Så er heller ikke den unike og distruptive T-lens og Twedge…..som skal ta over alle gamle vcm vertikaler i verdens bilde og videoteknologi……

Teknologien til Polight ligger i 2. og 3. generasjons Mixed reality glasses for consumers, dvs når mannen i gata går rundt med vanlige briller og muligens til slutt en linse på øyet, og det er en linse fra Polight med en Ai mikroprossor i seg 🤓….. muligens😌
Redigert 26.03.2024 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
25.03.2024 kl 22:37 5914

Og på disse "fantastiske" nyhetene steg den hele 2,06%. Javel ja. Så fantastisk. Vi får se hvor mye den "stiger" videre i tiden som kommer.
Fevang
26.03.2024 kl 00:21 5835

Hei rosgun!
Hadde jeg bomma så vanvittig i en aksje så hadde jeg bare lagt meg paddeflat og beklaget... Anbefaler at du om ikke annet tar en pause!
rosgun
26.03.2024 kl 04:31 5781

Poenget mitt er at jeg overhodet IKKE har bommet. Når man er i aksjemarkedet må man lære seg noen regler:

1) Eneste grunnen til at selskaper vil på børsen er for å skaffe seg kapital

2) Gjennom kapital vil produktene og tjenestene realiseres på kort/lang sikt

3)!Produkter og tjenester kan dekke nåværende eller fremtidige behov. Markedet er modent eller på vei til å bli det…

4) Kurs og høyere mcap vil som regel hentes inn igjen på et tidspunkt avhengig av nyheter og market readyness.

5) Har man trua på ledelse, selskap og potensiale sitter man i ro eller prøver å finne topp og bunnnfor ny inngang…

Jeg har hatt ståltro på Idex og Ensu, og sitter tungt lastet på oppturen som har vært og som skal vokse videre…. Om der har tatt tid? JA!!! Har det vært emisjoner: JA….
Har de lykkes til tross for vannvittig motstand og baissere: JA

Rett timing i Polight er nå under kr 4, da nyheter vil komme, muligens allerede i påsken eller rett etterpå, derav inngang på disse nivåer….

Men dette er opp til hver enkelt, vil du kjøpe på bunnen eller toppen må være opp til hver enkelt🥸
Redigert 26.03.2024 kl 09:47 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 05:00 5766

Tipper Sharp er det selskapet som skal «slippe» sommeren 2024 med Polight linse. Bør ikke komme som noen overraskelse, da de er «hekta» på tlens og twedge ifølge Isaksen…… Så kan man vurdere om dette er bra eller dårlig for Polight…

I mine øyne kan det vel knapt bli bedre og ikke annet enn bullseye og komme inn i et slikt partnerskap….

Sharp er igjen en OEM som lager konseptbriller for videresalg…kamera stacks og mye annet snadder….

Jeg vil si Polight er i rute og at veien videre er lagt…

https://youtu.be/wJ1riyd4Wdo?si=yZxYSD-FBSnQ91wW
rosgun
26.03.2024 kl 10:01 5595

NB: Forutsetter verdisetting etter emisjonen NB

😎😎😎😎😎😎😎😎🤓😎🤓

Er polight verdt 400 millioner - kurs ligger på kr 3,6

Er polight verdt 800 millioner- kurs ligger på kr 7,20

Er polight verdt 1,6 mrd - kurs ligger på kr 14,40

Er polight verdt 3,2 mrd - kurs ligger på kr 28,80

Personlig mener jeg st Polight skal ligge på mellom 800 mill- 1,5 mrd som verdien alltid har ligget på med alt vi vet og alt som kommer…

Dette er normalen og nå som de er fullfinansiert til consumer massproduction er jeg fristet til også å gå opp noen kroner i mcap og kurs…

Et intervall på kr 15-25 avhengig av News og meldinger på Designin og designwin, Sharp sin brille sommer 2024 og evt det vi ikke vet som ligger foran oss…

Rosgun konklusjon:

Kursmål kort sikt: kr 15,-
Kursmål mellomlang sikt: kr 25,-

Redigert 26.03.2024 kl 10:03 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 10:22 5568

Undervurder heller ikke de som nå har sittet long og vil ha kursen høyest mulig før emisjonen for å være «på trygger grunn» og vil snitte ned på sin gav…..

De er det ganske mange av 👍🚀🚀
Fevang
26.03.2024 kl 10:46 5540

Det er mange som ønsker lavest mulig kurs i emisjonen (de som skal delta)
rosgun
26.03.2024 kl 11:11 5505

Er du ny i Polight og vil inn på all time low pga OVERREAKSJON fra vettskremte aksjonærer:::

Vil du tredoble pengene på 3 mnd???

Nå fullfinansiert til consumer mass production:

Sjekk https://www.linkedin.com/posts/polight_polightasa-tunableoptics-imaging-activity-7171600816074678272-3dSx?utm_source=share&utm_medium=member_ios

https://www.linkedin.com/company/polight/

rosgun
26.03.2024 kl 12:11 5467

At folk fortsetter å høre på discord gjengen som KUN meler sin egen kake……

Har de virkelig tillit igjen hos folk???

Helt utrolig at noen går på dette gang etter gang….

En hønsegjeng som ikke har et snev av kreditabilitet igjen hos meg…..

Nå har de begynt som baissere også….. litt rart, er det ingen som skjønner spillet?

De skal liksom være på toppen av hierarkiet uansett om de skal ha lavest kurs eller høyest kurs uansett….

Tragisk gjeng☀️😎😂……

Veldig rart når de samme folka skrek om at emisjonen var unødvendig og at vi var i AVP og at Polight var gamechanger, unikt samarbeid med Sharp og gud vet hva…

Synes dette blir for dumt når det fundamentale står like støtt og sterkere enn det gjorde for bare 1 mnd siden……

At noen spekulerer i at mcap skal ende på 100-200 millioner er urealistisk, det skjer bare ikke!!!!

Nå er mcap på 230 millioner og etter emisjonen hadde den vært på 400 millioner med samme kurs som idag (med «utvannede aksjer»….)

Og få kjøpt 120 000 aksjer til denne kursen idag med mcap 400 millioner og fullfinansiert de neste 2-3 årene er ikke mindre enn et ran spør du meg….

Hadde dette vært kjøpt på kurs kr 20,- ( som den stod i nylig) ville samme antall aksjer kostet 2,4 millioner!!!!

Skal like p se discordgjengen hoppe opp fra stolen i sitt desperate forsøk på å presse kursen nedover ytterligere når Sharp melder designwin for sommerens Sharpglases☀️🐣🚀🤓

Ifølge Myra meldes slike meldinger 6 mnd før eller senest 3 mnd før det slippes markedet… skjer det i juni, snakker vi at melding kommer i april en gang…..

Og snart er det april, er det ikke ???😎
Redigert 26.03.2024 kl 13:37 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 13:46 5446

https://oqmented.com/

OQmented, en utvikler av MEMS speilbaserte laserstråleskanning (LBS) løsninger for augmented reality (AR) smarte briller, kunngjorde at de har samlet inn USD 20 millioner (ca. € 18 millioner) i en serie A-finansieringsrunde og fått Sharp som en strategisk investor.

"Sharp, som en av verdens største leverandører for skjermer og elektroniske enheter, vil spille en viktig rolle for OQmenteds økte båndbredde av kommersialiseringsalternativer," sa OQmenteds PR-sjef Judith Woehl til EE Times Europe. “Denne partneren vil være relevant med hensyn til kundeengasjementer, forsyningskjede, overordnet strategi [og] felles innovasjoner, men samtidig uten å begrense OQmenteds muligheter til å samarbeide med andre leverandører, kunder og partnere.

37 millioner dollar på fem år er investert.

Smarte briller er klar til å bli den neste store tingen innen forbrukerelektronikk og de-trone smarttelefoner. Til dags dato finnes det imidlertid ingen skjermløsninger som kan tilby tilstrekkelig høy oppløsning, synsfelt, lysstyrke og kontrast, men også akseptabel batterilevetid, liten størrelse og en skalerbar produksjonsprosess.

VERDENS MINSTE LBS-LYSMOTOR

Vi utvikler integrerte lysmotorer med uovertruffen skjermkvalitet samt 3D-dybdeføling, minimalt strømforbruk og systemstørrelse.

Lysmotorene våre er basert på laserstråleskanning og bruker våre proprietære 2D MEMS-speil. Høyytelses laserkilder (RGB, IR) sikrer eksepsjonell lysstyrke og kontrast for uovertruffen skjermkvalitet, selv i fullt dagslys, uten at det går på bekostning av øyesikkerhet. Vi inkorporerer vår egen optikk og ASIC-er for ytterligere å minimere fotavtrykket og strømforbruket til hele systemet.

https://www.eetimes.eu/sharp-invests-in-oqmented-to-build-lbs-based-ar-glasses/

Gjett hvem Sharp samarbeider med ?

….og som Sharp uttalte til Isaksen: «Dette er kun mulig med t-lens» - noe annet fungerer ikke🥳😌🤓
Redigert 26.03.2024 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 13:57 5512

😂😂😂Nå har Polight samme mcap som Thor medical😂😂😂

For eksisterende aksjonærer vil det jo nå lønne seg og baisse kursen ytterligere i bunnen, men jeg tenker det blir feil, da det skaper flere aksjer enn nødvendig…

Blir kursen dratt opp så vil det bli mindre utvanning….

Jeg tror mange småaksjonærer ser etter en god inngang og hvis flere kjøper nå vil naturlig nok kursen gå kraftig opp og utvanningen blir betydelig mindre som vil gi deg som kjøper nå en mye mer fordelaktig reise…

Just saying🐣😉
Redigert 26.03.2024 kl 14:22 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 15:01 5472

For 4 uker siden stod kursen i kr 12,80😂😂😂

Idag kr 3,80😂😂😂

Kursen har da blitt 1/4, dvs at man kan kjøpe 4 x så mange aksjer idag for samme summen……

Spinnvillt og overdreven nedgang…..

Isaksen skjønte ingenting av fallet og går vel for øyeblikket på hjertemedisin🤪

At en verdivurdering under 200 millioner trodde jeg faktisk ikke var mulig…. Å pushe den lenger ned nå skal bare ikke være mulig😎
Redigert 26.03.2024 kl 15:04 Du må logge inn for å svare
Lafreri
26.03.2024 kl 15:21 5439

Det er jo mulig en emisjon kan presse ned kursen ytterligere.
Slettet bruker
26.03.2024 kl 15:45 5412

Jo mer rosgun buller jo mer den går ned. Prøv omvendt taktikk, kanskje det hjelper.
rosgun
26.03.2024 kl 15:50 5409

Jeg vil ha kursen lavest mulig jeg, men mener det er grenser for hva som «henger på greip» og ikke….

Tipper discord gjengen drar ned kursen ved å selge og kjøpe billig…. Den gjengen der er troende til det meste….
Redigert 26.03.2024 kl 15:51 Du må logge inn for å svare
Mammon
26.03.2024 kl 16:03 5376

krise-emisjon på 1.5-1.8?!

blir stygt for pølseboden :)
rosgun
26.03.2024 kl 16:10 5384

Interessant utvikling- noen satte ned foten på kr 3,70😜

Nå går det oppover her🚀🚀🚀

Er Sharp melding på vei til offentligheten kanskje🚀🚀

Ser ut som en vil kjøpe for en mill nå og sikre seg gull til kun kr 3,70….

De som selger så billig må ha en skrue løs.. kursen hører hjemme på kr 10.50, der siste innsidekjøp ble gjort av Isaksen.

Do the math- innsiden har hele tiden visst om emisjoner i fremtiden, og hvorfor gjorde Isaksen kjøp på nesten kr 11???
Det fordi han ikke i sin villeste fantasi regnet med kursen på noe tidspunkt skulle falle under dette nivået, såklart!!
Redigert 26.03.2024 kl 17:13 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 16:16 5362

Påskerekyl🚀🚀🚀

Sees på kr 11…over påske😎🚀🚀🚀🐣🐣🐣

God påske

Mvh

Rosgun🐣
Redigert 26.03.2024 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
rosgun
26.03.2024 kl 17:09 5303

Tipper 3,70 er et slikt nivå som gjør at Polight går kraftig herfra, og den siste kjøperen ville sikre dette ved å legge sperre ned….

Grafen taler for seg selv.

Selv om Polight har gått på et massivt okseløp i det siste, brøt det over den stigende kanalen, og vi kan forvente fortsatt økning med ny støtte funnet på det øvre tidligere motstandsnivået

https://www.tradingview.com/chart/PLT/mrKlzabk-Polight-Long/

Redigert 26.03.2024 kl 17:10 Du må logge inn for å svare
elnomi
06.04.2024 kl 12:37 4317

Hva blir emisjonskursen?
Kraamz
06.04.2024 kl 19:30 4156

Vi vet dette den 18 april 👍
rosgun
12.06.2024 kl 14:40 2940

12,70 neste

Isaksen kjøpte innside på kr 10-11 kr, så tenker det var et bra kjøp…..

Husk at kurs lå på kr 25-27 før nedtur og emisjon.

En kurs på kr 12-15 kr bør lett forsvares med garantert gjennombrudd ila 2026 og at selskap er mer enn fullfinansiert før pengene strømmer inn med salemargin på minst 30-40% og noen prosjekter er på 50-70%….

Gleder meg til glasses blir common!!!

Husk at Polight fortsatt skal bli enhjørning, og det tilsvarer en mcap på 1mrd dollar, eller over 10 mrd kroner.

Fortsatt et stykke dit, men er nå på full fart oppover mot målet og et eller to år forsinket pga covid og makro.

Nå er vi i bunnen med en kurve på vei oppover både med et fullfinansiert polight og makro.

Redigert 12.06.2024 kl 14:59 Du må logge inn for å svare
IDGAF
12.06.2024 kl 15:43 2865

Fullfinansiert ut 2026 er musikk i mine ører 😁

Måtte DEN avtalen komme snart som en sommergave 😎
rosgun
12.06.2024 kl 15:47 2857

Bare med Varjo som avsløres før sommerferien, det var sagt mai/juni tidligere….. vil kursen dobles.

Magic leap og google er også en nyhet…

Tror kursen akslererer fra imorgen og tar en 30-50%.

Kurs mellom 5-7 imorgen ser det ut som👍

Tror mange vil inn igjen her nå ila idag/imorgen..

Tror derfor ikke på noen korreksjon her av betydning…

Dess høyere og raskere kursen går , jo flere vil inn..

Tipper kurs vil stabilisere seg på mellom 18-20 kr, så et stykke igjen dit🥳
Redigert 12.06.2024 kl 15:52 Du må logge inn for å svare
rosgun
12.06.2024 kl 16:01 2831

Tror sluttsuksjonen havner på kr 4…. Så går det videre til 5-7 imorgen..

Innsidekjøp 10-11 kr…

MAO: Fortsatt svært billig aksje altså, og kan virke som mange er enig.
Redigert 12.06.2024 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
Mammon
12.06.2024 kl 16:20 2920

dæven nå hausser for fullt er det fare på ferde :)
omsetter som en pølsebod og taper penger kvartal etter kvartal

ny grise-emisjon neste år?
klaesp
13.06.2024 kl 06:54 2507

Rosgun, hvor mange brukere har du?
rosgun
13.06.2024 kl 07:50 2436

Target: kr 12….. ingen over, ingen ved siden av💪🏼