💰 WAWI - Kursmål: 200,- 💰
Venter dobling i bilfraktaksje
ABG Sundal Collier oppjusterer det allerede skyhøye kursmålet på bilfraktaksje, og venter med det en dobling i aksjekursen.
Analytiker Petter Haugen i ABG hever kursmålet på Wallenius Wilhelmsen fra 194 til 200 kroner. Til sammenligning ble aksjen omsatt for 98 kroner før børsåpning fredag, og Haugen ser altså en oppside på 104 prosent.
Han gjentar naturlig nok kjøpsanbefalingen
ABG Sundal Collier oppjusterer det allerede skyhøye kursmålet på bilfraktaksje, og venter med det en dobling i aksjekursen.
Analytiker Petter Haugen i ABG hever kursmålet på Wallenius Wilhelmsen fra 194 til 200 kroner. Til sammenligning ble aksjen omsatt for 98 kroner før børsåpning fredag, og Haugen ser altså en oppside på 104 prosent.
Han gjentar naturlig nok kjøpsanbefalingen
Redigert 10.05.2024 kl 08:53
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Aksjemeglern
21.04.2024 kl 13:47
19901
Tydligvis noen som vet mer enn andre, ser det var en siste handel på fredag på kurs 105 og 100.000 i antall. Noen som vet om dette er shortindekning, som har gått fyken eller om det er noen på innsiden som har storhandlet i forkant av generalforsamling for flere gode nyheter?
Gulltider
22.04.2024 kl 12:48
19723
Sterk i dag også 💰👍
Spennende å se hvordan HAUTO tallene vil prege WAWI onsdag 👍🍾
Spennende å se hvordan HAUTO tallene vil prege WAWI onsdag 👍🍾
Redigert 23.04.2024 kl 21:43
Du må logge inn for å svare
Gulltider
03.05.2024 kl 12:09
18253
Finansavisen
"Arctic Securities-analytiker Kristoffer Barth Skeie går ut med en kjøpsanbefaling på Wallenius Wilhelmsen i forkant av selskapets kvartalspresentasjon neste uke.
I forkant av førstekvartalsrapporten, som er ventet 8. mai, forventer Skeie et justert driftsresultat før ned- og avskrivninger på 436 millioner dollar – i tråd med konsensus.
Wallenius Wilhelmsen har nylig annonsert en flerårig kontrakt verdt over én milliard dollar, noe som understreker selskapets styrke i markedet.
Arctic Securities regner med at rederiet vil omsette for henholdsvis 5,6, 6,1 og 5,9 milliarder dollar i perioden 2024-2026."
"Arctic Securities-analytiker Kristoffer Barth Skeie går ut med en kjøpsanbefaling på Wallenius Wilhelmsen i forkant av selskapets kvartalspresentasjon neste uke.
I forkant av førstekvartalsrapporten, som er ventet 8. mai, forventer Skeie et justert driftsresultat før ned- og avskrivninger på 436 millioner dollar – i tråd med konsensus.
Wallenius Wilhelmsen har nylig annonsert en flerårig kontrakt verdt over én milliard dollar, noe som understreker selskapets styrke i markedet.
Arctic Securities regner med at rederiet vil omsette for henholdsvis 5,6, 6,1 og 5,9 milliarder dollar i perioden 2024-2026."
kodenavn
29.08.2024 kl 09:31
17215
For the past months, car sales have flattened out in the major economies China, S. Korea, Japan, USA, UK, and Germany, while car exports have been continuing to rise, especially out of China and Japan.
We still view the market balance as highly favourable for the car carrier operators such as HAUTO and WAWI and believe that car sales will pick up in the seasonally stronger 4Q (e.g., new models arriving to market). Globally, we expect car sales to be flat y/y in 2024 and thus hit c. 87m vehicles by the end of the year.
We still view the market balance as highly favourable for the car carrier operators such as HAUTO and WAWI and believe that car sales will pick up in the seasonally stronger 4Q (e.g., new models arriving to market). Globally, we expect car sales to be flat y/y in 2024 and thus hit c. 87m vehicles by the end of the year.
kodenavn
04.09.2024 kl 08:42
16806
We remain positive on car shipping companies like Wallenius Wilhelmsen (WAWI) and Høegh Autoliners (HAUTO), as they are set to renegotiate longer-term contracts at current, historically high levels. In 2024, WAWI and HAUTO will renegotiate approximately 50% and 30% of their contract portfolios, respectively, with HAUTO says rates more than double the existing levels, from below USD 50 per cubic meter of cargo (CBM) to above USD 100 per CBM. WAWI, traditionally more conservative, has commented that they are in "the same market" as HAUTO.
Conclusion: At the current share prices, we estimate dividend yields of 30-40% for 2025 and 2026, respectively, with a target price of NOK 173 per share for HAUTO and NOK189 for WAWI, which will increase by ~NOK 10 per quarter as long as the cycle remains as strong as it is today.
Conclusion: At the current share prices, we estimate dividend yields of 30-40% for 2025 and 2026, respectively, with a target price of NOK 173 per share for HAUTO and NOK189 for WAWI, which will increase by ~NOK 10 per quarter as long as the cycle remains as strong as it is today.
Aksjemeglern
06.09.2024 kl 09:53
16482
Børsen åpnes negativt, og WAWI hopper glatt over 10ern og opp til 12 i skrivende stund.
Tydligvis flere som skal være med på WAWI nå
Tydligvis flere som skal være med på WAWI nå
Garcia
14.09.2024 kl 03:19
15938
Wawi går som ei kule fortiden og vi nærmer oss utbytte samt capital marked day.
Noen tanker om veien videre herfra ?
Noen tanker om veien videre herfra ?
desirata
14.09.2024 kl 08:38
15489
Mange analytikere har kursmål fra 150 - og opptil 190. Neste uke faller den 12kr ex utbytte, men tror jeg sitter 20-30kr til. De har mange store & lange kontrakter.
Rui
15.09.2024 kl 13:02
13545
Registrerer at du ikke har fått med deg at x-dag ikke er i neste uke. X dag er onsdag 25 september.
Når det gjelder kursutviklingen i WAWI må vi forvente at flere aktører velger å selge seg ned før x dag.
WAWI har hatt en fin kursutvikling i det siste, noe som ytterligere vil forsterke salgs presset frem mot 25 september. Har en sterk formening om at kursen etter x-dag vil bli lavere en reduksjonen i utbyttet. Flere sitter jo med både WAWI og HAUTO, og tenker nok å vekte seg opp i HAUTO etter x dag på bekostning av WAWI.
Jeg velger å selge før x dag, og har stor tro på at jeg får kjøpt tilbake WAWI etter x dag for en lavere pris en solgt kurs minus utbytte. I tillegg slipper en jo også utbyttebeskatning for de som må betale det.
Når det gjelder kursutviklingen i WAWI må vi forvente at flere aktører velger å selge seg ned før x dag.
WAWI har hatt en fin kursutvikling i det siste, noe som ytterligere vil forsterke salgs presset frem mot 25 september. Har en sterk formening om at kursen etter x-dag vil bli lavere en reduksjonen i utbyttet. Flere sitter jo med både WAWI og HAUTO, og tenker nok å vekte seg opp i HAUTO etter x dag på bekostning av WAWI.
Jeg velger å selge før x dag, og har stor tro på at jeg får kjøpt tilbake WAWI etter x dag for en lavere pris en solgt kurs minus utbytte. I tillegg slipper en jo også utbyttebeskatning for de som må betale det.
karve
15.09.2024 kl 14:31
13361
Hva får deg til å tro at kursen vil synke mer enn utbytte ? Jeg tror med den kapitalen selskapet har og de mulighetene for svært store ekstra utbytter fremover at kursen vil bevege seg temmelig raskt mot 150 ,-
Jeg sitter godt, og kjøper mer etter " dippen " ved ex-day 🤑
Jeg sitter godt, og kjøper mer etter " dippen " ved ex-day 🤑
Rui
15.09.2024 kl 15:16
13245
Det er flere gode grunner for å tro på at kursen vil synke mer en utbytte!
Ta for eksempel HAUTO Q2: 18.8 sluttet kursen over 127,-NOK. På X-dag 19 august falt kursen til noe over 116, og 10 dager senere var kursen nede på 110 tallet. Utbyttet var 7,18-NOK. Dette er en gjenganger for omtrent alle shippingaksjene i Q2 i 2024.
WAWI har kun halvårlige utbetalinger, noe som gjør at neste utbytte ikke utbetales før i slutten av februar 2025. Det er jo ikke særlig lukrativt for dem som er ute etter utbytter å måtte vente så lenge før neste utbytte kommer.
Det finnes jo mange andre gode selskap innen shipping å investere i, og som nå går inn i høysesongen med økte rater og medfølgende kursoppgang,
og med utbytteutbetalinger i år.
Det er også slikt at enkelte norske og utenlandske finans aktører ikke ønsker å ta ut utbytter og selger seg ned av den grunn.
Det er selvfølgelig ingen garanti for at det jeg antar vil hende, men det er etter min mening større sannsynlighet for at jeg får rett en at jeg tar feil.
Ta for eksempel HAUTO Q2: 18.8 sluttet kursen over 127,-NOK. På X-dag 19 august falt kursen til noe over 116, og 10 dager senere var kursen nede på 110 tallet. Utbyttet var 7,18-NOK. Dette er en gjenganger for omtrent alle shippingaksjene i Q2 i 2024.
WAWI har kun halvårlige utbetalinger, noe som gjør at neste utbytte ikke utbetales før i slutten av februar 2025. Det er jo ikke særlig lukrativt for dem som er ute etter utbytter å måtte vente så lenge før neste utbytte kommer.
Det finnes jo mange andre gode selskap innen shipping å investere i, og som nå går inn i høysesongen med økte rater og medfølgende kursoppgang,
og med utbytteutbetalinger i år.
Det er også slikt at enkelte norske og utenlandske finans aktører ikke ønsker å ta ut utbytter og selger seg ned av den grunn.
Det er selvfølgelig ingen garanti for at det jeg antar vil hende, men det er etter min mening større sannsynlighet for at jeg får rett en at jeg tar feil.
karve
15.09.2024 kl 16:33
13078
Jeg har investert like mye i Hauto som i Wawi , men tenker at nedsalget fra Høegh som kom i februar og at karantene tiden nå er over kan resultere i et brått nedsalg igjen. Derfor avventer jeg med ledig kapital hvis/om dette skjer. Jeg ser INGEN slike fallgruver når det gjelder Wawi ut 2025 ,ref DNB og de fleste meglerhus .
Rui
15.09.2024 kl 16:58
13013
Det er nå 3 uker siden Lock-up perioden utløp. Ja det kan godt være at Høgh familien selger seg ned ytterligere.
Prisen i dag er jo svært attraktiv sett opp mot de 97,-Kr pr aksje de solgte for i februar i år. Rabatten som ble gitt ved salget i februar var 4,4%. 10 dager etter salget var aksjen nede i 91,-Kr.
Helt umulig å vite om noe slikt skjer. Om det skjer mister Høegh familien den negative kontrollen som de har i dag, noe som nok kjør sannsynligheten mindre for et salg tenker jeg.
Prisen i dag er jo svært attraktiv sett opp mot de 97,-Kr pr aksje de solgte for i februar i år. Rabatten som ble gitt ved salget i februar var 4,4%. 10 dager etter salget var aksjen nede i 91,-Kr.
Helt umulig å vite om noe slikt skjer. Om det skjer mister Høegh familien den negative kontrollen som de har i dag, noe som nok kjør sannsynligheten mindre for et salg tenker jeg.
karve
15.09.2024 kl 17:05
12988
Håpløst å spå ja . Ved et evt nedsalg kan vi også oppleve nye store investorer som bare venter på nettopp dette , ergo svært lite kursras.
kodenavn
16.09.2024 kl 14:07
11483
Gode nyheter står i kø.
Jeg forventer kursstigning fremover
Lastly, CPCA reported exports to continue to grow strongly in August, with total passenger vehicle exports of 413k units, up 24% YOY and 9% MOM. Of these units, new energy vehicles accounted for 24% (unchanged YOY), and with 81% of the exports coming from ‘owned brands’ while 19% from JV and luxury brands, according to the CPCA. YTD, the passenger vehicle exports stand at 3.04m units, reflecting a 30% YOY YTD increase.
Jeg forventer kursstigning fremover
Lastly, CPCA reported exports to continue to grow strongly in August, with total passenger vehicle exports of 413k units, up 24% YOY and 9% MOM. Of these units, new energy vehicles accounted for 24% (unchanged YOY), and with 81% of the exports coming from ‘owned brands’ while 19% from JV and luxury brands, according to the CPCA. YTD, the passenger vehicle exports stand at 3.04m units, reflecting a 30% YOY YTD increase.
desirata
16.09.2024 kl 15:09
11357
Godt poeng det med negativ kontroll. Dersom Grimaldi eller Aponte fremdeles er jnteresert. Det kan være Hauto begynner å bli vel dyr for oppkjøp, men de er nedlastet i cash.
Market cap Hauto $2B, Aponte tjente netto $40B i 2022, året etterpå var ikke dårlegt heller.
Market cap Hauto $2B, Aponte tjente netto $40B i 2022, året etterpå var ikke dårlegt heller.
Aksjemeglern
17.09.2024 kl 22:49
10667
Denne er vel en høypotensiell fallgruve om dagen nå. ?
Etter såpass mye oppgang, så vil nok mange sikre gevinst, i tillegg til shorterne som skal utnytte muligheten til å få denne nedunder 100lappen før ex dag.
Blir nok et kraftig fall nå ila uken, før den drar seg til mot ex dag igjen.
Etter såpass mye oppgang, så vil nok mange sikre gevinst, i tillegg til shorterne som skal utnytte muligheten til å få denne nedunder 100lappen før ex dag.
Blir nok et kraftig fall nå ila uken, før den drar seg til mot ex dag igjen.
kodenavn
18.09.2024 kl 09:22
9578
Investorer begynne å oppdage bilshippingcaset.
Det er rimelig dumt å selge nå for å sikre gevinst, hvis aksjen om kort tid er verd 20.- mer.
Aksjene har vært priset alt for lavt ift inntjening og kontrakter.
Det er rimelig dumt å selge nå for å sikre gevinst, hvis aksjen om kort tid er verd 20.- mer.
Aksjene har vært priset alt for lavt ift inntjening og kontrakter.
Viggen
18.09.2024 kl 10:08
9443
Svinger som vanlig en del, men ikke vær i tvil om at selskapet går så det griner. Markedet er knallbra og en rekke kontrakter skal fornyes på høyere nivåer. Disse er enda ikke meldt, er lov å håpe at de kommer den 25. Men som alltid, gevinst er sjelden feil.
Rui
18.09.2024 kl 14:10
9048
Hva skjer med kursen til WAWI om det ikke blir bud på HAUTO?
WAWI har steget 22% siste 2 uker, og mye av den siste stigningen i kurs skyldes forventninger om mulig bud på HAUTO. Det er korrelasjoner mellom kursutviklingen i selskapene, og jeg frykter en kraftig kursreduksjon i WAWI hvis det også denne gangen kommer melding fra den italienske shippingfamilien, og storkonglomeratet Grimaldi at det kun er en finansiell investering. I tillegg har vi X dag 25 september, noe som jeg tror vil medføre at flere hopper av før denne datoen, og flere like etter. Jeg solgte i dag, og er svært fornøyd med siste ukers stigning, og tror ikke på noe raskt salg av HAUTO. Forventer at etter x dag kan jeg kjøpe aksjen tilbake til en rimeligere kurs en dagens kurs minus utbytte. Det gjenstår å se om jeg treffer, men med neste utbytte i slutten av februar 2025 vil jeg anta at flere selger seg ned i WAWI både før og etter x-dag.
WAWI har steget 22% siste 2 uker, og mye av den siste stigningen i kurs skyldes forventninger om mulig bud på HAUTO. Det er korrelasjoner mellom kursutviklingen i selskapene, og jeg frykter en kraftig kursreduksjon i WAWI hvis det også denne gangen kommer melding fra den italienske shippingfamilien, og storkonglomeratet Grimaldi at det kun er en finansiell investering. I tillegg har vi X dag 25 september, noe som jeg tror vil medføre at flere hopper av før denne datoen, og flere like etter. Jeg solgte i dag, og er svært fornøyd med siste ukers stigning, og tror ikke på noe raskt salg av HAUTO. Forventer at etter x dag kan jeg kjøpe aksjen tilbake til en rimeligere kurs en dagens kurs minus utbytte. Det gjenstår å se om jeg treffer, men med neste utbytte i slutten av februar 2025 vil jeg anta at flere selger seg ned i WAWI både før og etter x-dag.
Garcia
18.09.2024 kl 14:18
9020
Hvis du baserer deg på ett event bud på HAUTO så mulig riktig...
Hvis markedet bedømmer prisen på WAWI som lav når du ser inntjeningen og fremtidige inntekter som billig så blir det feil..
Er en vurdering av verdien er aksjen vært 150 kr så ok, er den værdt 200 så fortsatt veldig billig..
Hvis markedet bedømmer prisen på WAWI som lav når du ser inntjeningen og fremtidige inntekter som billig så blir det feil..
Er en vurdering av verdien er aksjen vært 150 kr så ok, er den værdt 200 så fortsatt veldig billig..
Rui
18.09.2024 kl 15:50
8893
Husk at verdivurderingene finanshusene kommer med er stort sett basert på 1 års horisont. Ja, jeg tror også at vi vil være der om 1 år, men i det kortere bildet er jeg ganske sikker på at tyngdekraften vil virke i negativ retning i en periode før den tar seg opp igjen.
Garcia
18.09.2024 kl 16:28
8803
Stort sett ening med deg, men nå kommer capital markeds day neste uke og hva annet enn super profitt og ett ekstremt marked tror du de vil melde ?
Ser de lyse fremtidsutsikter og økende utbytter så kan dagens 130 kr være ett super salg....
Ser de lyse fremtidsutsikter og økende utbytter så kan dagens 130 kr være ett super salg....
kodenavn
24.09.2024 kl 12:38
7204
I morgen går WAWI x utbytte på kr. 11.53
Og så er det kapitalmarkedsdag.
Det blir en hyggelig seanse.
Og så er det kapitalmarkedsdag.
Det blir en hyggelig seanse.
kodenavn
24.09.2024 kl 12:41
7199
Wallenius Wilhelmsen: Invitation to Capital Markets Day, 25 September 2024
Wallenius Wilhelmsen will host a Capital Markets Day on 25 September 2024, where senior management will present and provide insights into our Logistics segment, newbuild program, customer partnerships and provide other updates on the company. In addition, there will be a market outlook presentation by an external party.
Guests are welcome to join us from 08:30 for breakfast and registration. The presentations will commence at 09:00 CET and conclude at 12:00 CET, following which an informal buffet lunch will be provided.
The event will take place at Stortingsgata Kurs & Konferanse (Rådhusplassen Conference Room), Stortingsgata 20, 0161 Oslo, Norway.
If you would like to join us in person, please register your interest by sending an email to: IR@walwil.com with subject line Capital Markets Day.
Those unable to join us in person can watch the presentations and join the discussions by using the below link: https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240925_1
Wallenius Wilhelmsen will host a Capital Markets Day on 25 September 2024, where senior management will present and provide insights into our Logistics segment, newbuild program, customer partnerships and provide other updates on the company. In addition, there will be a market outlook presentation by an external party.
Guests are welcome to join us from 08:30 for breakfast and registration. The presentations will commence at 09:00 CET and conclude at 12:00 CET, following which an informal buffet lunch will be provided.
The event will take place at Stortingsgata Kurs & Konferanse (Rådhusplassen Conference Room), Stortingsgata 20, 0161 Oslo, Norway.
If you would like to join us in person, please register your interest by sending an email to: IR@walwil.com with subject line Capital Markets Day.
Those unable to join us in person can watch the presentations and join the discussions by using the below link: https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240925_1
KommersK
24.09.2024 kl 13:03
7126
Det var jo et veldig dårlig timet salg. Sånn går det av og til. Gevinsten var uansett god.
Undres på hva den eventuelle havnestreiken vil ha å si. Finner ikke så mye info om hvor stor faren egentlig er. Noen andre som har lest noe?
Undres på hva den eventuelle havnestreiken vil ha å si. Finner ikke så mye info om hvor stor faren egentlig er. Noen andre som har lest noe?
karve
24.09.2024 kl 14:04
7029
Jeg tenker omvendt. . Wawis økonomi og som lever i " skyggen " av Hauto hvor jeg er tungt eksponert i begge gir meg den følelsen at om vi ser 2 mnd frem vil WAWI være den største rent kursmessig av disse to.
Garcia
25.09.2024 kl 04:36
6644
Prøvde å selge meg ned/ut i går men la med litt for høyt, blir spennende å se om det var dumt eller smart...
Uansett så har den gått mye i det siste så en får se utviklingen den nærmeste tiden...
Uansett så har den gått mye i det siste så en får se utviklingen den nærmeste tiden...
Namtrah
25.09.2024 kl 10:24
6068
Fra CMD: 4 av Shaper-klasse skipene som bygges oppgraderes til 11700 CEU, som vil gjøre dem til verdens største bilfraktere
Rui
25.09.2024 kl 11:39
5845
Nybygg program og finansiering:
På konferansen i dag fremgår det at de 12 Shaper klasse skipene i ordre har en gjenstående innbetaling på 1,2 milliarder usd.
WAWI har signert finansiering med 6 Koreanske banker og internasjonale banker om finansiering.
Store deler av innbetalingen er nær levering og i i etterkant av levering.
Kun ca.140 m-USD skal totalt betales før q2 i 2026, stort sett jevnt fordelt i kommende kvartaler.
Det er omtrent ingenting målt mot inntjening i perioden, og hva WAWI skal bruke de store overskuddene er ikke avklart.
Det ble sagt på konferansen av finansdirektøren i WAWI at selskapet ikke skulle være en bank, men enten betale ut overskudd som dividende, eller bruke overskudd på eventuelle nye investeringer.
Det blir opp til styret å beslutte ble det informert om.
Antakelig tenker jeg vi får noen signaler når Q3 fremlegges 30 oktober.
Pengebingen vil med stor sansynlighet bare øke, og som de fleste finanshus sier, er det rom for et betydelig ekstraordinært utbytte.
På konferansen i dag fremgår det at de 12 Shaper klasse skipene i ordre har en gjenstående innbetaling på 1,2 milliarder usd.
WAWI har signert finansiering med 6 Koreanske banker og internasjonale banker om finansiering.
Store deler av innbetalingen er nær levering og i i etterkant av levering.
Kun ca.140 m-USD skal totalt betales før q2 i 2026, stort sett jevnt fordelt i kommende kvartaler.
Det er omtrent ingenting målt mot inntjening i perioden, og hva WAWI skal bruke de store overskuddene er ikke avklart.
Det ble sagt på konferansen av finansdirektøren i WAWI at selskapet ikke skulle være en bank, men enten betale ut overskudd som dividende, eller bruke overskudd på eventuelle nye investeringer.
Det blir opp til styret å beslutte ble det informert om.
Antakelig tenker jeg vi får noen signaler når Q3 fremlegges 30 oktober.
Pengebingen vil med stor sansynlighet bare øke, og som de fleste finanshus sier, er det rom for et betydelig ekstraordinært utbytte.
Namtrah
25.09.2024 kl 13:29
5573
Må innrømme at WAWI er mye mer enn jeg trodde, og de er fremtidsrettet og flinke til mye!
Ang. utbytte, eventuelt ekstraordinært, tror jeg vi får høre mer om dette ved neste kvartalsrapport. De var forsiktig med å si mer enn de har lov til, men hintet til at kvartalsrapporten kommer til å si mer. Når salget av terminalen blir sluttført i Q4 eller Q1 vil det ihvertfall være rom for ekstraordinær utbetaling.
Ang. utbytte, eventuelt ekstraordinært, tror jeg vi får høre mer om dette ved neste kvartalsrapport. De var forsiktig med å si mer enn de har lov til, men hintet til at kvartalsrapporten kommer til å si mer. Når salget av terminalen blir sluttført i Q4 eller Q1 vil det ihvertfall være rom for ekstraordinær utbetaling.
desirata
25.09.2024 kl 14:04
5491
Ja og styret ledes av Thomas W. som aldri gir utbytte mere enn han høyst må. WW sier de kun vil gi 30-50%. Da vil ha heller sitte i Høegh som gir 100% , dvs over dobbelt så mye. Da Høegh er flinkere å selge unna skip også, slik at vi får mere XO.
Kan ikke se noen grunn til å ha WAWI, når de er i samme markedet.
Kan ikke se noen grunn til å ha WAWI, når de er i samme markedet.
Namtrah
25.09.2024 kl 14:15
5450
Du er stadig innom for å fortelle om hvor mye bedre Hauto er enn WAWI, hvorfor det?
Wawi er i ferd med å bli mye mer enn et shippingselskap, og har derfor mange flere ben å stå på. Derfor er de godt rustet mot svingninger i markedet, som vil komme de neste årene. Jeg tror Wawi vil være en god og trygg investering fremover.
Wawi er i ferd med å bli mye mer enn et shippingselskap, og har derfor mange flere ben å stå på. Derfor er de godt rustet mot svingninger i markedet, som vil komme de neste årene. Jeg tror Wawi vil være en god og trygg investering fremover.
GullHårAllOve
25.09.2024 kl 15:39
5228
Tar WAWI over HAUTO any day jeg av nettopp denne årsaken. Utbytte er bra men ikke alt....
desirata
25.10.2024 kl 06:31
2437
Takk for godt innlegg. Ser at mange foretrekker Wawi framfor Høegh, kursen per aksje er ca. lik, men Wawi er over dobbelt så stor som Høegh og mere logistic provider.
Vet noen hvor mye Wawi vil utbetale i utbytte for 2024. Vet at de kun betaler halve inntjeningen, men de vil troleg også selge skip og solgte en terminal i Melbourne for kr. 2. Mia nyleg.
Vet noen hvor mye Wawi vil utbetale i utbytte for 2024. Vet at de kun betaler halve inntjeningen, men de vil troleg også selge skip og solgte en terminal i Melbourne for kr. 2. Mia nyleg.
-
«
- 1
- 2 »