Ensu

oryx
ENSU 04.05.2024 kl 22:16 2643

Følgende innlegg ble postet på Facebook-gruppen «Ensurge Micropower» i går:

«Kom hjem fra Ensurge og hadde møter med Terje og Arvind. På bildet ser dere til venstre generasjon 2. Det er et batteri med cathoden på det tynnet stålet. Kan rulles sammen og legges i coin cell batterier. I midten er det 10 micron 5 lags stacked and packed batterier og til høyre 75 micron 11 lags batteri 1,2 mAh. De forventer å gå i produksjon i juni til den første kunden enten med 28/43 lag.»

Anbefaler å bli medlem av FB-gruppen for å lese innlegget og se bildet, samt å få oppdatert informasjon om Ensurge. Det er bare å laste opp og vente på børsmeldinger i juni 💰🎉 Når melding kommer skal alle inn i aksjen.

Kun få måneder siden ENSU gikk nærmere 250% på én uke på en bullish melding. Ved gjennombrudd og kommersialisering kan ENSU forsvare kurser opp mot 50 - 70 kroner. I første omgang skal aksjen sikte seg inn mot tosifret terreng over 12 - 15 kroner ved oppdateringer. Det kan gå fortere dit enn man tror.

https://www.ensurge.com
Redigert 06.05.2024 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
kaunis
05.05.2024 kl 13:29 2080

En kan godkjenne ENSU som et fremtidens selskap med en unik teknologi som er patentert til deres bruk i produksjon av microbatterier i flere størrelser og unik ytelser i brukstid og ladetid. Formen er firkantet, i flere størrelser og høyder samt ytelser. Vi er endelig ved det punktet at de har ordrer og vil være svært konkurranse-dyktige på alle målepunkter i micromarkedet for batterier.
True
05.05.2024 kl 13:38 2056

Er medlem, har sett bildet, men har egentlig ikke vært innom gruppen på en god stund da jeg generelt skyr Facebook som pesten. Greier nesten ikke å bruke Messenger lenger heller bare på grunn av Facebook, dog det går alltids an å kun ha Messenger.

Men absolutt god nyhet ja. Hvorfor aksjen kan stige kraftig opp på mandag når "shit hits the fan" istedenfor en korreksjon som hadde vært vanlig på dette tidspunktet. Det bærer fremover uansett, så det er godt å vite.

Er enig i at vi godt kan se 12 - 15 kr før året er over. Kommer helt an på hvor flinke de er til å produsere og levere fremover og om vi evt. får vite navn på ledende kunder. Snøballen kan gå raskt for å si det mildt når FOMO kicks in.
livsstil
05.05.2024 kl 15:41 1854

Enig i mye av det som skrives og jeg tror også at kursen bare er i startfasen. Jeg tror mange har holdt noe igjen på grunn av selskapets historie som de fleste kjenner, litt rufsete. Når de nå begynner å levere på det de guider så blir de belønnet deretter og Rogne er definitivt rett mann til å få skuta på kjøl, og har blir belønnet med 5% av selskapet, noe jeg synes er helt fair. Det kommer nok en snarlig emisjon uten at det er noe krise. De var tydelige på at de trengte ca. 130 millioner kroner for å øke produksjonskapasiteten. De kan hente inn penger på andre måter (forskudd på avtaler), men jeg tror at det uansett kommer en emisjon, men først etter at kursen er vesentlig høyere. Jeg blir mer overrasket hvis kursen ikke passerer kr. 2,- i morgen, omsetningen har tatt seg vesentlig opp og jeg tipper det kommer en melding i løpet av uka om inngåtte avtaler.
Redigert 05.05.2024 kl 15:42 Du må logge inn for å svare
True
05.05.2024 kl 17:03 1716

Helt enig. Skepsismen vil nok løsne seg opp mer og mer etterhvert som folk skjønner at det er "the real deal" denne gangen, og da vil snøballen gå raskt avgårde som følge av FOMO. Spesielt for de som har vært med tidligere og som kjenner selskapet godt vil være veldig motivert til å plassere pengene sine her denne gangen ettersom de også er mer klar over potensialet.

Holdt nesten på å sende nok en mail til Terje i går etter det imponerende kursløftet, men tror jeg skal holde meg for god inntil videre. Jeg er fortsatt litt stum og en smule i tvil om de faktisk har lyktes denne gangen, men hvem kan vel klandre meg for det? Går vi opp mot 3 kr neste uke er det i allefall liten tvil lenger.
oryx
06.05.2024 kl 08:10 1219

Ser for meg at ENSU vil løfte seg solid fremover, mot melding fra selskapet om produksjon for levering til første kunde. Det er grunnn til å tro at dette kommer allerede i juni. Da kan aksjen for alvor se en reprising opp mot høyere nivåer. Her bør man sitte i ro og la nye kjøpere måtte gå opp i pris for å få nok volum. Aksjen bør gå over 2 kroner straks. Deretter blir 3 - 4 kroner neste mål. ENSU kan bli den største aksje-raketten på Oslo Børs i vår.
Redigert 06.05.2024 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Kingen
06.05.2024 kl 10:25 897

Tror ikke det er lenge til det endelige gjennombruddet kommer, og det føles på stemningen. Da blir det kjapt to-sifret kurs. Veldig kjekt å ha dette selskap som hovedinvestering sammen med mine andre vinnere, Norsk Titanium og svenske Moberg Pharma.
Blygen
06.05.2024 kl 10:47 805

3 og 4nok forsvinner ekstremt kjapt når kursen for alvor tar av...
Natig
06.05.2024 kl 12:27 634

Dette er vel en type batterier som kan benyttes i armbåndsur. Tynt som sølvpapir og varighet på år. Noe vi aldri har sett før. Det produseres sikkert flere hundre millioner klokker årlig. Og dette er kun et "lite" potensielt marked. Kan bli opticom takter av dette!
Barneskirenn
06.05.2024 kl 12:38 585

Hva skjer? Hva er i luften..?

Steget ca. 50% på noen få børsdager med stor omsetning.
Blygen
06.05.2024 kl 12:45 533

Snakkes på 15nok....:)
Broker74
06.05.2024 kl 12:51 490

For et volum for en omsetning, ENSU er i dytten om dagen, skjønner godt mange er fornøyd med utviklingen. Skulle virkelig sett det kom en uventet positiv melding fra selskapet nå, jeg tar de lange brillene på og ser delmål kurs 5,366 komme litt nærmere.