Crypto.com/Metamask

Huvtjenn
08.05.2024 kl 22:23 130

Vil starte med at jeg føler dette er flaut!

Jeg bestemte meg for å satse litt i Crypto og bestemte meg for å bruke Crypto.com med Metamask som "lommebok". Det var veldig enkelt å opprette konto, overføre penger, etc
Etter kort tid tenkte jeg at dette ikke var noe for meg og ville terminere kontrakten og selvfølgelig få ut det som var av innskudd. Da begynte problemene..
Crypto.com krevde likviditet på min konto (GAS level) for å ta ut penger!. Jeg innrømmer greit at jeg skjønte lite av dette og min rådgiver fra Metamask kunne forklare at dette var helt riktig og slik var det.. jeg overførte en ganske stor sum som skulle ivareta disse kravene. Vel, historie kort, det var ikke nok fordi valutta hadde øket og krav om ny og enda større sum ble påkrevd, igjen med argumentasjon om at GAS level må tilsvare uttak

Jeg føler rett og slett at jeg blir svindlet, og vet ikke hva jeg skal gjøre

Er det noen på dette forumet som kan sette meg i kontakt med noen som kan hjelpe

Vet mange tenker TOSK.. :) Men prøver meg likevel. PS trenger ikke høre om formaninger om å investere i noe enn ikke kan, det vet jeg
Kenny
08.05.2024 kl 22:52 112

Hva skal du ha hjelp til?
Regner med du har penger på Ethereum nettverket?
Overføringer der koster penger, ingen som kan hjelpe deg med det.
Burde ikke koste mer enn maks 100kr.
Gas pleier å være lav 8-11 på morgenen ish.

Hvor mye krever de for å overføre?
Huvtjenn
09.05.2024 kl 06:31 77

Nei, langt mer enn det.
De krevde 32% av summen som var satt inn. De sa; pengene du setter inn vil du få tilbake. Jeg gjorde som dem sa, betalte inn, men da var summen akkurat for liten fordi Etherum hadde gått noe opp. De krevde på nytt 32% og da var det på totalen (innskudd+første 32%)