Lovende nyheter pĂ„ gangâŠ.
Det ser ut som noe er pÄ gang igjen i BGBIO.
Ryktene svirrer - ser ut som noen vil ha mange aksjer plutselig
Gleder meg til evt offentliggjĂžring / nyheter
Ryktene svirrer - ser ut som noen vil ha mange aksjer plutselig
Gleder meg til evt offentliggjĂžring / nyheter
Redigert 25.06.2024 kl 22:15
Du mÄ logge inn for Ä svare
Nye opsjoner til ledelsen? Kursen har falt med over 25 % siden ledelsen ga seg selv nye friske kursjusterte opsjoner pÄ ca 12 kroner. Tradisjonen tro skal dermed Olin gi nye opsjoner nÄ nÄr de gamle er totalt verdilÞse. Tipper dem kommer like etter PR-fremstÞtet i USA.. Det blir en trist seanse. AksjonÊrene kan ikke bytte sine aksjer med et stÞrre antal nÄr kursen stuper, slik at verdien bestÄr. Det er pÄ et vis det ledelsen gjÞr nÄr de stadig senker oppsjonsprisen.. AltsÄ sikrer seg gevinst uansett - vel i alle fall sÄ lenge kursen ikke nÄr DNB-mÄlet pÄ fem kroner.. Den prisen var utenkelig for et halvÄr tilbake, men nÄ lurer den som gjedden i sivet..
Redigert 09.09.2024 kl 21:37
Olin vil selvsagt ikke presentere svÊrt kursdrivende nyheter pÄ en slik presentasjon. Det ville vÊrt uhÞrt og ikke god bÞrsskikk. Som linken pÄ selskapets sider viser er det ikke noe nytt i det hele tatt, men kun oppsummering av allerede kjente fakta.. Det er liten interesse for aksjen og kursen synker..
Redigert 09.09.2024 kl 21:41
BioBull
09.09.2024 kl 18:17
3467
KursmÄl 38 NOK⊠jeg tror pÄ 38 USD eller 380 USD pr BGBIO aksje ⊠tusen takk - la de svake selge - de vet ikke hva de gjÞr..
ctrlaltdel
09.09.2024 kl 16:00
3634
Hvorfor sÄ kort varsel til markedet?
Ikke noe nytt i den presentasjonen.
Ikke noe nytt i den presentasjonen.
Redigert 09.09.2024 kl 16:18
Foksen
09.09.2024 kl 15:43
3638
BGBIO: BerGenBio to Present Company Update at H.C. Wainright Annual Global Investment Conference
I dag kl. 15:24 â Oslo BĂžrs
Bergen, Norway, September 9, 2024- BerGenBio ASA (OSE: BGBIO), a clinical-stage
biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for
severe unmet medical needs, announcedtoday that the Company will participate in
the H.C. Wainwright 26th Annual Global Investment Conference held in New York
City, September 9-11, 2024.
Chief Executive Officer Martin Olin will provide a business update including the
ongoing BGBC016 clinical study in 1st line Non-Small Cell Lung Cancer with STK11
mutations.
The presentation used at the conference is available in the investor section of
the Company's websitewww.bergenbio.com/investors/presentations.
-End-
Contacts
Martin Olin CEO, BerGenBio ASA
I dag kl. 15:24 â Oslo BĂžrs
Bergen, Norway, September 9, 2024- BerGenBio ASA (OSE: BGBIO), a clinical-stage
biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for
severe unmet medical needs, announcedtoday that the Company will participate in
the H.C. Wainwright 26th Annual Global Investment Conference held in New York
City, September 9-11, 2024.
Chief Executive Officer Martin Olin will provide a business update including the
ongoing BGBC016 clinical study in 1st line Non-Small Cell Lung Cancer with STK11
mutations.
The presentation used at the conference is available in the investor section of
the Company's websitewww.bergenbio.com/investors/presentations.
-End-
Contacts
Martin Olin CEO, BerGenBio ASA
GulbranGrÄstein
09.09.2024 kl 15:42
3631
MÄ innrÞmme det virker som det er noe pÄ gang nÄ.
Hva det er vil vise seg, men at kursen pushes nedover liker jeg ikke, forventet en mer sidelengs formasjon frem mot nyttÄr. Men klart luften kan fort gÄ ut i slike aksjer, sett det fÞr ogsÄ.
Har trua til det motsatte er bevist.
Gg
Hva det er vil vise seg, men at kursen pushes nedover liker jeg ikke, forventet en mer sidelengs formasjon frem mot nyttÄr. Men klart luften kan fort gÄ ut i slike aksjer, sett det fÞr ogsÄ.
Har trua til det motsatte er bevist.
Gg
surplus
09.09.2024 kl 13:52
3827
Da spÞrs det ikke vi fÄr en dÄrlig melding. Typisk og jeg er med.
omans
09.09.2024 kl 13:39
3751
Det er tiden som jobber mot aksjonÊrene, de kan kanskje lykkes, men ikke med den kapitalbeholdningen de bestitter pr idag antakelig. De kan melde om positive resultater fra studie, men det vil bli behov for mer kapital som en evt partner/oppkjÞper er villig til Ä gÄ inn med pga at resultatene er spesielt gode. Ellers er det ny emisjon, som blir vanskelig for de Ä gjennomfÞre smertefritt...
ctrlaltdel
09.09.2024 kl 13:37
3749
Kl 13:35 var ordrebildet pÄ salgssiden.
8.760 5000
8.770 5000
8.780 5000
8.790 5000
8.800 5000
Bare lekehandel.
8.760 5000
8.770 5000
8.780 5000
8.790 5000
8.800 5000
Bare lekehandel.
ctrlaltdel
09.09.2024 kl 13:29
3746
surplus skrev Er det lekket ut dÄrlige nyheter?
Nei, da hadde kursen droppet Þyeblikkelig. Det er nok bare lekehandel. Om aksjen er i 5 eller 10 eller 20 kr nÄr gode nyheter nÄr oss spiller ingen rolle.
BioBull
09.09.2024 kl 09:31
3971
Jan H kan ikke lenger svare pÄ mine innlegg. Hans vrÞvl er ogsÄ fjernet fra mine innlegg. HÄper alle andre fÞlger opp under motto :
«Det er bedre Ă„ bli mobbet enn oversett» đđŠ
«Det er bedre Ă„ bli mobbet enn oversett» đđŠ
Redigert 09.09.2024 kl 09:34
tobo581
08.09.2024 kl 17:31
4201
Historien vil vise hva som er tull og hvilke innlegg som har substans.
Det beste er Ä ikke irritere seg, sÄlenge kommentarer holder seg innenfor retningslinjene.
Jeg er ekstremt spent pĂ„ hva de neste mĂ„nedene byr pĂ„. Bud eller ikke..đ
Det beste er Ä ikke irritere seg, sÄlenge kommentarer holder seg innenfor retningslinjene.
Jeg er ekstremt spent pĂ„ hva de neste mĂ„nedene byr pĂ„. Bud eller ikke..đ
BIOBULL: Er det mulig at du kan utestenge denne Jan H fra Ä kommentere mere vrÞvl pÄ trÄden din? SÄ blir du tatt ett hakk mere seriÞs selv ogsÄ..
ctrlaltdel
06.09.2024 kl 17:40
4568
Hvor har du dette vrÞvlet fra. Det har overhodet ikke blitt nevnt at de har fÄtt flere bud.
JanH
05.09.2024 kl 14:30
4895
NĂ„ kom vi under den billige emi-kursen til og med.
Og ledelsen prater om Ă„ skape store aksjonĂŠr verdier!
Og ledelsen prater om Ă„ skape store aksjonĂŠr verdier!
Ingen bud er bÞrsmeldt nettopp fordi det ikke er kommet konkrete bud. Det er muligens kommet henvendelser til Olin, men det blir bare viss vass og endel av hverdagen for alle bÞrsnoterte selskaper. Det er kun konkrete bud som skal bÞrsmeldes. Og det er oftest budgiver som bÞrsmelder dette. Eventuelt sammen med selskapet. Selskapets styre skal i tilfelle snarest ta stilling til et bud og gi sin anbefaling til aksjonÊrene. La oss enes om at ingen konkrete bud er kommet sÄ er denne saken uten av verden. I motsatt fall mÄ det henvises til annet enn podcaster og mediaprat som kilde for oppspinnet..
Bissevovven
04.09.2024 kl 08:41
5279
Budene var nok for lavt Ä blei avvist direkte av Trond Mohn og andre. Di vet godt at di sitter pÄ en gulgruve.
Bergen Bio selges ikke for smÄpenger. Det er mange av di stÞrste Bio selskapene som i nÊr fremtid mister lisenser i sin portefÞlge og som er pÄ jakt etter nye inntektsmuligheter. Det er berre Ä sitte stille i bÄten.
Bergen Bio selges ikke for smÄpenger. Det er mange av di stÞrste Bio selskapene som i nÊr fremtid mister lisenser i sin portefÞlge og som er pÄ jakt etter nye inntektsmuligheter. Det er berre Ä sitte stille i bÄten.
JanH
03.09.2024 kl 22:40
5445
Ja; nettopp. Det ble sagt i en podcast at det hadde kommet flere bud pÄ selskapet. Rart at dette ikke er tatt tak i fra noen. PrÞver Martin Olin Ä holde dette hemmelig ?
GulbranGrÄstein
03.09.2024 kl 22:30
5338
Det er korrekt at det ble kommunisert av Olin at det har vÊrt interessenter/bud pÄ selskapet, men skal ikke slikt bÞrsmeldes egentlig? Mener det ble nevnt pÄ en podkast?
Er ogsÄ selvfÞlgelig enig at interessen burde vÊre hÞyere, og at jeg fÞler denne gÄr under radaren eller at det er mange "brente barn" etter flere flopper i det siste.
Markedet vÄkner nÄr det nÊrmer seg resultater. MÄ nok vente noen mÄneder fortsatt, men tiden gÄr fort, kun 4-6 mÄneder til jeg forventer et resultat, med forbehold om noe forsinkelse, det er vel alltid en viss risiko for det ogsÄ, kan leve med litt forsinkelse, sÄ lenge det er innenfor rimelighetens grenser.
Gg
Er ogsÄ selvfÞlgelig enig at interessen burde vÊre hÞyere, og at jeg fÞler denne gÄr under radaren eller at det er mange "brente barn" etter flere flopper i det siste.
Markedet vÄkner nÄr det nÊrmer seg resultater. MÄ nok vente noen mÄneder fortsatt, men tiden gÄr fort, kun 4-6 mÄneder til jeg forventer et resultat, med forbehold om noe forsinkelse, det er vel alltid en viss risiko for det ogsÄ, kan leve med litt forsinkelse, sÄ lenge det er innenfor rimelighetens grenser.
Gg
Redigert 03.09.2024 kl 22:33
JanH
03.09.2024 kl 22:02
5368
Martin solin har jo sagt dette - i et intervju. At de har fÄtt flere bud
Du maser fortsatt om at det er kommet flere bud uten Ä kunne vise til en eneste kilde. AltsÄ rent oppspinn..
JanH
03.09.2024 kl 16:11
5474
Men i dag gikk kursen ned 5 prosent, uten en en negativ nyhet. Merkelig.
JanH
03.09.2024 kl 14:17
5502
NÄ har det allerede kommet bud pÄ selskapet. Du har fÄtt med det? Flere bud til og med. Dette burde Þke interessen for selskapet betraktelig.
GulbranGrÄstein
03.09.2024 kl 12:04
5577
Igjen, biotec er stort sett spekulasjon, og man bÞr ikke benytte penger man ikke kan tape. NÄr det er sagt er fortsatt potensialet for at man kan tjene stort pÄ dette selskapet absolutt til stedet, et av de mest spennende etter min mening, mye henger i luften, og man kan spekulere og argumentere frem og tilbake med forskjelkige kursmÄl bÄde hÞye og lave, men til syvende og sist stÄr det i fÞrste omgang pÄ resultater og om disse blir levert som forespeilet. Rett fÞr eller rett etter nyttÄr. Det er klart at det er flere spÞkelser som lurer eller elefanter i rommet, ny emisjon, frister for resultater som ikke infris som lÄvet og sist men ikke minst dÄrlige resultater.
Om en eller flere av disse inntrer fÄr kursen en knekk, det er klart. Om de derimot innfrir pÄ hvert punkt som forhÄpentligvis er utfallet, vil vi kunne se en reprising i stor skala, kanskje ogsÄ oppkjÞp etc. Kurser pÄ 5kr ved positive resultater er for min del ikke aktuelt. 50-500,- ja. alt etter hvordan strategien blir, ender det med oppkjÞp er det tidspunktet for evt. Bud som naturligvis bestemmer summen, ofte snappes selskap opp fÞr full synlig verdi reflekteres i markedet, som er helt naturlig.
Jeg lever i beste tro, for min egen del kursmessig, for selskapet og kanskje aller helst for pasientene.
Mitt tips er: om man har aksjer, sitt rolig, har man ikke, kjÞp evt en fornuftig sum man kan tape, eller styr unna. SÄ enkelt. Svaret fÄr vi mot/etter nyttÄr, og en sidelengs vandring mÄ forventes frem til da.
GÄr dette veien denne gangen sÄ gÄr det virkelig veien.
Gg
Om en eller flere av disse inntrer fÄr kursen en knekk, det er klart. Om de derimot innfrir pÄ hvert punkt som forhÄpentligvis er utfallet, vil vi kunne se en reprising i stor skala, kanskje ogsÄ oppkjÞp etc. Kurser pÄ 5kr ved positive resultater er for min del ikke aktuelt. 50-500,- ja. alt etter hvordan strategien blir, ender det med oppkjÞp er det tidspunktet for evt. Bud som naturligvis bestemmer summen, ofte snappes selskap opp fÞr full synlig verdi reflekteres i markedet, som er helt naturlig.
Jeg lever i beste tro, for min egen del kursmessig, for selskapet og kanskje aller helst for pasientene.
Mitt tips er: om man har aksjer, sitt rolig, har man ikke, kjÞp evt en fornuftig sum man kan tape, eller styr unna. SÄ enkelt. Svaret fÄr vi mot/etter nyttÄr, og en sidelengs vandring mÄ forventes frem til da.
GÄr dette veien denne gangen sÄ gÄr det virkelig veien.
Gg
JanH
01.09.2024 kl 10:50
6006
klaesp skrev 80 kr innen 6 mnd . Hvilken aksje dreier seg om?
OppkjĂžp allerede innen 6 mnd?
JanH
31.08.2024 kl 23:26
6117
NÄ er det riktignok flere som har kommet med bud pÄ selskapet; men uten at de har gÄtt ut med dette..
JanH
31.08.2024 kl 20:43
3056
7 gangeren⊠da tenker du fra 12 kroner, til 80 kr? Hva slags perspektiv ser du for deg med 80 kr? Innen 6 mnd?
GulbranGrÄstein
30.08.2024 kl 10:41
3389
Litt spekulativ og liten substans i begrunnelsen for 5kr.
Vi fÄr se.
Vi fÄr se.
GulbranGrÄstein
30.08.2024 kl 10:39
3389
Geir Hiller Holom sier at BergenBio har levert greie data opp gjennom Ă„rene, ikke nĂždvendigvis fantastiske, men til dels lovende, med gode sikkerhetsresultater. â Vi har fortsatt tro pĂ„ virkningsmekanismen til deres AXL-inhibitor, men resultatene har ikke vĂŠrt sĂ„ sterke som man hadde hĂ„pet, sier han.
Dette har fÞrt til at selskapet har gjort flere strategiske endringer og for et par Är siden valgte de Ä fokusere kun pÄ fÞrstelinje ikke-smÄcellet lungekreft i STK11-mutert subgruppe, der de har en pÄgÄende enarmet studie med 40 pasienter i fÞrstelinje som vil rapportere data mot slutten av Äret. Men i en fersk analyse opprettholder DNB Markets sin salgsanbefaling pÄ selskapet og spÄr kursen ned til 5 kroner fra dagens nivÄ pÄ 11 kroner.
Holom tror ikke studien vil tiltrekke seg tilstrekkelig investorinteresse fĂžr selskapet trenger ny kapital. â Vi er bekymret for at selv lovende data fra denne studien ikke vil vĂŠre tilstrekkelige til Ă„ skape betydelig aksjeverdi, spesielt i det nĂ„vĂŠrende markedsklimaet. Vi forventer at legemiddelet vil vise seg trygt, men det vil sannsynligvis vĂŠre stor usikkerhet rundt effektdataene pĂ„ grunn av det relativt lave antallet pasienter og den korte oppfĂžlgingstiden, sier han.
Dette har fÞrt til at selskapet har gjort flere strategiske endringer og for et par Är siden valgte de Ä fokusere kun pÄ fÞrstelinje ikke-smÄcellet lungekreft i STK11-mutert subgruppe, der de har en pÄgÄende enarmet studie med 40 pasienter i fÞrstelinje som vil rapportere data mot slutten av Äret. Men i en fersk analyse opprettholder DNB Markets sin salgsanbefaling pÄ selskapet og spÄr kursen ned til 5 kroner fra dagens nivÄ pÄ 11 kroner.
Holom tror ikke studien vil tiltrekke seg tilstrekkelig investorinteresse fĂžr selskapet trenger ny kapital. â Vi er bekymret for at selv lovende data fra denne studien ikke vil vĂŠre tilstrekkelige til Ă„ skape betydelig aksjeverdi, spesielt i det nĂ„vĂŠrende markedsklimaet. Vi forventer at legemiddelet vil vise seg trygt, men det vil sannsynligvis vĂŠre stor usikkerhet rundt effektdataene pĂ„ grunn av det relativt lave antallet pasienter og den korte oppfĂžlgingstiden, sier han.
klaesp
29.08.2024 kl 22:15
3670
Litt om farma selskapene, Bergenbio vurdering ogsÄ.
https://www.healthtalk.no/pharma-og-biotek/det-skal-veldig-mye-til-for-at-investorene-skal-kaste-penger-etter-det-selskapet/189168
DNB Markets sin salgsanbefaling pÄ selskapet og spÄr kursen ned til 5 kroner fra dagens nivÄ pÄ 11 kroner.
Holom tror ikke studien vil tiltrekke seg tilstrekkelig investorinteresse fĂžr selskapet trenger ny kapital.
https://www.healthtalk.no/pharma-og-biotek/det-skal-veldig-mye-til-for-at-investorene-skal-kaste-penger-etter-det-selskapet/189168
DNB Markets sin salgsanbefaling pÄ selskapet og spÄr kursen ned til 5 kroner fra dagens nivÄ pÄ 11 kroner.
Holom tror ikke studien vil tiltrekke seg tilstrekkelig investorinteresse fĂžr selskapet trenger ny kapital.
Redigert 29.08.2024 kl 22:44