kit

oryx
KIT 06.07.2024 kl 09:53 27389

Blir interessant å se veien videre for KIT.
Redigert 19.09.2024 kl 22:12 Du må logge inn for å svare
bellx
01.10.2024 kl 15:40 648

jeg håper på rekyl,har kjøpt mer men om det var lurt får jeg svar på når res kommer
bellx
01.10.2024 kl 17:22 598

på en dag da alle forsvarskundene til kitron går rett opp faller denne. litt rart da det ser ut som topp 20 ikke selger mer heller.
Troll_Leff
I går kl 07:59 379

Alle andre selskaper som produserer forsvarsmateriell melder om store kontraker, og de fleste aksjene løfter seg, bortsett fra KIT. Helt klart noe er i gjære her, og noen som vet mer enn andre, kursen skal for enhver pris tvinges ned.
Troll_Leff
I går kl 11:11 276

Når Peter Nilsson selv har stått frem fortalt i flere kvartals presentasjoner, at pågangen fra kunder har vært stor, og de har måttet avvise flere henvendelser. De vokser gjennom sine egne kunder, som har priotitet, og vi ser hvilken kunde gruppe selskapet har. Men kursen skal uansett hamres ned, dette er bestemt, selv om alle andre selskaper i samme sektor har gått opp. Men slik er det på denne kameraderi børsen på OSE.
Bjarne Kanin
I går kl 15:46 181

Troll_Leff.
Jeg bare lurer på hvem som står bak dette med å holde kursen nede slik det gjøres for tiden ?
For hver gang det er antydning til stigende kurs, presses kursen ned til midten av 28-tallet.
Jeg tror også noe er i gjerde, og noe forgår på bakrommet her. Lar meg ikke lure, sitter rolig i båten.
Troll_Leff
I dag kl 09:42 37

Når vi ser volumet i handelen i KIT så er det noe komisk, bytting frem og tilbake på kontoer, og inn i mellom blir det snappet inn noen tusen.
Mange store selskaper som er 100% avhengig av KIT sine produksjons lokaler for selv å lykkes med alle kontrakter og avtaler som allerede er inngått og børsmeldt.
Naturlig å tro at det banes vei for at KIT kjøper flere selskaper så de blir enda større, før de blir selv kjøpt opp. Ser ikke for meg at KOG slipper kontrollen over KIT, i så fall vil KOG bli satt mange år tilbake. Igjen, følge med på de komiske volumet, 40, 51, 140, 350, 179 aksjer etc. etc. skulle hatt tilbake hvrm som sto bak kjøp og salg, samt hele børsposter. Er vel bare OSE som oprerer med å skjule hvem som kjøper og selger. Ser ut som husene kan styre og herje på som de vil, og Pirato er verstingen.