Strategisk globalt samarbeid
Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
peaf
13.01.2025 kl 11:23
5868
Ser at Asieris hadde et innvestor møte der de svarte på spørsmål fra innvestorer den 10 januari, der spørsmålet kom om konkurrenter til Cevira. Der de svarte at per idag så finns det inga pågående studier med legemiddel eller behandling som er en konkurrent til terapuetisk behandling av HSIL. Vilket da er en meget god opplysning da for oss, og de opprettholder den enormt positive synen på bruk av Cevira World wide. Og man kan bare vare enig, det blir en kjempesuksess når den kommer.
Donrostock
15.01.2025 kl 08:59
5571
I mellomtiden er kursen på tur å bikke under SMA 200, nok en traurig q rapport på trappene, blir fort 40-tallet av dette.
Men Schneider får jo sparken på fredag, og Cevira blir godkjent på søndag. 💁♂️
Men Schneider får jo sparken på fredag, og Cevira blir godkjent på søndag. 💁♂️
Sobering
17.01.2025 kl 13:38
5430
Dette er gammelt nytt fra 7. juni 2024, men jeg fant likevel dette brevet fra FDA om godkjenning av Asieris sin partner UroViu's Flexiscope interessant (https://www.accessdata.fda.gov/cdrh_docs/pdf23/K232837.pdf).
FDA ga i sitt brev den 7. juni 2024 en 510(k)-godkjenning for Uro-G HD Flexible Cystoscope, som bekrefter sikkerheten og effektiviteten for endoskopisk diagnostikk. Denne godkjenningen tillater markedsføring og klinisk bruk av enheten i USA. FDAs 510(k)-prosess krever at den nye enheten må demonstrere vesentlig likhet med et allerede lovlig markedsført produkt. Uro-G HD Flexible Cystoscope oppfylte disse kriteriene, noe som førte til godkjenningen.
Jeg antar at godkjenningen gjelder hvitt lys. Asieris Pharmaceuticals og UroViu Corporation har et strategisk partnerskap for å utvikle et bærbart, engangs blærekreftcystoskop med blålys. Spesifikke detaljer om statusen for utviklingen av blålys-cystoskopet og Photocures Hexvix® er ikke offentlig tilgjengelig. Er det noen som har mer informasjon?
FDA ga i sitt brev den 7. juni 2024 en 510(k)-godkjenning for Uro-G HD Flexible Cystoscope, som bekrefter sikkerheten og effektiviteten for endoskopisk diagnostikk. Denne godkjenningen tillater markedsføring og klinisk bruk av enheten i USA. FDAs 510(k)-prosess krever at den nye enheten må demonstrere vesentlig likhet med et allerede lovlig markedsført produkt. Uro-G HD Flexible Cystoscope oppfylte disse kriteriene, noe som førte til godkjenningen.
Jeg antar at godkjenningen gjelder hvitt lys. Asieris Pharmaceuticals og UroViu Corporation har et strategisk partnerskap for å utvikle et bærbart, engangs blærekreftcystoskop med blålys. Spesifikke detaljer om statusen for utviklingen av blålys-cystoskopet og Photocures Hexvix® er ikke offentlig tilgjengelig. Er det noen som har mer informasjon?
Redigert 17.01.2025 kl 14:15
Du må logge inn for å svare
Sobering
17.01.2025 kl 16:35
5459
Dette var jo starten på denne tråden - altså at Photocure hadde inngått et samarbeid med Richard Wolf GmbH for å utvikle blålysfleksiskop (https://live.euronext.com/en/products/equities/company-news/2024-07-15-photocure-and-richard-wolf-enter-agreement-develop-high). Hvordan forholder Photocure seg til at Asieris har et tilsvarende samarbeid med UroViu Corporation? Hvilken løsning blir klar først? - Og når UroViu allerede har engangsfleksiskop godkjent - kan de ikke bare sette i en blå pære for å få blålys? Hvor vanskelig er det egentlig?
peaf
21.01.2025 kl 03:25
5111
Ja så er vi tilbake på Schneider effekten, ingen har noen større forventninger til Q4/ årsresultatet. PHO er kommt en bra bit opp på TOP 20 listen, Briarwood har økt lite men inget konkret har skjedd som vanligt. Nå har jo Hallerberg og Kitchen de føreløplige tallen for Q4, og da er spørsmålet om de mener det mås ta grep snarligt og gjøre noe med lønnsomheten. Sussane Struss går ut og inn på ledelselisten, om det er min PC eller det føregår et maktspill der noen kutter ut henne og Schneider før opp henne igjen vites ikke.
Kitchen er fortsatt osynlig men må vel arbeide i kulisserne, vi får håpe han har funnit noen løsninger på hvordan fortsettetningen og lønnsomheten skal bli. Noe er i alle fall på gang det vet vi, den massive tystnaden tyder på det og even motsettningerne mellom ledelse og styre.
Og så var det da Asieris store blockbuster produkt Cevira der godkjennelsen nærmer seg med stormskritt, Det kan skje når som helst nå, og det kommer ikke noen forvarning plutsligt er den bare godkjend, og snur opp og ned på Asieris og PHO. Som sagt det er lungnet føre stormen, det ligger i luften nå. Vi vet i alle fall at det kommer at skje, og bare det burde vare nok.
Kitchen er fortsatt osynlig men må vel arbeide i kulisserne, vi får håpe han har funnit noen løsninger på hvordan fortsettetningen og lønnsomheten skal bli. Noe er i alle fall på gang det vet vi, den massive tystnaden tyder på det og even motsettningerne mellom ledelse og styre.
Og så var det da Asieris store blockbuster produkt Cevira der godkjennelsen nærmer seg med stormskritt, Det kan skje når som helst nå, og det kommer ikke noen forvarning plutsligt er den bare godkjend, og snur opp og ned på Asieris og PHO. Som sagt det er lungnet føre stormen, det ligger i luften nå. Vi vet i alle fall at det kommer at skje, og bare det burde vare nok.
Almirante
21.01.2025 kl 11:30
4938
At kursen faller og faller selv etter tilbakekjøpskampanje viser hvor lite markedet har troen på selskapet. Og da hjelper det ikke med å bare kaste Schneider foran bussen, kast Kitchen, Hallerberg og resten av gjengen og. Tror Peaf må kvitte seg med "messias" filteret han har mot Kitchen og Hallerberg, og innse at her må det taes en opprensning fra grunnrota. Jeg satser nå på at et oppkjøp er det som skal til for å snu skuta. Selskapet tjener penger, er bedre rustet enn på lenge, men kursen faller og faller og snart ser vi sikkert 40-tallet. Så mye fokus og snakk det er om Schneider, så trenger han sikkert ikke noen PR-team, PEAF gjør jobben gratis. Kan vi heller fokusere på bedriften og milestones som kommer enn å bare spekulere om hvem som gjør hva og hvem som bør få fyken?
8472
21.01.2025 kl 12:28
4907
Dette må vel ha vært en klassisk pump og dump. Noen som fikk nyss i tilbakekjøpsprogrammet på forhånd.
Donrostock
21.01.2025 kl 12:38
4953
Nå var det største eier og photocure selv som pumpet. Så har en del andre aktører valgt å lette seg.
peaf
21.01.2025 kl 12:45
4939
Ja nå ser man jo i årsrapporten de spesifike kostnader som er i selskapet og i driften, det er enkelt at kutte i de om man ser på lønnsomheten. Man kan naturligtvis foortsette på samme vise og nå Schneiders mål på 3 til 9 % vekst i året, men da tar det en evighet at ta igjen det som allrede er tapt. Det er en absolut nødvendighet at en dag kutte kostnader om de vil nå større lønnsomhet innom rimmelig tid. Og det er Hallerberg og Kitchens oppgave at gjenomføre kutten, og det kommer meget snart og med en ny guiding av inntekter etter kutten så er det nok mange som vakner.
Kom ihåg mottot til Briarwood er eller var at satse på meget inneffektive selskaper og gjøre dem meget effektive, det virker jo som de har startet den prosessen nå. Og det er ingen tivel om at selger teamen i PHO er skremmende inneffetive med 0,6 scope solgt per år og man. Og etter 6 år med Schneider og mange 100 millioner i tap så er nok løsningen at fjerne problemet og se på lønnsomheten.
Kom ihåg mottot til Briarwood er eller var at satse på meget inneffektive selskaper og gjøre dem meget effektive, det virker jo som de har startet den prosessen nå. Og det er ingen tivel om at selger teamen i PHO er skremmende inneffetive med 0,6 scope solgt per år og man. Og etter 6 år med Schneider og mange 100 millioner i tap så er nok løsningen at fjerne problemet og se på lønnsomheten.
EnklestErBest
21.01.2025 kl 13:33
4918
Tror Briarwood har en inngang i snitt på mellom 115 og 120, så de har fått snittet seg ned noe i det siste ved kjøp av 400k på 50-tallet.
8472
21.01.2025 kl 14:02
4963
Tenker spesielt på kursutviklingen fra desember. Innsidekjøpet til Ghizlane Tagmouti + Briarwood, var det det som dro kursen opp 30% på et par uker. Med et bortimot tilsvarende fall etterpå til tross for PHOs tilbakekjøp.
Donrostock
21.01.2025 kl 20:52
4852
Nå er det da noen kloke hoder som har funnet frem at NDA søknaden for Cevira fortsatt står i kø for behandling, så tror ikke vi skal vente oss noe derifra med det første. Noen har estimert at behandlingen starter i begynnelsen av April.
Fevang
21.01.2025 kl 23:36
4829
Takk for svar. Da blir det vel mulighet til å kjøpe mer. Den bunner vel en eller annen gang får vi tro.....
Det har ikke gått så veldig mange dager av det nye året og aksjen er ned brutale 17%. Nesten godt gjort når børsen er nesten i all time high. Ikke akkurat et styrketegn, men jeg henger med lell.
Det har ikke gått så veldig mange dager av det nye året og aksjen er ned brutale 17%. Nesten godt gjort når børsen er nesten i all time high. Ikke akkurat et styrketegn, men jeg henger med lell.
Redigert 21.01.2025 kl 23:43
peaf
22.01.2025 kl 03:42
4903
Ja på TI er det godt om kloke hoder og flinke skribenter, som teine grafer og diagrammer om når Ultimovacs skulle nå 40 PFS,er. Det de hadde gjemensomt var at samtlige var imot meg og ville stenge meg ute fra forumet, til og med Admin gav meg varninger da han mente jeg ikke hadde hold i mine påstand. Men fasit var at nesten alt jeg påståd viste seg vare riktig. Så min konklusjon er at hva de mener er ikke noe jeg bryr meg med.
Når Asieris skriver de gjort sterke fremskritt i godkjenningsprosessen, så er det knappest et signal om at de venter på oppstart av godkjenning. Det funger ikke sånn når vel søknaden er akseptert, så starter og behandlingen av den. Før Kina FDA gjør først en førhåndskontroll på søknaden og ser at den oppfyller deres krav for behandling, det var derfor det tok tid at få den akseptert. Om de samme genierne klarte at regne ut når og fortelle når Hexvix skulle bli godkjend så hadde de muligens hatt lit truverdighet.
Det tok 11 mnd og Cevira er nå inne på sin 9 mnd, og Asieris har som sagt store resurser som står klar for omiddelbar markedstilgang. Men hadde de hatt samme kunnskaper som TI gjengen, så hadde de kunnet ta det med ro i lang tid enda. Og EMA søknaden må jo og bero på at de mangle TI kunnskaper når og om den muligen kunde leveres.
Så for min del er det helt sikkert at godkjenningen kommer vilken dag som helst, det er mange som venter på medisinen nå i Kina. Enligt Asieris er det hele gynekologeksperttisen og nå kreft orginissasjoner som og presser på myndigheterne.
Og når det gjeller Hallerberg og Kitchen så er de der for at gjøre et stykke arbeid, og ser man på regnskapet til selskapet er det enkelt at se hvor man må gjøre forandringer. Og vi får fasit der og med tiden, jeg er helt sikker på at det blir en meget positiv løsning der og.
Når Asieris skriver de gjort sterke fremskritt i godkjenningsprosessen, så er det knappest et signal om at de venter på oppstart av godkjenning. Det funger ikke sånn når vel søknaden er akseptert, så starter og behandlingen av den. Før Kina FDA gjør først en førhåndskontroll på søknaden og ser at den oppfyller deres krav for behandling, det var derfor det tok tid at få den akseptert. Om de samme genierne klarte at regne ut når og fortelle når Hexvix skulle bli godkjend så hadde de muligens hatt lit truverdighet.
Det tok 11 mnd og Cevira er nå inne på sin 9 mnd, og Asieris har som sagt store resurser som står klar for omiddelbar markedstilgang. Men hadde de hatt samme kunnskaper som TI gjengen, så hadde de kunnet ta det med ro i lang tid enda. Og EMA søknaden må jo og bero på at de mangle TI kunnskaper når og om den muligen kunde leveres.
Så for min del er det helt sikkert at godkjenningen kommer vilken dag som helst, det er mange som venter på medisinen nå i Kina. Enligt Asieris er det hele gynekologeksperttisen og nå kreft orginissasjoner som og presser på myndigheterne.
Og når det gjeller Hallerberg og Kitchen så er de der for at gjøre et stykke arbeid, og ser man på regnskapet til selskapet er det enkelt at se hvor man må gjøre forandringer. Og vi får fasit der og med tiden, jeg er helt sikker på at det blir en meget positiv løsning der og.
Redigert 22.01.2025 kl 04:16
Donrostock
22.01.2025 kl 05:19
4989
Men at cevira blir godkjent hvilken dag som helst har du messet om siden juni ifjor. Siden du er så smart så finner du sikkert ut selv hvordan du får opp hvor cevira ligger i køen. https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/369ac7cfeb67c6000c33f85e6f374044
Hint, en av fanene må omgjøres til NDA, og cevira har siden i går rykket en plass lengre frem i køen. Akseptnr JXHS2400035
Ko-ko
Hint, en av fanene må omgjøres til NDA, og cevira har siden i går rykket en plass lengre frem i køen. Akseptnr JXHS2400035
Ko-ko
rockpus
22.01.2025 kl 08:59
4891
Hvor Cevira ligger i køen for godkjenning, er ikke synsing fra " kloke hoder og flinke skribenter" fra TI! Det er derimot en konkret liste fra Kina. Viser til linken som Donrostock la inn. På TI er den oversatt.
Redigert 22.01.2025 kl 09:00
peaf
22.01.2025 kl 11:44
4797
Og dette som er allmen opplysning og alle kan lese gidder ikke Asieris formiddle, men skriver at de gjør sterke fremskritt i prosessen. Det later merkelig og at du har kø på kreftmedisiner, og vitaminprodukter og annet ligger føre i køn. Og den offisielle standaren for prosesser til medisingodkjenning ikke stemmer med verkligheten, jeg må bare seie det trur jeg ikke et spor på.Det går en grens hvordan de skal behandle en viktig medisin i et udekket behov, så får vi se hva som er rett og riktgt.
Donrostock
22.01.2025 kl 12:03
4764
Du velger å forholde deg til det som ikke er dokumenterbart, ikke overraskende.
peaf
22.01.2025 kl 12:27
4863
Det gjør ikke Asieris eller PHO heller de viser ikke til noen nyhetsformiddling i Kina om medisiner, om de ikke kjenner til den eller ikke gidder er jo en sak for deg og dine kloke hoder. Jeg forholder meg til hva Asieris signaliserer, da de bør vare innformert om hvor langt prosessen fremskridit.
EnklestErBest
22.01.2025 kl 12:53
4857
Prosessen har vært langt fremskreden siden sommeren 2024, og Cevira rykker stadig fram i køen. Cevira skal vel ha et minst et halvt års granskning etter at den blir tatt lnn til behandling i april En avgjørelse om godkjenning kan være klar mellom oktober og desember i inneværende år.
peaf
22.01.2025 kl 14:42
4835
Jeg trur de kloke hoder får stå for den konklusjonen, men de er låst til den kategori som medisinen kommer inn under. Og godkjenningsprosessen skal starte omiddelbart når søknaden leveres, men behandlingstiden varierer etter hvor viktig medisinen blir vudert vare. Even om genierne her ikke førstår det så trur jeg Asieris er fullt klar over den prosessen de er plasert i.
Redigert 22.01.2025 kl 14:43
peaf
22.01.2025 kl 14:56
5066
Her er noe og for kloke hoder, det skjer jo en del ting hos Asieris.
Asieris tildelt "Annual Star of Innovation" ved den 5. årlige Lunjian Awards 2024
Med Hexvix som begrunnelse som klarte bli godkjent på kortere tid en gjøkboet mener det tar at starte behandling av Cevira godkjenningen. Som sagt vi får se om gjøkboet får rett denne gangen men jeg har meget sterkt tvivel om at så er fallet.
https://asieris.com/asieris-awarded-annual-star-of-innovation-at-the-5th-annual-lunjian-awards-2024/
Asieris tildelt "Annual Star of Innovation" ved den 5. årlige Lunjian Awards 2024
Med Hexvix som begrunnelse som klarte bli godkjent på kortere tid en gjøkboet mener det tar at starte behandling av Cevira godkjenningen. Som sagt vi får se om gjøkboet får rett denne gangen men jeg har meget sterkt tvivel om at så er fallet.
https://asieris.com/asieris-awarded-annual-star-of-innovation-at-the-5th-annual-lunjian-awards-2024/
rockpus
22.01.2025 kl 16:12
5004
Mener du at den oversikten som er linket fra Kina er svindel da??
https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/369ac7cfeb67c6000c33f85e6f374044
https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/369ac7cfeb67c6000c33f85e6f374044
Donrostock
22.01.2025 kl 16:42
5004
Prøver å tolke den nettsiden litt tydeligere, men det er ikke bare bare med kinesisk oversettelse. Kan se ut som at der er forskjellige "review tasks" som skal utføres, og når en lyspære er mørk så er de utført, på cevira er det bare en lyspære igjen, så det kan hende at det er skjedd mer enn man får inntrykk av. Hvis man blar seg igjennom så er det mange som har flere gule lyspærer. Men hvorfor de på en måte rykker nærmere og nærmere tallet 1 og at det står at de er i kø for reviewing, det er uvisst.
I bunnen av tabellen står dette, med bilder av de forskjellige lyspærene.
Description: : This major is under review : This major is waiting for review : This major has been reviewed. Empty: This major has not been launched. After all majors are completed, it will enter the comprehensive review stage.
I bunnen av tabellen står dette, med bilder av de forskjellige lyspærene.
Description: : This major is under review : This major is waiting for review : This major has been reviewed. Empty: This major has not been launched. After all majors are completed, it will enter the comprehensive review stage.
Redigert 22.01.2025 kl 16:47
rockpus
22.01.2025 kl 17:59
5000
Dette var en svært interessant observasjon!
Det kan tyde på at det er pågående vurdering og der rekkefølgen mer viser til når de forventes ferdig med siste del, og altså ikke når vurdering skal starte.
Det stemmer samtidig bedre med Asieris sine kommentarer til den pågående prosess.
Om du har er bruker også på TI kunne du kanskje lagt inn dette innlegget der også?
Det kan tyde på at det er pågående vurdering og der rekkefølgen mer viser til når de forventes ferdig med siste del, og altså ikke når vurdering skal starte.
Det stemmer samtidig bedre med Asieris sine kommentarer til den pågående prosess.
Om du har er bruker også på TI kunne du kanskje lagt inn dette innlegget der også?
Tricky77
22.01.2025 kl 22:14
4891
Dette såg jag direkt, men tenkte la dem krangle, er litt underhållning det og. Det finns en deadline den ska vara godkjent, og det er senest 30 juni(husker ikke hvor jg lest det). Men for all del krangle på 😁
peaf
23.01.2025 kl 03:22
4790
Jeg vet det er mange som ønsker idiotforklare meg, og belære meg da jeg påstår mye som ikke er dokumentert. Men ulike selskap fremstår som mye mer truverdige, og da Asieris ikke er i behov av at skaffe penger så finns det ingen anledning at overdrive resultater eller forventninger. Og når de skriver at godkjenningsprosessen er i jevn fremgang og de gjør sterke fremskritt etter det i prosessen. Så går det ikke komme med en liste som er totalt utdatert for den nye godkjenningsprosessen de er pålagt at følge.
En godkjenning blir klar når alt er dokumentert og godkjent, ingen vet den eksagte behandlingstiden i førveien. Det kan gå begge veier, men behandlingen skal starte når søknaden blir godkjend. Hadde ikke godkjenningsprosessen vart startet så hadde aldri Asieris uttrykkt seg på den måten, de om noen burde vare klar over at den listen er offentlig og at de kan bli sjekket opp.
Hexvix kom jo inn under 18 mnd regeln da det er eksisterende behandling der fra før, men tok 11 mnd det trur jeg ikke listen tok høyde for. Jeg lever videre på at Cevira kan bli godkjent like plutsligt som hexvix, og det er fortsatt en medisin som alle gynekologer og kreftorginissasjoner venter på. Og den kan gi Kina store eksportinntekter vid en global lansering, trur nok myndigheterne er fullstendigt klar over det og Asieris har nok forklart det og. De har jo dessuten ansatt høyt kvalifisert folk til at ta seg av den biten.
Om det er de samme kloke hoder i TI som var i ULTI så overser de de skikkelige signalerne som Asieris sender ut. Og det er sterkt at de er plassert på listen med en stjerne for sin innovative løsning for blærekreft, vilket lover godt for fremtiden.
En godkjenning blir klar når alt er dokumentert og godkjent, ingen vet den eksagte behandlingstiden i førveien. Det kan gå begge veier, men behandlingen skal starte når søknaden blir godkjend. Hadde ikke godkjenningsprosessen vart startet så hadde aldri Asieris uttrykkt seg på den måten, de om noen burde vare klar over at den listen er offentlig og at de kan bli sjekket opp.
Hexvix kom jo inn under 18 mnd regeln da det er eksisterende behandling der fra før, men tok 11 mnd det trur jeg ikke listen tok høyde for. Jeg lever videre på at Cevira kan bli godkjent like plutsligt som hexvix, og det er fortsatt en medisin som alle gynekologer og kreftorginissasjoner venter på. Og den kan gi Kina store eksportinntekter vid en global lansering, trur nok myndigheterne er fullstendigt klar over det og Asieris har nok forklart det og. De har jo dessuten ansatt høyt kvalifisert folk til at ta seg av den biten.
Om det er de samme kloke hoder i TI som var i ULTI så overser de de skikkelige signalerne som Asieris sender ut. Og det er sterkt at de er plassert på listen med en stjerne for sin innovative løsning for blærekreft, vilket lover godt for fremtiden.
rockpus
23.01.2025 kl 09:30
4596
peaf:
Et konkret spørsmål:
Hva mener du listen fra CENTER FOR DRUG EVALUATION, NMPA viser? Er ikke denne Kinesiske listen reell? Personlig er jeg uansett nå svært optimistisk etter at vi fikk en bedre forståelse av hva den egentlig viser oss. Det meste er jo på plass og kun et punkt gjenstår!
Et konkret spørsmål:
Hva mener du listen fra CENTER FOR DRUG EVALUATION, NMPA viser? Er ikke denne Kinesiske listen reell? Personlig er jeg uansett nå svært optimistisk etter at vi fikk en bedre forståelse av hva den egentlig viser oss. Det meste er jo på plass og kun et punkt gjenstår!
HrDuck
23.01.2025 kl 09:48
4562
Jeg tenker siste dagers diskusjon illustrerer godt feilen (kortsiktig fokus) med mange/ kanskje de fleste av aktørene innen aksjemarkedet i dag.
Det kan umulig være riktig å fokusere på når resultatet kommer fra NMPA. Den langsiktige verdien for selskapet er stort sett helt upåvirket av om den kommer i morgen, til sommeren eller mot slutten av 2025. Likevel blir det brukt enormt mye energi på å spekulere rundt dette.
Skal man bruke tid og energi på hva som skjer med NMPA så er det kun hva konklusjonen blir som er av betydning for selskapets verdi. Og ved et evt positivt utfall så må man også ta stilling til hvor stor verdi det er snakk om. For min del må dere bare fortsette å bruke masse energi på timingen, men dere bør være klar over hvor lite verdi det tilfører dere selv og andre på forumet.
Det kan umulig være riktig å fokusere på når resultatet kommer fra NMPA. Den langsiktige verdien for selskapet er stort sett helt upåvirket av om den kommer i morgen, til sommeren eller mot slutten av 2025. Likevel blir det brukt enormt mye energi på å spekulere rundt dette.
Skal man bruke tid og energi på hva som skjer med NMPA så er det kun hva konklusjonen blir som er av betydning for selskapets verdi. Og ved et evt positivt utfall så må man også ta stilling til hvor stor verdi det er snakk om. For min del må dere bare fortsette å bruke masse energi på timingen, men dere bør være klar over hvor lite verdi det tilfører dere selv og andre på forumet.
rockpus
23.01.2025 kl 10:19
4519
I et marked med flere potensielt gode alternativer, er timing ganske viktig for mange investorer. Det er ikke alle som ønske å sitte med kapitalen låst i dødperioder. Dermed kan det være aktuelt å gå både ut og inn i en aksje også på kortere sikt, selv om man er langsiktig positiv. Det kalles vel for aktiv forvaltning?
HrDuck
23.01.2025 kl 10:47
4480
Kall det hva man vil, aktiv forvaltning eller ikke, men....... Selskapet er priset til ca 1,4 mrd i dag med 300mill i netto cash. Det er så vidt snakket om at Cevira kan være blockbuster med over 1mrd usd årlig omsetning. Dette blir nesten ikke diskutert, men vil i så fall bety at årlige inntekter for photocure vil være over dagens markedsverdi. Og det er i så fall ren netto (før skatt) for selskapet. Tror man på dette caset så kan det umulig være riktig å forsøke å time et par måneder. Hvilke andre case gir tilsvarende oppside i de få månedene med "låst kapital i dødperiode"?
I tillegg så får man konstant mindfuck med at hver gang kursen hopper litt opp så frykter man at "noen vet noe" og man må bare hive seg på. Som sagt, hver gjør sine egne valg. Men det må være feil og både tro på caset samtidig som man prøver å "time" dette ned til siste måned eller uke.
I tillegg så får man konstant mindfuck med at hver gang kursen hopper litt opp så frykter man at "noen vet noe" og man må bare hive seg på. Som sagt, hver gjør sine egne valg. Men det må være feil og både tro på caset samtidig som man prøver å "time" dette ned til siste måned eller uke.
rockpus
23.01.2025 kl 11:34
4427
Mente å belyse at det er flere typer investorer som kan ha nytte av å lese på et forum som dette. Det er legitimt å ha ulik strategi så lenge man ikke misbruker forumet for å prøve å manipulere kurser.
Jeg har stor tro på at PHO kan bli et av dette årets beste investeringer. Samtidig kan vi ikke garantere at Cevira blir godkjent. Til det har jeg så alt for mange ganger tidligere vært skråsikker på at ingen ting kan gå galt..
Jeg har stor tro på at PHO kan bli et av dette årets beste investeringer. Samtidig kan vi ikke garantere at Cevira blir godkjent. Til det har jeg så alt for mange ganger tidligere vært skråsikker på at ingen ting kan gå galt..
HrDuck
23.01.2025 kl 11:44
4413
Mitt innlegg var også ment å være til nytte for de som prøver å time. For meg fremstår dette som opplagt feil strategi om de tror på godkjenning for cevira, uavhengig av tidspunkt det evt skjer. Men én av de største og mest vanlige feil i aksjemarkedet er overdreven tro på egen evne til timing så jeg er helt sikker på at de dette gjelder ikke tar det til seg 😀😀😀
Jeg vet heller ikke sikkert om det skjer, derfor prøver jeg alltid å skrive en evt godkjenning. Men jeg mener at nedsiden er beskyttet gjennom eksisterende virksomhet.
Jeg vet heller ikke sikkert om det skjer, derfor prøver jeg alltid å skrive en evt godkjenning. Men jeg mener at nedsiden er beskyttet gjennom eksisterende virksomhet.
rockpus
23.01.2025 kl 11:55
4396
Vi er nok ganske enig når det gjelder potensialet i dette selskapet! ;-)
Personlig synes jeg likevel det er av interesse om Cevira godkjenning kommer om et par måneder eller om et år. Kanskje jeg kan benytte muligheten som utålmodige aksjonærer gir meg til å kjøpe flere aksjer på billigsalg..?
Personlig synes jeg likevel det er av interesse om Cevira godkjenning kommer om et par måneder eller om et år. Kanskje jeg kan benytte muligheten som utålmodige aksjonærer gir meg til å kjøpe flere aksjer på billigsalg..?
Blåmann
23.01.2025 kl 13:21
4312
Yahong Pharma vant 2024 "Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award"
2025-01-23/Pressemelding
Shanghai, Kina, 23 januar – Nylig ble den 13. Yahong Pharmaceutical(688176. SH) vant 2024 “Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award” for sin raske utvikling i bransjen og den positive fremgangen til APL-1702, et innovativt produkt for ikke-invasiv behandling av cervikale forstadier til kreft.
Det er rapportert at finansnæringen har ledet Kinas “Golden Wisdom Award” årlige utvelgelsesaktiviteter har blitt holdt i 13 år på rad, og utvelgelsesaktivitetene har fått sterk støtte fra alle samfunnslag og entusiastisk respons fra fremragende bedrifter, og nesten 1,000 institusjoner har deltatt i den aktive utvelgelsen. Utvalget tar sikte på å fremme en sunn utvikling av industrien, holde seg til å betjene realøkonomien, bekrefte innsatsen og bidragene fra fremragende institusjoner til utviklingen av industrien, og utnytte bedrifter som er i det stigende utviklingsstadiet og har et stort potensial.
2024 “Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award” har som mål å anerkjenne farmasøytiske og biologiske virksomheter med enestående ytelse i vertikale segmenter. Med fokus på urinveissvulster og kvinners helse har selskapet gjort positive fremskritt det siste året med en rekke kjerneprodukter: APL-1706, et legemiddel for diagnostisering og behandling av blærekreft, ble godkjent av National Medical Products Administration (NMPA); Markedsføringssøknaden av APL-1702, et innovativt ikke-invasivt produkt for behandling av cervikale forstadier til kreft, ble akseptert; APL-1202 og PD-1-hemmeren tislelizumab i kombinasjon med neoadjuvant behandling av muskelinvasiv blærekreft fullførte fase II klinisk studie og oppnådde positive effektsignaler.
Som en representativ bedrift innen urinveissvulster og kvinners helse i Kina, har Yahong Pharma blitt bekreftet av profesjonelle vurderingsinstitusjoner og investorer, og vunnet “Outstanding Pharmaceutical and Biological Industry Excellence Award”. Dette er ikke bare en bekreftelse på selskapets tidligere innsats, men også en forventning og oppmuntring for fremtidig utvikling. Yahong Pharma vil fortsette å vie seg til klinisk utvikling og kommersialisering av spesialiserte rørledninger, fremme utvikling av høy kvalitet i farmasøytisk industri og komme flere pasienter til gode.
Et overbevisende bevis på at Cevira kommer på markedet.
Og det snart!
2025-01-23/Pressemelding
Shanghai, Kina, 23 januar – Nylig ble den 13. Yahong Pharmaceutical(688176. SH) vant 2024 “Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award” for sin raske utvikling i bransjen og den positive fremgangen til APL-1702, et innovativt produkt for ikke-invasiv behandling av cervikale forstadier til kreft.
Det er rapportert at finansnæringen har ledet Kinas “Golden Wisdom Award” årlige utvelgelsesaktiviteter har blitt holdt i 13 år på rad, og utvelgelsesaktivitetene har fått sterk støtte fra alle samfunnslag og entusiastisk respons fra fremragende bedrifter, og nesten 1,000 institusjoner har deltatt i den aktive utvelgelsen. Utvalget tar sikte på å fremme en sunn utvikling av industrien, holde seg til å betjene realøkonomien, bekrefte innsatsen og bidragene fra fremragende institusjoner til utviklingen av industrien, og utnytte bedrifter som er i det stigende utviklingsstadiet og har et stort potensial.
2024 “Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award” har som mål å anerkjenne farmasøytiske og biologiske virksomheter med enestående ytelse i vertikale segmenter. Med fokus på urinveissvulster og kvinners helse har selskapet gjort positive fremskritt det siste året med en rekke kjerneprodukter: APL-1706, et legemiddel for diagnostisering og behandling av blærekreft, ble godkjent av National Medical Products Administration (NMPA); Markedsføringssøknaden av APL-1702, et innovativt ikke-invasivt produkt for behandling av cervikale forstadier til kreft, ble akseptert; APL-1202 og PD-1-hemmeren tislelizumab i kombinasjon med neoadjuvant behandling av muskelinvasiv blærekreft fullførte fase II klinisk studie og oppnådde positive effektsignaler.
Som en representativ bedrift innen urinveissvulster og kvinners helse i Kina, har Yahong Pharma blitt bekreftet av profesjonelle vurderingsinstitusjoner og investorer, og vunnet “Outstanding Pharmaceutical and Biological Industry Excellence Award”. Dette er ikke bare en bekreftelse på selskapets tidligere innsats, men også en forventning og oppmuntring for fremtidig utvikling. Yahong Pharma vil fortsette å vie seg til klinisk utvikling og kommersialisering av spesialiserte rørledninger, fremme utvikling av høy kvalitet i farmasøytisk industri og komme flere pasienter til gode.
Et overbevisende bevis på at Cevira kommer på markedet.
Og det snart!
peaf
23.01.2025 kl 13:38
4284
Nå er det bevisligen mange ulike prosesser for vilken kategori en godkjennings behandling skal komme i, og en kreftmedisin skal ikke hamne i en kø bak en helsekost som de er på den listen. Den registerer ikke den reelle behandlingstiden og er ikke styrende for dem, den bare registerer som typ clinicaltrail gjør og du kan ikke sette dato med sikkerhet når den avslutes. Så jeg forholder meg til Asieris sine beskrivelser.
Cevira kommer snart allt tyder på det.
Cevira kommer snart allt tyder på det.
Redigert 23.01.2025 kl 13:41
HrDuck
23.01.2025 kl 14:39
4218
Jeg benytter også den sjansen jevnt og trutt, men uten å bruke energi på å gjette på en evt dato for godkjenning.
Vi er nok enige om det meste tenker jeg også :)
Vi er nok enige om det meste tenker jeg også :)
Almirante
24.01.2025 kl 15:42
3838
Så Novo Nordisk fyker opp ovr 20% etter lovende fase2 resultater, mens PHO står nesten stand-still selv etter gode fase2 resultater og milestone tikkende inn. Har markedet null tillit til PHO?
peaf
24.01.2025 kl 15:47
3825
Vi får vel seie at Asieris gjør det godt på Cevira.
https://asieris.com/asieris-selected-as-the-top-10-exhibitors-with-communication-influence-in-the-innovation-incubation-special-section-of-the-7th-ciie/
I samarbeid med nøkkelpartnere viser selskapet frem et banebrytende forebyggings- og kontrollsystem som tar sikte på å akselerere eliminering av livmorhalskreft i CIIE Innovation Incubation Special Section. Dette inkluderer en rekke banebrytende innovative produkter og teknologier. Asieris har lansert det innovative produktet APL-1702, "verdens første og Kinas premiere" ikke-invasive behandling for precancerøse cervikale lesjoner. Den er klar til å revolusjonere det tradisjonelle kirurgiske behandlingslandskapet, fremskynde utryddelsen av livmorhalskreft samtidig som den bevarer kvinnelig fruktbarhet. Denne innovasjonen hjelper Kina med å være banebrytende for en fruktbarhetsvennlig tilnærming til forebygging og kontroll av livmorhalskreft.
https://asieris.com/asieris-selected-as-the-top-10-exhibitors-with-communication-influence-in-the-innovation-incubation-special-section-of-the-7th-ciie/
I samarbeid med nøkkelpartnere viser selskapet frem et banebrytende forebyggings- og kontrollsystem som tar sikte på å akselerere eliminering av livmorhalskreft i CIIE Innovation Incubation Special Section. Dette inkluderer en rekke banebrytende innovative produkter og teknologier. Asieris har lansert det innovative produktet APL-1702, "verdens første og Kinas premiere" ikke-invasive behandling for precancerøse cervikale lesjoner. Den er klar til å revolusjonere det tradisjonelle kirurgiske behandlingslandskapet, fremskynde utryddelsen av livmorhalskreft samtidig som den bevarer kvinnelig fruktbarhet. Denne innovasjonen hjelper Kina med å være banebrytende for en fruktbarhetsvennlig tilnærming til forebygging og kontroll av livmorhalskreft.
Redigert 24.01.2025 kl 15:48
sokaratest
24.01.2025 kl 18:10
3706
Fantastiske perspektiver som jeg leser/tolker fører til at cevira vil være på markedet om kort tid. Asieris hadde jo ikke lansert slike meldinger uten å vite status på godkjenningsprosessen for cevira. Dette
kommer til å bli en megasuksess 🍾
kommer til å bli en megasuksess 🍾
Redigert 25.01.2025 kl 01:03
skadi
24.01.2025 kl 18:43
3663
Jeg lurer veldig på om Schneider er såpass interessert i hva Asieris driver med at han leser dette? Hvis ja, så kunne de ja for engangs skyld vurdere en melding.
Fevang
25.01.2025 kl 00:42
3482
Pho gidder eller vil ikke opplyse omtrent noen ting som har med Asieris å gjøre. Enkelte meglerhus har tillagt det null verdi mens noen tillegger det litt verdi.
For meg ser det ut til at peaf har mer peiling på dette enn noen andre så jeg setter pris på hans innlegg og har vektet meg opp. Ser man på den litt lengre kursutviklingen så er det vel i grunn lett å forstå at noen blir dritt lei og selger. Jeg tror det kan være en del å spare på kostnadssiden uansett og at det vil vise seg i regnskapene om kort tid.
For meg ser det ut til at peaf har mer peiling på dette enn noen andre så jeg setter pris på hans innlegg og har vektet meg opp. Ser man på den litt lengre kursutviklingen så er det vel i grunn lett å forstå at noen blir dritt lei og selger. Jeg tror det kan være en del å spare på kostnadssiden uansett og at det vil vise seg i regnskapene om kort tid.
peaf
25.01.2025 kl 03:17
3427
Takk for den jeg trur på det jeg skriver, og var en stor fan av Cevira reden innen Asieris kom på banen. Og vi må se jo se på Asieris som ikke gavs store sjanser av Schneider og analytiker fra begynnelsen. Nå har jo kinesiske innvestorer med 80 % gått med på frivillig lock up på aksjerne til 6 juli, som bare har et syfte og det er at hindre spekulasjon og oppkjøp. Målet er at realisere verdiskapningen først innen noen kan kjøpe og overta makten, og flytte eller selge verdier til andre selskap.
Det i seg selv betyr at de er klar over de enorme verdier som ligger i Cevira når de får markedstilgang, og verdierne fremkommer ikke fullt ut føren de første salgstallen føreligger. Nå har jo så godt som hele helsekina skrytt og plassert Asieris i det medisinske toppskiktet på grunn av deres satsning på den innovative medisinen Cevira, og alle venter på den. Jeg mener at Asieris har gjort det rette når de avtalte lock up på aksjerne når de skaffe innvestorer, og dermed garanterte at alle skulle få med seg storparten av verdiskapningen innen noen kunde selge rettigheter.
Jeg må jo innrømme at godkjennigsprosessen har tatt lengre tid en beregnet og det gjeller nok for Asieris og, som der med måtte forlenge lock up og skyve på EMA søknaden. Men alt tyder på at godkjenningen kan komme vilken dag som helst. Og Cevira oppfyller alle krav til prioritert behandling, og har nok det og om myndiheterne skal følge sine rettningslinjer. Det er mye at se frem imot med spenning.
Det i seg selv betyr at de er klar over de enorme verdier som ligger i Cevira når de får markedstilgang, og verdierne fremkommer ikke fullt ut føren de første salgstallen føreligger. Nå har jo så godt som hele helsekina skrytt og plassert Asieris i det medisinske toppskiktet på grunn av deres satsning på den innovative medisinen Cevira, og alle venter på den. Jeg mener at Asieris har gjort det rette når de avtalte lock up på aksjerne når de skaffe innvestorer, og dermed garanterte at alle skulle få med seg storparten av verdiskapningen innen noen kunde selge rettigheter.
Jeg må jo innrømme at godkjennigsprosessen har tatt lengre tid en beregnet og det gjeller nok for Asieris og, som der med måtte forlenge lock up og skyve på EMA søknaden. Men alt tyder på at godkjenningen kan komme vilken dag som helst. Og Cevira oppfyller alle krav til prioritert behandling, og har nok det og om myndiheterne skal følge sine rettningslinjer. Det er mye at se frem imot med spenning.