......................Hysj
https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Sporsmal/Skriftlige-sporsmal-og-svar/Skriftlig-sporsmal/?qid=100065
Nå er det vel spørsmål om hvem fra Big Pharma som har den største ryggsekken med penger
Åtti8
23.04.2025 kl 10:12
1959
Hva er nytt her annet enn flere utsettelser?
Sier ikke dette for å være negativ, markedet sier uansett sitt
Sier ikke dette for å være negativ, markedet sier uansett sitt
upsidedown
25.04.2025 kl 12:47
1689
Du har helt rett. Selskapet har kjørt heis med store salg av innsidere som har fått påfyll av billige aksjer i en evig karusell i mange år. Vurderte selskapet for flere år siden og konkluderte med «strong stay away». Da stod de i fire som i dag vil si det samme som 0,75. Mange som har tapt mye penger her utover de som har vært raskt inn og raskt ut.
Mammon
25.04.2025 kl 13:04
1675
businessmodellen til Life går i å flå naive sauer og griser hehe
kommer d ny emi i år? holter & co. må jo tross alt ha lønn, bonus etc
stemplet dette selskapet som pure scam
kommer d ny emi i år? holter & co. må jo tross alt ha lønn, bonus etc
stemplet dette selskapet som pure scam
flaksnes
25.04.2025 kl 13:27
1646
Med dine mattekunnskaper vil jeg anbefale "strong stay away" fra alt som har med aksjer å gjøre 😀
upsidedown
25.04.2025 kl 13:42
1620
Har du hørt om split og spleis? Dette skjedde for ei stund siden. 13 aksjer i Life ble redusert til 1.
Kan hjelpe deg litt på vei…
Ta dagens kurs. Del med 13.
Kan hjelpe deg litt på vei…
Ta dagens kurs. Del med 13.
Redigert 25.04.2025 kl 13:42
Du må logge inn for å svare
Kaloix
25.04.2025 kl 23:55
1483
Innen biotek er det meste av fornuft helt fraværende. Softox, et biotek selskap med alternativ behandling til antibiotika, er nå priset til 233 mill. Det er ingen nyheter her, de har svært lite midler tilgjengelig. Emisjoner har lyst over dette selskapet det siste året, de tjerner ikke penger, de er langt fra og komme til en konklusjon på noe som helst. Dette selskapet har eksplodert på børs de siste dager, rundt 2,3 mrd aksjer. Lifecare som har noe helt konkret og vise til, et mål, fremgang, penger på bok og et tegnet rettigheter emisjon i juni som sikrer kontanter. Lifecare har en plan, et mål og solide resultater og vise til, en målstrek der de selv sier de vil være. Lifecare er verdsatt til 142 mill kroner. Oslo børs er mulighetens marked. Iflg skribentene på Softox kommer selskapet til og verdsettes til langt over 1 mrd kroner om kort tid.
Kurs i Lifecare er lav fordi tegningsrettene skal fordeles i første halvdel av juni, så får vi se hva som skjer etterpå. Det er tålmodighet som gjelder i Lifecare, slik har det vært innen biotek så lenge jeg har hatt aksjer her. Det er ingenting som tyder på noe annet. Det er ingen melding i Softox som forklarer oppgangen, det er kun hype og grådighet. Det vil ta flere år før de kommer i mål med noe som helst. Lifecare har sagt dyr i løpet av 2025, mennesker i løpet av 2027. Det er hva jeg forholder meg til, i mellomtiden kan selskapet kjøpes opp som er ganske vanlig med små biotek selskap som lykkes.
Jeg forholder meg forøvrig ikke til de fleste skribenter her inne som 88, dere får mene hva dere vil. Jeg venter på en konklusjon så får dere skrive alt dere vil i mellomtiden. For skulle jeg forholdt meg til slike som dere hadde jeg ikke tjent penger på børsen.
Jeg har sittet i MPCC over en lang periode og fått utbytte som det holder, så kan dere søke opp det selskapet og se hva de har drevet med de siste årene. For det finnes mye mer enn bare biotek hvis folk som 88 trodde at det var kun slike selskap jeg investerte i....
Kurs i Lifecare er lav fordi tegningsrettene skal fordeles i første halvdel av juni, så får vi se hva som skjer etterpå. Det er tålmodighet som gjelder i Lifecare, slik har det vært innen biotek så lenge jeg har hatt aksjer her. Det er ingenting som tyder på noe annet. Det er ingen melding i Softox som forklarer oppgangen, det er kun hype og grådighet. Det vil ta flere år før de kommer i mål med noe som helst. Lifecare har sagt dyr i løpet av 2025, mennesker i løpet av 2027. Det er hva jeg forholder meg til, i mellomtiden kan selskapet kjøpes opp som er ganske vanlig med små biotek selskap som lykkes.
Jeg forholder meg forøvrig ikke til de fleste skribenter her inne som 88, dere får mene hva dere vil. Jeg venter på en konklusjon så får dere skrive alt dere vil i mellomtiden. For skulle jeg forholdt meg til slike som dere hadde jeg ikke tjent penger på børsen.
Jeg har sittet i MPCC over en lang periode og fått utbytte som det holder, så kan dere søke opp det selskapet og se hva de har drevet med de siste årene. For det finnes mye mer enn bare biotek hvis folk som 88 trodde at det var kun slike selskap jeg investerte i....
Kaloix
26.04.2025 kl 01:12
1435
Kaloix skrevInnlegget er slettet
Forøvrig.....det og sitte over tid i risikable biotek selskap krever guts og evne til og takle store svingninger. Med hånden på hjertet, kan man si at skribenter som 88 har taklet dette? I teorien skriver flere at de vil 'takle' dette, i praksis er ikke dette tilfellet. Det tar tid og takle det, jeg gjorde ikke det i Algeta og gikk glipp av mye. Evner man og lære og leve med denne risikoen kan man tjene penger i biotek.....men man må for faen vite hva man går inn i. Det er altfor mange som ikke forstår dette og det ser man igjen i selskap som Softox. Forstår man ikke at det kun handler om grådighet i slike selskap så ikke bli overrasket om man ender opp med en tom investeringskonto når selskapet kræsjer.
De som kritiserer Lifecare, de får ikke til noe, de har drevet i flere år. Er dere en av de mange som tok en/fire nødgodkjente covid 19 vaksine fra Pfizer og Moderna?
Så, mer enn 90 % av befolkningen i Norge har tatt en eller vaksiner fra denne 'vaksinen'.
Hvis dere faktisk sitter i et biotek selskap og setter en vaksine som er nødgodkjent? Da har dere ikke forstått mye av hva som foregår i biotek verdenen og burde ikke skrive så mye mer. En nødgodkjent vaksine skal alle med kunnskap sky som pesten, hvis dere ikke gjør det og har satt en ikke godkjent vaksine. Lykke til videre....for det trenger dere.
De som kritiserer Lifecare, de får ikke til noe, de har drevet i flere år. Er dere en av de mange som tok en/fire nødgodkjente covid 19 vaksine fra Pfizer og Moderna?
Så, mer enn 90 % av befolkningen i Norge har tatt en eller vaksiner fra denne 'vaksinen'.
Hvis dere faktisk sitter i et biotek selskap og setter en vaksine som er nødgodkjent? Da har dere ikke forstått mye av hva som foregår i biotek verdenen og burde ikke skrive så mye mer. En nødgodkjent vaksine skal alle med kunnskap sky som pesten, hvis dere ikke gjør det og har satt en ikke godkjent vaksine. Lykke til videre....for det trenger dere.
Redigert 26.04.2025 kl 01:26
Du må logge inn for å svare
upsidedown
26.04.2025 kl 10:43
1283
Noen som kan forklare hvorfor Islay Ventures ikke vises på topp 50 i Lifecare?
Prof. Dr. Dr. med. Andreas Pfützner eier og kontrollerer investeringsselskapet Islay Ventures GmbH. Dette tyske selskapet har vært nært knyttet til hans rolle som Chief Scientific Officer (CSO) i Lifecare AS.
Prof. Dr. Dr. med. Andreas Pfützner eier og kontrollerer investeringsselskapet Islay Ventures GmbH. Dette tyske selskapet har vært nært knyttet til hans rolle som Chief Scientific Officer (CSO) i Lifecare AS.
nirak
02.05.2025 kl 09:23
768
Hvor ble det av Nordnet Livsforsokring sine 163 000 aksjer som ble borte i helga?
Whysolong
07.05.2025 kl 10:03
463
Jaja, da er mai kommet og igjen innfrir jeg på kursmål. Boeing 777 ses på himmelen og kurs på Lifecare er nå 7,77 ses på bakken. Hva blir neste kursmål?
Triple 6,
6,66kr eller kanskje bare trekanten?
Triple 6,
6,66kr eller kanskje bare trekanten?
Mammon
08.05.2025 kl 10:37
284
virker som noen vil ut før q1 neste uke :))
kanskje vedk. har fått forespørsel om delta i neste griseemi slik at holter &co kan forsette melkingen LOL
kanskje vedk. har fått forespørsel om delta i neste griseemi slik at holter &co kan forsette melkingen LOL
Åtti8
08.05.2025 kl 10:38
281
Umulig å si... Men gitt historikk så er jo ikke tanken helt på jordet akkurat
Whysolong
08.05.2025 kl 11:04
246
Dere gjør det lett for meg å oppnå mine kursmål. 6,66 Triple sex eller trekanten. Velg selv. Håper dere som nå har solgt bruker pengene fornuftig.