Nordea legger ned Investor 01.11.2024 hvilke plattform er bedre?

Stigendekurs
NORDEA BANK 11.10.2024 kl 14:58 11648

Nordea Investor
1. november 2024 stenges Nordea Investor. Etter denne datoen vil du finne de samme tjenestene for kjøp og salg av aksjer og fond samlet på ett sted i mobil- og nettbanken.
Per dags dato 11.10.24. er det som ligger i nettbanken ikke brukervennlig. De kjører ut / informerer om dette selv om plattformen på ingen måte er klar.
Kan ikke forstå at de gjør det.
Jeg vil trolig skifte til en bedre bruker plattform.
Investor til Nordea har vært kosteffektivt å bruke, men med problemer tidligere som de nå har fått bedre kontroll på. Så derfor er dette overraskende.
upsidedown
04.01.2025 kl 15:53 379

Det har du rett i. Hadde en delvis fylt ordre i PEN og ville endre limit. Da ble den ordren lukket og i sum ble det to kurtasjer. Det var en funksjon jeg brukte mye i Investoren som nå er borte.

Blir vel mer Nordnet i fremtiden. Har fortsatt kundeforholdet, men likte heller ikke deres omlegging i sin tid. Skal flytte noen midler og har besluttet å ta gevinst og prøve ut deres Zero.
Redigert 04.01.2025 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
HALLOA
07.01.2025 kl 11:15 204

Ble behagelig overrasket når jeg så Nordea investor linken igjen - den som ble nedlagt 1.november.
Kom lett inn med brikken, men skuffelsen ble stor når den nye plattformen kom opp i stedet.
Heter plattformen igjen, Nordea investor ?
Fluefiskeren
07.01.2025 kl 11:22 197

Nei, det er jo nå bare en del av den vanlige nettbanken. De har nok gjort slik for at de som er vant til Nordea Investor skal finne frem.