The MANA Breakout - Decentraland
Anatoly
26.04.2025 kl 09:06
265
Spillet i seg selv er helt elendig – det er egentlig ganske bred enighet om det blant dem som faktisk har spilt det. Du trenger ikke ta mitt ord for det – se på anmeldelser fra folk som faktisk tester gameplay, ikke bare kryptoentusiaster. Det er ekstremt få som spiller det aktivt eller ser ut til å nyte opplevelsen.
Det virker som de fleste kun investerer fordi det er en av de "store" krypto gaming coins, ikke fordi selve spillet har noe å by på. Spillet holder ikke mål sammenlignet med vanlige spill i samme sjanger, og uten ekte engasjement fra spillere er det vanskelig å se for seg langsiktig verdi her.
Hvis man først vil investere i et crypto gaming prosjekt, ville jeg heller sett mot prosjekter som faktisk har brukere, aktivt community, og et spill som folk faktisk vil spille – ikke bare spekulere i.
Det virker som de fleste kun investerer fordi det er en av de "store" krypto gaming coins, ikke fordi selve spillet har noe å by på. Spillet holder ikke mål sammenlignet med vanlige spill i samme sjanger, og uten ekte engasjement fra spillere er det vanskelig å se for seg langsiktig verdi her.
Hvis man først vil investere i et crypto gaming prosjekt, ville jeg heller sett mot prosjekter som faktisk har brukere, aktivt community, og et spill som folk faktisk vil spille – ikke bare spekulere i.
tirawen
26.04.2025 kl 19:49
209
Det er kanskje slik at Sandbox har en bedre framtid foran seg?
I og med at Sandbox har flere brukere.
I og med at Sandbox har flere brukere.