PetroNor: Utbyttemaskinen
Ørkenvandringen er over. Nå er det tid for å høste inn utbytter. Første mulighet kommer allerede i januar. Deretter ventes et nytt utbytte før sommerferien for 2024-regnskapet og så fortsetter det. Selskapets utbyttepolicy:
-Annual dividends
-The Company aims to maintain a consistent dividend payout ratio, from the free cash flow available, targeting a distribution in the region of 30% of the net income attributable to Company shareholders.
-The Company is committed to maintaining stable and predictable dividends, with the intention to increase them progressively in line with earnings growth over the long term.
-In the event of significant excess cash, special dividends may be considered in addition to regular dividends.
Januar-utbytte: 2kr/aksjen. Siste dag med utbytte er 24. januar og ex-date 27. januar. Utbetaling ca 31. januar
Om selskapet:
Kongo-Brazzaville: PNGF Sud (16,83 % eierandel - i produksjon ca 5 000 bopd - infill drilling april 2025)
Kongo-Brazzaville: PNGF Bis (22,7 % eierandel - produksjonslisens tildelt desember 2023 - first oil 2026?)
Nigeria: AJE (ca 50 % eierandel når siste oppkjøp er myndighetsgodkjennelse er på plass - FID forventes i løpet av Q2 2025)
Gambia: A4 (90 % eierandel - letelisens som krever commitment to drill i løpet av 2026 - selskapet ønsker farm-out slik at man borrer med 30-50 %)
Guinea-Bissau: 100 % eierandel farmet ut til Apus Energy som bordet i slutten av 2024. Resultat ennå ikke kjent. Kommersielt funn vil bety 30 MUSD til PNOR ved myndighetsgodkjennelse av utbygging samt 30 MUSD etter at et visst antall fat er produsert.
-Annual dividends
-The Company aims to maintain a consistent dividend payout ratio, from the free cash flow available, targeting a distribution in the region of 30% of the net income attributable to Company shareholders.
-The Company is committed to maintaining stable and predictable dividends, with the intention to increase them progressively in line with earnings growth over the long term.
-In the event of significant excess cash, special dividends may be considered in addition to regular dividends.
Januar-utbytte: 2kr/aksjen. Siste dag med utbytte er 24. januar og ex-date 27. januar. Utbetaling ca 31. januar
Om selskapet:
Kongo-Brazzaville: PNGF Sud (16,83 % eierandel - i produksjon ca 5 000 bopd - infill drilling april 2025)
Kongo-Brazzaville: PNGF Bis (22,7 % eierandel - produksjonslisens tildelt desember 2023 - first oil 2026?)
Nigeria: AJE (ca 50 % eierandel når siste oppkjøp er myndighetsgodkjennelse er på plass - FID forventes i løpet av Q2 2025)
Gambia: A4 (90 % eierandel - letelisens som krever commitment to drill i løpet av 2026 - selskapet ønsker farm-out slik at man borrer med 30-50 %)
Guinea-Bissau: 100 % eierandel farmet ut til Apus Energy som bordet i slutten av 2024. Resultat ennå ikke kjent. Kommersielt funn vil bety 30 MUSD til PNOR ved myndighetsgodkjennelse av utbygging samt 30 MUSD etter at et visst antall fat er produsert.
Redigert 02.01.2025 kl 20:26
Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
28.03.2025 kl 11:17
7220
Rar dag egentlig. Trass i at oljeprisen nå er litt høyere enn børslukk i går er det kun Petronor og PEN av oljeselskapene i energiindeksen som er i grønt.
zaq1
30.03.2025 kl 22:39
6452
Petronor: 80% Cash, 19% Yield, and a High-Stakes Overhang
Deep value with a fortress balance sheet – but clarity on an ongoing investigation could be the key to unlocking upside
SIGBJØRN HOVDA
MAR 29, 2025
Petronor (PEN.OL) is a cash-rich, debt-free oil producer that just paid out a ~19% dividend – and still trades at a deep discount to peers. But an unresolved investigation by Økokrim and the U.S. DOJ continues to weigh on the stock. For investors with patience and risk tolerance, the upside potential is significant.
A 19% Dividend
In January 2025, Petronor distributed NOK 2.00 per share to shareholders. At today’s share price of NOK 10.58, that translates to a ~19% yield.
Petronor remains net cash, with USD 80 million on the balance sheet, and the board has signaled the potential for further distributions in 2025.
Solid Cash Flow from Congo
All current production comes from Congo-Brazzaville, specifically the PNGF Sud/Bis fields, where Petronor holds a 16.83% working interest.
2024 production: ~4,800 bopd net
Total 2024 sales: 1.8 million barrels
Revenue: USD 204.5 million
EBITDA: USD 100.3 million
No debt
This is high-margin, low-decline production with workovers and new wells planned for 2025 to further boost output.
Tchendo 2 platform offshore Congo. © Petronor E&P
Nigeria: Optionality, Not Production
Petronor’s Aje Field (OML 113) in Nigeria is not producing today. Instead, it’s a re-development project targeting gas, condensate, and LPG:
Gross resources: 500 BCF gas, 17 mmbbls condensate
Planned: FPSO, gas processing, pipeline, and onshore LPG plant
Current status: Project planning and approvals ongoing
This is upside — but not part of the current value proposition.
Økokrim & DOJ Investigations
Here’s the main overhang: Petronor is under investigation by Økokrim in Norway and the U.S. Department of Justice for historic third-party transactions related to African assets.
Petronor has not been charged
The company is cooperating fully
Legal costs are significant
Timeline remains uncertain, but management expects more clarity in 2025
Until resolved, this is the key reason why the stock trades at a discount.
Valuation Snapshot
With a share price of NOK 10.58, Petronor looks exceptionally cheap on nearly all metrics:
~19% dividend yield (based on the January payout)
EV/EBITDA well below peers
No net debt
~USD 80 million in cash (as of December 31, 2024)
And yet, no value is ascribed to Nigeria or Gambia — any progress there could be pure upside.
Key Risks
Unresolved legal overhang from Økokrim and DOJ
Jurisdictional risk from Congo, Nigeria, and Gambia
Low liquidity on Oslo Børs
ESG headwinds may limit institutional interest
Dividend sustainability depends on both operational stability and regulatory clarity
Trading Just Above Net Cash
After its NOK 2.00/share dividend in January, Petronor still holds USD 118 million in cash, or roughly NOK 8.70 per share. With the stock currently at NOK 10.58, investors are paying just ~NOK 1.88/share for all producing assets, Nigerian redevelopment, and exploration upside.
In other words:
👉 Over 80% of the share price is backed by cash.
That’s a powerful margin of safety – rare in the energy sector.
Bottomline
Petronor is a textbook example of a deep-value, high-yield energy play with a catalyst on the horizon:
NOK 8.70/share in net cash
Deep value: Trading far below intrinsic value
High yield: NOK 2.00/share dividend equals a 19% yield at today’s price
Future upside: Nigeria and Gambia not yet priced in
Catalyst: Økokrim/DOJ resolution could trigger a rerating
If clarity emerges on the legal front, this stock could re-rate dramatically – and in the meantime, you’re paying almost nothing for future cash flow
Deep value with a fortress balance sheet – but clarity on an ongoing investigation could be the key to unlocking upside
SIGBJØRN HOVDA
MAR 29, 2025
Petronor (PEN.OL) is a cash-rich, debt-free oil producer that just paid out a ~19% dividend – and still trades at a deep discount to peers. But an unresolved investigation by Økokrim and the U.S. DOJ continues to weigh on the stock. For investors with patience and risk tolerance, the upside potential is significant.
A 19% Dividend
In January 2025, Petronor distributed NOK 2.00 per share to shareholders. At today’s share price of NOK 10.58, that translates to a ~19% yield.
Petronor remains net cash, with USD 80 million on the balance sheet, and the board has signaled the potential for further distributions in 2025.
Solid Cash Flow from Congo
All current production comes from Congo-Brazzaville, specifically the PNGF Sud/Bis fields, where Petronor holds a 16.83% working interest.
2024 production: ~4,800 bopd net
Total 2024 sales: 1.8 million barrels
Revenue: USD 204.5 million
EBITDA: USD 100.3 million
No debt
This is high-margin, low-decline production with workovers and new wells planned for 2025 to further boost output.
Tchendo 2 platform offshore Congo. © Petronor E&P
Nigeria: Optionality, Not Production
Petronor’s Aje Field (OML 113) in Nigeria is not producing today. Instead, it’s a re-development project targeting gas, condensate, and LPG:
Gross resources: 500 BCF gas, 17 mmbbls condensate
Planned: FPSO, gas processing, pipeline, and onshore LPG plant
Current status: Project planning and approvals ongoing
This is upside — but not part of the current value proposition.
Økokrim & DOJ Investigations
Here’s the main overhang: Petronor is under investigation by Økokrim in Norway and the U.S. Department of Justice for historic third-party transactions related to African assets.
Petronor has not been charged
The company is cooperating fully
Legal costs are significant
Timeline remains uncertain, but management expects more clarity in 2025
Until resolved, this is the key reason why the stock trades at a discount.
Valuation Snapshot
With a share price of NOK 10.58, Petronor looks exceptionally cheap on nearly all metrics:
~19% dividend yield (based on the January payout)
EV/EBITDA well below peers
No net debt
~USD 80 million in cash (as of December 31, 2024)
And yet, no value is ascribed to Nigeria or Gambia — any progress there could be pure upside.
Key Risks
Unresolved legal overhang from Økokrim and DOJ
Jurisdictional risk from Congo, Nigeria, and Gambia
Low liquidity on Oslo Børs
ESG headwinds may limit institutional interest
Dividend sustainability depends on both operational stability and regulatory clarity
Trading Just Above Net Cash
After its NOK 2.00/share dividend in January, Petronor still holds USD 118 million in cash, or roughly NOK 8.70 per share. With the stock currently at NOK 10.58, investors are paying just ~NOK 1.88/share for all producing assets, Nigerian redevelopment, and exploration upside.
In other words:
👉 Over 80% of the share price is backed by cash.
That’s a powerful margin of safety – rare in the energy sector.
Bottomline
Petronor is a textbook example of a deep-value, high-yield energy play with a catalyst on the horizon:
NOK 8.70/share in net cash
Deep value: Trading far below intrinsic value
High yield: NOK 2.00/share dividend equals a 19% yield at today’s price
Future upside: Nigeria and Gambia not yet priced in
Catalyst: Økokrim/DOJ resolution could trigger a rerating
If clarity emerges on the legal front, this stock could re-rate dramatically – and in the meantime, you’re paying almost nothing for future cash flow
EspedalH
31.03.2025 kl 12:24
6085
En får håpe ØK snart oppdaterer, helst henlegger!! Kunne jo fått rett PNOR ticket i artikkelen da...
henrik9
01.04.2025 kl 08:40
5669
Ganske bra oljepris no. Spørs om det er nok til å berolige våre nevrotiske venner som sitter med skjelvende fingre over salgsknappen. Hehe, tross alt flere uker til utbytte og stigningen som kommer i forkant.
dellamorte
01.04.2025 kl 12:14
5612
Petronor nesten i en klasse for seg selv: https://norwaystocks.substack.com/p/get-paid-6-oil-stocks-delivering?r=lgcgg
hofa
01.04.2025 kl 12:48
5615
Jeg har igen skrevet til mine kollegaer i ØK og "Marianne". Der er nu gået 3,5 år og der er ikke sket en skid i sagen mod Søvold og Ludvigsen, bortset fra at ØK sendte en fejlagtig PM ud.
Redigert 01.04.2025 kl 12:49
EspedalH
01.04.2025 kl 18:34
5410
Får håpe Marianne har fått vert i Afrika på intervju runden sin. Nærmer seg et et år nå siden «de store» fremskritt ble meldt. Tror heller du får kontakte advokatene til Søvold og L. Kanskje de kan oppdatere noe? Selskapet har vel også fått tilgang til saken sin? Så de vet mer ståa? Kanskje derfor Jens nevnte at han håpte saken ble ferdig i løpet av året..
Fluefiskeren
01.04.2025 kl 18:54
5856
Ja, i og med at de fikk status som mistenkt har de adgang til sakspapirene. Klart det går an å spørre advokatene, men de vil selvsagt ikke si noe.
Jeg ble beroliget da det trakk ut i tid uten noen nye meldinger om status for de to eller selskapet, men nå har det snudd litt. Lett å tenke at de er på et spor siden de ikke henlegger saken etter så lang tid. Burde vel vært en tidsfrist på dette, og det er det kanskje også. Det må være en stor belastning å være siktet i så lang tid.
Jeg ble beroliget da det trakk ut i tid uten noen nye meldinger om status for de to eller selskapet, men nå har det snudd litt. Lett å tenke at de er på et spor siden de ikke henlegger saken etter så lang tid. Burde vel vært en tidsfrist på dette, og det er det kanskje også. Det må være en stor belastning å være siktet i så lang tid.
EspedalH
01.04.2025 kl 19:36
5799
Jeg tror de leter desperat og er stuck, har ikke noen fellende bevis, da hadde saken vert videre. (For å få de dømt utover enhver tvil osv) Som alt annet statlig og kommunalt får det ingen konsekvens for de ansvarlige å tabbe seg ut, så de kan vel trene så lenge de vil. Skylde på mange saker osv. Vi snakker vel snart hendelser for 10 år siden.
Axr
02.04.2025 kl 14:51
5369
DOJ CLOSES ITS INVESTIGATION!!! 🚀
Oslo, 2 April 2025: PetroNor E&P ASA ("PetroNor" or the "Company") refers to
previous market updates on the investigations by the National Authority for
Investigation and Prosecution of Economic and Environmental Crime in Norway
("Økokrim") and the U.S. Department of Justice ("DOJ"). The Company has been
notified by the DOJ that based on the information that the DOJ has learned to
date, and in the light of a recent executive order, its inquiry relating to the
Company has been closed.
The investigation initiated by Økokrim is still ongoing, and the Company
continues to cooperate fully with this process. As previously set out, the
timeline for the Økokrim investigation remains uncertain and beyond the
Company's control, but the Company would expect to get more clarity about the
way forward during 2025.
Oslo, 2 April 2025: PetroNor E&P ASA ("PetroNor" or the "Company") refers to
previous market updates on the investigations by the National Authority for
Investigation and Prosecution of Economic and Environmental Crime in Norway
("Økokrim") and the U.S. Department of Justice ("DOJ"). The Company has been
notified by the DOJ that based on the information that the DOJ has learned to
date, and in the light of a recent executive order, its inquiry relating to the
Company has been closed.
The investigation initiated by Økokrim is still ongoing, and the Company
continues to cooperate fully with this process. As previously set out, the
timeline for the Økokrim investigation remains uncertain and beyond the
Company's control, but the Company would expect to get more clarity about the
way forward during 2025.
Redigert 02.04.2025 kl 14:52
Fluefiskeren
02.04.2025 kl 14:58
5338
Plutselig 7,8 % opp på den. Egentlig langt borti 10 % da den var godt i minus før meldingen kom. Denne meldingen var vel ikke veldig viktig for Pertronor da det vel er Økokrim vi eventuelt bør frykte.
nkamok
02.04.2025 kl 15:04
5401
Jeg synes den er mega vigtig, og giver et hint om næste skridt for ØK 😎🙏🏻
Tm3P
02.04.2025 kl 15:04
5452
Fluefiskeren skrev Jeg skrev nå ikke VELDIG viktig. Forskjell på det.
Viktig eller veldig viktig, denne er helt klart begge deler ;)
Nybegynner2
02.04.2025 kl 15:06
5435
Tenker nok at denne melding var viktig. Økokrim hadde nok betydelig større muskler ved å ha US med seg en å stå alene. Blir ikke samme pondus når en er på jakt etter informasjon i Kongo B.
nkamok
02.04.2025 kl 15:07
5527
I princippet kan der jo ligge en børsmelding i morgen om, at ØK gør det samme - Ikke at jeg tror det, men det kan ske , og så får vi 20% 😎
Fluefiskeren
02.04.2025 kl 15:29
5772
USA var vel først og fremst involvert grunnet tidligere styreleder som var amerikansk statsborger. Jo, man kan håpe på det samme fra Økokrim, men jeg solgte meg helt ut nå. Takk for laget. Pengene skal muligens settes inn i PEN eller BNOR. Regner potensialet som større der og risikoen mindre. Mange er nok ikke enig, men sånn ble det.
solid1
02.04.2025 kl 15:32
5756
Antar øk vil komme med en melding i løpet av få måneder.
Bør i grunn komme allerede før påske.
Med en liknende melding fra Norge, som den vi fikk i dag fra USA, kan nok fort doble verdien av selskapet.
Mitt mål er kr 23,31. Lykke til og gratulerer med dagen.
🎂🎉🍻
Nybegynner2
02.04.2025 kl 15:35
5730
Det var synd at du ikke ble i det minste liggende inne med en lyttepost. Jeg syns det har vært fint å ha deg med, å kommer til å savne dine innspill. Lykke til videre.
Bsingh
02.04.2025 kl 15:40
5734
Gratulerer til alle PNOR aksjonærer, et skritt i riktig retning dette her :-)
Fluefiskeren
02.04.2025 kl 15:44
5734
Takk for det. Jeg utelukker ikke at jeg kommer inn igjen med et mindre beløp når det nærmer seg utbytte. Ellers er Børsen et farlig sted nå så greit å redusere litt og se an.
zaq1
02.04.2025 kl 15:59
5669
Gratulerer t trofaste akjonærer👌 då trenger jeg bare denne for å få full treff for 1/2-25 målsetting..: myndighets godkjennelse av Aje..
hofa
02.04.2025 kl 16:10
5740
Det tror jeg du kan være sikker på, som jeg skrev i gård, rettede jeg henvendelse til okokrim/ Marianne i gård og det er hurtigt hun reagerer den her gang. Sådan.
dellamorte
02.04.2025 kl 17:53
5440
Watchlist Update: PetroNor (PNOR)
DOJ steps back, spotlight now solely on Økokrim
https://norwaystocks.substack.com/p/watchlist-update-petronor-pnor
DOJ steps back, spotlight now solely on Økokrim
https://norwaystocks.substack.com/p/watchlist-update-petronor-pnor
X-43 scramjet
02.04.2025 kl 20:37
5079
Spennende aksje fremover. Mer oppside å gå på hvis økokrim henlegger saken, dette har tatt endel år nå
Abu
02.04.2025 kl 22:41
4807
Du fortenar stor takk, hofa, for at du brukar din briljante kunnskap og innsikt om økonomisk strafferett og kontaktar ØK direkte.
I dag var vi to gamle tur til hytta for å rydde litt opp etter naboar som hadde fått grønt lys til hogst på tomten vår av ca. 20 furutre for å betre sitt utsyn til havet, PNOR kursen gjekk ned, denne er berre å gløyme i dag, tenkte eg.
Vi nådde hytta og jobba i 4 timar med rydding av flis og klokka mi viser i dag 20K steg.
Velnøgde etter vellukka økt kunne vi kose oss med nistepakke og kjekk opptur med godt PNOR-nytt på ein raud børsdag og flott kurshopp.
Gratulerar til alle trufaste, meir godt nyttt vil kome, trur eg!
Her gjeld det å ha is i magen, vente på at ØK kjem til fornuft og så stigning fram mot neste utbytte!
I dag var vi to gamle tur til hytta for å rydde litt opp etter naboar som hadde fått grønt lys til hogst på tomten vår av ca. 20 furutre for å betre sitt utsyn til havet, PNOR kursen gjekk ned, denne er berre å gløyme i dag, tenkte eg.
Vi nådde hytta og jobba i 4 timar med rydding av flis og klokka mi viser i dag 20K steg.
Velnøgde etter vellukka økt kunne vi kose oss med nistepakke og kjekk opptur med godt PNOR-nytt på ein raud børsdag og flott kurshopp.
Gratulerar til alle trufaste, meir godt nyttt vil kome, trur eg!
Her gjeld det å ha is i magen, vente på at ØK kjem til fornuft og så stigning fram mot neste utbytte!
Flodhest82
03.04.2025 kl 10:29
4353
Ser ut som du gjorde det rette i går, ned over 1kr fra toppen i går
Fluefiskeren
03.04.2025 kl 10:41
4339
I hvert fall foreløpig ser det sånn ut ja. Hadde bestemt lenge for å selge hvis jeg kunne selge med gevinst, og når anledningen åpnet seg var det bare å følge magefølelsen. Men dette snur selvsagt hvis det kommer melding fra Økokrim at mistanken også mot selskapet henlegges. Da kan jeg nok i såfall angre.
nkamok
03.04.2025 kl 10:51
4403
Flodhest82 skrev Ser ut som du gjorde det rette i går, ned over 1kr fra toppen i går
Det kunne være sååååå fedt, hvis ØK smider en melding om, at de også frafalder og indstiller efterforskningen 🤩🤩Så er der sgu nogen, som bliver trætte af, at de har solgt den ned i dag 🙄Når man tænker tilbage på APCL tiden med mikroskopiske indtægter , kun udgifter - men selvfølgelig med flere ledelicencer men også udgifter🤷♂️
Den gang lå kursen jo væsentlig højere 3-5 kr og toppede på 12 kr = 120 kr omregnet pga. omv. split 🫣
Den gang lå kursen jo væsentlig højere 3-5 kr og toppede på 12 kr = 120 kr omregnet pga. omv. split 🫣
Fluefiskeren
03.04.2025 kl 11:05
4392
Ja, det var tider. En av oss (Dato?) tok initiativ til en innsamling til et veldedig organisasjon hvis vi kom over 10 kr. Jeg foreslo A1 Gambia som jo var et navn midt i blinken for oss. Ser de faktisk eksisterer fremdeles.
https://www.a1gambia.org/
APCL hadde vanvittige prospektive ressurser, men det ble vel bare boret en brønn (I elfenbenskysten). Det var også en tid med høy oljepris og olje var ikke usexy.
https://www.a1gambia.org/
APCL hadde vanvittige prospektive ressurser, men det ble vel bare boret en brønn (I elfenbenskysten). Det var også en tid med høy oljepris og olje var ikke usexy.
hofa
03.04.2025 kl 11:09
4426
Mistanke mod selskabet vil automatisk forsvinde, når sigtelsen og tiltale rejsning mod Knut Søvold og Ludvigsen bliver opgivet. Men det kan vel også kun være et spørgsmål om kort tid.
Fluefiskeren
03.04.2025 kl 11:15
4564
Det er klart, men det er også en mulighet for at selskapet ikke lenger er mistenkt, men at siktelsen mot de to opprettholdes. I verste fall går til tiltale.
nkamok
03.04.2025 kl 11:22
4581
Ja det kan jeg godt huske ☺️
Husker dog ikke, at kursen skulle over 10 - det var den desværre ikke så længe - havde jeg solgt hele potten på 10kr den gang, var der 5 mill mere på kontoen, men fremtidsudsigterne var jo enorme 😬🤷♂️Det er de heldigvis igen nu 🤩💪
Husker dog ikke, at kursen skulle over 10 - det var den desværre ikke så længe - havde jeg solgt hele potten på 10kr den gang, var der 5 mill mere på kontoen, men fremtidsudsigterne var jo enorme 😬🤷♂️Det er de heldigvis igen nu 🤩💪
hofa
03.04.2025 kl 13:46
4894
Sådan er det jo hele tiden NK, havde jeg gemt mine Fingerprint havde jeg tjent 150 mill. i dag er de intet værd. Jeg glæder mig dog over opturen i gård på godt 100 kg, så var/er der da lidt at stå imod med i dag. Har lige taget 5 t mere i Pnor. Jeg spurgte for øvrigt ind til, om Marianne havde styr på, hvor mange kollegaer fra ØK der har købt aktier i Pnor - forventer ikke svar.
Flodhest82
03.04.2025 kl 13:59
4981
Endte vel opp 12-13% i går og har falt tilbake nesten 8% i dag, så ikke så mye verdt lengre den mld som kom i går. Nesten ned 2kr fra toppen i går.
Redigert 03.04.2025 kl 14:02
nkamok
03.04.2025 kl 14:35
4917
Ja det har du ret i Hofa, men Pnor er jo, i mine øjne, blevet en langt bedre og mere sikker case incl. udbytte, så det var derfor, at jeg tillod mig at sammenligne lidt 😉☺️
BillVonka
03.04.2025 kl 16:14
5426
Ser at det var 2kr i utbytte i januar
Det står 2kr irreg Hva betyr det?
Det står 2kr irreg Hva betyr det?
Redigert 03.04.2025 kl 16:17
nkamok
03.04.2025 kl 16:20
5492
Ledelsen har udtalt, at der sandsynligvis vil blive endnu et udbytte på MINDST 2 kr igen i juni ish
Foreigner
03.04.2025 kl 16:35
5633
I think you guys should note this in the press release: " in the light of a recent executive order, its inquiry relating to the
Company has been closed"... the Trump executive order they are referring to makes bribery outside US legal.... but of course this does not mean that Okokrim will not drop charges also🤷♂️
Company has been closed"... the Trump executive order they are referring to makes bribery outside US legal.... but of course this does not mean that Okokrim will not drop charges also🤷♂️
markie
03.04.2025 kl 18:57
5767
Alle saker må ta slutt engang. Forlengst på overtid. Med DOJ ute av bilde ser det mye bedre ut. Økokrim er ikke kjent for sine internasjonale prestasjoner.
Flodhest82
04.04.2025 kl 10:43
5749
Det var den i går og. No er vi tilbake der vi var når mld kom onsdag 🤦♂️ Så brukte 2 dager på å rive ned den 20 % oppgangen
markie
04.04.2025 kl 10:55
5724
Ja det e ekstremt. Nå skyter $ fart. Eller er det nok som forsvinner i sluken..