ZENITH - A clear buy signal!

MC Axel
ZENA 13.01.2025 kl 09:54 197804

Case no. 2 can be decided now in the second quarter of 2025, that is, now

The share easily goes to 3 NOK on expectations

Zenith has a solid case
Redigert 25.04.2025 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
MC Axel
22.04.2025 kl 09:17 4744

A good opportunity to increase your holdings
I have taken the opportunity to buy in the dips
Billyjojimbob
22.04.2025 kl 09:23 4720

Noen prøver å presse den under kronen,men det vil seg ikke helt pt👍
rischioso
22.04.2025 kl 10:49 4629

Det er bare å vente så vil den etablere seg der - på undersiden av krona - og vi må nok ikke vente veldig lenge for den siste tiden så har den vært en snarvisitt på nettopp undersiden av krona nærmest daglig - MarkMyWords...;)
Blientotre
22.04.2025 kl 10:56 4596

"vi må nok ikke vente lenge"
Det har du sagt i 4 måneder nå🤣
Redigert 22.04.2025 kl 11:01 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
22.04.2025 kl 10:57 4604

Satser fortsatt på du tar kraftig feil her.Ser ut som mange forsvarer kronen kun for at du skal feile i tippingen din.😁👍ikke lenge siden den var vel etablert under 20 øre,glemte du å handle da?
rischioso
22.04.2025 kl 11:17 4548

RE - ikke lenge siden den var vel etablert under 20 øre

* Historien har det med å gjenta seg noe trenden beviselig er med på og bekrefte - knappe 80 øre unna hvor 1 emi eller 3 til vil kunne bidra til akkurat det - JustSayin...;)
Blientotre
22.04.2025 kl 11:21 4531

Hadde historien gjentatt seg i trender uten fremgang ville vi ikke sett dagens teknologi, børs eller menneskelig fremgang.

Da hadde du sittet i grotten din og slått på en stein.

Sykluser har en tendens til å gjenta seg, men trendene har skapt fremgang mellom de.

Inflasjon skaper høyere trender - se hva gull, olje osv var verdt tilbake i tid.
Redigert 22.04.2025 kl 11:39 Du må logge inn for å svare
Bullfight
22.04.2025 kl 11:44 4452

He he den var god, men riskokern skal ha ros for sin standhaftiget.
rischioso
22.04.2025 kl 12:02 4410

Ingen regel uten unntak og case som ikke tjener penger, og til stadighet trenger påfyll av kapital hvor de brenner av det meste av kapitalen i rettsaker og ikke utvikling så har dessverre historien det med å gjenta seg - slik er det bare - enten man liker det eller ei - JustSayin...;)
unikum
22.04.2025 kl 12:27 4339

Det ble solgt ca 950 000 aksjer i EXTX dagen du kjøpte på 4 kr, hvor mange kjøpte du av de ? 1-200 000? Blir ikke lett å komme seg ut der om dagen selv om Zena måtte falle under krona (som den sannsynlig ikke gjør) eller lurer å kjøpe mer i EXTX om du har fri kapital..
rischioso
22.04.2025 kl 12:45 4271

Det var nok traderen Fredly som lekte seg litt noe han gjør titt og ofte i de fleste case han er inne i - husker ikke hvor mange jeg kjøpte akkurat på den tiden men har kjøpt mye i etterkant så snittet mitt er godt nede på 3 tallet og er fornøyd med det sett i lys av at de store proffene har betalt langt mer og med snitt som ligger godt over siste emi på 4,65 - og ut skal jeg ikke på en stund - kanskje lette meg litt etter den første doblingen og det samme på tripplingen - time will show - på børs er hastverk lastverk - spesielt om man sitter i case som er kapitalisert i lange tider fremover - i motsetning til Zena, hvor det går fra hånd til munn annenhver måned..;)
Redigert 22.04.2025 kl 12:46 Du må logge inn for å svare
HP17
22.04.2025 kl 12:55 4223

Nå begynner desperasjonen hos noen få etter å få kjøpt godt under kr 1 virkelig å synes.

Det er ikke rart for nå tikker dagene fort frem mot dom i sak 2 (forventet i Q2). Når den kommer og er i favør av Zenith fyker nok kursen rett mot kr 3-4.

Noe mer er det ikke å skrive.
Vinner Zenith sak 2 (stor sannsynlighet) er kursen latterlig billig og en vil gjøre en kule. Taper Zenith sak 2 er kursen alt for høy.

Om få uker har en svaret på om aksjonærene blir rikelig belønnet. Alt annet er støy!
Redigert 22.04.2025 kl 12:56 Du må logge inn for å svare
Trucker-22
22.04.2025 kl 13:00 4198

Lurer fælt på hvor du ser desperasjon, det er nok en ønske tenkning fra deg. Prøv å slå hue i veggen og kom til virkeligheten igjen
rischioso
22.04.2025 kl 13:16 4176

For meg så virker det som at det er du som er den desperate - det kan være at du så deg selv i speilet - hva vet vel jeg....;)
Uansett, og om så - skjønner det godt for det ser faktisk ut som at flere har tatt til vettet den siste tiden og har satt seg på gjerdet eller sett seg ut andre mer kapitaliserte case - forståelig nok, om man ikke absolutt ser seg nødt til å være med i neste emisjon som mest sannsynlig vil tvinge seg frem om ikke lenge og da mest sannsynlig og igjen på undersiden av krona - JustSayin...;)
Peter Sellers
22.04.2025 kl 13:33 4184

@ris, konsentrer deg om aksjen din Exact nå da, her har du kalde fakta at den er ned HELE 90,57% fra toppen og ikke nok med det ris nå trenger de påfyll med emi eller så blir det TOTAL KOLAPS se utvikling her: 1u−1,96% 1m−11,76% 3m−13,29% 6 m−47,83% 1 år−57,14% 3 år−83,43% Maks−90,57% (hentet fra Nordnet)
Trucker-22
22.04.2025 kl 13:40 4173

Dette er samme utviklingen som har vært i zena dette, bare at zena var ned -98% på det meste. Så dette må du ha god erfaring med og en reise som du selv har vært med på. At du er kjepphøy, tja trolig det.
Blientotre
22.04.2025 kl 13:50 4148

Du snakker jo mot deg selv - du er i aksjer for det langsiktige sier du. Men selv en emisjon som hadde doblet dagens aksjer i Zenith ville gitt en veldig god avkastning ser du langsiktig på hvor mye penger som står på spill i sakene.
rischioso
22.04.2025 kl 13:52 4148

Du glemte flere ben og stå på og ikke minst full ut kapitalisert til ute i 2027 og ikke minst at BigPharma nylig har tatt plass etter en grundig due diligence og derfor ble med i emisjonen hvor de la 80m på bordet sammen med flere profilerte investorer som la omtrent like mye på bordet og det på kurs 4,65 - kanskje du glemte det eller rotet litt fordi her i dette caset finnes det vel knapt en eneste profilert investor, ei heller noen pengesterk partner og dermed så trengs det nye penger annenhver måned for å holde liv i leiren hvor den neste emisjonen mest sannsynlig er like rundt hjørnet - these are pure facts - noe å tenke på...;)
Peter Sellers
22.04.2025 kl 13:53 4243

@T-22 du glemmer at vi er opp 426,95% ila de siste 6 mnd!!!! :))))
Trucker-22
22.04.2025 kl 13:56 4251

Det var ikke det som var poenget, poenget var at du selv har vært med på en reise til -98% så å håne andre burde du heller sett deg i speilet.
Exact kan jo også gå opp 400%, hvem vet
rischioso
22.04.2025 kl 14:01 4235

Det gjør jeg jo så absolutt ikke. I dette emisjonstempoet så passerer Zenith snart en halv milliard aksjer ++ (warrants og oppsjoner for ledelsen) og kanskje trekvart - 1 milliard aksjer før en fasit om en eventuell erstatning foreligger hvor risken er høy for alt i fra avkorting til nada så kanskje på tide og regne litt for med så mye aksjetrykking så kan dagens pris fort bli for dyr å regne og da forsvinner jo også hele oppsiden selv med noe erstatning - JustSayin...;)
rischioso
22.04.2025 kl 14:03 4239

De som nå sitter på gjerdet er nok de som husker akkurat det - det er nok heller de som ikke helt husker eller forstår nettopp det som fortsatt sitter og tror at den vil ta av videre på nye emisjoner og økt usikkerhet - noe å tenke på...;)
Peter Sellers
22.04.2025 kl 14:06 4279

@ris, JustSayin;) snart emi i Exact eller så blir det total kolaps som jeg har hørt fra en som tok tapet og solgte seg ut mens det fortsatt var mulig å få noen skarve kroner igjen av den feilslåtte investeringen i Exact - noe å tenke på ris.....;)
Peter Sellers
22.04.2025 kl 14:10 4288

@T-22 ja du var rette ræva som feis tenker jeg når du snakker om å håne, Exact kolapser snart og vil neppe se 400% oppgang - JustSayin....;)
Blientotre
22.04.2025 kl 14:13 4318

Selv med dobling av dagens akjer(som selvfølgelig aldri kommer til å skje) så kan vi forvente en aksjekurs mellom 3-8kr avhengig hvordan de 2 siste sakene går. Jeg tar gjerne den gevinsten også.

Siste emisjon er kjørt for året, og pengene fra sak 1 er forventet slutten av året - da referer jeg til hva selskapet selv har meldt.
Så får lille du men null innsikt i hva som foregår bare ha dine egne meninger, men de er verdt mye mindre enn hva selskapet selv har meldt.

Det er jo åpenbart at du har din egen agenda som ikke eier eller har interesse i selskapet skal være den med flest innlegg.
Redigert 22.04.2025 kl 14:15 Du må logge inn for å svare
Peter Sellers
22.04.2025 kl 14:15 4381

@T-22 så feil kan du ta, mine første aksjer i Zenith ervervet jeg i 10.01.25 til kurs 0,86 og sitter veldig trygt!! :)))
rischioso
22.04.2025 kl 14:17 4399

Siden du fortsatt sitter i denne så er jeg veldig trygg på at det du har hørt ikke er noe å vektlegge - men spenning er det i denne for det blir spennende og se hvor lenge kursen holder seg over krona og ikke minst hvor lenge vi må vente før neste emisjon blir satt og da mest sannsynlig og igjen på undersiden krona - litt spenning må vi jo unne oss, men man behøver ikke å være inne for å ta del i spenningen og det er langt rimeligere å sitte på utsiden nå enn det var fra 2 til 1 så vil det bli enda rimeligere fra 1 til 50øringen og lavere. Du bidrar for øvrig også til økt spenning for oss andre - spenning relatert til på hvilket kursnivå under krona du omsider og endelig vil ta til vettet - og akkurat det er pr nå mer uvisst enn at det snart vil kjøres en ny emi - BareEnVennligFaktaRelatertOppsummering og kun det...;)
Trucker-22
22.04.2025 kl 14:21 4378

Du håner en haug av aksjonærer som har vært med ned -98%, bare spør reisen som Dansken jantt har vært med på
MC Axel
22.04.2025 kl 14:26 4452

Small savers are selling, it can be seen in the trade

Want to remind people that the last share issue was at 1.10 NOK and 1.34 NOK and that the director has bought millions

Buy and hold!
rischioso
22.04.2025 kl 14:33 4432

Fortsatt så har du altså ikke fått med deg at den siste emien ble satt på krona blank - da er det heller kanskje ikke så rart at det er en del annet du heller ikke har fått med deg og at du fortsatt sitter og venter på at det umulige skal bli mulig - skremmende - JustSayin...;)

LES: The Placing was completed at a price of NOK 1.00 per New Norwegian Financing Common Share,

https://newsweb.oslobors.no/message/641591
Redigert 22.04.2025 kl 14:34 Du må logge inn for å svare
Peter Sellers
22.04.2025 kl 14:45 4384

@T-22 jeg har aldri hånet noen aksjonærer i zenith så vennligst gi meg et eksempel eller når det skall ha skjedd du, du tar fullstendig feil!!
Trucker-22
22.04.2025 kl 15:04 4361

Du hånet ris....med en gedigen minus reise over flere år i en annen aksje, men du glemte at zenith har vært i en enda større minusreise i de siste årene. Og den minusreisen er det mange aksjonærer i zena som har vært med på, og dem kunne kjenne seg lett igjen i det du hånet ris... om. Men det skjønner nok ikke du.
Peter Sellers
22.04.2025 kl 15:38 4359

@T-22 makan til vås du lirer av deg skal man lete lenge etter, god bedring!! :))))
Blientotre
22.04.2025 kl 16:38 4309

rischioso skrev Innlegget er slettet
Ja, når skal du være en av dem selv?🤣
På 4 måneden med samme maset om under kronen.
Som anbefalte salg på 0,2kr og hele veien opp til 2kr.

Når skal du innrømme for deg selv hvor feil du har hatt, og enda har🤣 Snakker om hykler.

Det eneste du har å komme med er eget oppspinn og løgn - som selskapet selv har motbevist i meldinger.

Og ikke kom med maset ditt om nye emisjoner, det kan du få gjøre HVIS den dagen kommer! Nå forholder vi oss om finansiert ut året, som er MELDT fra selskapet!
Redigert 22.04.2025 kl 16:51 Du må logge inn for å svare
Pih
22.04.2025 kl 16:56 4326

Riskokeren har alltid rett han! Må være en fantastisk følelse, og da slipper han jo å innrømme feil også siden han er feilfri. Mistenker at han etter så mange år her inne og samtidig er så god, at han snart er på warren buffet nivå i formue💵💲

Fjellbris
22.04.2025 kl 17:24 4358

Peter Sellers skrev Innlegget er slettet
Sikkert robot handel i Exact han sikter til, han brukte jo det som et argument nylig at robot handel der (som da også var tilnærmet lik null) holdt kursen nede i Exact😂 Var vel det som også skjedde i CODE som han hauset fra 1,5 og helt ned til 0,3😂
Liverbirds
22.04.2025 kl 17:28 4372

🤣🤣🤣
rischioso
22.04.2025 kl 20:32 4086

Blientotre skrev Innlegget er slettet
Du hadde samme tanken "oppover" når kursen streifet 2 oxo og av samme grunn solgte du ikke og nå er halve verdien borte - så hva er det som gjør at du synes det er så moro å kjøre heis - noe spesielt når man ikke har noen som helst garanti for at det som går ned kommer opp igjen....

Du trodde også på selskapet når de sa at emisjonen på 1,34 ble den siste, MEN så gikk det kun 1 knapp måned så kjørte de 1 til og da på krona blank - allikevel så er du helt sikker på at denne gangen snakker de sant - noe selvfølgelig ingen kan være....

Vi snakker her helt klart om fornektelse og du sitter midt i den. Ja, du har nok vært irritert på deg selv for at du ikke solgte på 2-tallet og akkurat det har du god grunn til å være. Men skal du gjøre samme bommerten igjen og ende opp med å selge i panikk når 50-øringen kommer til syne - hvis så, da må du huske denne når du ser deg selv i speilet: "fool me once shame on you - fool me twice shame on me"....

Nei, du virker rett å slett å være en som må finne ut selv at det å legge hånden på en varm plate gjør vondt fordi ingen kan fortelle deg noe som helst - i motsatt fall så du hadde sluppet og brent deg - slik er det bare - noen må finne ut av ting det hard way og det er akkurat slikt som gjør børs til børs for flere må tape for at noen få kan tjene - slik er det bare - MEN det behøvde jo ikke å bli deg som tapte, men akkurat det er det jo ingen andre enn deg som kan bestemme og da blir det jo dessverre slik - itte mykje å gjera med den saka...;)
Redigert 22.04.2025 kl 20:36 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
22.04.2025 kl 20:38 4071

Huff

Krangle, krangle, krangle, klangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, krangle, klangle.

Krangling fra morgen til kveld.

Grow up!
Blientotre
22.04.2025 kl 20:40 4106

Jeg har vært åpen hele veien på at jeg holder både opp og ned. Jeg er ikke interessert i å trade - og prøve å gjette hvor bunn og topp er. Jeg er fornøyd med de aksjene jeg har, og er ikke interessert i å ta sjanser på å ende opp med mindre. Noe som jeg hadde gjort om jeg hadde fulgt dine råd.

Jeg har stål tro på at når sommeren kommer, så vil vi vinne og en mye høyere kurs kommer til å være fasit.

Du snakker jo mot deg selv - i det ene øyeblikket snakker du om å holde langsiktig i aksjer og neste øyeblikk så må du selge for å ikke være med på heistur? Og nå sitter du nok en gang nederste etasje i heisen ser det ut som ut fra hva andre skriver om dine investeringer. Med mange eksempler.

Men for all del, masse lykke til hvor du har satset nå. Det selskapet har jeg ingen formening om, og håper selvsagt det vil lykkes for deg og andre - men du trenger ikke bruke hele dagen din på å forsure en aksje du ikke har «interesse» i.

Redigert 22.04.2025 kl 20:45 Du må logge inn for å svare
Blientotre
22.04.2025 kl 21:19 4112

Voldgiftsdommen er endelig og bindende (i henhold til ICCs regler kan den ikke ankes) og kan tvangsfullbyrdes gjennom domstolene (Positive Result in ICC-1 Arbitration against ETAP | Company Announcement | Investegate). Zenith har dermed vunnet frem i denne første delen av sine internasjonale voldgiftstvister mot tunisiske myndigheter.

Det er heller ikke blitt lagt inn klage siden dommen ble offentliggjort- og nå er jeg veldig sikker på at en klagefrist er utgått.
rischioso
22.04.2025 kl 21:27 4103

Finner Tunisia en liten feil eller 3 i rettsprosessen slik de gjorde med dommen hvor ABCI vant så er det fritt frem for en annulleringssøknad og vi bør kunne anta at hver eneste av de 3 dommene etter hvert som de foreligger vil bli gjennomgått med lupe av Tunisia hvor de selvfølgelig har en oversikt over klagefrister noe verken du, jeg eller andre har for det står i dommen,

Igjen så er du veldig sikker på ting du ikke har peil på - en farlig kombo man så absolutt ikke burde sette egne penger på - men tiden vil vise så får vi se hva som faktisk skjer. Uansett viktig at hvermansen vet hvilke reelle risker som foreligger i dette caset noe som er meningen bak hele forumet - bare så synd at flere gjør som deg og selger skinnet før bjørnen er skutt noe som er den største risken av dem alle - JustSayin...;)