ZENITH - A clear buy signal!
Case no. 2 can be decided now in the second quarter of 2025, that is, now
The share easily goes to 3 NOK on expectations
Zenith has a solid case
The share easily goes to 3 NOK on expectations
Zenith has a solid case
Redigert 25.04.2025 kl 09:13
Du mÄ logge inn for Ä svare
macland
05.05.2025 kl 14:17
3441
Muligheten for at de er sÄ sikre pÄ positivt utfall i neste sak, at de vet med stor sikkerhet at de kan betale ned dette lÄnet raskt. Eventuellt ta opp en billigere mellomfinansiering med garanti i erstatningen om de mÄ vente , har vel ikke streifet deg. Du skriver om realiteter.....Om de ikke betaler i det hele tatt sÄ kan ikke lÄnet konverteres til aksjer under 1,2 kr. Det er en realitet,og 1,6 Þre mer enn nÄvÊrende kurs.
Redigert 05.05.2025 kl 14:18
Blientotre
05.05.2025 kl 14:26
3423
Jeg anser sannsynligheten for forlik Þrlite mer sannsynlig ogsÄ nÄr de gjÞr dette lÄnet. Kan vÊre de vet de vil ha kapital til Ä betale om noen mÄneder.
Merk: kun min spekulasjonâŠ.
Merk: kun min spekulasjonâŠ.
Tony83
05.05.2025 kl 14:40
3387
the other possibility is that they have to make this acquisition quickly and need the money right now!
Redigert 06.05.2025 kl 09:49
rischioso
05.05.2025 kl 15:08
3315
Vel, og igjen - nÄr en knÞttliten emi er styrt av insidere - styrt fordi det kun var de som fikk vÊre med sÄ kan man jo ikke forholde seg til verken nivÄet den blir satt pÄ og langt mindre rabatten nettopp fordi den var styrt - Ä tro noe annet som at det samme ville ha skjedd om emien ble satt i det Äpne markedet er derfor heller for en illusjon Ä regne...
Egentlig ikke helt overraskende at du fortsetter med den til de grader sÄ feilaktige vinklingen legger vi dine siste ikke bare litt paniske innlegg til grunn noe som ensidig tyder pÄ at du fortsatt ikke har fÄtt lettet deg, MEN sÄ fÄr vi bare hÄpe pÄ at du ikke innerst inne vil begynne Ä tro pÄ det selv nettopp fordi det virker veldig fÄ andre Ä gjÞre - om noen - selv med hÞy repeterings sekvens nettopp fordi usannheter har det med Ä forbli usannheter og kan derfor ikke bli til en sannhet av den grunn - men for all del - du skal ha for Ä prÞve - JustSayin...;)
Egentlig ikke helt overraskende at du fortsetter med den til de grader sÄ feilaktige vinklingen legger vi dine siste ikke bare litt paniske innlegg til grunn noe som ensidig tyder pÄ at du fortsatt ikke har fÄtt lettet deg, MEN sÄ fÄr vi bare hÄpe pÄ at du ikke innerst inne vil begynne Ä tro pÄ det selv nettopp fordi det virker veldig fÄ andre Ä gjÞre - om noen - selv med hÞy repeterings sekvens nettopp fordi usannheter har det med Ä forbli usannheter og kan derfor ikke bli til en sannhet av den grunn - men for all del - du skal ha for Ä prÞve - JustSayin...;)
Fjellbris
05.05.2025 kl 15:13
3279
At du gidderâŠ.
Hvordan gÄr det i Exact da, kanskje du heller burde konsentrere deg om andre aksjer litt enn 5-25 innlegg daglig om Zenith? Hvorfor sÄ hyperaktiv her., tror du ikke vi husker hva du mener, sÄ derfor mÄ du poste svada her 5-25 ganger daglig?
Blir her som pÄ CODE trÄden i fjor, som du spammert ned der med hausing fra 1,5 til 0,3, sÄ forsvant du derfra for godt.
Det samme skjer her nĂ„r rette melding kommer og vi fyker opp, JustSayinâŠ. ;-)
Hvordan gÄr det i Exact da, kanskje du heller burde konsentrere deg om andre aksjer litt enn 5-25 innlegg daglig om Zenith? Hvorfor sÄ hyperaktiv her., tror du ikke vi husker hva du mener, sÄ derfor mÄ du poste svada her 5-25 ganger daglig?
Blir her som pÄ CODE trÄden i fjor, som du spammert ned der med hausing fra 1,5 til 0,3, sÄ forsvant du derfra for godt.
Det samme skjer her nĂ„r rette melding kommer og vi fyker opp, JustSayinâŠ. ;-)
Redigert 05.05.2025 kl 15:14
Peter Sellers
05.05.2025 kl 15:34
3264
@Fb, problemet til ris er bÄde Exact og at han sitter fast i Asia og ikke har penger til flybillett hjem!! Derfor fordriver han dagene med Ä kverulere pÄ trÄdene her Ä prÞver Ä skape splid!! Vi fÄr Þnske RIS god bedring og lykke til med PSYKOLOGITIMENE men trur neppe det hjelper!! :)))
Fjellbris
05.05.2025 kl 15:44
3238
PS - ja skjĂžnner jo veldig godt hvorfor han hverken har rĂ„d til flybillett hjem eller psykologi time, mannen har jo fullstendig feil fokus og energiforbruk mtp. tjene penger pĂ„ bĂžrs, og derfor taper han pengene sine gang etter gangâŠ.. Vi har ivertfall prĂžvd Ă„ advare han, stĂ„r ivertfall ikke pĂ„ det :-)
Vekst
05.05.2025 kl 15:46
3224
Du har jo en imponerende evne til Ă„ vri alt i samme retning â nesten uansett hva som skjer. NĂ„r emisjonen ikke dumpes langt under krona og faktisk blir fulltegnet med minimal rabatt, sĂ„ er det plutselig et problem at den ble for effektivt gjennomfĂžrt. Litt spesielt.
At du har bestemt deg for at alt er negativt er fair nok â men kanskje gi rom for at det faktisk finnes investorer som ser potensialet i Ă„ bygge inntektsgivende eiendeler, fremfor Ă„ gjenta samme dommedagsvinkling hver gang det tikker inn en bĂžrsmelding. Bare et forslag.
:-)
At du har bestemt deg for at alt er negativt er fair nok â men kanskje gi rom for at det faktisk finnes investorer som ser potensialet i Ă„ bygge inntektsgivende eiendeler, fremfor Ă„ gjenta samme dommedagsvinkling hver gang det tikker inn en bĂžrsmelding. Bare et forslag.
:-)
rischioso
05.05.2025 kl 15:47
3256
Jeg sitter og fryser i Buskerud slik mange andre gjÞr i disse tider i nettopp Norge, men nÄr man aldri kan poste noe som er korrekt sÄ kunne man jo ikke forvente at asia pÄstanden heller var det og slik gÄr no dagan med feilaktige hausseinnlegg som ingen ende har mixet inn med innlegg av betydning sÄ fÄr den enkelte selv velge hva man stÞtter seg til - valget videre ned fra krona til 50-Þringen burde vÊre like enkelt som innleggene man vektla fra 2nok til krona blank - egentlig ikke mer komplisert enn som sÄ - JustSayin...;)
Peter Sellers
05.05.2025 kl 16:12
3243
@ris, vel jeg trÞste deg litt nÄ da fÞr vi fÄr melding om at pengene er investert i nye prosjekter og at vi fyker opp i kurs, det blir jÊvlig deilig ris, egentlig ikke mer komplisert enn som sÄ!!! :))))
Peter Sellers
05.05.2025 kl 16:15
3258
@ris, iom at du sitter og fryser i Buskerud er det for at alle penga er lÄst i Exact som har resultert i stengt strÞm og ikke noe mer ved til fyring??? :)))
rischioso
05.05.2025 kl 16:36
3239
Flott at du er imponert, men samtidig litt trist at du ikke tar til deg realitetene og dermed gjÞr den feilen at du vektlegger en insider styrt knÞtte emisjon fordi de mest sannsynlig ikke hadde noen annen emisjons mulighet pÄ oversiden av krona...
Mao, det handler ikke om at jeg har bestemt meg for Ä vÊre negativ - det handler om at man vanskelig kan klare Ä vÊre positiv til selskapet slik de holder pÄ toppet med den hÞye risken relatert til sak nr 2 og 3 hvor sannsynligheten er hÞy for at dette vil trekke ut i langdrag legger vi tidligere Tunisia saker til grunn og med en slunken cashkasse og ingen andre inntekter av betydning sÄ ser jeg ikke helt hvordan man kan se dette som positivt - ei heller hvordan man kan tro at kursen vil holde seg over krona sÊrlig mye lengre, men som vi kjenner til sÄ er det Ä Þnske noe og tro noe ikke alltid like kompatibelt sÄ det kan vÊre noe der...
Ja, om man fÞler at man ikke har noe annet valg fordi man sitter lÄst kan jo vÊre en Ärsak til at man tror man er mest tjent med Ä spille positiv, MEN det er jo noe helt annet for caset i seg selv blir jo ikke noe mer positiv av den grunn, ei heller fÄr nye investorer faktainfo om man skal fortsette Ä torpedere forumet med med usannheter og halvsannheter i en kombo for Ä fÄ ting til og fremstÄ langt bedre enn det faktisk er noe som da kan sammenlignes med Ä prÞve og lure andre for egen vinning - i alle fall fremstÄr det slik og hvis sÄ - sÄ er jo ikke det bra...
Derfor og av samme grunn er nettopp korrigeringer av direkte lÞgner og halvsannheter viktigere enn noen gang slik at man gjennom det maner til moderasjon pÄ basis av akkurat det - Êrlighet kalles det, om det skulle vÊre uklart og Êrlighet er noe de fleste setter pris pÄ for nÄr alt kommer til alt sÄ er Êrlighet alltid positivt for investeringen for jo tidligere man fÄr kunnskap om realitetene jo raskere kan man agere og jo mindre blir tapet. Mao, i denne settingen sÄ virker flere her pÄ forumet Ä ha et stort forbedringspotensial i sÄ mÄte og selskapet i seg selv er dessverre ikke noe unntak - JustSayin, og det i beste mening - som alltid...;)
Mao, det handler ikke om at jeg har bestemt meg for Ä vÊre negativ - det handler om at man vanskelig kan klare Ä vÊre positiv til selskapet slik de holder pÄ toppet med den hÞye risken relatert til sak nr 2 og 3 hvor sannsynligheten er hÞy for at dette vil trekke ut i langdrag legger vi tidligere Tunisia saker til grunn og med en slunken cashkasse og ingen andre inntekter av betydning sÄ ser jeg ikke helt hvordan man kan se dette som positivt - ei heller hvordan man kan tro at kursen vil holde seg over krona sÊrlig mye lengre, men som vi kjenner til sÄ er det Ä Þnske noe og tro noe ikke alltid like kompatibelt sÄ det kan vÊre noe der...
Ja, om man fÞler at man ikke har noe annet valg fordi man sitter lÄst kan jo vÊre en Ärsak til at man tror man er mest tjent med Ä spille positiv, MEN det er jo noe helt annet for caset i seg selv blir jo ikke noe mer positiv av den grunn, ei heller fÄr nye investorer faktainfo om man skal fortsette Ä torpedere forumet med med usannheter og halvsannheter i en kombo for Ä fÄ ting til og fremstÄ langt bedre enn det faktisk er noe som da kan sammenlignes med Ä prÞve og lure andre for egen vinning - i alle fall fremstÄr det slik og hvis sÄ - sÄ er jo ikke det bra...
Derfor og av samme grunn er nettopp korrigeringer av direkte lÞgner og halvsannheter viktigere enn noen gang slik at man gjennom det maner til moderasjon pÄ basis av akkurat det - Êrlighet kalles det, om det skulle vÊre uklart og Êrlighet er noe de fleste setter pris pÄ for nÄr alt kommer til alt sÄ er Êrlighet alltid positivt for investeringen for jo tidligere man fÄr kunnskap om realitetene jo raskere kan man agere og jo mindre blir tapet. Mao, i denne settingen sÄ virker flere her pÄ forumet Ä ha et stort forbedringspotensial i sÄ mÄte og selskapet i seg selv er dessverre ikke noe unntak - JustSayin, og det i beste mening - som alltid...;)
Redigert 05.05.2025 kl 16:38
rischioso
05.05.2025 kl 16:43
3251
Ikke som jeg drÞmte for akkurat det fÄr hausserne selv stÄ for, men som jeg tenkte og ikke minst delte. Trenden er i alle fall klar hvor markedet kommer som kjent alltid etter sÄ det er Ä forvente videre kurspress fremover sÄ fÄr tiden vise nÄr bruddet pÄ krona kommer og en etablering pÄ undersiden og igjen er en realitet - og vi mÄ nok ikke vente lenge pÄ akkurat det - mao, det kommer nÄr det kommer og viktigst av alt - det kommer - JustSayin...;)
unikum
05.05.2025 kl 16:44
3283
Hvor fÄr du disse ordene dine ifra - korrigeringer av direkte lÞgner og halvsannheter ?? De fleste her inne skriver faktisk verdier som selskapet kan vinne rundt voldgiftssakene og ikke sÄ sÊrlig mye annet. Disse kravene er jo dokumentert, ikke verre enn det. SÄ fÄr man jo se hva som vinnes eller ei og hvilke erstatninger det mÄtte bli. Men lÞgn er selvsagt bare sprÞyt fra deg, her er det reelle krav i konkrete saker som ligger pÄ bordet til behandlinger.
Blientotre
05.05.2025 kl 16:47
3273
MĂ„ vi virkelig vĂŠre plaget av en som deg dag inn og ut.
En som har feilet siden aksjen sto i 0,2kr om anbefaling med Ă„ selge.
En som har hausset CODE fra 1,5kr ned til 0,3kr.
En som stÄr fast i exact hvor det ikke er omsetning.
En som ChatGPT informerer er en hausser og baisser ut fra egen vinning(dog har jeg enda ikke sett de gjort godt for deg).
En som i min tid pÄ forum kun har tatt fullstendig feil av utviklinger av aksjer. Det er faktisk komiskt Ä se hvor feil dine anbefalinger gÄr.
En som har feilet siden aksjen sto i 0,2kr om anbefaling med Ă„ selge.
En som har hausset CODE fra 1,5kr ned til 0,3kr.
En som stÄr fast i exact hvor det ikke er omsetning.
En som ChatGPT informerer er en hausser og baisser ut fra egen vinning(dog har jeg enda ikke sett de gjort godt for deg).
En som i min tid pÄ forum kun har tatt fullstendig feil av utviklinger av aksjer. Det er faktisk komiskt Ä se hvor feil dine anbefalinger gÄr.
Redigert 05.05.2025 kl 16:50
Fluefiskeren
05.05.2025 kl 17:02
3230
De 12 siste innleggene pÄ denne trÄden er enten skrevet av rischioso eller omtaler han. Det er jo rimelig sykt.
Temmelig irriterende er det ogsÄ. Kan dere ikke bare blokke han eller la vÊre Ä kommentere hele tiden? Lei av Ä Äpne trÄdene bare for Ä lese om han.
Temmelig irriterende er det ogsÄ. Kan dere ikke bare blokke han eller la vÊre Ä kommentere hele tiden? Lei av Ä Äpne trÄdene bare for Ä lese om han.
Redigert 05.05.2025 kl 17:03
kaunis
05.05.2025 kl 17:22
3203
Jeg kan ikke se at det ligger noen gode insentiv til Ä ta opp konvertible lÄn og samtidig lÄne til vanvittige renter. Ser mer ut til at det ligger personlige gevinster i Ä fÄ tak i flere aksjer samtidig som en prÞver Ä skjule det som en god investering. Dette er som Ä lese en barne bok hvor noen prÞver Ä lure andre for Ä fÄ barn til Ä le. Hva i ....vette er sÄ viktig at en mÄ tyn til svindyre lÄn for Ä fÄ kloen i noe vi ikke har innsyn i . Dette er Ä tro at vi andre aksjonÊrer er dumme og at AC har sÄ mye aksjer i selskapet at han ikke trenger Ä by oss dumme aksjonÊrer om rÄd. AC er mer og mer hÄplÞs som leder for selskapet. Det finnes jo aksjonÊr beskyttelse i bÞrsselskaper. Har han peiling pÄ det????
Trucker-22
05.05.2025 kl 17:29
3239
Hysj hysj hysj, du mÄ ikke skrive noe negativt her. Denne menigheten liker bare at vi skriver hallejula com baja og at i morgen flyr vi og aksjekursen er over 5,- eller 10,-
Peter Sellers
05.05.2025 kl 17:34
3214
@t-22 hvor ble det av kollapsen i dag da T-22 langt unna det du forventet!! Straks oppgang her nÄr bÞrsmelding kommer om investert i nytt prosjekt sÄ hold pÄ hatten T-22 for her blir det HALLELUJA!!
Trucker-22
05.05.2025 kl 18:01
3141
Er du blind? Har ikke skrevet kollaps, men derimot en stygg bÞrsdag og at bar rett ned. Hva var det du ikke forstod med det? Og rett ned bar det og en stygg bÞrsdag har det vÊrt for dere haussere, som trodde at denne tok av i dag, men sÄ blind som du er sÄ sÄg du nok ikke det.
Du mÄ ikke sitte Ä lage dine egne tolkninger utifra det andre skiver, men heller prÞve Ä forstÄ det som skrives, om du fÄr til det da
Du mÄ ikke sitte Ä lage dine egne tolkninger utifra det andre skiver, men heller prÞve Ä forstÄ det som skrives, om du fÄr til det da
Redigert 05.05.2025 kl 18:02
Allroad18
05.05.2025 kl 18:14
3182
For Ä vÊre litt nÞyaktig; kursen var vel aldri helt opp til NOK 2,- i slutten av januar, og det var vel ikke mange minuttene den lÄ sÄ hÞyt at det var noe Ä skrive hjem om. Kursen siste tre mÄnedene har iallefall i over 90 % av tiden lagt (godt)over NOK 1,- med noen svÊrt fÄ unntak bikket sÄ vidt under krona(med smÄ poster!) Det er viktig Ä se volumet i en sammenheng, og det er akkurat det som gjelder nÄr kursen gÄr opp eller ned. Er volumet lite sÄ er det et blaff, er volumet stort sÄ er det mer hold i saker og ting. De som er seriÞse, inkludert meg selv, har sittet pÄ stÞrre aksjeposter over flere Är, sÄ disse "smÄ" krusningene vi har sett lenge er ikke sÄ veldig hverken avskrekkende eller oppsiktsvekkende. Jeg har ikke aksjen for Ä leke butikk, men for Ä forhÄpentligvis gjÞre meg noen gode penger og sette et solid pluss-tegn foran tallet til slutt.
Pih
05.05.2025 kl 19:40
3086
Jeg vil gjerne prÞve Ä forstÄ siden du er ekspert pÄ dette. At aksjen endte ned 1,01% i dag, er det en stygg bÞrsdag? Og er det Ä si at den bar rett ned? Den kollapset jo nesten tenker jeg, det var en ordentlig stygg nedgang. Er du enig?
macland
05.05.2025 kl 19:58
3050
I mitt forrige innlegg til risotto tenkte jeg Ä nevne noe om det,men fikk besÞk og sendte det jeg hadde skrevet. Ingen liker dette lÄnet,. Innsidere er med,en ukjent budgiver er med. Konverteringskursen er 1,2. Hvem er lÄnegiveren? Et spill,eller skjer det noe? Dere som skal belÊre og kritisere oss som er inne ,skal bare vite at vi greier Ä tenke selv (uten hjelp fra en halvfrossen mann i Buskerud )eller andre som gnager pÄ det samme. Det er en rÄ erstatningsak pÄ gang,den er vÄr flestes agenda tror jeg, sÄ vi har tatt vÄre lodd. Men det respekteres ikke,fisj for noen folk.
Gullit
05.05.2025 kl 20:13
3006
Og om de fÄr medhold i sak 2 og 3 samt Þker solenergi parken sin.. fortsatt under 1kr eller? FÄr se om du klarer vÊre mann til Ä komme med reel kurs pÄ det ??
macland
05.05.2025 kl 21:06
2906
Gjennomskuet tror jeg. 90% pÄ at du er den vriompeisen vi er drittlei av. Du innrÞmmer heller ingen feil. Du bÞr lese dine egne innlegg fra morgenen i dag pÄ trÄdene.At folk som ikke har aksjer bruker tid og sÄ mange innlegg pÄ dette skjÞnner jeg ikke. Gidder ikke sÞke pÄ deg,men ikke overrasket om jeg fÄr samme resultat som da jeg sÞkte pÄ ris. Er dere betalt for Ä skrive negativt for enhver pris? Er dere betalt av noen som vil inn? sykt.......
Dennis10
05.05.2025 kl 21:16
2912
Tror Rischiosita er mer kvinne enn mann, virker slik pÄ alt som blir vridd og vrengt pÄ, sÄ hen er nok ikke i stand til Ä svare hverken positiv eller pÄ en saklig mÄte pÄ ditt spÞrsmÄl, Gullit.
Billyjojimbob
05.05.2025 kl 21:39
2887
Les MG sine poster,drit i restenđSkulle tro den ingen har vĂŠrt med pĂ„ haraballet med sĂ„ mye neg.
MC Axel
05.05.2025 kl 21:58
2834
Ok, we had another share issue. I had hoped it was over.
The positive thing was that the share issue was almost equal to the closing price the day before and not set much lower than it's normally done.
The money goes to revenue growth, which is positive
and the share issue has been at 1.34 NOK and now at 1.20 NOK, it clearly shows that management and other professional investors believe in Zenith's cause!
I think we will soon move up to 2 NOK
The positive thing was that the share issue was almost equal to the closing price the day before and not set much lower than it's normally done.
The money goes to revenue growth, which is positive
and the share issue has been at 1.34 NOK and now at 1.20 NOK, it clearly shows that management and other professional investors believe in Zenith's cause!
I think we will soon move up to 2 NOK
rischioso
06.05.2025 kl 00:14
2628
Det var da en stygg bÞrsdag nÄr aksjen var ned rundt 5% pÄ det meste og ned rundt 3% frem til slutten av dagen hvor noen smÄkjÞp hentet inn ytterligere 2% og det sammen med at OSE var i grÞnt hele dagen - mao, sÄ ikke vanskelig og forstÄ. Du burde heller henvende deg til hausserne som mente at 2 tallet snart kom til syne eller er det slik at vill og grenselÞs haussing skal man overse og er dermed helt greit - kanskje pÄ tide Ä se seg selv i speilet...;)
NÄr det kommer til den videre utviklingen fremover sÄ var nok denne reaksjonen en forlÞper pÄ hva som er i vente fremover. Mindre og mindre interesse for aksjen gir som kjent mindre og mindre dagsvolum noe som igjen og langt lettere kan fÞre til langt stÞrre utslag med negativt fortegn for tyngdekraften er ikke den enkleste motstander....
Mao, skal man sikre seg fÞr kursen igjen bikker under krona og mest sannsynlig vil etablere seg pÄ nettopp undersiden sÄ vil det vÊre mindre og mindre sand igjen i timeglasset for hver dag som gÄr - og plutselig kan det vÊre for sent - JustSayin...;)
NÄr det kommer til den videre utviklingen fremover sÄ var nok denne reaksjonen en forlÞper pÄ hva som er i vente fremover. Mindre og mindre interesse for aksjen gir som kjent mindre og mindre dagsvolum noe som igjen og langt lettere kan fÞre til langt stÞrre utslag med negativt fortegn for tyngdekraften er ikke den enkleste motstander....
Mao, skal man sikre seg fÞr kursen igjen bikker under krona og mest sannsynlig vil etablere seg pÄ nettopp undersiden sÄ vil det vÊre mindre og mindre sand igjen i timeglasset for hver dag som gÄr - og plutselig kan det vÊre for sent - JustSayin...;)
rischioso
06.05.2025 kl 00:43
2594
RE - Ok, we had another share issue. I had hoped it was over.
* HÄpte? Dere haussere har jo nÊrmest garantert at det ikke skulle bli kjÞrt flere emier for det hadde jo ledelsen sagt og de som sa noe annet var jo bare tullinger for vi mÄtte jo skjÞnne at alle mÄ forholde seg til det selskapet melder - sÄ kom 1 ny emi og rett etterpÄ nok 1 emi til toppet med et blodlÄn med kredittkort rente pÄ vanvittige 20% - da burde det vel snart ringe noen bjeller nÄr man ikke lengre kan forholde seg til det ledelsen melder - jeg bare spÞr. - hallo, er det noen hjemme...?...
RE - The positive thing was that the share issue was almost equal to the closing price the day before and not set much lower than it's normally done.
* Det hadde vÊrt positivt om det hadde vÊrt tilfelle i en Äpen emi satt i markedet av markedet, MEN som vi kjenner til sÄ var det kun en bitteliten insider emi nettopp fordi ledelsen virker Ä ha skjÞnt at Ä bryte lÞfter flere ganger pÄ rad ikke trigger markedet til Ä bli med videre i en ny emi og av samme grunn mÄtte de ta den selv - mao, ingen referanse av verdi overhodet....
RE - The money goes to revenue growth, which is positive
* Vel, sÄ lenge vi kjenner til at selskapet ikke har andre inntekter av betydning enn emisjoner etter emisjoner toppet med svindyre dÞdsspirallÄn sÄ er det vel fÄ til ingen som vil tro pÄ en slik uttalelse nÄr de er midt i 2 rettslige prosesser som er alt annet enn gratis og hvor bÄde sluttdatoer og domsavgjÞrelsene er ukjent hvor det derfor er Ä forvente at det kommer flere kapitalinnhentinger av ymse slag sÄ kan det vanskelig sies at dette er positivt...
RE - and the share issue has been at 1.34 NOK and now at 1.20 NOK, it clearly shows that management and other professional investors believe in Zenith's cause!
* Her gjelder det Ä holde tunga rett i munnen spesielt for deg som ennÄ ikke har fÄtt med deg pÄ hvilke nivÄer emisjonene er blitt kjÞrt. Emien pÄ 1,34 skulle bli den siste fÞr sakene var ferdig lovte ledelsen hvor det kort tid etter ble satt en ny emi pÄ krona blank og rett etter den sÄ ble det satt en knÞtt av en insider emisjon hvor bÄde stÞrrelse og nivÄ derfor er helt uinteressant toppet med et blodlÄn med kredittkortrente sÄ hvordan du klarer Ä se noen interesse fra profesjonelle her mÄ gudene vite for det var jo nettopp derfor insiderne selv mÄtte trÄ til i knÞtteemisjonen og av samme grunn mÄtte de ta opp det svindyre lÄnet med kredittkortrente pÄ 20% nettopp fordi INGEN andre ville vÊre med...
RE - I think we will soon move up to 2 NOK
* Eneste grunnen til at du kan tro at kursen snart vil stÄ i 2 mÄ vÊre for at du selv tror pÄ all feilinformasjonen du deler - ingen andre som ikke sover i timen tror pÄ slikt tÞv sÄ det nÊrmeste 2 tallet du kommer her i nÊrmeste fremtid er nok heller pÄ plass nr 2 som feks 92Þre, 82Þre eller 72Þre - JustSayin....;)
* HÄpte? Dere haussere har jo nÊrmest garantert at det ikke skulle bli kjÞrt flere emier for det hadde jo ledelsen sagt og de som sa noe annet var jo bare tullinger for vi mÄtte jo skjÞnne at alle mÄ forholde seg til det selskapet melder - sÄ kom 1 ny emi og rett etterpÄ nok 1 emi til toppet med et blodlÄn med kredittkort rente pÄ vanvittige 20% - da burde det vel snart ringe noen bjeller nÄr man ikke lengre kan forholde seg til det ledelsen melder - jeg bare spÞr. - hallo, er det noen hjemme...?...
RE - The positive thing was that the share issue was almost equal to the closing price the day before and not set much lower than it's normally done.
* Det hadde vÊrt positivt om det hadde vÊrt tilfelle i en Äpen emi satt i markedet av markedet, MEN som vi kjenner til sÄ var det kun en bitteliten insider emi nettopp fordi ledelsen virker Ä ha skjÞnt at Ä bryte lÞfter flere ganger pÄ rad ikke trigger markedet til Ä bli med videre i en ny emi og av samme grunn mÄtte de ta den selv - mao, ingen referanse av verdi overhodet....
RE - The money goes to revenue growth, which is positive
* Vel, sÄ lenge vi kjenner til at selskapet ikke har andre inntekter av betydning enn emisjoner etter emisjoner toppet med svindyre dÞdsspirallÄn sÄ er det vel fÄ til ingen som vil tro pÄ en slik uttalelse nÄr de er midt i 2 rettslige prosesser som er alt annet enn gratis og hvor bÄde sluttdatoer og domsavgjÞrelsene er ukjent hvor det derfor er Ä forvente at det kommer flere kapitalinnhentinger av ymse slag sÄ kan det vanskelig sies at dette er positivt...
RE - and the share issue has been at 1.34 NOK and now at 1.20 NOK, it clearly shows that management and other professional investors believe in Zenith's cause!
* Her gjelder det Ä holde tunga rett i munnen spesielt for deg som ennÄ ikke har fÄtt med deg pÄ hvilke nivÄer emisjonene er blitt kjÞrt. Emien pÄ 1,34 skulle bli den siste fÞr sakene var ferdig lovte ledelsen hvor det kort tid etter ble satt en ny emi pÄ krona blank og rett etter den sÄ ble det satt en knÞtt av en insider emisjon hvor bÄde stÞrrelse og nivÄ derfor er helt uinteressant toppet med et blodlÄn med kredittkortrente sÄ hvordan du klarer Ä se noen interesse fra profesjonelle her mÄ gudene vite for det var jo nettopp derfor insiderne selv mÄtte trÄ til i knÞtteemisjonen og av samme grunn mÄtte de ta opp det svindyre lÄnet med kredittkortrente pÄ 20% nettopp fordi INGEN andre ville vÊre med...
RE - I think we will soon move up to 2 NOK
* Eneste grunnen til at du kan tro at kursen snart vil stÄ i 2 mÄ vÊre for at du selv tror pÄ all feilinformasjonen du deler - ingen andre som ikke sover i timen tror pÄ slikt tÞv sÄ det nÊrmeste 2 tallet du kommer her i nÊrmeste fremtid er nok heller pÄ plass nr 2 som feks 92Þre, 82Þre eller 72Þre - JustSayin....;)
Redigert 06.05.2025 kl 00:51
MC Axel
06.05.2025 kl 09:29
2313
Zenith had a solid bottom of 1 NOK. It is not wise to sell the stock now, especially when we know that the stock is going to rise on expectations and that they will most likely win their arbitration case!
MC Axel
06.05.2025 kl 13:01
2110
I believe that AC/Zenith is making a wise and calculated investment in Italy by entering the solar energy market
Italy Accelerates Solar Energy and Industrial Energy Storage Deployment Amid Renewed EU Commitments
2025-04-15
This rapid expansion in Italy's solar is fueling the countryâs drive to have renewables contribute to 65% of electricity consumption by 2030.
https://www.gsl-energy.com/italy-accelerates-solar-energy-and-industrial-energy-storage-deployment-amid-renewed-eu-commitments.html
Italy Accelerates Solar Energy and Industrial Energy Storage Deployment Amid Renewed EU Commitments
2025-04-15
This rapid expansion in Italy's solar is fueling the countryâs drive to have renewables contribute to 65% of electricity consumption by 2030.
https://www.gsl-energy.com/italy-accelerates-solar-energy-and-industrial-energy-storage-deployment-amid-renewed-eu-commitments.html
Storms
06.05.2025 kl 13:19
2058
Italien har her store planer for solenergiâŠ
âDenne raske utvidelsen av Italias solenergi gir nĂŠring til landets ambisjon om at fornybar energi skal bidra til 65 % av strĂžmforbruket innen 2030â
âFor Ă„ stĂžtte disse ambisiĂžse mĂ„lene mottok den italienske regjeringen nylig godkjenning fra EU-kommisjonen for investeringsordninger som tar sikte pĂ„ Ă„ utvikle minst 70 GWh lagring i stor skala â et initiativ som er anslĂ„tt Ă„ tiltrekke seg over 17 milliarder euro i investeringer i lĂžpet av det neste tiĂ„retâ
âDenne raske utvidelsen av Italias solenergi gir nĂŠring til landets ambisjon om at fornybar energi skal bidra til 65 % av strĂžmforbruket innen 2030â
âFor Ă„ stĂžtte disse ambisiĂžse mĂ„lene mottok den italienske regjeringen nylig godkjenning fra EU-kommisjonen for investeringsordninger som tar sikte pĂ„ Ă„ utvikle minst 70 GWh lagring i stor skala â et initiativ som er anslĂ„tt Ă„ tiltrekke seg over 17 milliarder euro i investeringer i lĂžpet av det neste tiĂ„retâ
HP17
06.05.2025 kl 13:30
2038
A clear buy signal - hÄper alle nÄ har fÄtt posisjonert seg under kr 1.20 inkludert Truck-ioso. NÄ retter vi blikket mot neste nivÄ mellom kr 1.30-1.50. Dit kommer vi, om en vil eller ikke innen nÊr fremtid er min enkle spÄdom.
rischioso
06.05.2025 kl 16:18
1859
Noterer meg at flere og flere Þnsker Ä skifte fokus fra tenk pÄ et tall relatert til milliarderstatning fra Tunisia til tenk pÄ et tall for solenergi investeringer i Italia - og det med en slunken cashkasse dedikert til nettopp betydelige kostnader relatert til det fÞrste...
Temmelig nÞyaktig som jeg og noen fÄ til forutsÄ for en tid tilbake at nÄr det med tid og stunder vil sige inn at det slettes ikke er rett frem i Tunisia slik haussegjengen hardnakket har ment sÄ vil det komme en tid hvor man vil prÞve Ä endre fokus til noe helt annet i hÄp om at det vil legge fÞringer for nye eventyr - og nye eventyr er det blitt...
MEN, de som virkelig fÞlger med og ikke bare leser seg opp pÄ eventyrtrÄdene - de tar selvfÞlgelig ikke slikt for god fisk og av samme grunn ser vi lavere og lavere omsetning noe som betyr lavere og lavere interesse for dette papiret - noe som igjen vil bety lavere og lavere aksjekurs med stadig svakere tidvise rekyler tilbake fÞr ferden fortsetter nedover mot stadig lavere og lavere aksjekurs hvor ingen andre enn ledelsen kjenner til nÄr neste emisjon og/eller kredittkortrente lÄn vil bli meldt noe som p.t ogsÄ er det eneste sikre i dette caset - noe mange dessverre virker Ä mÄtte erfare the hard way - og lykke til med det - JustSayin...;)
Temmelig nÞyaktig som jeg og noen fÄ til forutsÄ for en tid tilbake at nÄr det med tid og stunder vil sige inn at det slettes ikke er rett frem i Tunisia slik haussegjengen hardnakket har ment sÄ vil det komme en tid hvor man vil prÞve Ä endre fokus til noe helt annet i hÄp om at det vil legge fÞringer for nye eventyr - og nye eventyr er det blitt...
MEN, de som virkelig fÞlger med og ikke bare leser seg opp pÄ eventyrtrÄdene - de tar selvfÞlgelig ikke slikt for god fisk og av samme grunn ser vi lavere og lavere omsetning noe som betyr lavere og lavere interesse for dette papiret - noe som igjen vil bety lavere og lavere aksjekurs med stadig svakere tidvise rekyler tilbake fÞr ferden fortsetter nedover mot stadig lavere og lavere aksjekurs hvor ingen andre enn ledelsen kjenner til nÄr neste emisjon og/eller kredittkortrente lÄn vil bli meldt noe som p.t ogsÄ er det eneste sikre i dette caset - noe mange dessverre virker Ä mÄtte erfare the hard way - og lykke til med det - JustSayin...;)
Blientotre
06.05.2025 kl 16:22
1871
Teknisk ser vi aksjen nÄ holdt lenge rundt 1,2kr, nÄ kan en ny opptur komme de neste dagene.
rischioso
06.05.2025 kl 16:27
1860
Tony83 skrev new acquisition can also come any moment!
RE - new acquisition can also come any moment!
* Du virker Ä glemme at hvis sÄ og med slunken cashkasse sÄ vil vi se en ny emi og/eller dÞdsspiral lÄn med en kredittkort rente pÄ 20%+ som da kommer pÄ toppen av det nylig inngÄtte svindyre lÄnet med en kredittkort rente pÄ 20%. Hvor mange emier pÄ stadig lavere kursnivÄer og hvor mange slike luksusfelle lÄn kan selskapet betjene uten inntekter tror du? Hvor lang tid vil det gÄ fÞr selskapet kommer i konflikt med lÄnebetingelsene? Hva skjer da - er det vinproduksjon i Andesfjellene som blir det neste - jeg bare spÞr?
* Du virker Ä glemme at hvis sÄ og med slunken cashkasse sÄ vil vi se en ny emi og/eller dÞdsspiral lÄn med en kredittkort rente pÄ 20%+ som da kommer pÄ toppen av det nylig inngÄtte svindyre lÄnet med en kredittkort rente pÄ 20%. Hvor mange emier pÄ stadig lavere kursnivÄer og hvor mange slike luksusfelle lÄn kan selskapet betjene uten inntekter tror du? Hvor lang tid vil det gÄ fÞr selskapet kommer i konflikt med lÄnebetingelsene? Hva skjer da - er det vinproduksjon i Andesfjellene som blir det neste - jeg bare spÞr?
Blientotre
06.05.2025 kl 16:31
1873
Avslutter i grĂžnt nok en dag - teknisk ligger aksjen klar for ny opptur de neste dagene. Meget sterkt!
Redigert 06.05.2025 kl 16:32
rischioso
06.05.2025 kl 16:35
1860
Vi som IKKE bruker CHATbot, MEN heller stÞtter oss til anerkjente investeringsverktÞy som bl.a teknisk analyse klarer ikke Ä fÞlge deg her for ved Ä se pÄ grafen sÄ kan man ikke unngÄ og se at kursen ligger i en svakt fallende trend - altsÄ helt i samsvar med den faktiske kursutviklingen og derfor det helt motsatte av det du sier:
https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=101012
https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=101012
Pih
06.05.2025 kl 16:37
1864
Siden du spĂžr sĂ„ kjĂžrte de emi for Ă„ finansiere et nytt kjĂžp og det vet du godt. I tillegg som jeg har arrestert deg pĂ„ fĂžr, emier pĂ„ «stadig» lavere kurser er feil og det vet du ogsĂ„ veldig godt. Du jobber hardt nĂ„, er litt gĂžy samtidig som det blir mer og mer patetisk Ă„ se deg holde pĂ„. Der jeg kommer fra sĂ„ ville du nok blitt kalt en stor kronidiot, ikke mine ord, men det er mer hvordan de setter enkelte mennesker i bĂ„s basert pĂ„ oppfĂžrsel. Mulig du ogsĂ„ fĂžler deg som en, uten at jeg vet, men sĂ„ lenge du kan se deg selv i speilet, uten Ă„ ha noen tanker om at du hver eneste dag prĂžver Ă„ lure andre mennesker, sĂ„ er det vel noe du tydeligvis klarer Ă„ leve med.. men hva vet vel vi andređ€·ââïž
Alwaysplaytowi
06.05.2025 kl 16:46
1840
Sammendrag og analyse fra chatgpt angĂ„ende alle postene dine. "Rischioso" opptrer som et klassisk nettroll pĂ„ FA-forumet: han spammer Zenith-trĂ„dene med gjentatt negativitet, hĂ„nlig tone og sarkasme, til tross for at han hevder Ă„ ikke eie aksjen. Han virker mer opptatt av Ă„ provosere og pĂ„virke sentimentet enn Ă„ bidra konstruktivt â noe som fĂ„r mange til Ă„ mistenke skjulte motiver.
Pih
06.05.2025 kl 16:51
1826
Siden du stÞtter deg pÄ investtech sine analyser og de sier Hold/watch sÄ bÞr du kanskje stÞtte deg pÄ det da og ikke anbefale salg som du har gjort siden 0,2 kr. De sier ogsÄ at volatiliteten er ekstrem, det vet vi jo, og at likviditeten er medium. De sier ogsÄ at caset stÞtter seg pÄ voldgift sakene, noe vi ogsÄ vet sÄ da er vi vel enige egentlig? Da holder vi til investtech sier selg? Og om de vinner en case og de sier kjÞp sÄ kjÞper vel du ogsÄ? Bare spÞr;)
Blientotre
06.05.2025 kl 16:53
1836
La han bare fÄ snakke med seg selv.
Det finnes ingen troverdighet igjen - fyren har feilet pÄ alt av aksjer som er offentlig tilgjengelig. Vi mÄ ikke glemme at dette startet da Zenith lÄ UNDER 0,2kr. SÄ vet vi jo hans historie med CODE og EXACT.
NÄr man ikke har selvinnsikt nok til Ä innse det selv, mÄ vi bare lÊre oss Ä leve med det.
Det finnes ingen troverdighet igjen - fyren har feilet pÄ alt av aksjer som er offentlig tilgjengelig. Vi mÄ ikke glemme at dette startet da Zenith lÄ UNDER 0,2kr. SÄ vet vi jo hans historie med CODE og EXACT.
NÄr man ikke har selvinnsikt nok til Ä innse det selv, mÄ vi bare lÊre oss Ä leve med det.
Peter Sellers
06.05.2025 kl 17:02
1834
@risotto, tygg litt pÄ denne vedr Exact, i dag FANTASTISKE HELE 11.942 KR ellers disse meldingene fra i gÄr og i dag pÄ Exact trÄden:
JobPeterson skrev
Du har i mÄnedsvis spÄdd at prisen ville falle til 0,5 kr da den lÄ pÄ 1 kr. NÄ stÄr vi pÄ 1,21 kr, ..
@JP, ja der traff du spikeren pÄ hue nÄr du sier at risotto ikke har peiling pÄ investering, se dette fra Exact trÄden med ABSOLUTT ZERO OMSETNING OVER LANG TID:
Dette kan bli den nye trading favoritten fremover
EXACT THERAPEUTICS
18.03.2025 kl 14:42
repsol
I gÄr kl 10:57
150
repsol skrev
Spennende tider vi er i nÄ folkens, hold ut nÄ ) repsol
Nok en rolig dag her ser jeg
rischioso
I dag kl 03:33
81
Ja, ikke uvanlig at det er stille fÞr stormen - og nÄr den kommer - ja, da skal alle ha...;)
JobPeterson skrev
Du har i mÄnedsvis spÄdd at prisen ville falle til 0,5 kr da den lÄ pÄ 1 kr. NÄ stÄr vi pÄ 1,21 kr, ..
@JP, ja der traff du spikeren pÄ hue nÄr du sier at risotto ikke har peiling pÄ investering, se dette fra Exact trÄden med ABSOLUTT ZERO OMSETNING OVER LANG TID:
Dette kan bli den nye trading favoritten fremover
EXACT THERAPEUTICS
18.03.2025 kl 14:42
repsol
I gÄr kl 10:57
150
repsol skrev
Spennende tider vi er i nÄ folkens, hold ut nÄ ) repsol
Nok en rolig dag her ser jeg
rischioso
I dag kl 03:33
81
Ja, ikke uvanlig at det er stille fÞr stormen - og nÄr den kommer - ja, da skal alle ha...;)
Peter Sellers
06.05.2025 kl 17:07
1933
@risotto, vel Marketscreener har en helt annen analyse enn investtech som viser BULL i alle 3 trendene:
Peter Sellers
I dag kl 12:04
404
macland skrev
Det som for meg personlig er mest spennende akkurat nÄ,er om vi kommer til rundt 1,25 og hvordan den..
@macland, her er en analyse fra marketscreener riktignok i valuta GBX men den viser Bull i alle trendene :)
Trender innen teknisk analyse
Kortsiktig Midtveis Langsiktig
Trend
Bullish
Bullish
Bullish
https://www.marketscreener.com/quote/stock/ZENITH-ENERGY-LTD-4006321/graphics/
Peter Sellers
I dag kl 12:04
404
macland skrev
Det som for meg personlig er mest spennende akkurat nÄ,er om vi kommer til rundt 1,25 og hvordan den..
@macland, her er en analyse fra marketscreener riktignok i valuta GBX men den viser Bull i alle trendene :)
Trender innen teknisk analyse
Kortsiktig Midtveis Langsiktig
Trend
Bullish
Bullish
Bullish
https://www.marketscreener.com/quote/stock/ZENITH-ENERGY-LTD-4006321/graphics/
Billyjojimbob
06.05.2025 kl 17:07
1951
Dere flinkiser mĂ„ flytte fokus vekk fra syndrom gubbene og over pĂ„ aksjen,noen opererer endatil pĂ„ lĂ„ste trĂ„der for Ă„ luke bugs,viktig Ă„ ikke blande kortene fremoverđ
rischioso
06.05.2025 kl 17:08
1934
Jeg stÞtter meg aldri til et analyseverktÞy alene, men som en del av helheten - altsÄ i kombinasjon med det man faktisk vet om selskapet.
NÄr vi sÄ kjenner til at selskapet vil vÊre i et konstant kapitalbehov pÄ ubestemt tid hvor markedet ikke lengre kan ha tillit til det selskapet melder sÄ betyr jo det 2 ting:
(1) Skal de hente penger i markedet sÄ vil det bli med kjemperabatt om de i det hele tatt skal fÄ noen til Ä vÊre med og kanskje heller ikke da...
(2) Alternativet blir Ä fortsette og sette slike smÄ interne liksom emier for Ä prÞve og lure markedet relatert til kursnivÄ og samtidig mÄ spe pÄ med svindyre kredittkort lÄn.
Hva tror du sÄ dette vil gjÞre med bÄde interesse for caset og ikke minst kurs fremover?
Ja, du tenker nok helt riktig om tanken streifer deg at risken for et reelt kurspress fremover vil kunne slÄ inn, MEN fra tanke til det Ä vÊre Êrlig om det pÄ et forum - ja, det virker dessverre ikke Ä vÊre like enkelt - ikke for alle - og da er det jo bra at i alle fall noen er det - JustSayin...;)
NÄr vi sÄ kjenner til at selskapet vil vÊre i et konstant kapitalbehov pÄ ubestemt tid hvor markedet ikke lengre kan ha tillit til det selskapet melder sÄ betyr jo det 2 ting:
(1) Skal de hente penger i markedet sÄ vil det bli med kjemperabatt om de i det hele tatt skal fÄ noen til Ä vÊre med og kanskje heller ikke da...
(2) Alternativet blir Ä fortsette og sette slike smÄ interne liksom emier for Ä prÞve og lure markedet relatert til kursnivÄ og samtidig mÄ spe pÄ med svindyre kredittkort lÄn.
Hva tror du sÄ dette vil gjÞre med bÄde interesse for caset og ikke minst kurs fremover?
Ja, du tenker nok helt riktig om tanken streifer deg at risken for et reelt kurspress fremover vil kunne slÄ inn, MEN fra tanke til det Ä vÊre Êrlig om det pÄ et forum - ja, det virker dessverre ikke Ä vÊre like enkelt - ikke for alle - og da er det jo bra at i alle fall noen er det - JustSayin...;)