Norwegian - veien til 25 kr i 2025
Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
Singa
20.04.2025 kl 14:57
4082
Hva med denne?. Statestikken sier noe annet en deg, og dette handler ikke om USA men flere populäre reisemål for nordmenn:
https://dinside.dagbladet.no/reise/salget-stuper-helt-vilt/82981048
https://dinside.dagbladet.no/reise/salget-stuper-helt-vilt/82981048
Redigert 20.04.2025 kl 15:00
Du må logge inn for å svare
Ransen
20.04.2025 kl 16:25
4016
Dette er ikke statistikk, men en observasjon som ble gjort siste uka før påske. Påsketurene var utsolgt allerede i februar og vinterferien var utsolgt før nyttår.
Ser du deg selv i en situasjon at Trump skal ødelegge den reisen som du og familien har planlagt. Det er ingen ting som tyder på at nordmenn strammer inn på feriebudsjettet grunnet renteutsettelse. Vi har ekstremt god råd i dette landet. Videre så er hovedmarkedet i NAS i en situasjon med hele 7 rentenedsettelser på rappen og har nå halvparten av norge sin styringsrente.
Tradisjon tro så hiver småsparerne seg på salgsknappen på tirsdag og interesserer seg mindre om at UAL hadde det beste Q1 på 5 år og at Norse Atlantic fyller alle sine avganger til randen. Da er det viktigere å tro på 3-partsaktøren finn reiser som selvfølgelig skal brukes som målestokk for alle som planlegger ferie i år.
Ser du deg selv i en situasjon at Trump skal ødelegge den reisen som du og familien har planlagt. Det er ingen ting som tyder på at nordmenn strammer inn på feriebudsjettet grunnet renteutsettelse. Vi har ekstremt god råd i dette landet. Videre så er hovedmarkedet i NAS i en situasjon med hele 7 rentenedsettelser på rappen og har nå halvparten av norge sin styringsrente.
Tradisjon tro så hiver småsparerne seg på salgsknappen på tirsdag og interesserer seg mindre om at UAL hadde det beste Q1 på 5 år og at Norse Atlantic fyller alle sine avganger til randen. Da er det viktigere å tro på 3-partsaktøren finn reiser som selvfølgelig skal brukes som målestokk for alle som planlegger ferie i år.
Stepping
20.04.2025 kl 18:58
3966
Skikkelig kalddusj der altså ,bom stopp på reiseaktiviteten. Bra at ledelsen har noen saftige bonuser da og at pilotene tynger selskapet med sine enorme lønninger.
Fjellbris
20.04.2025 kl 19:13
4057
Du kommer som alltid bare med masse tull og usannheter!
Hvorfor har da trafikk tall økt Q1 vs LY for NAS, april vil også gjøre det garantert og bookingen til NAS ser meget god ut sommer og resten av året?
Hvorfor har da trafikk tall økt Q1 vs LY for NAS, april vil også gjøre det garantert og bookingen til NAS ser meget god ut sommer og resten av året?
Ransen
20.04.2025 kl 19:17
4044
Kursmål kr 22. Snart deles det ut 1000 millioner i utbytte til dem som er aksjonærer…
Stakkars baisere, taper penger på alt de investerer i.
Stakkars baisere, taper penger på alt de investerer i.
Fjellbris
20.04.2025 kl 19:33
4066
Ja for en gjeng, har postet negativt om NAS nå i mange måneder, ofte uten noe form for substans eller begrunnelse, og ropt om kurs på 9 tallet og kursen har i samme periode gått sakte men sikkert oppover.
Ransen
20.04.2025 kl 19:47
4057
Media ynder slike saker da de berører mange og får mange klikk.
Samme var jo i fjor sommer da de gikk stort ut med at billettbrisene hadde falt med 20% i et par dager. Det berørte ikke NAS, men kursen stupte såpass at selveste Sundt handlet inn aksjer til under 10 kroner og tjente seg raske 3 millioner på dette. Selgerne var selvsagt småsparerne som tok store tap, men proffene holdt eller handlet.
Dette er storm i et vannglass og virker fabrikert av miljøvernere
Samme var jo i fjor sommer da de gikk stort ut med at billettbrisene hadde falt med 20% i et par dager. Det berørte ikke NAS, men kursen stupte såpass at selveste Sundt handlet inn aksjer til under 10 kroner og tjente seg raske 3 millioner på dette. Selgerne var selvsagt småsparerne som tok store tap, men proffene holdt eller handlet.
Dette er storm i et vannglass og virker fabrikert av miljøvernere
Redigert 20.04.2025 kl 20:14
Gordon Ekko
20.04.2025 kl 21:10
4026
For de som ikke kjenner reiselivet. Når påsken faller i året har stor betydning på sammenligninger med året før. Dette forstår ikke uvitende eller pressen. Eller 19 uker viser god vekst i bestillinger og 1 uke viser nedgang. Snittet blir veldig bra. Husk stol ikke på pressen, enkle sannheter eller mitt innlegg.
bassebasse
20.04.2025 kl 21:58
3983
Klart pris faller etter påske.... Da reiser eldre folk billig ellers Ingen reiser.... Nas tjener på olje og dollar så dere som har nas ikke tenk om folk reiser til USA.. Norse aksjonær må tenke på fyllings grad ikke vi i NAS.... Tall og kvartal dagen etter.. Skjønner ikke hvorfor... Har dere ide
FNC
20.04.2025 kl 22:26
3970
Spot on.
Alle burde egentlig bare sjekke billettprisene selv for perioden fra midten av juni til midten av august. Da får man raskt et ganske oppdatert bilde av hva årets prisnivå faktisk ligger på for en feriereise i høysesongen - og deretter inntekter for NAS.
Spoiler: det er nesten umulig å finne en tur-retur-billett til til Spania/Hellas/Kroatia/m.m. under 4–5000 kr./person – og da er det uten bagasje og tilleggstjenester. Og dette gjelder fra Oslo. Reiser man fra andre byer, begynner prisene fort på 6000 kr. og oppover.
Alle burde egentlig bare sjekke billettprisene selv for perioden fra midten av juni til midten av august. Da får man raskt et ganske oppdatert bilde av hva årets prisnivå faktisk ligger på for en feriereise i høysesongen - og deretter inntekter for NAS.
Spoiler: det er nesten umulig å finne en tur-retur-billett til til Spania/Hellas/Kroatia/m.m. under 4–5000 kr./person – og da er det uten bagasje og tilleggstjenester. Og dette gjelder fra Oslo. Reiser man fra andre byer, begynner prisene fort på 6000 kr. og oppover.
bassebasse
21.04.2025 kl 08:57
3752
Klart pris faller etter påske.... Da reiser eldre folk billig ellers Ingen reiser.... Nas tjener på olje og dollar så dere som har nas ikke tenk om folk reiser til USA.. Norse aksjonær må tenke på fyllings grad ikke vi i NAS.... Tall og kvartal dagen etter.. Skjønner ikke hvorfor... Har dere ide
FNC
21.04.2025 kl 09:15
3725
Stepping skrev Spoiler: da reiser mann med andre selskap
😂
Du kan gjerne sjekke priser hos andre selskaper – de er på samme nivå som NAS.
Du kan gjerne sjekke priser hos andre selskaper – de er på samme nivå som NAS.
Ransen
21.04.2025 kl 09:37
3737
https://flysmart24.no/2025/04/21/far-ros-hos-flyeksperter-et-smart-grep-av-sas/#google_vignette
Liker spesielt den setningen om at SAS Plus ikke var noe bedre enn et vanlig Norwegianprodukt. Derfor fanger Norwegian opp flere og flere forretningsreisende.
Blir spennende å se om de som ble for sen inn på 9-10 tallet som nå er historie heller satser all in på REC silicon.
Det er vel et håp og en tro at alle slutter å reise på grunn av uttalelsen til Finn reiser i uka før påske.
Det er nok ikke slik. Norwegian vil nok en gang slå alle rekorder…
Liker spesielt den setningen om at SAS Plus ikke var noe bedre enn et vanlig Norwegianprodukt. Derfor fanger Norwegian opp flere og flere forretningsreisende.
Blir spennende å se om de som ble for sen inn på 9-10 tallet som nå er historie heller satser all in på REC silicon.
Det er vel et håp og en tro at alle slutter å reise på grunn av uttalelsen til Finn reiser i uka før påske.
Det er nok ikke slik. Norwegian vil nok en gang slå alle rekorder…
Redigert 21.04.2025 kl 09:38
Kåre Grønn
21.04.2025 kl 09:44
3746
Da er man i gang med nedskrivning igjen, hahaha, helt sykt
Redigert 21.04.2025 kl 09:45
Gruskongen
21.04.2025 kl 10:04
3719
Følger ikke Nas veldig tett, men har også registrert at prisen på flyreiser til sommeren er mye høyere enn vanlig. Det skyldes neppe at folk har sluttet å reise.
Selv bruker jeg mye tid på Norse, som virkelig er i ferd med å få sving på sakene. Lite som tyder på reisevegring til US der. Da de har mye færre ruter en Nas, kan man faktisk få god innsikt i fyllingsgrad, samt en viss peiling på priser, ved å tracke rute for rute. Jeg er så nerd at jeg bruker masse til på dette. Kan melde at jeg aldri har sett høyere aktivitet, til gode priser, enn hva jeg har sett i påsken -25. Med god margin. Det samme gjelder inn i sommeren. Bookingen ser fantastisk ut. Feks er allerede samtlige premiumbillettur fra LA-Athen utsolgt i hele juni. Dvs det er 1 ledig billett på premium 13 juni:).
Mitt inntrykk er at det reises like mye som tidligere. Men selvsagt mindre i mars da påsken falt i april i år. Dette har vi sett før.
Selv bruker jeg mye tid på Norse, som virkelig er i ferd med å få sving på sakene. Lite som tyder på reisevegring til US der. Da de har mye færre ruter en Nas, kan man faktisk få god innsikt i fyllingsgrad, samt en viss peiling på priser, ved å tracke rute for rute. Jeg er så nerd at jeg bruker masse til på dette. Kan melde at jeg aldri har sett høyere aktivitet, til gode priser, enn hva jeg har sett i påsken -25. Med god margin. Det samme gjelder inn i sommeren. Bookingen ser fantastisk ut. Feks er allerede samtlige premiumbillettur fra LA-Athen utsolgt i hele juni. Dvs det er 1 ledig billett på premium 13 juni:).
Mitt inntrykk er at det reises like mye som tidligere. Men selvsagt mindre i mars da påsken falt i april i år. Dette har vi sett før.
Fjellbris
21.04.2025 kl 10:19
3700
FNC - gå igjennom noen av innleggene til Stepping, så ser du han bare poster søppel, så han trenger du ikke ta seriøst/bruke noe energi på.
Ransen
21.04.2025 kl 10:41
3763
Helt enig i at Norse er fantastisk. Har brukt dem som eksempel for hver gang rentenedsettelsene utsettes og noen tror at man slutter å reise av den grunn. Faktum er at over halvparten av oss får bedre råd ved dagens rente. Dette glelder alle skandinaver og de fleste europeere også.
Det er fortsatt slik at for dem som må prioritere så står reise klart øverst.
Karlsen sa allerede på slutten av fjoråret at bookingen ser meget bra ut i hele 2025 og inn i 2026. I januar 2026 er enkelte turer til soldestinasjoner allerede utsolgt.
Det er fortsatt slik at for dem som må prioritere så står reise klart øverst.
Karlsen sa allerede på slutten av fjoråret at bookingen ser meget bra ut i hele 2025 og inn i 2026. I januar 2026 er enkelte turer til soldestinasjoner allerede utsolgt.
Ransen
21.04.2025 kl 10:50
3767
Nå vet vi at for hver prosent dollar og oljepris synker så gir det hhv 137 og 32 millioner ekstra på bunnlinja gitt dagens trafikkgrunnlag til Norwegian.
Vi snakker nå 11% for olja og 9% for dollar bare i år..
Vi snakker nå 11% for olja og 9% for dollar bare i år..
Ransen
21.04.2025 kl 11:48
3925
Vi tar høyde for hva kursen er pr 1/1 hvert år.
Derfor ble det etablert prosjekt x og den største enkeltbesparelsen er utkjøp av leasingkontrakter som gir besparelser på minst 200 millioner per år samt en engangsgevinst på 570 millioner.
Dette er sannsynligvis et garantibøløp for de 10 flyene som kom til gode.
Derfor ble det etablert prosjekt x og den største enkeltbesparelsen er utkjøp av leasingkontrakter som gir besparelser på minst 200 millioner per år samt en engangsgevinst på 570 millioner.
Dette er sannsynligvis et garantibøløp for de 10 flyene som kom til gode.
Fjellbris
21.04.2025 kl 12:21
3973
MorganKane skrev Hehe, Bare i år? Hvordan gikk dollaren i fjor da?
Snitt kurs for USD akkumulert for hele 2024 var omtrent 10,75.
Pt ligger vi altså godt under dette, og det har vi gjort ca f.o.m. mars.
Pt ligger vi altså godt under dette, og det har vi gjort ca f.o.m. mars.
MorganKane
21.04.2025 kl 16:13
3828
Jeg vet nøyaktig hvor dollaren er og hvor den har vært. Det som var morsomt var at Ransen sier at "bare i år" er dollaren ned 9%. Da høres det utnektelig ut som den har gått ennå flere prosent ned hvis man går litt lenger tilbake i tid. Og det stemmer jo ikke. Vi er kun noen få prosent ned hvis vi tar snittet i 2024 som du viser til. Poenget mitt er når man lyver sånn, og ja jeg vil kalle det løgn, så skyter man seg selv i foten. Ransen har ofte bra argumenter, men han ødelegger dem når han i tillegg måker på med propaganda og halvløyner. Og aldri ser noe negativt. Dette ser jo de fleste. Og i mine øyne mister han All troverdighet.
Ransen
21.04.2025 kl 17:10
3897
Jeg stoler på offentlige data som foreligger. Om du kaller det løgn og halvløgn får være opp til deg. Jeg forholder meg kun til fakta.
Hvis du kan finne noe negativt så legg det ut, så skal jeg evt kommentere realiteten i det.
Dollaren pr 1/1-25 kostet 11,38 kroner.
Pr 21/4-25 koster dollaren 10,37 kroner.
Fleip eller fakta?
Hvis du kan finne noe negativt så legg det ut, så skal jeg evt kommentere realiteten i det.
Dollaren pr 1/1-25 kostet 11,38 kroner.
Pr 21/4-25 koster dollaren 10,37 kroner.
Fleip eller fakta?
Stepping
21.04.2025 kl 17:14
3954
Må nok ikke si ett kløyva ord om de negative sidene! Når olja blir nesten gratis og dollaren står i 5 kroner da skal du se vi blir lykkelige! Da kommer vi ikke til å ha råd til mat men du og du så vi kommer til å fly rundt omkring med NAS eneste selskapet som ikke blir berørt av total nedsmelting i verdensøkonomien.
MorganKane
21.04.2025 kl 17:18
3974
Det er fakta. Men, helt ærlig talt, klarer du ikke lese det jeg skriver?
Fjellbris
21.04.2025 kl 21:19
3775
Takk for deling, dette er jo en meget god merkevare nyhet for NAS👌
USA børs raser i kveld videre ned, store aktører og fond selger seg nok ut av USA, og klovne administrasjonen der borte! Tror flere av de ser mot Europa fremover. NAS er da som nevnt tidligere for mange en meget trygg og god investering med P/E litt over 6, 11 milliarder cash i banken, utbytte på vei nesten 1 milliard, USD på vei ned mot kr 9 og rekord overskudd i år da over 3 milliarder.
USA børs raser i kveld videre ned, store aktører og fond selger seg nok ut av USA, og klovne administrasjonen der borte! Tror flere av de ser mot Europa fremover. NAS er da som nevnt tidligere for mange en meget trygg og god investering med P/E litt over 6, 11 milliarder cash i banken, utbytte på vei nesten 1 milliard, USD på vei ned mot kr 9 og rekord overskudd i år da over 3 milliarder.
Redigert 21.04.2025 kl 21:21
HALLOA
21.04.2025 kl 21:48
3745
Nesten utrolig at SAS ikke har sikret seg for oljepris fall - dette ifl. E-24 intervju med sjefen.
Han innrømmer delvis at "luksusen" som tilbyes begynner å bli vel dyr.
Lurer på hvem som tjener på dette.
Han innrømmer delvis at "luksusen" som tilbyes begynner å bli vel dyr.
Lurer på hvem som tjener på dette.
Ransen
21.04.2025 kl 21:57
3730
SAS bør vel kanskje først begynne å tjene penger før de legger om til luksus.
Jeg holder fortsatt en knapp på lavpris og Norwegian som har god punktlighet og fornøyde kunder. Det er godt nok for de aller fleste.
Snart utbytte nå.
Jeg holder fortsatt en knapp på lavpris og Norwegian som har god punktlighet og fornøyde kunder. Det er godt nok for de aller fleste.
Snart utbytte nå.
bassebasse
22.04.2025 kl 07:04
3555
Må bli bra dag i dag får nas…dollar faller enda mere… ikke langt under 10kr
Fjellbris
22.04.2025 kl 09:01
3404
Artctic oppjusterer kursmål fra 13 til 15
…….
22.04.2025 08:57:40
NORWEGIAN: ARCTIC OPPJUSTERER KURSMÅL TIL 15 (13), GJENTAR KJØP
Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities oppjusterer sitt kursmål på Norwegian til 15 kroner fra 13 kroner, og gjentar kjøpsanbefaling.
Det fremgår av en oppdatering tirsdag.
Arctic gjør endringer i estimatene og til tross for en forventet svak førstekvartalsrapport fortsetter meglerhuset å være positiv til aksjehistorien. Det påpekes blant annet at første kvartal er siste kvartal med høy ASK-vekst, som etter hvert bør føre til en yield- og marginforbedring for resten av 2025 og inn i 2026.
"Vi fortsetter å understreke at grunnlaget for økt yield og marginforbedring forventes å forbli solid i 2025. Lavere drivstoffkostnader, redusert forskuttering av driftskostnader og mindre avhengighet av wet-lease bør gi marginlettelser. Luftfartsmarkedet forblir stramt, med begrenset kapasitetsvekst, noe som støtter vårt syn på økt yield", skriver meglerhuset.
TDN Direkt finans@tdn.no
…….
Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities oppjusterer sitt kursmål på Norwegian til 15 kroner fra 13 kroner, og gjentar kjøpsanbefaling.
Arctic gjør endringer i estimatene og til tross for en forventet svak førstekvartalsrapport fortsetter meglerhuset å være positiv til aksjehistorien. Det påpekes blant annet at første kvartal er siste kvartal med høy ASK-vekst, som etter hvert bør føre til en yield- og marginforbedring for resten av 2025 og inn i 2026.
"Vi fortsetter å understreke at grunnlaget for økt yield og marginforbedring forventes å forbli solid i 2025. Lavere drivstoffkostnader, redusert forskuttering av driftskostnader og mindre avhengighet av wet-lease bør gi marginlettelser. Luftfartsmarkedet forblir stramt, med begrenset kapasitetsvekst, noe som støtter vårt syn på økt yield", skriver meglerhuset.
TDN Direkt finans@tdn.no
NASLover
22.04.2025 kl 09:02
3412
Ransen
22.04.2025 kl 09:44
3336
Kan hende at investorene ser transport, samferdsel og reiser som en trygg havn i en eller uavklart industriell verden.
Det reises mer og lengre enn noen gang.
Det reises mer og lengre enn noen gang.
Ransen
22.04.2025 kl 13:46
3056
For ett år siden sto aksjen i over 16 kroner.
Om selskapet er bedre nå enn for ett år siden: JA.
Selgerne stå å kø for å dumpe godt under de gamle kursmålene som kom i vinter under profitwarnings ved dollar på kr11,50.
Shorterne er lykkelige for at dette er mulig..
Om selskapet er bedre nå enn for ett år siden: JA.
Selgerne stå å kø for å dumpe godt under de gamle kursmålene som kom i vinter under profitwarnings ved dollar på kr11,50.
Shorterne er lykkelige for at dette er mulig..
Redigert 22.04.2025 kl 13:47
HALLOA
22.04.2025 kl 13:50
3050
rtversjonen
Johan-Sebastian Christiansen, Norges nest beste sjakkspiller, reiser verden rundt på bonuspoeng, ikke titusener av kroner.
Fra starten av karrieren oppdaget han verdien i fordelsprogrammer og ble raskt en bonuspoeng-superjeger.
Christiansen deler innsikt i hvordan alle kan maksimere reiser ved å utnytte slike programmer.
Oppsummeringen er laget av AI-verktøyet ChatGPT og kvalitetssikret av E24s journalister
Hvor ble det av "spenn" fordelene ?
Johan-Sebastian Christiansen, Norges nest beste sjakkspiller, reiser verden rundt på bonuspoeng, ikke titusener av kroner.
Fra starten av karrieren oppdaget han verdien i fordelsprogrammer og ble raskt en bonuspoeng-superjeger.
Christiansen deler innsikt i hvordan alle kan maksimere reiser ved å utnytte slike programmer.
Oppsummeringen er laget av AI-verktøyet ChatGPT og kvalitetssikret av E24s journalister
Hvor ble det av "spenn" fordelene ?
Flipper
22.04.2025 kl 13:57
3050
Stepping. NAS sine hedge på flybensin må tas hensyn til, men blir det så billig drivstoff og $ ned mot 5, ja da veies dette vel opp, og vel så det.
Jeg husker når $ var NOK 5.40 - Spesielt fordi jeg har en søster som har bodd i Karibbien i 60+ år.
Nesten vær bidige gang jeg drar dit, Curacao, står $ i 10'tallet. Lokal valuta Nederlandske Gulden
følger $ som en skygge og alle priser lokalt handles i begge valutaer.
Jeg husker når $ var NOK 5.40 - Spesielt fordi jeg har en søster som har bodd i Karibbien i 60+ år.
Nesten vær bidige gang jeg drar dit, Curacao, står $ i 10'tallet. Lokal valuta Nederlandske Gulden
følger $ som en skygge og alle priser lokalt handles i begge valutaer.
Redigert 22.04.2025 kl 17:54
Fjellbris
22.04.2025 kl 14:50
3155
NAS stiger pent på rød børs. Lite vi hører til Singa, Stepping, Edgar, Shortie mfl. med grundige innlegg med substans og analyser som forklarer hvorfor vi ennå ikke er på 9-10 tallet ;-) Dette etter mange måneder med negative baise innlegg, mange av de av typen «søppel poster». Håper ikke mange lot seg lure av skremselspropagandaen de har holdt på med….
Redigert 22.04.2025 kl 14:53
bassebasse
22.04.2025 kl 15:48
3066
Ser ut som shorts går ut 0.61 bare...
Bedre skal de bli.... Selv tror jeg 14 kr før trafikk og kvartal kommer
Bedre skal de bli.... Selv tror jeg 14 kr før trafikk og kvartal kommer
Hardly
22.04.2025 kl 16:42
2969
Er nok adskillig større short enn 0,61.
Er bare en aktør som har over 0,50% short.
De som har under 0,50% kommer ikke fram i Finanstilsynets oversikt. Summen av disse er nok adskillig høyere enn 0,50%.
Er bare en aktør som har over 0,50% short.
De som har under 0,50% kommer ikke fram i Finanstilsynets oversikt. Summen av disse er nok adskillig høyere enn 0,50%.
Kåre Grønn
22.04.2025 kl 16:42
2989
Shorterne driter på seg, de grønne Dagbladet journalistene driter på seg. Til å bli kvalm av hvordan man holder på mot Norges beste reklame for ekte, norsk reiseliv! Fullstendig fake news.. Sannhet faller alltid på plass til slutt! Blir gøy på torsdag når Støre og Jens skal møte Donald! Nok en reklame for det norske?? Og nordmenn, fortsett og reis, for det gjør utlendingene også, altså turistene! Hau hau!
Redigert 22.04.2025 kl 16:44
gmtrade
22.04.2025 kl 17:09
2952
Usikker på hvorfor jeg blir satt i samme kategori som nick som bare skriver for å provosere. Jeg har ikke skrevet på en stund da det ikke er noe nytt for dagen og jeg er ute av aksjen. Sitter kun med en liten lyttepost for å følge utviklingen. Orker ikke holde på som dere og poste samme gjentagende argumenter på repeat dag etter dag. Folk går lei av det.