Norwegian - veien til 25 kr i 2025

Gamernrx
NAS 29.01.2025 kl 09:11 272494

Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:

- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.

Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.

Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
Kåre Grønn
22.04.2025 kl 18:45 5024

..blir snart roligere farvann og sommersesong tikker inn. Deilig å få avtale med USA også slik at man får mer forutsigbarhet.. Rettsak blir snart endelig avsluttet, noe som er positivt uansett!! Sitt stille i båten! Hau hau!
Redigert 22.04.2025 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Ransen
22.04.2025 kl 22:54 4935

Så godt som alt av fly er opp med flere prosent i dag.
Sikkert noen som lurer på om NAS kommer i mårra etter hele 0,6% opp i dag og nok et nytt kursmål men hvor kursen fortsatt er godt under gammelt kursmål.
Svaret er ja. I morgen passerer kursen 13 kroner, men er fortsatt 30% under samme tid i fjor.
Shorterne har åpenbart forstått sin hensikt og forlatt skuta før tapene blir altfor brutale.
Fjellbris
22.04.2025 kl 23:18 4915

Utrolig når vi snart skriver mai og utbytte dato også nærmer seg at vi fortsatt er på 12 tallet. Tror som deg at vi endelig ser kurs 13 i morgen, og så fortsetter ferden oppover mot kr 15 i første omgang etter trafikk tall april presenteres og dato for utbytte og statens eierpost blir avklart i løpet av mai. Når Q3 resultat legges frem ser vi kurs på 20 tallet igjen, om ikke før.
Redigert 22.04.2025 kl 23:19 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
23.04.2025 kl 00:09 4863

Kommer sterke resultater. 20 kommer veldig snart
Ransen
23.04.2025 kl 00:46 4841

I 2018 så ble gamle NAS verdsatt til 50 milliarder. Da sa analytikerne at ved en slik verdsettelse så bør resultatet ligge på 3-5 milliarder. Ser man dette opp mot fjorårets resultat så burde verdien vært 25-30 milliarder, altså aksjekurs på 25-30 kroner.
Det er andre tider nå, men P/E på 10 er fortsatt å foretrekke da også dette er billig.
2025 blir året med full effekt fra suksessen Widerøe, det kan bli året med laveste dollarkurs og oljepris på flere år.
Det kan også bli året der det mangler kapasitet ift passasjerveksten grunnet leveringsproblemer og P/W motorproblemer.
Det kan bli året hvor billettprisene stiger inn mot høysesong. Det kan bli året hvor mye av den europeiske trafikken legges østover mot Ukraina. Det kan bli året med aksjonærutbytte.
Det kan bli året med tidenes resultater da alle foregående faktorer vektlegges samt at vinterkapasiteten er økt med opp til 42%.
bassebasse
23.04.2025 kl 05:36 4847

Ransen… i år blir over 3 milliarder garantert men Karlsen tørr ikke si som i fjor… da falt kurs mye … kanskje 2 milliarder pluss bare på dollaren…får meg kun nas og får vi se hva skjer med utbytte.. når kommer den
Fjellbris
23.04.2025 kl 07:07 4788

Ransen, takk for godt innlegg og god oppsummering av potensialet til NAS i år og synliggjøring av verdier og inntjening i år og årene fremover, som pt selvfølgelig ikke gjenspeiles i en kurs på 12 tallet!
Null
23.04.2025 kl 09:06 4607

Der kom første smaken av 13 tallet, jeg må vel si at vi kommer til å se både 14 i mai og 15 i juni så er vel ok fornøyd med våren
Fjellbris
23.04.2025 kl 09:06 4652

Og der var vi på kr 13 som forventet, hold på aksjene folkens, dette er bare starten på en meget hyggelig NAS reise.
KanonBra5
23.04.2025 kl 09:32 4816

Bare vent til short squeezen slår inn. Da går det veldig fort oppover🚀
Ransen
23.04.2025 kl 09:41 4849

Mulig at de fleste er i stand til å legge sammen selv, men begynner i tvile på folks vurderinger.
Sammenligner vi for ett år tilbake:
Oljepris: 88,05 USD/b
USD : 11,03 kroner
NAS 16,10 kroner pr aksje.
Selskapet er i dag mye bedre stilt, det er nesten 5 millioner flere som har kjøpt billetter og det plukkes markedsandeler både fra forretnings -og fritidssegmentet.
Kursen burde være over 20 kroner i dag om vi følger utviklingen til andre flyselskap.
Faktum er at kursen kommer, men akkurat nå er det et bytte av verdier fra småaksjonærer til institusjonelle aktører som kommer til å sitte over tid og heve utbytte fra NAS.
Fjellbris
23.04.2025 kl 10:41 4755

Ref bytte av verdier fra småaksjonærer til institusjonelle aktører. Mon tro om ikke Stepping, Singa, Edgar og baise gjengen de siste 3-6 månedene nettop har jobbet hardt for det her inne….Gmtrade / shortie trodde på mulighet på 10 tallet igjen i mai, vel fortsatt ikke for sent å kjøpe seg inn igjen og få med seg en fin oppgang fremover nå inn i høysesong til NAS, Q2 men ikke minst Q3.
Håper ikke altfor mange gikk på skremselspropagandaen til baise gjengen og solgte på 10/11 tallet tidligere i vinter.
HOLD og akkumuler om man kan, er også fortsatt min soleklare anbefaling!!
Redigert 23.04.2025 kl 10:42 Du må logge inn for å svare
HALLOA
23.04.2025 kl 10:59 4750

Litt mange "hold" anbefalinger for tiden.
Kommer vel av at analytikerne ser et dårlig 1 Q - og et brått/ lite kursfall.
Lykke til.
Hardly
23.04.2025 kl 11:26 4747

Dersom en anal-ytiker tror det blir et dårlig 1 Q med et brått kursfall anbefaler man vel å selge? Ser ingen salg anbefalinger.
Hvorfor beholde en aksje når man analyserer seg fram til at kursen skal ned? Er vel bare en analytiker som klarer å trekke fram en slik konklusjon.
Ransen
23.04.2025 kl 12:40 4613

Er vel ingen som har hold etter de siste analysene med kronestyrkelsen. De som er kommet til nå har kjøpsanbefaling.
Når det gjelder Q1 så er det statistisk dårlig grunnet lavere vinteraktivitet, mange parkerte fly og kostnader ved ettersyn av fly samt pålagte kurs av piloter før sesongstart.
Q1 i år blir noe anerledes da det gjennom vinteren er benyttet 9 flere fly og et hundretalls piloter for å holde takten på etterspørselen. Ved dette så får vi et annet grunnlag for kostnadene og akkurat i år kommer en engangsgevinst på 570 millioner inn etter flykjøpet i mars.
Jeg ville ikke satset alle fingrene på noe enormt tap for Q1 i år. UAL kjørte en lignende strategi med flere fly enn før i vinter og kom ut med det beste Q1 siden før pandemien.
Fjellbris
23.04.2025 kl 12:55 4734

Skulle akkurat til å skrive det samme.
Tror derfor mange som venter på fall etter Q1 resultat blir veldig skuffa. Av de grunner Ransen nevner, samt at trafikktall Q1 er opp 11-12% vs LY, dette kombinert med lav oljepris og USD (ivertfall mars, så snitt Q1 blir lavere enn fryktet og hva NAS har budsjettert med for Q1). Når Q1 tall presenteres i mai er man over halvveis i Q2 og ser frem mot Q3, begge kvartaler absolutt høysesong. I Q1 taper alltid alle flyselskaper penger, får NAS nå mtp ovennevnte (og engangssum 570 mill) bare litt bedre start på året vs LY, ja så ligger alt til rette for rekord resultat i år 3-4 milliarder og det er dette markedet vil se mot og prise NAS på etter Q1 presentasjonen, og da tror ivertfall jeg at det ikke blir noe fall eller noe mulighet til å kjøpe så mye billigere enn i dag.
Fjellbris
23.04.2025 kl 13:01 4746

Ps glem heller ikke posisjonering for utbytte, ingen store inkl. fond som selger seg ut rett før utbetalingen og ikke vil ha meg seg utbytte vi har ventet på nå så lenge (satt av nesten 1 milliard til utbytte).
Ransen
23.04.2025 kl 13:58 4781

Torsdag 1. mai går Tottenham og Bodø/Glimt inn på matta på Tottenham Hotspur Stadium i London. Den første kampen av to oppgjør mellom lagene i semifinalen i Europa League er det mange nordmenn som vil få med seg med egne øyne.

Derfor har Norwegian nå satt opp en ekstra flyvning fra Oslo til London 30. april.

– Vi så at det fort ble utsolgt på de opprinnelige avgangene, så nå har vi snudd oss rundt og satt opp ekstra flyvning mellom Oslo og London, sier Eline Hyggen Skari, pressesjef i Norwegian.
Ransen
23.04.2025 kl 14:39 4729

Skal bli interessant når søksmålene mot sparebanken begynner å komme inn. Så kan man spekulere i den plutselige avgangen til Mossige. Analysen fra Mossige var høyst tvilsom, og de mange Norwegianaksjonærene med litt følsom blære gikk det skikkelig galt denne dagen…

https://investornytt.no/sparebanken-1-markets-far-gigantbot-av-finanstilsynet/
Redigert 23.04.2025 kl 14:40 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
23.04.2025 kl 14:53 4724

Ja vi husker alle denne, er det mulig…😡 Vi husker også hvem i baise gjengen her inne som nærmest genierklærte Mossige i lang tid etterpå og hylte om kurs kr 9….Fasiten nå litt i etterkant er kurs 13,19 og STIGENDE, som NAS med noen få unntak egentlig har vært i hele år.
Redigert 23.04.2025 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
NASLover
23.04.2025 kl 14:58 4757

Ingen tvil om at SB1 analyse var bestilt/manipulert analyse og Mossige clown uten substans som har tjent rått på det sammen med andre store aktør.

BOEING har noe å glede, inntektshopp

https://e24.no/boers-og-finans/i/GyAjxq/kraftig-inntektshopp-for-boeing
Redigert 23.04.2025 kl 15:00 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
23.04.2025 kl 15:35 4667

Meget gode nyheter Boeing og Q1 trafikk og resultat. NAS kommer også helt klart til å levere mye bedre vs Q1 LY.

Og de som fortsatt har sett mot Mossige sitt makkverk av en analyse og kursmål kr 9 begynner vel snart også å våkne opp…..
Redigert 23.04.2025 kl 15:40 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
23.04.2025 kl 16:38 4674

hahaha helt sykt
Fjellbris
23.04.2025 kl 17:11 4613

23.04.2025 16:00:02
Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) - Notice of Annual General Meeting 2025

The Annual General Meeting of Norwegian Air Shuttle ASA will be held on 14 May 2025 at 11:00 CEST.


The annual general meeting will be held digitally through Lumi. It will not be possible to attend in person. For digital participation, please use the link https://dnb.lumiagm.com/166755189. Reference and PIN codes to the meeting are available on VPS Investor Services, or in the form attached to the notice to the individual shareholder. Shareholders may vote in advance, or submit a proxy, with or without voting instructions, by 12 May 2025 at 24:00 CEST.

The notice is attached, and all relevant documents can be found at https://www.norwegian.no/om-oss/selskapet/investor-relations/annual-general/

As mentioned in the Q4 2024 report, the Board of Directors proposes that an additional NOK 0.60 per existing share, be contributed to the company's dividend fund. This additional amount may be used for dividends, buy-back of shares or the company's perpetual convertible bonds. Further information is included in the notice of the annual general meeting.

For further information, please contact: Hans-Jørgen Wibstad, CFO at Norwegian Air Shuttle ASA, Tel: +47 916 89 661
bassebasse
23.04.2025 kl 18:27 4541

Vent og se hva som skjer nå.... Før tall 14- 15 kr kanskje...
Kåre Grønn
23.04.2025 kl 23:46 4237

20 burde kommet i fjor vår. Nå er selskapet bedre stilt! Boeing er i flyt også, noe som er strålende for videre utvikling av flåten. Siden Kjos tiden har Boeing og Norwegian vært nære partnere! Dette vil bare ta av!
KanonBra5
24.04.2025 kl 06:30 4050

Minst!!!! Og snart kommer ca. 500 millioner kroner inn fra staten når ankesaken vinnes!!!!📈🚀
KanonBra5
24.04.2025 kl 07:50 3893

Og til info har altså staten tapt denne saken. Så anken kommer fra dem. Så muligheten for at de vinner er veldig liten😉
Fjellbris
24.04.2025 kl 10:38 3664

Gode tall for Boeing, og om ikke Kina ønsker ta imot flyene fremover pga tollkrigen, står andre flyselskaper inkl. NAS i kø for å overta/få levert sine bestilte fly raskere. Stans i kø produksjon til Kina fører selvsagt også til raskere leveranser til andre.
……….

Truer med flynekt for Kina
Boeing-sjefen truer med å kutte leveranser til Kina etter at flere ferdigstilte fly ble returnert på grunn av de økte tollsatsene.

Boeing vurderer å stanse produksjonen av passasjerfly til Kina etter at kinesiske flyselskaper har returnert ferdigstilte fly som følge av økte tollsatser, melder Wall Street Journal.
– Vi kommer ikke til å bygge fly for kunder som ikke vil ta dem imot, sier konsernsjef Robert Kelly Ortberg, og legger til at Boeing heller vil selge flyene til andre interessenter.

https://www.finansavisen.no/industri/2025/04/24/8259507/boeing-truer-med-a-slutte-a-levere-fly-til-kina
Redigert 24.04.2025 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
MorganKane
24.04.2025 kl 12:33 3537

Ja,

Men er dette positivt eller negativt? Med flere fly blir det mer konkurranse. Det trenger ikke bety så mye hvis totalmarkedet vokser, men uten vekst kan det fort bli betydelig nedgang i prisene for å fylle opp den økte kapasiteten.

Jeg mener derfor, gittat årsaken til avbestillinger fra Kina er handelskrig som generelt vil påvirke økonomien negativt, nyheten må vektes negativt.
Fjellbris
24.04.2025 kl 13:19 3472

Dersom NAS pga dette skulle få levert fly de har bestilt og betalt fortere vil det utvilsomt være positivt for NAS.
Tror forøvrig ikke de er så heldige, fordi handelskrigen USA har med Kina snart kommer til å løse seg.
Redigert 24.04.2025 kl 13:21 Du må logge inn for å svare
Ransen
24.04.2025 kl 14:17 3417

Jo snarere de får innfaset de 23 siste av de 50 nye max flyene så gir det 14% ekstra på bunnlinja i form av lavere forbruk og derav utslippsavgifter.
Så er det opsjon på ytterligere 30 fly hvor det fra høsten 2025 skal besluttes om det blir max-10 maskiner spm en del av flåten.
Alt i alt Good.
Fjellbris
24.04.2025 kl 14:31 3389

Ref melding i går mtp. generalforsamlingen 14. mai og tidligere melding om utbetaling utbytte (limer inn under).
Noen som har sett noe info mtp dato man må være inne for å få utbetalt utbytte? Eller blir dette kanskje avgjort på EGF 14. mai?
Jeg skal uansett ikke selge før etter Q3 tall/kurs på 20 tallet, har kjøpt litt også i dag og vurderer fylle opp enda mer og sitte på «den posten» for å få med utbytte (deretter selge den «ekstra utbytte posten»).
……..
Norwegian has not paid out dividends during the last four years. At the Annual General
Meeting of 2024, the Board was authorised to distribute dividends of up to NOK 0.85
per share, corresponding to dividends of NOK 0.25 and NOK 0.60 for 2022 and 2023
respectively. For 2024, the Board of Directors intends to propose to the Annual General
Meeting of 2025 a distribution of NOK 0.60 per share by way of dividend or share buyback. Distribution of dividends for 2022, 2023 and 2024, in total corresponding to an
aggregate amount up to NOK 1.45 per share, is subject to certain terms and approval, (as
the case may be) from holders of the Company’s debt instruments. Dividends for 2022
and 2023 have been set aside in a dividend fund with the intention to disburse these
funds later, when such distribution is permissible. The dividend fund amounted to NOK
848 million at year-end 2024.
Fjellbris
24.04.2025 kl 14:53 3373

Ellers mye å glede seg til i mai:

- tirsdag 7. mai trafikk tall for april (de tallene blir kanon bra vs LY, husk påske LY i mars)
- onsdag 8. mai Q1 resultat (blir trolig selskapets beste Q1 rapport, ref. 570 mill engangs effekt kjøp leasede fly, trafikk tall Q1 +11-12% vs LY, olje og USD kurs, prosjekt X mm).
- onsdag 14. mai EGF (trolig avklaring utbytte).
Redigert 24.04.2025 kl 14:54 Du må logge inn for å svare
HALLOA
24.04.2025 kl 15:03 3357

Dollaren oppfører seg pent.
Oljeprisen det samme.
Kan neppe bli bedre.
Kåre Grønn
24.04.2025 kl 17:11 3283

Kurs 20 innen midten av mai. Håper det kommer sakte men sikkert
Redigert 24.04.2025 kl 17:11 Du må logge inn for å svare
Ransen
24.04.2025 kl 17:24 3267

Grei oppgang i amerikansk luftfart i kveld. Pleier å smitte over på NAS dagen etter. NAS er som som alle vet i utgangspunktet er lavt priset.
Derfor ser vi store kjøpsordrer utover hele dagen. Dette er aktører som vet at dette skal opp, særlig på kommende triggere som trafikktall påske(april), Q1 som kommer ut litt spesielt og kommende utbyttestrategi.
Så langt tyder alt på en fortsatt økende passasjertrafikk...
Fjellbris
24.04.2025 kl 17:51 3224

Ransen, ref mitt innlegg over, vet du svaret her:
«Noen som har sett noe info mtp dato man må være inne for å få utbetalt utbytte? Eller blir dette kanskje avgjort på EGF 14. mai?»
Ransen
24.04.2025 kl 18:04 3328

I følge Øygard så gjelder det å være inne den dagen at utbytte meldes. Om det blir på GF eller annet vites ikke, og det blir vel ikke gitt info om dette i forkant.
Fjellbris
24.04.2025 kl 18:57 3367

Ransen, ok og takk for info. Akkumulerer det jeg kan heldigvis, skal ha med meg utbytte med så mange aksjer som mulig😀
Tekanalyse
24.04.2025 kl 19:17 3334

Norwegian og Frontline står helt tydelig frem som de beste tekniske kjøpene på Oslo Børs, med god margin. Begge selskapene presterer svært godt, og har brutt kritisk motstand oppover. Videre oppgang signaliseres.
Ransen
24.04.2025 kl 19:21 3339

Som sagt tidligere så tror jeg at det er vanskelig å finne negative faktorer akkurat nå.
Erfaringsmessig så går det fort oppover når det først begynner å handles. Vi er 3-4 kroner under samme tid i fjor og nå med betydelig lavere dollar og oljepris..
Selskapet streber å tilpasse seg det motsatte via sitt prosjekt X og det ventes å gi dobbelt effekt.
Fjellbris
24.04.2025 kl 19:51 3344

Helt enig. GK brente seg litt i fjor på guidingen som han/NAS ble hardt straffet for (inkl. møkkaanalysen som kom fra Mossige…). Klok av skade guider GK derfor etter det mye mer konservativt, og er ikke så positiv ofte ute i media som tidligere. Jeg er med bakgrunn i alt vi vet 100% sikker på at GK kommer til å levere langt over det markedet forventer i år, og «proof of the pudding» (Q1 resultater) kommer til å re prise NAS over kr 20 igjen i løpet av året.
Redigert 24.04.2025 kl 19:51 Du må logge inn for å svare
NASLover
25.04.2025 kl 08:57 2954

Da er en til Meglerhus på bane med kurs heving

25.04.2025 08:29:55

NORWEGIAN: NORDEA OPPJUSTERER KURSMÅL TIL 15 (14), GJENTAR KJØP

Oslo (Infront TDN Direkt): Nordea oppjusterer kursmålet på Norwegian Air Shuttle til 15 kroner fra 14 kroner og gjentar kjøpsanbefaling.

Det fremgår av en analyse fra meglerhuset fredag.

Gitt lovende markedsutsikter og gunstige valutakurser, hever Nordea sitt justerte resultat pr aksje (EPS)-estimat for 2025 med 11 prosent til 1,81 kroner. For 2026 og 2027, oppjusteres EPS med henholdsvis 5 prosent til 2,3 kroner og med 10 prosent til 2,6 kroner.

NASLover
25.04.2025 kl 09:21 2961

Veldig rar utvikling av kursen, er det stor short press ?
Redigert 25.04.2025 kl 09:27 Du må logge inn for å svare
Ransen
25.04.2025 kl 09:30 2936

Det er bare å utnytte. Når ett av verdens beste flyselskap som ene og alene selges i rødt midt i tidenes bestillibgsbonanza men salle andre er opp så er det ikke selskapets feil, men aksjonærene.
Kursen reagerer kun mot negative tulleanalyser ala SB1M og Mossige. Nå handler selvsagt alle husa til utbytte og videre oppgang. Det er alltid småaksjonærer som piner seg selv og er lykkelig uvitende. Statistikken viser at det er generelt minus blant småsparerne og NAS er intet unntak.
Alt handler om overføring av verdier fra utålmodige til tålmodige. Å være utålmodig midt i triggerbonansa i et selskap med verdens beste ledere er et gode for dagens kjøpere...
Redigert 25.04.2025 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
laser
25.04.2025 kl 09:50 2927

Flere og fler meglerhus endrer sine anbefalinger til det positive og oppgraderer kurs foreløpig til rundt 15 som følge av valuta og drivstoffets betydning i Norwegian sitt regnskap. Men Sundt selger…..etter hvert bare småposter……men selger, ja riktig dyktig har han vært på å treffe med salget. Og gjort det sjæl har de trolig også - tanker og strategi bak det innfallet der skulle vært morro og hatt innsyn i. Selv tok jeg en Buffet, og takker for at de måkte ut aksjer som jeg nennsomt plukket opp og som nå skal få ligge rolig og trygt i påvente av utbytter og verdistigning. En tanke går dog også til de aksjonærene som lot seg rive med og solgte i panikk over dommedagstruslene. Trist det.
Tenker det fremdeles vil bli litt ruglete, men inn mot 2026 tror jeg verdensordenen faller mer til ro og og dette vil gjenspeiles i resultatene. Trump har tatt en klassisk Adm.dir vending, skriv ned verdier, fjern kostnader umiddelbart fra oppstart og bruk så tiden til å bygge opp igjen. Jeg liker ikke det han gjør og måten han gjør det, men det er klassisk rydd bordet strategi.
Og så nevner jeg bare at om en måned så løper fristen ut for å bli enig om skjebnen på det konvertible obligasjonslånet. Blir staten medeier? Eller inngår de en avtale om innløsning av lånet evt. om tilbakekjøp av konverterte aksjer?? Dette handler bare om penger for begge parter og tenker vi hører noe enten på resultatpresentasjonen eller generalforsamlingen.
Utbyttene kommer når dette lånet og det ordinære obligasjonslånet er innløst. Styret har/får fullmaktene som trengs for å dele ut utbytte evt. balansere noe av avsatte midler til tilbakekjøp av aksjer. Ingen grunn til å spekulere i ex dato for dette for det styrer Styret suverent og vil kunngjøre som sedvanlig i god tid i forkant av aksjen går ex utbytte.
Fjellbris
25.04.2025 kl 09:56 2998

Ja, dette skrev jeg i februar og mars når Edgar, Stepping, Singa, GMtrade/Shortie svartmalte og de 3 førstnevnte her postet kun skremselspropaganda/søppelinnlegg. Jeg skrev da at meglerhusene kom til å komme med oppdaterte analyser og kursmål, noe nå 1-2 måneder senere ALLE har gjort.
Igjen, håper ikke noen solgte seg ut pga ovennevnte skribenter som vi daglig måtte «jobbe mot» (disse nick har selvfølgelig nå også listet seg ut av diskusjonen her inne…) Mark my Words, etter noen kvartalsrapporter i år, der NAS kommer til å levere bedre vs hva markedet nå forventer/priset inn, kommer de samme meglerhus som nå har økt sine kursmål +/- 15 til å øke disse kursmålene ytterligere.
Selv har jeg kursmål kr 20+ i løpet av året.
Redigert 25.04.2025 kl 09:58 Du må logge inn for å svare