Norwegian - veien til 25 kr i 2025

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
05.06.2025 kl 08:17
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Gamernrx
NAS 29.01.2025 kl 09:11 320325

Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:

- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.

Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.

Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
gmtrade
08.05.2025 kl 16:02 3234

Det kan bli bra med Spenn, men verdien må revalueres mot kroner for at det skal bli bra. Alle sommhar vokst opp med spenn som uttrykk, forbinder verdien med kroner. 100 spenn er 100 kroner. Nå driter selskapet (SPENN) seg fullstendig ut, når de gir verdi til ca 10 øre in Norge og 9 øre for svenskene og 7 øre for DKK. Opptjente spenn må spleises 10-1 og verien økes til 1 krone. Da blir valutaen og navnet troverdig.
Flodhest82
08.05.2025 kl 16:07 4360

Skjønner ikke helt salgspresset her, greit at A1 var dårligere en forventet, men men man skal vel se fremover ? I Q2 er oljeprisen mye lavere, dollaren er lavere, man får påsketrafikken, de har solgt mange flere billetter en i fjor men med samme yield. Så alt tyder på at Q2 blir knallbra
laser
08.05.2025 kl 16:16 4355

Om ikke annet, så er dette et godt varsko til Staten om ikke å gå inn, høy volatilitet.
Spennende å se løsningen - 11 børsdager til løsningen bør foreligge.
Ace771
08.05.2025 kl 16:23 4341

Enig i det. Forhandlingene om å bare betale ned lånet uten konvertering burde gå lettere, gjerne litt over pari ettersom børskursen ligger over konverteringskurs. Så slipper vi utvanning med 130m nye aksjer. Men prisen bør jo avspeile at hvis staten skal blokkselge så mange aksjer så må de jo gi minst 20% rabatt.
Flodhest82
08.05.2025 kl 16:27 4309

Det gikk over 3 mill aksjer i sluttauksjonen og over 23 mill totalt i dag. Blir spennende å se neste uke hvem som har kjøpt og solgt
MorganKane
08.05.2025 kl 16:39 4278

Slapp av,

Det meste av årsaken til at selve driften var dårlig er vinterværet var verre enn normalt. Med flere forsinkelser og flere kanselleringer enn hva som er normalt for denne årstiden. Spesielt ble widerøe hardt påvirket av dette. Karlsen gikk jo grundig igjennom dette på presentasjonen. Kanselleringer og forsinkelser koster enormt. Slik jeg ser det er dette derfor en engangseffekt. Den grunnleggende driften var som forventet. Også er det åpenbart at q2 blir rekordbra. Både pga påsken, men også pga guidingen for mai-,Juni var fenonenal. Jeg økte litt i dag. Øker den videre hvis vi er så heldige at den faller ned mot 13 igjen.
Redigert 08.05.2025 kl 16:40 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
08.05.2025 kl 16:50 4251

Helt enig i alt du skriver, som nevnt tidligere i dag økte jeg også og sitter nå 100% i NAS og venter på utbytte og en meget god Q2 og Q3. GK kunne jo ikke vært mer positiv enn han var i dag uten å virke «haussende» og for de som er langsiktige og som meg skal ha med oss hele Spenn effekten f.o.m. 2026, så er det slik jeg ser det herlig med ytterligere akkumulering på lavt 13 tall i dag🙏🙏😀
Strategi
08.05.2025 kl 17:21 4245

Fikk melding fra Pareto i dag, basert på rapporten fra Norwegian
har de satt kursmål 12..
Så her kan tydeligvis alt skje.
Helt utrolig at det gikk 3 millioner aksjer i slutt auksjonen på lave priser (13.50), så her er det store krefter i sving.
En dårlig dag for meg som satt fullt lastet.

MorganKane
08.05.2025 kl 17:33 4259

Vel, jeg går aldri "All inn". Det er for høy risiko og når du tror den må snu. Så går den ennå litt lenger ned. Når det er sagt så vil den etter all sannsynlighet hente seg inn relativt raskt. Kanskje opp mot 14 allerde i morgen. Seinest godt forbi når vi nærmer oss trafikktallene for mai.
Redigert 08.05.2025 kl 17:34 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
08.05.2025 kl 17:38 4243

Ja, veldig stor sprik mellom analytikerne, de er vel like uenig som oss her inne😂
Men, overvekten er positiv til Q1 rapporten og ikke minst guidingen, selv forholder jeg meg mest til DNB som er konservativ i sine analyser. DNB mener rapporten er positiv, og de trodde på kursoppgang i dag. DNB økte som vi vet nylig kursmål til kr 17.
…..

Analytikere: Full «krangel» om Norwegian-rapport
ABG Sundal Collier spår kursfall i Norwegian etter høyere kostnader enn ventet, mens DNB Markets ser positivt på rapporten etter sterke bookingtall og engangseffekter.

Oppjustering
Ole Martin Westgaard i DNB Markets skriver til sine kunder at første kvartal var blandet, med nedjustert CASK-guiding og positive bookingtall.
«Vi vurderer dette som en positiv rapport for Norwegian Air Shuttle, med rapporterte resultater over forventningene som følge av engangseffekter, en nedjustert guiding for 2025 for enhetskostnad (CASK) ekskludert drivstoff i tråd med forventningene, støttet av et underliggende forbedringsprogram med mål om én milliard kroner i årlig gevinst, lavere ASK-guiding for fjerde kvartal samt positive kommentarer rundt sommerbookingene», skriver han.
Han forventer at konsensusestimatene for justert inntjening pr. aksje (EPS) skal opp 5-10 prosent etter rapporten, og mener en positiv kursoppgang er berettiget.

https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2025/05/08/8262622/analytikerne-krangler-om-norwegian-rapport
Fjellbris
08.05.2025 kl 17:46 4219

Ser den, og gjør det skjeden også selv. Har gjort et unntak nå fordi jeg ønsker ha med meg mest mulig av utbytte + dagens fall i dag vil vise seg som du skriver å være en overreaksjon. Om ikke i morgen så som du skriver senest etter trafikk tall mai. Dog tror jeg det fremover kan komme flagg meldinger, eller avklaringer statens lån/utbytte senest på generalforsamlingen om noen uker. Har akkumulert hele veien siden jr 11, så om det fremover svinger litt, tar jeg det helt med ro og ser frem ikke minst mot Q3 resultater og full Spenn effekt/ stordriftsfordeler f.o.m. 2026.
Fjellbris
08.05.2025 kl 19:07 4188

USA børs kraftig opp etter handelsavtale med Storbritannia. En av dagens børsvinnere hittil er flyprodusenten Boeing, som stiger over 4 prosent i ettermiddagstimene.
Blirnokrik???
08.05.2025 kl 19:59 4087

Spennende aksje. Gjorde selv en kjempedeal sist nas gikk bananas.
Litt skeptisk nå.
MorganKane
08.05.2025 kl 20:20 4188

Joda, jeg trenger or vi er over da. Men ting skjer og man har tatt feil før.

For øvrig så er det egentlig bare støy å høre hva folk har kjøpt for etc. Man kan jo si hva man vil. Det er kort fortalt ikke etterprøvbart og jeg foretrekker å snakke om aksjen. Hvis man absolutt skal snakke om antall aksjer man har så får man eventuelt legge ved skjermbilde av kontoen eller sende over brukernavn og passord slik at man faktisk får ettergått påstandene.
Fjellbris
08.05.2025 kl 20:28 4194

Poenget mitt var ikke å skryte av antall aksjer (ikke nevnt heller), men at jeg har akkumulert fra 11 er noe jeg tror alle vi som har vært positive her inne siste 3-6 måneder har gjort. Dette vs alle nick som har vært kritisk og messet om kr 9, siste sjanse ut på 12 tallet før 17. mai osv.
Jeg med flere av de positive har snakket samme språk siste 3-6 måneder, og selv om det er mye trading her inne, tror jeg de fleste mex meg som siste 3-6 månedene KUN har skrevet positivt om NAS (inkl. alt vi har skrevet med link til fakta og dokumentasjon/linker anbefalinger, omtale. kursmål osv), så har vi samtidig kjøpt og investert som vi har skrevet/anbefalt.
Fjellbris
08.05.2025 kl 23:21 3951

Reiseliv1.no oppsummerer NAS sitt Q1 resultat på en mye bedre og mer korrekt måte vs klikk basert presse i dag med misvisende overskrifter!
…….

Norwegian-konsernet forbedret resultatet i første kvartal

Norwegian-konsernet forbedret resultatet i første kvartal og hadde en betydelig økning i antall passasjerer for både Norwegian og Widerøe. Resultatene ble positivt påvirket av effektivitetstiltak, som ble gjennomført i løpet av kvartalet, inkludert kjøpet av ti tidligere leasede Boeing 737-800 fly.

Norwegian-konsernet hadde et driftstap (EBIT) på 611 millioner kroner i første kvartal 2025, en forbedring på 152 millioner kroner fra fjoråret. Resultatet ble også påvirket av at den norske kronen styrket seg mot amerikanske dollar i kvartalet. Likviditetsbeholdningen var 10,5 milliarder kroner ved kvartalsslutt, lavere enn foregående kvartal som følge av at flykjøpet midlertidig er blitt finansiert med kontanter. Norwegian-konsernets flåte, inkludert Widerøe, bestod av 140 fly, hvor Norwegian hadde 89 og Widerøe 51.
– Vi fortsetter en positiv trend i årets første kvartal, og det er godt å se at tiltakene våre allerede gir resultater på kostnadssiden. Kjøpet av ti fly som vi tidligere leaset bidrar positivt dette kvartalet, og vil gi ytterligere innsparinger og mer fleksibilitet i flåten fremover. Widerøe har vist en god utvikling gjennom kvartalet, og satte nye rekorder for antall daglige passasjerer to ganger i april, sier Geir Karlsen, konsernsjef i Norwegian.
5,1 millioner passasjerer
I første kvartal hadde Norwegian-konsernet 5,1 millioner passasjerer, hvor 4,2 millioner var Norwegian-passasjerer og 0,9 millioner var med Widerøe. Norwegians kapasitet (ASK) var opp 16 prosent, mens Widerøes kapasitet steg med 4 prosent. Fyllingsgraden i kvartalet var 82,5 prosent for Norwegian, ned 2,3 prosentpoeng fra samme periode i fjor, hovedsakelig på grunn av den store kapasitetsøkningen og at påsken i år falt i april. Punktligheten, målt i antall avganger innen 15 minutter av ordinær tid, var 81,9 prosent for Norwegian og 79,3 prosent for Widerøe.
Travel sommersesong
Norwegians sommerprogram startet 30. mars med en kraftig kapasitetsøkning, og inneholder totalt 350 ruter til 129 destinasjoner i Europa og nærliggende land. Den viktige påskeuken kom i år i april, som passer godt med hvordan Norwegian øker kapasiteten inn mot sommersesongen.
– Sommerprogrammet er godt i gang. Vi har økt kapasiteten og fått alle kolleger på plass for å gjennomføre den travle høysesongen. Med andre ord er vi klare for en bra sommer, og vi kan allerede se at kundene også er klare for å reise. Bookingtrenden ser bra ut for både Norwegian og Widerøe, og juni ligger allerede godt foran fjorårets salgstall, sier Geir Karlsen.
Norwegian anslår at flåten vil være på 88 fly i årets høysesong, og forventer 3 prosent økning i kapasitet i 2025 sammenlignet med fjoråret.

https://www.reiseliv1.no/luftfart/norwegian-konsernet-forbedret-resultatet-i-forste-kvartal/1324166
Redigert 08.05.2025 kl 23:24 Du må logge inn for å svare
Flodhest82
08.05.2025 kl 23:50 3881

Ser at Songa kapital kjøpte 1,5 mill aksjer på dagens liste, ingen salg fra songa. The bank of new york fortsatte å selge, solgt 10 mill aksjer siste 3 dagene og har vel 20 mill aksjer igjen
MorganKane
09.05.2025 kl 00:04 3877

Jeg mener ikke at du skryter. Men det er helt irrelevant. Det kan være blank løyn. Kort sagt så er det umulig å sjekke. Hvis du ønsker å bli tatt på alvor så snakk om aksjen. Argumenter hvorfor den skal opp. Eventuelt ned. Med argumenter som a) er mulig å etterprøve og b) mulig å diskutere.

For øvrig så mener jeg kritikerne har ett poeng om at den underliggende driften var dårlig. Jeg mener det riktignok i stor grad er knyttet opp mot engangseffekter (dårligere vær og dermed flere kanselleringer /forsinkelser enn normalt for denne årstiden) og dermed av mindre betydning enn guidingen fremover (inkl. april), men å bare stikke det under en stol og ikke nevne det som den reiselivartikkelen du nevner ser ut til å gjøre blir også feil.
Redigert 09.05.2025 kl 00:14 Du må logge inn for å svare
Strategi
09.05.2025 kl 08:24 3510

Over 200 mill i omsetning i går på sterkt nedadgående sier noe om retning.
Markedet var ikke fornøyd med utviklingen sett i forhold til forventningene.
Større aktører selger seg ned når de ser volumet tillater det, så får vi håpe disse kommer inn igjen når tallenes tale tilfredsstiller krav.
Sundt sitter fortsatt med 5.333.425 aksjer men virker noe roligere på nedsalget i det siste.
Det vi ser er at analytikerne er uenig om verdsettelsen av aksjen og dette skaper turbulens.
Retningen på kort sikt kan gå begge veier.
Redigert 09.05.2025 kl 08:31 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
09.05.2025 kl 08:38 3511

Ok og enig. Også mtp underliggende drift. Dog forklarer GK dette godt som du skriver på presentasjon i går, ref vinterværet som spesielt rammet Widerøe hard. Ellers glemmer markedet litt at april var i Q1 LY, og selv med det disse 2 faktorene så levere NAS bedre enn Q1 LY og faktisk også langt bedre enn analytikerne mente i forkant. USD og oljepris effekt presiserte også GK kun ga positivt effekt f.o.m. ut i mars, så bare tenk hvordan Q2 nå blir inkl da påsken i april.
Blir muligens litt opp/ned siden analytikerne spriker så mye også fremover, men f.o.m. trafikk tall mai og ikke minst Q2 og Q3 presentasjon/resultater er jeg ivertfall helt trygg på at ferden mot kr 20+ kommer til å fortsette, inkl. er pent utbytte på veien.
Fjellbris
09.05.2025 kl 08:47 3505

Pareto oppjusterer kurs fra 12 til 16, DNB senker fra 17 til 16 - da får vi en velfortjent opptur i dag fra kursfall i går som var en overreaksjon etter en Q1 rapport som var både bedre enn LY og analytikernes forventninger i forkant .
……
09.05.2025 08:22:41
NORWEGIAN: PARETO OPPGRADERER TIL KJØP, DNB NEDJUSTERER KURSMÅL

Oslo (Infront TDN Direkt): Pareto Securities oppgraderer Norwegian Air Shuttle til en kjøpsanbefaling fra hold, med et oppjustert kursmål til 16 kroner pr aksje, fra 12 kroner.

"Med større tillit til estimatene og en sterk balanse som støtter inntjeningsfremmende tiltak, virker en 2026-P/E på syv ganger attraktivt", skriver meglerhuset.

DNB Markets nedjusterer sitt kursmål til 16 kroner pr aksje, fra 17 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.

"Mens underliggende resultater i første kvartal var svakere enn vi ventet, ser vi fortsatt positive utsikter for 2025 med solide bookinger, en innsnevret CASK-guiding, støttet av et forbedringsprogram på en milliard kroner og medvind i valuta og drivstoff", skriver meglerhuset.
NASLover
09.05.2025 kl 08:51 3509

Skjønner ikke hvorfor DNB var så raskt å heve kursen før trafikktall, dem ligger fortsatt høyt etter dagens anbefaling men det spekulerer meg lit.

Oslo (Infront TDN Direkt): Pareto Securities oppgraderer Norwegian Air Shuttle til en kjøpsanbefaling fra hold, med et oppjustert kursmål til 16 kroner pr aksje, fra 12 kroner.

"Med større tillit til estimatene og en sterk balanse som støtter inntjeningsfremmende tiltak, virker en 2026-P/E på syv ganger attraktivt", skriver meglerhuset.

DNB Markets nedjusterer sitt kursmål til 16 kroner pr aksje, fra 17 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.

"Mens underliggende resultater i første kvartal var svakere enn vi ventet, ser vi fortsatt positive utsikter for 2025 med solide bookinger, en innsnevret CASK-guiding, støttet av et forbedringsprogram på en milliard kroner og medvind i valuta og drivstoff", skriver meglerhuset.
nad.oslo
09.05.2025 kl 09:12 3443

NAS
Arctic: Buy (Buy) - TP 15.5 (15.0)
Pareto: Buy (Hold) - TP 16.0 (13.5)
DNB: Buy (Buy) - TP 16 (17)
ABG: Buy (Buy) - TP 15.5 (15.5)
Fjellbris
09.05.2025 kl 09:39 3571

Håper ikke du solgte deg ut på melding du fikk fra Pareto i går? Kursmål kr 12 basert på rapporten? Og så går Pareto ut i dag og hever kursmål fra kr 12 til 16 og anbefaler kjøp med bakgrunn i Q1 presentasjonen?
…….

Redigert 09.05.2025 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Flodhest82
09.05.2025 kl 09:58 3592

Skulle trodde fleste som vill kom seg ut i går, men ser den presses ned hver gang kursen kryper oppover
Strategi
09.05.2025 kl 10:14 3595

Basert på denne har jeg stor tro på at vi i løpet av veldig kort tid er over 14 igjen og det kan gå raskt.
Det er ingen ting galt med det fundamentale og at et resultat i forhold til forventninger til kvartal 1 med uvær og uten fordelene med lav oljepris og store valuta fordeler får stå for analytikernes regning.
Pareto har tydeligvis sett på tallene en gang til og hevet kursen med 4 kr.
Vi er nå midt i kvartal 2 med alle underliggende fordeler, økte bestillinger, mer stabilt vær lav oljepris, og store valuta fordeler.
I tillegg har vi sterke nyheter vedrørende Spenn som kommer til å ta helt av.
Jeg anbefaler lasting og står for det med rak rygg.
Det er ingen fundamentale eller markedsmessige utfordringer for Norwegian selv om jeg skalv litt i buksene selv i går.
Strategi
09.05.2025 kl 10:14 3748

Basert på denne har jeg stor tro på at vi i løpet av veldig kort tid er over 14 igjen og det kan gå raskt.
Det er ingen ting galt med det fundamentale og at et resultat i forhold til forventninger til kvartal 1 med uvær og uten fordelene med lav oljepris og store valuta fordeler får stå for analytikernes regning.
Pareto har tydeligvis sett på tallene en gang til og hevet kursen med 4 kr.
Vi er nå midt i kvartal 2 med alle underliggende fordeler, økte bestillinger, mer stabilt vær lav oljepris, og store valuta fordeler.
I tillegg har vi sterke nyheter vedrørende Spenn som kommer til å ta helt av.
Jeg anbefaler lasting og står for det med rak rygg.
Det er ingen fundamentale eller markedsmessige utfordringer for Norwegian selv om jeg skalv litt i buksene selv i går.
Sitter fullt lastet.
Redigert 09.05.2025 kl 10:15 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
09.05.2025 kl 10:36 3682

Godt å høre Strategi og selvsagt som du vet helt enig!
Jeg har aldri vært mer trygg på NAS enn nå, at noen analytikere ikke fikk med seg alt i går, og klikk baserte overskrifter førte til mye usikkerhet og salg, endrer ikke det funamemtale om at NAS leverte en knallsterk Q1 rapport, og at Q2 og Q3 med alt vi vet kommer til å bli tidenes beste. Etter Q1 i går, inkl ikke minst guiding (april kjenner vi og GK bekreftet at sommer ser meget god ut, juni allerede bedre booket vs LY) Q2 har slik jeg ser det NAS styrket det vi vet kommer, nemlig overskudd i år mellom 3-4 milliarder. Spenn neste år blir også ENORMT bra for NAS, så bare å nyte reisen videre. Skal nå selv fly med NAS 2 fly i dag, tipper de er smekk full både til Oslo og videre til England.
Singa
09.05.2025 kl 10:41 3671

Her skal tolmodigheten settes på pröve dag etter dag. Det nermer seg final exit.
NASLover
09.05.2025 kl 10:55 3904

NAS full oversikt (gjennomsnitt kurs da blir 15,86 og Buy)

Sparebank1: Hold (Sell) - Tp 14 (9)
Barclays: Buy (Hold) - TP 14 (12)
Nordea: Buy (Buy) TP 15 (14)
Arctic: Buy (Buy) - TP 15.5 (15.0)
Pareto: Buy (Hold) - TP 16.0 (13.5)
DNB: Buy (Buy) - TP 16 (17)
ABG: Buy (Buy) - TP 15.5 (15.5)

Redigert 09.05.2025 kl 10:56 Du må logge inn for å svare
Strategi
09.05.2025 kl 11:38 3841

Iflg. Geir Karlsen er det bare å glede seg til denne, samt rekordlave Oljepriser og store valuta fordeler.
5 June
Monthly traffic data May.

Ikke mange dagene til, i mellomtiden tjener Norwegian Group massivt.
Noe som blir den "nye" hverdagen fremover.
Norwegian (som selskapet står i dag) har aldri stått i en så sterk posisjon som akkurat nå.
Stepping
09.05.2025 kl 11:56 3807

Hoi 80 nye fly med straffetoll. Hvordan skal det betales? Med spenn bonuspoeng? Blir det spleiselag med aksjonærer ikke vet jeg. Dette med flybestillinger i grandiose proposjoner trodde jeg de var litt vaksinerte mot i NAS? Er det lav oljepris og lav dollar de skal leve av? Da går det jo å starte valuta veksling på Gardermoen og tankstasjoner? Litt dumt når begge stiger da!
NASLover
09.05.2025 kl 12:06 3766

Kommer du med søppel innleg igjen med null fakta og null forståelse.
Oppfordere deg å lese/høre gjennom Q1 rapporten lit istedenfor å komme med idiotiske tanker.

gjør enkelre for deg, les den

– Enda lavere
Norwegian begynner å ta levering av de første 50 flyene i bestilling mot slutten av året, der leveringene fortsetter ut 2028.
Norwegian-sjefen anslår prisen på disse til minst 10 prosent under dagens markedsnivåer.
Opsjonen på ytterligere 30 fly har også en tilsvarende sukkerbit.

https://e24.no/boers-og-finans/i/LMEewP/norwegian-vil-kjoepe-flere-fly-vi-leter-med-lykt-og-lupe
Redigert 09.05.2025 kl 12:16 Du må logge inn for å svare
Stepping
09.05.2025 kl 12:13 3751

Idiotiske tanker faktisk! null forståelse også ser jeg. Hva jobbet du med i den tiden du jobbet? kommunikasjonsrådgiver?
Stepping
09.05.2025 kl 12:24 3803

Hvordan var dette med staten og trykking av aksjer? lett å glemme? Hvor mange 399 kr billetter går det på 10 000 000 i bonus?
Kåre Grønn
09.05.2025 kl 12:55 3753

Gullgruve dette! Staten slås snart, endelig avgjørelse..
Fjellbris
09.05.2025 kl 13:07 3720

Hvem er idiot og kommer med idiotiske innlegg siden kr 10 og 11?
Du har jo bare postet søppel og svada innlegg om NAS? Hvor mye har du tjent på NAS aksjen siste 3-6 måneder da?
Redigert 09.05.2025 kl 13:13 Du må logge inn for å svare
Strategi
09.05.2025 kl 13:20 3680

Billett prisene er det ingen ting å utsette på nå om dagen de er høye også i midt uke , veldig mye er faktisk utsolgt.
Det er slutt på 499 priser.
Dette går fint, nå blir det en jevn og solid opptur fremover med noen inndeknings rally fra short innimellom, det tjenes inn store summer i gruppen hver dag, ha en fin helg uten Norwegian aksjer.
Dette går en vei nå fremover.

Stepping
09.05.2025 kl 13:23 3671

Er det slik det fungerer at mann er idiot når aksjen går fra 12 til 13 kroner i absolutte prime time høysesong/rett før streikesesong.? Når mann melder 25 kroner så er det bare visjonært? Det blir lavere antall reisende er min spådom så får mann gamble på dollar og oljepris og piloter som godtar nedgang i lønn , dette tror jeg lite på.
Fjellbris
09.05.2025 kl 13:36 3634

Nei, men gå igjennom de negative og innholdsløse innleggene dine om NAS, som mens du har postet disse har steget ca 25%.
Det er innholdet du kommer med som er lavmål og som egentlig ikke fortjener oppmerksomhet i det hele tatt. I ditt innlegg her nå også presterer du å skrive «rett før streike sesong», vet du i det hele tatt noe om NAS som du skriver om? Eller poster du bare søppel på bestilling?
Stepping
09.05.2025 kl 13:41 3694

Hva tenker du med streik? At det kun gjelder piloter i NAS eller tenker du bakkemannskap Franfurth eller Tyrkia eller Italia eller Køben ? Vekterstreik, Vaskepersonalstreik, flygelerderstreik , osv osv .
Fjellbris
09.05.2025 kl 13:49 3705

Jeg tenker bare at du kommer til å gå glipp av videre oppgang i NAS fremover, akkurat slik du har gjort siden kr 10 og 11.
Du må gjerne dukke ned i streiketrusler World Wide og synse om det for meg om du tror det vil påvirke kurs NAS ned mot 10 tallet igjen. Vi andre som tror på videre oppgang leser helt andre rapporter. Act on facts er et stikkord, men har lest av dine innlegg de siste 3 månedene at det er noe du ikke vektlegger.
Redigert 09.05.2025 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
Stepping
09.05.2025 kl 13:57 3748

Ok fair det. Den som har lever får se. Jeg tror høysesongen skuffer og at høsten 25 vinteren 26 blir grusom. Men det er spekulasjoner
Strategi
09.05.2025 kl 14:02 3854

Tror 14 kr ryker før eller i sluttauksjonen og at neste uke blir strålende.
Har forresten begynt å samle poeng på SPENN.
Har du bestilt flyreise i det siste uten å bruke spenn så kan du faktisk etter registre reisen på Norwegian siden og få spenn poeng.
sse
09.05.2025 kl 14:09 3851

Du er jo alltid negativ og tror det verste. Tror du må komme deg av børsen og heller ta vare på deg selv.
NASLover
09.05.2025 kl 14:20 3825

Nice dose 🤣🤣🤣🤣👍
gmtrade
09.05.2025 kl 14:25 3818

Nei, Det er viktig at det kommer inn en "Stepping" av og til. Det er ikke bra for tråden når hausserne står alene med buksene på knea og *unker hverandre. Bildet blir fullstendig ubalansert og man evner ikke å se realistisk på situasjonen. Eksempelvis det som nevnes om streik. Alt som kan krype og gå innen flybusinessen streiker før sommerferien. Det er like sikkert som en kåt ungstut på beiteslipp en solskinnsdag i mai. Det kommer ikke Norwegian unna, selv om NAS-pilotene denne våren spiser seg feite mens de teller sine penger, og ler av at lønna øker ytterligere 10-15 prosent i år, uten at de må løfte ræva av stolen. Å si at Norwegian ikke kan rammes av streikesesongen blir for dumt. Ellers bør det også for hausserne være mulig å se gjennom linjene og forstå at denne Stepping skriver for å provoserer. Trolig av samme årsak som flere av de dere kaller baissere, og trolig er disse også veldig mye mer drevene innen aksjehandel enn haussegjengen her inne.
Redigert 09.05.2025 kl 14:28 Du må logge inn for å svare