Argeo snur opp !
Ser nå ut som kursen snur opp etter betydelig fall etter emisjonen på 8 kr, hvor noen investorer hadde vektet seg litt for mye i aksjen, som igjen førte til press på kursen ..
Selskapet venter kortsiktig flere kontrakter ref sist Q presentasjon.
Innkjøp til fireårskontrakt
Midlene som hentes, vil blant annet bli brukt til å finansiere kjøp av utstyr til et fartøy som ligger an til å vinne en fireårskontrakt i Brasil. Kontrakten gjelder inspeksjons-, vedlikeholds- og reparasjonsarbeider.
I tillegg vil de bli brukt til å kjøpe geoteknisk utstyr som skal styrke selskapets tjenestetilbud i lengre rammeavtaler, samt til generelle selskapsformål.
Selskapet venter kortsiktig flere kontrakter ref sist Q presentasjon.
Innkjøp til fireårskontrakt
Midlene som hentes, vil blant annet bli brukt til å finansiere kjøp av utstyr til et fartøy som ligger an til å vinne en fireårskontrakt i Brasil. Kontrakten gjelder inspeksjons-, vedlikeholds- og reparasjonsarbeider.
I tillegg vil de bli brukt til å kjøpe geoteknisk utstyr som skal styrke selskapets tjenestetilbud i lengre rammeavtaler, samt til generelle selskapsformål.
Redigert 02.05.2025 kl 12:52
Du må logge inn for å svare
Rassen
04.04.2025 kl 16:11
3295
Ja, jeg vet… han virker som en bedrager. Han bør i så fall stå til ansvar for alle de som har tapt pengene sine med utgangspunkt i all hausinga Trond har kommet med…. Sikker bare bullshit alt han har sagt.
Avløseren
04.04.2025 kl 16:11
6144
Hvis noen har løyet og lurt oss bør det meldes til Økokrim, Finanstilsynet og Oslo Børs.
Rassen
04.04.2025 kl 16:19
6113
Kanskje dette blir som hopp-skandalen? Neste melding blir…… Vi har jukset!!
Knut100
04.04.2025 kl 16:24
6099
Nå tror jeg du bare må puste litt Rassen, la tastaturet kjøle seg ned og la frontallappen roe seg. Kan godt være du har rett, men nå får vi vente å se hva de eventuelt kommer med. Nå kastes det bare ut hypoteser i alle retninger
FaeniHelvete
04.04.2025 kl 18:21
6092
Ja og nei.
Det er jo en side med anbud hvor man, gitt at man vet nummeret på anbudet, enkelt kan søke det opp i etterkant for å sjekke status. Når slik informasjon gjøres tilgjengelig, så er det jo egentlig ganske naturlig at Argeo børsmelder det
Det er jo en side med anbud hvor man, gitt at man vet nummeret på anbudet, enkelt kan søke det opp i etterkant for å sjekke status. Når slik informasjon gjøres tilgjengelig, så er det jo egentlig ganske naturlig at Argeo børsmelder det
Torkr
04.04.2025 kl 18:37
6040
Rassen skrev Jepp :) God helg :)
kanskje vi alle skulle tatt en pils en gang?
hadde vært moro å truffet f.eks. Rassen , Faenihelvete eller Avløseren
Kan invitere Crantzern og? Han sitter garantert i kveld på Aker brygge og drikker.
mulig han leser dette og- i så fall, vel blåst mr. Crantz!
hadde vært moro å truffet f.eks. Rassen , Faenihelvete eller Avløseren
Kan invitere Crantzern og? Han sitter garantert i kveld på Aker brygge og drikker.
mulig han leser dette og- i så fall, vel blåst mr. Crantz!
Redigert 04.04.2025 kl 18:43
profitten1
04.04.2025 kl 18:53
5990
Min teori er at hetsen fra aksjonærene ble for mye for Crantz. I så fall Gratulerer – dere klarte å jage vekk en dyktig CEO med ekte lidenskap for selskapet…
Travis-Bickle
04.04.2025 kl 19:46
5871
Gikk inn for tidlig i dag ser jeg.... (trodde egentlig aldri den ville gå inn til 4.45)
Snitte på mandag.
God Helg
Snitte på mandag.
God Helg
Redigert 04.04.2025 kl 19:51
TonyB
04.04.2025 kl 20:12
5826
Hei
Vil noen hjelpe meg?
Trenger cash til å kjøpe en eplekasse med aksjer i et selskap jeg kom over. ARG….. host host….., selskapsnavn ikke så nøye….
Selger:
1. Svigermors gåstol
2. Svigermors gebiss (ikke brukt mer enn 13 år….)
3. Svigermors sjeldne oppskrift på hoggorm med soppstuing
4. Svigermor
Håper på stor interesse blant gode venner her 😊
Bill.merk «AUV’s on the cheap»
Vil noen hjelpe meg?
Trenger cash til å kjøpe en eplekasse med aksjer i et selskap jeg kom over. ARG….. host host….., selskapsnavn ikke så nøye….
Selger:
1. Svigermors gåstol
2. Svigermors gebiss (ikke brukt mer enn 13 år….)
3. Svigermors sjeldne oppskrift på hoggorm med soppstuing
4. Svigermor
Håper på stor interesse blant gode venner her 😊
Bill.merk «AUV’s on the cheap»
1N00b1
04.04.2025 kl 20:25
5805
wtf. merkelig uke. Kan jo undres hvor bunnen er. Men det samme har jo skjedd med andre selskaper som har vært raskt tilbake på track i løpet av få mnd. Trond må jo enten være optimist eller kjeltring, håper på det første. Virker jo som han er genuint interessert i selskape ihvertfall. Må inrømme at det var vanskelig å spise lunchen idag :D peace out!
castro1
04.04.2025 kl 22:13
5645
Stakkars aksjonærer! Aksjen ble omvendt splittet 1/5 altså er dere på 86 øre etter gammel kurs. Den var i 8,- da de klarte å kjøre dumpingemisjonen. Ekstremt dårlig håndverk!!! Siden har det vært bare sorgen med innsidesalg og mange lovnader. Nok er nok. Tror nok det er langt til bunnen enda dessverre.
sheepman
04.04.2025 kl 22:24
5643
Tja, når er det lurt med inngang på denne,tro? Har den falt fra seg, eller bør man vente lenger?
FaeniHelvete
05.04.2025 kl 08:44
5272
Dette er vel også noe av det som fascinerer meg mest, man har forhåpninger om aksjekurser som strengt tatt er særdeles lave sammenlignet med hva MCAP var for 1 år siden, 2 år siden. Realiteten er jo at man har vært med på en betydelig utvanning og Crantz prøver å overbevise om at dette kun handlet om videre vekst.
klaesp
06.04.2025 kl 17:26
4547
Aksjer ble solgt ut på stopp loss for en tid tilbake .
Donald har snudd markedet totalt på hodet, dessverre.
Har fortsatt tro på selskapet.
Donald har snudd markedet totalt på hodet, dessverre.
Har fortsatt tro på selskapet.
Torkr
06.04.2025 kl 17:30
4545
hva med crants avgang da?
tror du det har positiv eller negativ effekt?
tror du det har positiv eller negativ effekt?
TWLawson
06.04.2025 kl 19:00
4440
Med nedsalget de siste ukene kan man egentlig forvente det verste. Hvorfor lemper investorer ut aksjer med tap og fortsetter med det til kursen er lagt i grus? Og så…. Crantz går av..
Torkr
06.04.2025 kl 19:03
4453
Men kjøpte ikke familien til Crantz på onsdag? før Q&A?
Jeg forstår ikke dette. bare innsida som forstår nå.
kommer sikkert melding på mandag
Jeg forstår ikke dette. bare innsida som forstår nå.
kommer sikkert melding på mandag
jaroas50
06.04.2025 kl 21:27
4304
Kanskje invitere ex CEO på «kranselag» etter en mildt sagt lite innbringende uke🤣
1N00b1
06.04.2025 kl 23:32
4154
Hva skjer med searcher da som skulla ha oppstart på nytt prosjekt umiddelbart? Den har ligget til kai i mer enn 2uker nå.
Torkr
07.04.2025 kl 07:13
4010
Det bør komme meldinger eller ny q&a asap
Hvis ikke blir det bare spekulasjoner og med det som skjer på børsene i verden nå er dette en svært farlig tid.
Hvis ikke blir det bare spekulasjoner og med det som skjer på børsene i verden nå er dette en svært farlig tid.
macland
07.04.2025 kl 08:13
3998
Tror ikke på så mye opptur,men på en annen side har Argeo allerede tatt ot en kjempekorreksjon med 50 % fall etter emisjonen og 55 % ned siden nyttår. Så føles litt feil at den skal være med like mye på markedskorreksjonen i tillegg. Hadde vært veldig godt med den kontraktsbekreftelsen nå.
Rassen
07.04.2025 kl 08:15
4077
Tradinator skrev Skal nok opp i dag.....
Ikke mange aksjer som skal opp i dag nei… blir blodrødt over det hele!
macland
07.04.2025 kl 09:58
3827
profitten1 skrev Åpning -9% ned til 3,9. helt sinnsykt
Ja,så sykt at smertegrensa mi er nådd,så nå må de bare komme med kontrakter. Nok ble nok foreløbig. Får heller sitte litt på sidelinja til jeg ser litt mer hva som skjer. Pr nå virker den bunnløs. Siste melding la bare mer usikkerhet i bunnen. Er noe vi ikke vet. Løkke til dere som holder fast. -255k så langt i år krever en pause. Så med min sedvanlige dårlige timing,så går det kanskje rett opp nå :) .Men heller ferre aksjer når det stiger,enn risikoen for mindre og mindre verdi på de jeg har dag for dag.
1N00b1
07.04.2025 kl 10:02
4015
surt... ligger ca like mye minus selv her nå... men nekter å selge på denne kursen. Får håpe de store investorene hjelper til med litt planlegging fremover nå. Hjalp ikke med Trump heller...
unikum
07.04.2025 kl 10:51
3896
Lurer egentlig mest på hva Argeo har med Usa og toll å gjøre. Korrekt, absolutt ingenting men er en av største taperen på Oslo børs, hva skyldes det ? Korrekt, eiere som som tror de gjør en kule hvert kjøp. Går motsatt og selger, lukker øynene å selger gang på gang!
macland
07.04.2025 kl 11:41
3808
Det er ingen støtte før den stopper et eller annet sted. De har kontrakt på de 2 skipene,en går ut nå i april og den andre i mai. Før disse går ut så må de ha noe nytt på plass. Det er ennå tid igjen,men den siste meldinga fra selskapet om at sjefen er sparka,gjør det ikke enkelt. Dette skjedde veldig fort,og skaper en enorm usikkerhet om hva som kan ha skjedd.
unikum
07.04.2025 kl 11:49
3807
Uansett med markedsverdi nå på 240 mill med eller uten en Ceo som faktisk har fått gjort noen strategiske avtaler som selskapet kommer til å høste av i de nærmeste åren fortjener jo ikke dette. Er børs taper hver dag. Det ligger mer bak her. Må i alle fall bli ett av århundres kjøp og noen tar tak å kjøper selskapet. Men enig, dette kunne blitt driftet noe bedre, det vil nok en ny Ceo kunne gjøre med de avtalene som er skrevet.
1N00b1
07.04.2025 kl 11:49
3833
Hadde vært nice om noen gikk inn med noen mill nå og bare kjøpte alle aksjene til panikkselgerne =)
unikum
07.04.2025 kl 17:01
3479
Måtte jo selvsagt bli en av de mest tapere på børsen, hva er det med ens eiere? Ere ikke mulig å bruke noe sunn fornuft ? 250 mill i selskapsverdi er som å regne en litt stor pølsebod..
Torkr
07.04.2025 kl 19:15
3284
Lurer på hva Crantzern driver med nå jeg.
Kjører innom Argeo i morgen og hører hva de driver med.
Anodeinspeksjon kanskje?
Kjører innom Argeo i morgen og hører hva de driver med.
Anodeinspeksjon kanskje?
profitten1
07.04.2025 kl 21:04
3115
Kanskje du kan levere inn søknad for CEO rollen også me det samme, du har jo fasit på alle problemene der og relevant erfaring innen fagfeltet.
Rassen
08.04.2025 kl 00:00
2877
Hvordan får vi svar på Tronds avgang?? Rart de ikke kommer med noe!!
skadi
08.04.2025 kl 01:00
2838
Faren er vel, at hvis de kommer med alle fakter for lystløgneren sine krumspring, så er kursen på en blunk på 2 tallet, kanskje under.
Bare ansvarsfull av styret å pynte best mulig på avskjeden til Cramtz. Likene forblir i skapet ei stund til.....
Bare ansvarsfull av styret å pynte best mulig på avskjeden til Cramtz. Likene forblir i skapet ei stund til.....
unikum
08.04.2025 kl 09:42
2394
Hva er snitt tapet til dere som selger? 40 %. Alle salg er med store tap det forstår alle når kursen er på 3,8-4,0 men hvorfor. Skrive av på skatten, får man noe skatt i dette året? Eller er det short som stadig holder på å napper aksjer av nervøse sjeler? Er det ikke mulig å tenke 1 år fram i tid før man absolutt selger?