ZENITH 2025 PART 2
HP17
06.06.2025 kl 11:17
7774
jantt skrevInnlegget er slettet
Det er da ikke «enten eller», kan du ikke bare selge 40%-50% av aksjene nå rundt kr 2 så får du ned risikoen (og den potensielle spinnville oppsiden) og sover bedre om nettene.
Tiden er ikke inne for å stå på utsiden. Her kan det komme nyheter når som helst.
Tiden er ikke inne for å stå på utsiden. Her kan det komme nyheter når som helst.
unikum
06.06.2025 kl 11:27
7743
Tror ikke du legger ut om dine planer. Dette forsterker bare at noen selger småposter nå rundt 2 kr. Er jo bare fjas Tror jeg. Vi veit hvor lett dette forumet påvirker folk så la det ligge. Om noe Tror at det er motstand på 2 kr så sitter det i hodet!
unikum
06.06.2025 kl 14:17
7632
Hørtes ut som om du ikke vasser i millioner men villig til å ta høy risiko allikevel. Vi alle tror at zena vil vinne, hvor mye og når, ikke godt å si. Samtidig en fare for at det ikke går slik vi tror eller så hadde kursen vært over 5 -6 kr bå.
Trucker-22
06.06.2025 kl 15:53
7511
"Samtidig en fare for at det ikke går slik vi tror eller så hadde kursen vært over 5 -6 kr bå."
Nettopp, det er det enkelte har sagt hele tiden her, og det vi ser er trolig AC rabatten. Med AC sin track record så tar ikke markedet AC seriøs(enda). Selv etter en skryte video igår så går ikke kursen noe særlig, hadde dette vært et annet mer seriøst selskap så ville kursen gått en del etter en slik video til markedet.
Nettopp, det er det enkelte har sagt hele tiden her, og det vi ser er trolig AC rabatten. Med AC sin track record så tar ikke markedet AC seriøs(enda). Selv etter en skryte video igår så går ikke kursen noe særlig, hadde dette vært et annet mer seriøst selskap så ville kursen gått en del etter en slik video til markedet.
Trucker-22
06.06.2025 kl 15:56
7514
Er helt enig med deg i dette, det er ikke for AC, men for advokat teamet.
Peter Sellers
06.06.2025 kl 16:52
7437
@T-22, der dukka du opp igjen T-22. Ble du bekymra inn mot helgen igjen nå da og det til tross for at du ZERO aksjer her, har du ikke nerver nok til å ta et lodd, surt å sitte på utsiden når det begynner å blåse nordavind igjen og vi flyr nordover eller er tapet ditt tidligere så stort at du har fått Zenith i vrangstrupen??
JobPeterson
09.06.2025 kl 16:35
6322
LADY OF AIM X
“The court has ruled! Brace yourselves — results drop mid-July. A major re-rate is coming. Buckle up. 🚀 “
“The court has ruled! Brace yourselves — results drop mid-July. A major re-rate is coming. Buckle up. 🚀 “
HP17
09.06.2025 kl 16:55
6255
«LADY OF AIM X
“The court has ruled! Brace yourselves — results drop mid-July. A major re-rate is coming. Buckle up. »
Nydelig, rett og slett nydelig!
(Og i mellomtiden får vi dommen i saken på minimum 9MUSD (opp til +30MUSD). Det kan skje innen 13.06?
“The court has ruled! Brace yourselves — results drop mid-July. A major re-rate is coming. Buckle up. »
Nydelig, rett og slett nydelig!
(Og i mellomtiden får vi dommen i saken på minimum 9MUSD (opp til +30MUSD). Det kan skje innen 13.06?
Redigert 09.06.2025 kl 16:58
Du må logge inn for å svare
JobPeterson
10.06.2025 kl 10:32
5865
Resultatene forventes i midten av juli, og det virker som om vedkommende antyder at de er positive. Jeg har kjøpt flere aksjer i dag morges, og jeg ser mulighet for en dobling allerede før nyheten kunngjøres.
SebRiberac
10.06.2025 kl 12:22
5732
En tidligere ansatt hos ETAP har bekreftet at de også har tapt saken mot Zenith med en spesifikk dato. LOA svarte og bekreftet dette. Dersom dette stemmer, er dette enormt nytt. Profilen @mohammedammart på X er svart detaljert og presis, og verdt å følge nøye nå som LOA har bekreftet hans troverdighet.
SebRiberac
10.06.2025 kl 12:26
5716
الحكم التحكيمي بين زينيث وتونس خرج في 31 ماي — النتيجة مزال سر. لكن الناس داخل الوزارة وETAP يعرفوا: خسرنا. الخوف من تعويضات ضخمة حقيقي. علاش عجلوا وعيّنوا محامين أمريكان جداد للقضية الأمريكية. #تونس #زينيث_إنرجي
Voldgiftsdommen mellom Zenith og Tunisia ble avsagt 31. mai – resultatet er fortsatt hemmelig. Men folk innenfor departementet og ETAP vet det: Vi tapte. Frykten for enorme erstatninger er reell. Det er derfor de skyndte seg å ansette nye amerikanske advokater for den amerikanske saken. #Tunisia #Zenith_Energy
@mohammedammart
Voldgiftsdommen mellom Zenith og Tunisia ble avsagt 31. mai – resultatet er fortsatt hemmelig. Men folk innenfor departementet og ETAP vet det: Vi tapte. Frykten for enorme erstatninger er reell. Det er derfor de skyndte seg å ansette nye amerikanske advokater for den amerikanske saken. #Tunisia #Zenith_Energy
@mohammedammart
Redigert 10.06.2025 kl 12:26
Blientotre
10.06.2025 kl 12:40
5818
الإنكار. كفّوا التمثيل. تفاهموا قبل ما نخسروا أكثر. 🇹🇳 #تونس #زينيث #المحاسبة
Translated from Arabic by
As a proud Tunisian, we say it with love and anger: Enough. Stop denying. Stop pretending. Come to an understanding before we lose more. 🇹🇳 #تونس #زينيث #المحاسبة
As a proud Tunisian, we say it with love and anger: Enough. Stop denying. Stop pretending. Come to an understanding before we lose more. 🇹🇳 #تونس #زينيث #المحاسبة
Blientotre
10.06.2025 kl 12:41
5859
Mohammad Ammar
@mohammedammarT
ما فماش كان طريق واحد لقدّام: تسوية عادلة مع زينيث. العقول الذكية داخل الوزارة قاعدين يضغطوا على هالحل بصمت شهور. لكن مع كل يوم تأخير، المصاريف تزيد. #تونس #زينيث_إنرجي
There was only one way forward: a fair settlement with Zenith. Smart minds within the ministry had been silently lobbying for this solution for months. But with every day of delay, the costs increased. #تونس #زينيث_إنرجي
Peter Sellers
10.06.2025 kl 13:02
5770
@B123, ja da smeller det opp så fort dette blir bekreftet av AC/børsmelding og denne kan neppe være langt unna!!! De som ikke er inne nå bør ikke vente lenger for nå er det bare tidsspørsmål før vi smeller voldsomt opp!! Takk for deling og ha en fin dag videre :)))
Peter Sellers
10.06.2025 kl 13:21
5800
@Tony, yes I think it's just a matter of short time before there will be an announcement !!
unikum
10.06.2025 kl 13:33
5842
Man avsetter en dom men gjør den ikke offentlig for ett børs notert selskap? Den tviler jeg sterkt på. Jeg er inne men syns dette virker påfallende merkelig skrevet.
Mdg1
10.06.2025 kl 13:58
5795
LOA meldte at retten hadde kommet til kjennelse i ICC-1 4.des. 19.des ble dommen offentliggjort til selskapene og allmenheten. Så det er tydeligvis vanlig praksis i voldgiftssaker
macland
10.06.2025 kl 14:11
5913
Med en sånn praksis så er det børssensitive opplysninger som kan komme,og nå har kommet om dette som skrives er sant..
E Desperados
10.06.2025 kl 14:20
5931
Jajaja. Trodde jeg var ferdig i Zenith, men da har jeg plukket opp litt aksjer som skal holdes til ca midten av juli (hvertfall). Så får vi se om damen er en troverdig kilde (nok en gang) eller ikke.
Mdg1
10.06.2025 kl 14:55
5795
At juryen har konkludert er ikke meldepliktig så lenge resultatet ikke er offentlig. Tipper det er den tiden poartene har på seg til å kunne få dommen ugyldig.
Selv om en voldgiftsdom ikke kan "ankes" i tradisjonell forstand, finnes det altså en mulighet til å få den kjent ugyldig av de ordinære domstolene. Dette skjer imidlertid bare dersom det foreligger alvorlige saksbehandlingsfeil, mangler ved voldgiftsavtalen, eller at dommen strider mot grunnleggende rettsprinsipper.
Selv om en voldgiftsdom ikke kan "ankes" i tradisjonell forstand, finnes det altså en mulighet til å få den kjent ugyldig av de ordinære domstolene. Dette skjer imidlertid bare dersom det foreligger alvorlige saksbehandlingsfeil, mangler ved voldgiftsavtalen, eller at dommen strider mot grunnleggende rettsprinsipper.
macland
10.06.2025 kl 15:06
5755
Da burde uansett den dommen vært sendt ut til allmenheten slik at det foreligger lik informasjon til alle, mens man venter på eventuelle innsigelser (noe jeg trodde var for sent nå). Ellers kan jo de få utvalgte som vet resultatet handle som de vil til egen fortjeneste. Nei dette greier jeg ikke svelge.
Uansett.Siden jeg ikke er inne så burde jeg ikke bry meg. Men er jo litt spennende å følge med da :)
Uansett.Siden jeg ikke er inne så burde jeg ikke bry meg. Men er jo litt spennende å følge med da :)
Redigert 10.06.2025 kl 15:08
TheLondonOiler
10.06.2025 kl 15:10
6100
I've been analyzing the content on Mohammedammart's X profile, and the detailed reporting on Tunisia and ETAP is remarkably comprehensive. The information suggests the country is in significant disarray and has clearly lost its case against Zenith. While the market appears to have priced in some of Tunisia's defeat, the outstanding question remains the scale of financial exposure.
Though translating the Arabic content requires considerable effort, the insights uncovered are highly valuable for understanding the situation in Tunisia.
I will be very surprised if we win anything less than the full amount plus interest and purchased more stock on both Oslo and london.
Though translating the Arabic content requires considerable effort, the insights uncovered are highly valuable for understanding the situation in Tunisia.
I will be very surprised if we win anything less than the full amount plus interest and purchased more stock on both Oslo and london.
Blientotre
10.06.2025 kl 15:20
6110
Som alltid med aksjer - det gjelder å være tidlig ute.
Her har vi fått en god sjanse, om informasjonen stemmer.
Her har vi fått en god sjanse, om informasjonen stemmer.
JobPeterson
10.06.2025 kl 15:39
6037
Da prisen var 1 NOK, sa LOA at tidlig innkjøp og posisjonering for en horisont på 60–90 dager ville lønne seg. Siden den gang har prisen nådd 2,4 NOK. Jeg er overbevist om at vi vil teste 4 NOK før neste resultat.
Peter Sellers
10.06.2025 kl 16:42
5886
Se her folkens siste nytt fra LOA nå i ettermiddag:
The Lady Of Aim 3:57 p.m. · 10. jun. 2025
@LadyOfAim
don’t forget the interest ;) 📈
https://x.com/ladyofaim/status/1932436997169455249?s=46
The Lady Of Aim 3:57 p.m. · 10. jun. 2025
@LadyOfAim
don’t forget the interest ;) 📈
https://x.com/ladyofaim/status/1932436997169455249?s=46
elnomi
10.06.2025 kl 17:52
5739
Ferdig i Zenith?
Hvis du ønsker å bli rik blir du aldri ferdig med Zenith:-)
Hvis du ønsker å bli rik blir du aldri ferdig med Zenith:-)
HP17
10.06.2025 kl 19:08
5557
LOA skal en følge med på. Treff etter treff fra denne personen historisk gir høy troverdighet på meldinger som deles på X etter min vurdering.
E Desperados
10.06.2025 kl 19:30
5544
Jeg solgte meg ut på ca 1,7 med en halv million i fortjeneste på fredagen og var fornøyd med det. Så ble det plutselig ukens aksje i investornytt på søndagen. Så var elendig timing. Men sånn er det noen ganger. Kjøpte meg inn i dag med halvparten så mange aksjer så får vi se hvor det ender.
Peter Sellers
11.06.2025 kl 08:00
5090
@ED, tvi tvi "don't worry" dette blir knallbra kun et spørsmål før vi smeller opp!! :))
Piltingsrud
12.06.2025 kl 08:43
4752
Stemmer det at Zenith må betale 25-27% skatt av alt de evt blir tilkjent av erstatninger / kompensasjon i hver av sakene de evt vinner, minus bokført tap, inkludert den de allerede har vunnet? 25% selskapskatt i UK og 26-27% i Canada.
Vet noen om advokatene i noen av sakene skal ha suksess honorar / prosentandel av tilkjente beløp Zenith evt. får tilkjent i noen av sakene? Det har tidligere vært meldt at Zenith var i langt fremskredne forhandlinger om "no win no fee" med et firma som finansierer rettsaker og også ett eller flere av advoktafimaene. Jeg kan ikke finne sikker info som bekrefter eller avbekrefter dette, eller om de har inngått noen "no win no fee" / suksesshonorar avtale med et firma som finansierer rettssaker eller andre former for suksesshonorar avtaler med noen av advokatfirmaene som er involvert i sakene. Suksess honorar for advokater ligger ofte på 15-25% av tilkjent sum. For saksfinansiering (litigation funding) ligger honoraret vanligvis på 20-40% av tilkjent sum. Disse prosentsatsene kan være både lavere of høyere, avhengig av hvilke avtaler som er inngått, sakenes kompleksitet, hvordan de som finansierer / advokatene anser vinnersjansene osv. Noen advokatfirma kan f.eks. ta en lavere timesats under slike avtaler og så skal de f.eks. ha betalt for alle kostnader de har hatt ifbm saken x 3, eller andre former for suksess honorar. Mulig EAM har en slik avtale med advokatene for saken i Italia.
Jeg er klar over at Zenith har hatt emisjoner for å ha penger til å betale advokater / rettssaker, men det betyr jo ikke at de ikke kan ha inngått forskjellige no win no fee / suksess honorar eller andre former for honorar avtaler med advokatene eller andre som finansierer en eller flere saker i tillegg. Det påløper sannsynligvis store direkte kostnader med sakene også. Det skal vel betales mange flybilletter (sikkert på business class) for advokatene og Zenith's folk, mange hotell overnattinger på fine hoteller, diett, saksgebyrer, kanskje leie av midlertidige kontorlokaler for advokatene i Paris og Washington, osv osv. Gode advokater er vanligvis ikke billige i drift. Zenith har som vanlig ikke publisert noen detaljer om hvilke avtaler de har inngått med advokatfirmaene og evt andre firma ifbm med rettssakene, skulle gjerne sett at de fortalte markedet hvilke typer avtaler de har inngått, evt suksess avtaler m.m. da det kan ha stor innvirkning på hvor mye av evt. tilkjente summer Zenith vil sitte igjen med eter alle skatter og honorarer er betalt, hvis de vinner sakene.
Vet noen om advokatene i noen av sakene skal ha suksess honorar / prosentandel av tilkjente beløp Zenith evt. får tilkjent i noen av sakene? Det har tidligere vært meldt at Zenith var i langt fremskredne forhandlinger om "no win no fee" med et firma som finansierer rettsaker og også ett eller flere av advoktafimaene. Jeg kan ikke finne sikker info som bekrefter eller avbekrefter dette, eller om de har inngått noen "no win no fee" / suksesshonorar avtale med et firma som finansierer rettssaker eller andre former for suksesshonorar avtaler med noen av advokatfirmaene som er involvert i sakene. Suksess honorar for advokater ligger ofte på 15-25% av tilkjent sum. For saksfinansiering (litigation funding) ligger honoraret vanligvis på 20-40% av tilkjent sum. Disse prosentsatsene kan være både lavere of høyere, avhengig av hvilke avtaler som er inngått, sakenes kompleksitet, hvordan de som finansierer / advokatene anser vinnersjansene osv. Noen advokatfirma kan f.eks. ta en lavere timesats under slike avtaler og så skal de f.eks. ha betalt for alle kostnader de har hatt ifbm saken x 3, eller andre former for suksess honorar. Mulig EAM har en slik avtale med advokatene for saken i Italia.
Jeg er klar over at Zenith har hatt emisjoner for å ha penger til å betale advokater / rettssaker, men det betyr jo ikke at de ikke kan ha inngått forskjellige no win no fee / suksess honorar eller andre former for honorar avtaler med advokatene eller andre som finansierer en eller flere saker i tillegg. Det påløper sannsynligvis store direkte kostnader med sakene også. Det skal vel betales mange flybilletter (sikkert på business class) for advokatene og Zenith's folk, mange hotell overnattinger på fine hoteller, diett, saksgebyrer, kanskje leie av midlertidige kontorlokaler for advokatene i Paris og Washington, osv osv. Gode advokater er vanligvis ikke billige i drift. Zenith har som vanlig ikke publisert noen detaljer om hvilke avtaler de har inngått med advokatfirmaene og evt andre firma ifbm med rettssakene, skulle gjerne sett at de fortalte markedet hvilke typer avtaler de har inngått, evt suksess avtaler m.m. da det kan ha stor innvirkning på hvor mye av evt. tilkjente summer Zenith vil sitte igjen med eter alle skatter og honorarer er betalt, hvis de vinner sakene.
Redigert 12.06.2025 kl 09:00
Tony83
12.06.2025 kl 09:30
4616
1) There is no income tax on damages awarded by court or arbitration; 2) "no win, no fee" scheme is effective in EAM (you are probably mixing ZENA with EAM); ZENA pays its legal fees on an ordinary basis.
Dennis10
12.06.2025 kl 10:13
4543
Piltingsrud. Nå har jeg gått gjennom alle innleggene dine fra januar til d.d. Du kommer med en masse kommentarer og utsagn i alle innleggene dine uten å faktasjekke selv. Når du har slik lidenskapelig interesse for Zenith bør du sjekke opp fakta selv og finne ut om det er noe hold i det du funderer på - i stedet for å komme stadig med gjentagende spørsmål om det samme emne til andre skribenter. Litt lat kanskje, eller treg i toppen?
Du burde jo vært tilstede på møte den gang når A. Cattaneo holdt foredrag om søksmålene, siden dette opptar deg så enormt mye. Latskap fra din side. Det virker som du har en agenda med alle dine gjentagende negative innlegg. Du minner foresten mye om Rischioso.
Du burde jo vært tilstede på møte den gang når A. Cattaneo holdt foredrag om søksmålene, siden dette opptar deg så enormt mye. Latskap fra din side. Det virker som du har en agenda med alle dine gjentagende negative innlegg. Du minner foresten mye om Rischioso.
JobPeterson
12.06.2025 kl 12:47
4324
@mohammedammart postet nettopp dette. Han ser ut til å være svært involvert i tunisiske aktiviteter og ikke fornøyd med departementet i Tunisia. LOA bekreftet også at informasjonen hans er korrekt. Han postet nettopp dette.
الوزارة باش تتدمر في قضية زينيث الطاقة – والجرذان اللي سببوا الفشل يتوسلوا صفقات تحت الطاولة عشان ينقذوا روسهم. مهزلة. تونس هي اللي باش تدفع، والكلاب الأكثر نباحا باش يهربوا. لازم روس تقع. #خيبة
التونسية خبطت في قضية زينيث إنرجي — دلّاك ممكن يزيدو المطالبة لـ800 مليون دولار؟! دا يشكل تقريبا 2% من الناتج القومي! ما نقدرش نتحملو هكا. عندنا لصوص وحمير مسكينين اللي قاعدين يخربو البلد. متى باش تنتهي هالفضايح؟ #تونس #فساد
Departementet kommer til å bli ødelagt i Zenith Energy-saken – og rottene som forårsaket fiaskoen ber om underbordet-avtaler for å redde sine egne skinn. En farse. Det er Tunisia som kommer til å betale, og de hundene som bjeffer høyest kommer til å stikke av. Noen hoder må rulle. #Skuffelse
Tunisia ble rammet i Zenith Energy-saken – kan det hende at kravet øker til 800 millioner dollar?! Det tilsvarer nesten 2 % av GDP! Vi kan ikke bære noe sånt. Vi har tyver og inkompetente esler som ødelegger landet. Når skal disse skandalene ta slutt? #Tunisia #Korrupsjon
الوزارة باش تتدمر في قضية زينيث الطاقة – والجرذان اللي سببوا الفشل يتوسلوا صفقات تحت الطاولة عشان ينقذوا روسهم. مهزلة. تونس هي اللي باش تدفع، والكلاب الأكثر نباحا باش يهربوا. لازم روس تقع. #خيبة
التونسية خبطت في قضية زينيث إنرجي — دلّاك ممكن يزيدو المطالبة لـ800 مليون دولار؟! دا يشكل تقريبا 2% من الناتج القومي! ما نقدرش نتحملو هكا. عندنا لصوص وحمير مسكينين اللي قاعدين يخربو البلد. متى باش تنتهي هالفضايح؟ #تونس #فساد
Departementet kommer til å bli ødelagt i Zenith Energy-saken – og rottene som forårsaket fiaskoen ber om underbordet-avtaler for å redde sine egne skinn. En farse. Det er Tunisia som kommer til å betale, og de hundene som bjeffer høyest kommer til å stikke av. Noen hoder må rulle. #Skuffelse
Tunisia ble rammet i Zenith Energy-saken – kan det hende at kravet øker til 800 millioner dollar?! Det tilsvarer nesten 2 % av GDP! Vi kan ikke bære noe sånt. Vi har tyver og inkompetente esler som ødelegger landet. Når skal disse skandalene ta slutt? #Tunisia #Korrupsjon
Redigert 12.06.2025 kl 12:49
Fluefiskeren
12.06.2025 kl 12:53
4305
Det lover i det hele tatt bra for sak 2 i Tunisia. «Inkompetente esler « var litt av en beskrivelse av de ansvarlige.
Redigert 12.06.2025 kl 12:53
TheLondonOiler
12.06.2025 kl 13:17
4265
Should this Mohammed amer assertions prove correct—and Zenith Energy secures an $800 million arbitration award—the company could reach a billion-dollar market capitalization within a year.
olje
12.06.2025 kl 13:25
4243
Det må da være like før denne eksploderer oppover til ca 3 kroner i første omgang. Kan ikke fatte noe annet, vi får se....Mine antakelser, hvert sitt valg!
Storms
12.06.2025 kl 13:30
4332
AC har sagt at Zena er ved at samle ICC-3 sagen og det muligvis vil blive et betydelig større beløb end det som er kommunikeret, så det passe muligvis dette.
Det vilde er renter af ICC-1,2,3 -hele 14 % pr måned… Svimlende beløb bliver dette bare i renter, så kompromis vil komme med sikkerhed på et tidspunkt, tror jeg.
Det vilde er renter af ICC-1,2,3 -hele 14 % pr måned… Svimlende beløb bliver dette bare i renter, så kompromis vil komme med sikkerhed på et tidspunkt, tror jeg.
Redigert 12.06.2025 kl 13:31
Anywhere
12.06.2025 kl 15:02
4134
Kan være den finner noe støtte rundt 2. Volumet er lite i dag. Men fortsatt er det mulighet for at den skal helt ned forbi omsetningsvakuumet mot 1,7 og bekrefte støtte der. Fall under 2 igjen er noe man skal følge med på. Høyere volumer om aksjen trekker under 2 vil gi press og sannsynliggjøre test av 1,7. Men først må den altså under 2, selvsagt!!!
kaunis
12.06.2025 kl 15:16
4131
Kan du ikke bare klappe igjen med det evig-masete ned til 1,7. Hvisom atte det, og det, og da og ditt og skitt og bare babbel og tull.
unikum
12.06.2025 kl 15:23
4293
Anbefaler deg å kjøpe deg inn igjen før vi er opp å tester 2,4-2,5 igjen. Som vi har sett før, dit går det fort når enkelte har fått fylt opp lagret sitt.
SebRiberac
12.06.2025 kl 15:39
4309
Jeg vet ikke hvilke grafer du ser på, for dagene under 2 NOK er forbi. Jeg ser 2 NOK som en støttelinje i forkant av den andre voldgiftsavgjørelsen. Det er mer sannsynlig at vi får en retest av 2,45 NOK.
Fluefiskeren
12.06.2025 kl 15:42
4335
Ikke vet jeg. Har ikke tro på hverken teknisk analyse eller astrologi.
Klarer vi å holde oss over 2,00 en tid er jeg forhøyd. Og mens jeg skriver er vi nå i balanse for dagen med kurs 2,08 kr.
Klarer vi å holde oss over 2,00 en tid er jeg forhøyd. Og mens jeg skriver er vi nå i balanse for dagen med kurs 2,08 kr.
Billyjojimbob
12.06.2025 kl 16:33
4205
TA er fortid,breaking news er fremtid,satser på fremtidig inntjening fremfor snø fra i fjor,anyway, ingenting overrasker i swingeren😁👍🇧🇻
596,7 % siste år &x215,7 % hittil i år,naturlig at noen sikrer hver dag.💪
596,7 % siste år &x215,7 % hittil i år,naturlig at noen sikrer hver dag.💪