Kreft Fase 3-studie 🔥🔥🔥🔥 🔥nå går denne.
oversikt
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😊🔥🔥😇🫠☀️🙉🙈👍😀🫰🫰🫰
Lytix Biopharma er fokusert på å komme til fase 3-studier med sin hovedkandidat, LTX-315, for behandling av hudkreftformen basalcellekarsinom. Selskapet planlegger å starte fase 3-studien så raskt som mulig, enten alene eller sammen med sin partner, Verrica Pharmaceuticals.
Elaboration:
Fase 3-studier: Dette er den siste fasen i klinisk testing før et legemiddel kan godkjennes og markedsføres.
LTX-315: Lytix's hovedkandidat for behandling av hudkreft.
Verrica Pharmaceuticals: Lytix's samarbeidspartner, som er involvert i planleggingen av FDA-samtaler og potensiell fase 3-studie.
Fase 3-studie i fokus: Lytix's ledelse, inkludert CEO Øystein Rekdal, har uttalt at oppstart av fase 3-studie er en viktig milepæl og målet for selskapet.
Potensielle milepæler: Oppstart av fase 3-studie, og eventuelt godkjenning og salg av LTX-315, kan føre til store inntekter for Lytix.
Selskapets strategi: Lytix ønsker å skape verdi for aksjeholderne og sørge for at LTX-315 kommer til pasientene.
Alternativer: Lytix ser på både oppkjøp og egen utvikling som mulige veier fremover.
In other words: Lytix er på vei mot fase 3-studier med LTX-315, og dette er en viktig milepæl for selskapet. De samarbeider med Verrica og ser på forskjellige strategier for å få LTX-315 ut til pasientene.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😊🔥🔥😇🫠☀️🙉🙈👍😀🫰🫰🫰
Lytix Biopharma er fokusert på å komme til fase 3-studier med sin hovedkandidat, LTX-315, for behandling av hudkreftformen basalcellekarsinom. Selskapet planlegger å starte fase 3-studien så raskt som mulig, enten alene eller sammen med sin partner, Verrica Pharmaceuticals.
Elaboration:
Fase 3-studier: Dette er den siste fasen i klinisk testing før et legemiddel kan godkjennes og markedsføres.
LTX-315: Lytix's hovedkandidat for behandling av hudkreft.
Verrica Pharmaceuticals: Lytix's samarbeidspartner, som er involvert i planleggingen av FDA-samtaler og potensiell fase 3-studie.
Fase 3-studie i fokus: Lytix's ledelse, inkludert CEO Øystein Rekdal, har uttalt at oppstart av fase 3-studie er en viktig milepæl og målet for selskapet.
Potensielle milepæler: Oppstart av fase 3-studie, og eventuelt godkjenning og salg av LTX-315, kan føre til store inntekter for Lytix.
Selskapets strategi: Lytix ønsker å skape verdi for aksjeholderne og sørge for at LTX-315 kommer til pasientene.
Alternativer: Lytix ser på både oppkjøp og egen utvikling som mulige veier fremover.
In other words: Lytix er på vei mot fase 3-studier med LTX-315, og dette er en viktig milepæl for selskapet. De samarbeider med Verrica og ser på forskjellige strategier for å få LTX-315 ut til pasientene.
Redigert 01.07.2025 kl 21:00
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Star
11.06.2025 kl 18:49
5640
https://medwatch.no/nyheter/legemidler_biotek/article18082363.ece
Nå er vi en lavrisiko biotek-investering
Lytix Biopharma har kontanter ut 2026, og fase 3-studier i sikte. Direktøren mener 2025 blir et historisk år for selskapet.
🙉🙈👍😀🫰💥🔥🔥kutt tønne denne, kan fly høyt.
Xxxkr kurs...vi får se når nyheter kommer.
Penger ut 2026 💥
LAV risiko 💥
Skal mangedoble seg🔥💥
Nå er vi en lavrisiko biotek-investering
Lytix Biopharma har kontanter ut 2026, og fase 3-studier i sikte. Direktøren mener 2025 blir et historisk år for selskapet.
🙉🙈👍😀🫰💥🔥🔥kutt tønne denne, kan fly høyt.
Xxxkr kurs...vi får se når nyheter kommer.
Penger ut 2026 💥
LAV risiko 💥
Skal mangedoble seg🔥💥
Redigert 11.06.2025 kl 18:57
Grokuluru
11.06.2025 kl 19:18
5638
Ser ikke ut som folk er klar over hvor mange år det her kan ta før der er et godkjent produkt i salg. Alt under 3år fra fase3 studiet starter til markedsføring er godkjent er et mirakel.
Man bør og skjønne at en fase 3 studie er langt mer omfattende enn 1&2, og det er i fase 3 de aller fleste faller av.
On a positive note så vil oppstart fase3 gi et løft i kursen om man vil tjene seg noen relativt raske penger, men kursen vil på sikt sige godt nedover når folk innser at det her er åresvis unna noe markedsgodkjenning.
Man bør og skjønne at en fase 3 studie er langt mer omfattende enn 1&2, og det er i fase 3 de aller fleste faller av.
On a positive note så vil oppstart fase3 gi et løft i kursen om man vil tjene seg noen relativt raske penger, men kursen vil på sikt sige godt nedover når folk innser at det her er åresvis unna noe markedsgodkjenning.
KOKO19
11.06.2025 kl 19:26
5613
De aller fleste kommer aldri til fase 3. Les deg opp før du lirer av deg nonsense.
Grokuluru
11.06.2025 kl 19:31
5614
Siden det er nonsense det jeg sier så kan du vel kanskje henvise til et produkt som fikk markedsføringsgodkjenning på kortere tid enn hva jeg skisserer over?
Gjerne vise flere eksempel på det siden det bør være lett å finne om jeg tar feil.
Gjerne vise flere eksempel på det siden det bør være lett å finne om jeg tar feil.
KOKO19
11.06.2025 kl 19:45
5604
Jeg er enig i resonnementet ditt vedrørende tidsbruk i fase 3 - det er spot on. Du hevder derimot at de fleste faller av i fase 3. Det stemmer ikke.
Grokuluru
11.06.2025 kl 19:50
5669
Akkurat det var vel kanskje litt feil formulert av meg. Kan nok heller omformulere det til at den fase3 ikke er noe walk in the park selv om man har glimrende fase 2 resultat. Man kan fremdeles faile på en fase 3, der finnes mange eksempler på det. Etter en vellykket fase 3 så skal det søkes for markedsgodkjenning. Dette er og ekstremt tidkrevende og man kan og få et avslag der selv med et på papiret glimrende fase 3 resultat.
Men det er ingen tvil om at her er penger å hente i aksjen når det blir tinglyst oppstart fase3. Men jeg hadde ikke beholdt eventuell gevinst i påvente av endelig godkjenning. Selv om alt går på skinner så er den flere år unna. Flere år og mest sannsynlig 2-3 emmisjoner
Men det er ingen tvil om at her er penger å hente i aksjen når det blir tinglyst oppstart fase3. Men jeg hadde ikke beholdt eventuell gevinst i påvente av endelig godkjenning. Selv om alt går på skinner så er den flere år unna. Flere år og mest sannsynlig 2-3 emmisjoner
Star
11.06.2025 kl 19:57
5728
Husk at når Fase 3 starter så er kursen to siffert.
Når vi går mot slutten i Faze 3, så kan denne stå i ×××kr+
Må vere med tidlig, ikke etter nyheter.
Når vi går mot slutten i Faze 3, så kan denne stå i ×××kr+
Må vere med tidlig, ikke etter nyheter.
KOKO19
11.06.2025 kl 19:57
5758
KOKO19 skrev Da er vi enig👍
Emisjoner vil nok komme underveis, men man må vel kunne forvente at det skjer på noe høyere kurs enn dagens. En del av de økonomiske utfordringene vil jo også kunne løses med samarbeidspartnere.
Grokuluru
11.06.2025 kl 20:05
5769
Skulle nok ha trukket meg noen lodd her om jeg ikke var mer eller mindre all in i photocure for øyeblikket. Der er man et par mnd unna svar på markedsgodkjenning, og en relativt sannsynlig 100-150% stigning "over natten".
Star
11.06.2025 kl 21:42
5708
Ingen emisjon før 2027 se avisartikkel.
Redigert 11.06.2025 kl 21:43
Star
12.06.2025 kl 05:41
5562
Nyheter vil denne ta av, her er det bare opptur I vente.
Fase 3 kommer nå.
Nyttårsrakett? Start når nyheter lanseres om Fase3.
Kurs vil skyte i været. Tampen brenner nå.
Fase 3 kommer nå.
Nyttårsrakett? Start når nyheter lanseres om Fase3.
Kurs vil skyte i været. Tampen brenner nå.
XXXX1234
12.06.2025 kl 09:56
5343
Jeg sitter godt å følger med oppover, denne vil stige framover.
Rally ventes snart med nyheter.
Rally ventes snart med nyheter.
XXXX1234
12.06.2025 kl 11:01
5290
Verrica vil i løpet av første halvår 2025 ferdigstille studien og ha et møte med erikanske legemiddelmyndigheter (FDA) for å kartlegge veien videre
Grokuluru
12.06.2025 kl 11:05
5305
Fullføre hvilket studie? Fase3? Om det er det du snakker om så er du totalt ute på viddene. Blir ingen Fase 3 fullført i 2025. Det er jeg villig til å sette en årslønn på
bj111
12.06.2025 kl 11:12
5313
Når de så langt der fremme har fått denne godkjenningen skal produktet inn i neste kritiske fase som er faktisk salg. Her ser vi og at det ikke alltid lykkes og der hvor de faktisk begynner å få salg så øker selskapene utgiftene til nye høyder som gjør at de tross inntekter går med underskudd.
Det er et minefelt Lytix skal igjennom og flere av minene som venter medfører god kortsiktig avkastning om man er med. Tråkkes det på en mine så går det dårlig med påfølgende 99% fall i kurs. Er greit å være bevist før man kjøper og særlig om man er veldig lett påvirket.
Det er et minefelt Lytix skal igjennom og flere av minene som venter medfører god kortsiktig avkastning om man er med. Tråkkes det på en mine så går det dårlig med påfølgende 99% fall i kurs. Er greit å være bevist før man kjøper og særlig om man er veldig lett påvirket.
XXXX1234
12.06.2025 kl 13:07
5226
Tampen brenner dette går veien.
Så utrolig kjekt, nå skal alle få hjelp snart.
Så utrolig kjekt, nå skal alle få hjelp snart.
Grokuluru
12.06.2025 kl 13:14
5328
Skjønner du prøver å hausse opp kursen her, men vil tørre påstå denne latterlige postingen passer bedre på tiktok enn dette forumet. Ingen svar på hvilken studie du mente skulle være ferdig innen første halvdel av 2025?
XXXX1234
12.06.2025 kl 15:46
5249
CEO skrev at dei skulle være klar i første halvdel av 2025:) du må lese.
Grokuluru
12.06.2025 kl 15:56
5237
Klar til å STARTE fase 3 ja. Her bør du lese deg litt opp hvordan prosessen fungerer innenfor bio. En fase 3 studie tar alt fra 1 til 4 år å gjennomføre. Snittet ligger vel på ca 3 år. SÅ har du søknad om markedsgodkjenning som kommer etter fase 3 er gjennomført - gitt den blir success ja. søknad for markedsgodkjenning tar i snitt nesten 1,5 år.
Så da er du havnet på år 2029/30 om ting går relativt smooth før du i det hele tatt har fått en eneste krone inn i salg.
Derav mitt tidligere utsagn ang emmisjoner og utvanning i flere omganger før firmaet vil generere noe penger inn.
Så da er du havnet på år 2029/30 om ting går relativt smooth før du i det hele tatt har fått en eneste krone inn i salg.
Derav mitt tidligere utsagn ang emmisjoner og utvanning i flere omganger før firmaet vil generere noe penger inn.
007 James Bond
12.06.2025 kl 16:51
5190
Bare trist å se så mye rølp fra en som ikke har peiling. Du har tydeligvis tapt mye på biotech.
Grokuluru
12.06.2025 kl 17:07
5200
Har ikke tapt en eneste krone på biotek. Det er vel kanskje pga jeg vet hva jeg snakker om, i motsetning til tiktok hause generalene her inne.
Mangel på motargument på hva jeg "påstår" sier vel egentlig alt man trenger å vite.
Mangel på motargument på hva jeg "påstår" sier vel egentlig alt man trenger å vite.
Redigert 12.06.2025 kl 17:07
helloween
12.06.2025 kl 17:16
5201
Foreslår at du venter med å kjøpe til alt er på stell og Lytix blir kjøpt opp på 100 nok pr aksje. Hele vitsen med å kjøpe nå er å ikke vente til den dagen da det smeller.
Lykke til😃
Lykke til😃
XXXX1234
13.06.2025 kl 08:52
4895
sjekk dagens kjøps side, nå skal husa inn. Blir rally mot 20kr i dag.
Rassen
13.06.2025 kl 09:01
5017
Sett fra deg flaska! Ikke bra å begynne å drikke så tidlig på dagen!! Det er altså noe som hauser så sinnsykt at det er flaut å se!! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤡🤡🤡🤡🤡
Star
14.06.2025 kl 12:13
4521
Stemmer FA TV så skal vi ha nyheter.
X10 kan skje innen kort tid.
Tipper det blir en kjekk sommer.
X10 kan skje innen kort tid.
Tipper det blir en kjekk sommer.
dreamliner
14.06.2025 kl 16:37
4320
Nei, ingen ting. Det gjelder Aspirin som alle kan kjøpe reseptfritt. Aspirin kan redusere risiko for tilbakefall ved tykktarmskreft står det.
Grokuluru
14.06.2025 kl 17:04
4301
Det er helt vill vest tiktok hasuing i alle tråder ang denne aksjen. Samme på Nordnet forum. Kan ikke skjønne annet enn at samtlige seriøse kjøpere skremmes vekk pga det. Man vet alle hva som skjer den dagen kursen får seg et bra løft på Fase 3 oppstart melding. Da skal samtlige av tiktok gjengen ut på dagen, med påfølgende kursras.
Slettet bruker
14.06.2025 kl 17:11
4288
Aspirin virker blodfortynnende og kan løse opp blodpropp i løpet av kort tid. Blodpropp er en av de vanligste årsakene til akutt hjerteinfarkt.
Alle bør ha Aspirin tilgjengelig. Kan redde liv.
Alle bør ha Aspirin tilgjengelig. Kan redde liv.
Redigert 14.06.2025 kl 17:12
Pingheng
14.06.2025 kl 17:42
4252
Godkjenning av oppstart fase 3 bør prise selskapet til et sted mellom 1,5 og 2 milliarder NOK (benchmarket mot tilsvarende selskaper som har vært igjennom tilsvarende). Det bør gi en kurs på ca 25-30 kroner aksjen.
Grokuluru
14.06.2025 kl 18:34
4208
Da er du ekstremt selektiv i plukking av selskap du sammenligner med. Selskapet blør penger pr dags dato, og man er åresvis unna noe faktisk markedsgodkjenning.
Men du regner ikke med den siste tids dobbling av kursen heller? Den kom av de gode driftsresultatene? Her er nok det meste av oppsiden av den fase3 oppstart priset inn allerede. Legg til alle de "litt umodne hauserne" som florerer på alle forum rundt denne akjsen som skal gevinstsikre dag 1 på børsmld så sitter du igjen med i beste fall et par kroner over dagens kurs.
Men du regner ikke med den siste tids dobbling av kursen heller? Den kom av de gode driftsresultatene? Her er nok det meste av oppsiden av den fase3 oppstart priset inn allerede. Legg til alle de "litt umodne hauserne" som florerer på alle forum rundt denne akjsen som skal gevinstsikre dag 1 på børsmld så sitter du igjen med i beste fall et par kroner over dagens kurs.
Pingheng
14.06.2025 kl 19:29
4160
Ta utgangspunkt i verdsetting av sammenlignbare selskaper ved godkjent oppstart av fase 3. Siste tids kursutvikling på Lytix er ikke relevant. Kan eksempelvis skyldes tidligere undeprising. Relevant er prisingen av selskapet gitt godkjent oppstart fase 3.Og da viser historien at verdsettingen ligger på nivåer som nevnt, alt fra ca 1,5 til 2 milliarder NOK. Har også sett pring på rundt 2,5 milliarder. Resten er matematikk.
Grokuluru
14.06.2025 kl 20:07
4125
Har du noen eksempel på selskaper? Regner med du har flere siden du mener ditt regnestykke stemmer.
dreamliner
14.06.2025 kl 20:13
4110
Oppstart av fase 3 kan ikke være priset inn når Lytix skal ha $100 mill. i milepælbetaling fra Verrica ved oppstart av fase 3. Fase 3 skal finansieres av Verrica og en partner som Verrica jobber med å få med. Rekdal mente at Verrica kom til å presentere en partner i ca midten av 2025. Lytix skal ikke betale en krone i forbindelse med Fase 3. I tillegg til dette, så har Lytix tidligere uttalt at de i 2025 vil begynne å snakke med Big Pharma om mulig samarbeid om andre studier med Ltx-315. Utlisensieringen til Verrica gjelder kun for basalcellecarsinom. Akkurat nå utfører Radiumhospitalet en studie med Ltx-315 på føflekkkreft som førstelinjebehandling sammen med Keytruda for å redusere svulstene før kirurgi. Resultatene fra Fase 2 for basalcellecarsinom var rett og slett sensasjonelle og hvis det blir like sensasjonelle resultater for føflekkkreft, så kan dette bli veldig stort. Foreløpige resultater tror jeg vil komme i 3. kv.. Lytix vil også snart begynne studier med Ltx-401 som skal brukes for å behandle andre kreftformer som leverkreft etc. En market cap på 1,5 til 2 milliarder er på ingen måte urealistisk på 6-12 måneders sikt.
Redigert 14.06.2025 kl 20:22
Grokuluru
14.06.2025 kl 21:06
4058
At det var hva sier du?? 100 mill USD ved oppstart fase3? Enten så er du totalt kunnskapsløs, eller så lyver du bevisst for å hause opp kursen nå.
Avtalen med Verrica KAN gi opp til 100mill USD + % av salg. Her snakker vi ALLE milepælsutbetalinger til sammen. Brorparten av de 100 mill vil normalt sett utbetales når visse salgsmål er oppnådd. Feks så vil en oppstart Fase3 gi langt mindre av potten utbetalt enn hva de vil få ved en godkjent fase 3. Så vil man normalt sett og få en viss sum når de søker om markedsgodkjenning, og en til om markedsgodkjenning blir godkjent. Jo lengre i løypen skissert der man kommer seg, jo større er normalt sett utbetalingene - Noe som selfølgelig gir mening for de fleste siden jo flere steg man er nærmere målet, jo mindre risiko er det for partner som dekker kostnadene for godkjenningsløpet.
Har ikke sett avtalen i sin helhet, men om jeg skulel gjette så vil Lytix få en ca 2-3 million usd for oppstart fase3.
Avtalen med Verrica KAN gi opp til 100mill USD + % av salg. Her snakker vi ALLE milepælsutbetalinger til sammen. Brorparten av de 100 mill vil normalt sett utbetales når visse salgsmål er oppnådd. Feks så vil en oppstart Fase3 gi langt mindre av potten utbetalt enn hva de vil få ved en godkjent fase 3. Så vil man normalt sett og få en viss sum når de søker om markedsgodkjenning, og en til om markedsgodkjenning blir godkjent. Jo lengre i løypen skissert der man kommer seg, jo større er normalt sett utbetalingene - Noe som selfølgelig gir mening for de fleste siden jo flere steg man er nærmere målet, jo mindre risiko er det for partner som dekker kostnadene for godkjenningsløpet.
Har ikke sett avtalen i sin helhet, men om jeg skulel gjette så vil Lytix få en ca 2-3 million usd for oppstart fase3.
Grokuluru
14.06.2025 kl 21:09
4051
Vil igjen presisere her at jeg sier IKKE at Lytix ikke vil/kan lykkes til slutt. Jeg presiserer kun at det her vil ta mange år før de store pengene vil rulle inn.
Et oppkjøp av selskapet er og ganske realistisk om fase 3 blir success.
Et oppkjøp av selskapet er og ganske realistisk om fase 3 blir success.
Pingheng
14.06.2025 kl 21:10
4045
Ultimovax, 2-2,5 milliarder
PCI Biotec, 1-1,5 milliarder
Immunicom 1,5 -2 milliarder
Nordic Nanovector 1,8- 2,2 milliarder
PCI Biotec, 1-1,5 milliarder
Immunicom 1,5 -2 milliarder
Nordic Nanovector 1,8- 2,2 milliarder
Grokuluru
14.06.2025 kl 21:20
4031
Ja litt av en liste med big earners du lista opp der...
My point excatly der da på de du viser til der. Ta en eventuell gevinst og spring om det kommer ved Fase3 oppstart flagging. Så kan man trade frem og tilbake i 5 år før man prøver å time inn en eventuell faktisk maerkedsføringsgodkjenning. Men å sitte long i den her og vente på de virkelig store pengene? Nei takk.
My point excatly der da på de du viser til der. Ta en eventuell gevinst og spring om det kommer ved Fase3 oppstart flagging. Så kan man trade frem og tilbake i 5 år før man prøver å time inn en eventuell faktisk maerkedsføringsgodkjenning. Men å sitte long i den her og vente på de virkelig store pengene? Nei takk.
-
«
- 1
- 2 »