BCS - Sommerferie og ørkenvandring til august - 4 tallet er her!

Preben73
BCS 15.06.2025 kl 10:51 11078

Sommerferie: - mitt resonement er som følger:

2 uker til fellesferie. På Flesland har de litt overlappende ferie, så lite skjer der fra i dag av og minst 6 neste ukene. Da er noen på ferie, noen der, og noen venter bare på ferie.

Odd er i Sverige og feirer midtsommarsnatt, sammen med stengte børser i Sverige og Finnland.

Jeg tror ikke på noen melding, men kan selvsagt aldri vite.

Tror det er på tide å pakke vekk overflategarnet som ble satt utenfor elvemunningen før gyteperioden. Makan til enkle penger over børs har jeg skjelden sett.

I sommer uten news, Nordnes effekten er borte (trader han ), Norne / Nettavisen effekten borte, og det faktum at vi nå har 6 uker ørkenvandring gjorde at jeg heller rigget om, og fikk ut det jeg hadde i går på snittpris 5,80.
Nå er det djupnegarn på 3-4 kr som står klar, så får vi se! Jeg håper selvsagt at dette går opp, men siste dagene ser jeg at det butter imot på sterk motstand 6 kr, og intensiteten er på god vei ned. Da så du resultatet her om dagen hvor fort det gikk fra 6 til 4,02!
Redigert 01.07.2025 kl 11:52 Du må logge inn for å svare
Preben73
15.06.2025 kl 19:09 9808

BjarteB / Peder Ås (telegram):
Inne med 50%, GAV 4,94 :-)
Grønn slutt fredag.

Har enda ordre inne på 4 blank, og 3 blank. Samt 2,6. Så uansett hvordan retningen blir, mot 8-12 kr, eller 3 kr - vinn vinn åkke som. Jeg har trua på at det vi har lest, hørt og sett siste ukene vil betale seg ganske godt. Dessuten har jeg teknisk vurdering i ryggen her, og ja, jeg er teknisk orientert, det vet BjarteB meget godt.

Guttene må høre på sjefen sin, Edna - heller grønne enger på 10-12 kr.
Redigert 15.06.2025 kl 19:10 Du må logge inn for å svare
al-tei
15.06.2025 kl 22:45 9700

Hvorfor skal noen i det hele tatt gidde og vurdere tanken på å kjøpe opp bcs, og ihvertfall til en så spinnvill prising. Hadde det kommet et bud på 1mrd hadde det blitt solgt med aksept fra >90%
Preben73
15.06.2025 kl 22:59 9697

Det hadde man ikke. Det er jeg 100% sikker på. Tviler på at man hadde fått såpass ja til engang å sikre negativ kontroll på bud 1 mrd.
Ikke_viktig
16.06.2025 kl 06:43 9563

Hadde det kommet et bud på 1 mrd, noe som tilsvarer 25 kroner aksjen så hadde jeg jublet, men neppe solgt en eneste aksje til budgiver da denne har så enormt mye høyere potensiale hvis de lykkes. Lykkes de snakker vi 100x opp fra de 25 kronene, minst, på litt sikt. Så har null aksjer på salgslisten de første 5 år etter at de har lykkes...
Hjelpalaus
16.06.2025 kl 07:57 9500

Jeg hadde ihvertfall solgt på 25kr. Sikkert på 15 også. Om jeg kom ut av engasjementet mitt i BCS med pluss ville jeg vært sjeleglad. Har tapt over en mill pr idag.
Redigert 16.06.2025 kl 07:57 Du må logge inn for å svare
Preben73
16.06.2025 kl 08:45 9415

Tipper at topp 10 skal ha betydelig mer, de vet hva dette kan være verdt. Å få nok selgere til å inneha negativ kontroll, noen og 30%, det tror jeg ikke man får for knapper og glansbilder. Kanskje 10-20% av utestående aksjer ville man fått til den prisen.
Preben73
16.06.2025 kl 08:52 9395

Motsvar til Einar på SV:

For hver dag som går, må budet opp. Det sier seg selv. Når alt er klart, er prisen mange ganger dyrere.

I dag besitter man straks patent, en revolusjonerende teknologi for gjenbruk av komponenter, og langt langt mer. Må ikke fortelle meg at alt dette er verdiløst.

Forstår på ditt surmagede innlegg at du ikke helt har erfaring med oppgjøp og bud i en tidlig fase, det er helt sikkert.

Har du glemt bekymringene Dag Skansen hadde på uendelig mange henvendelser om oppkjøp og at teknologien kunne forsvinne utav landet ? På tide du henter det brevet frem igjen, og leser bekymringen. Snart 2 år siden. Mye har skjedd siden den gang.
upsidedown
16.06.2025 kl 19:17 9154

Det var i et tiggerbrev til staten. Kanskje håpet de staten skulle kjøpe dem ut. Hvem vet hva som rører seg i desperate hoder.

Men det er fortsatt mulig å vise at ansatte har tro på selskapet og det skjer gjennom hyppige kjøp over børs av innsidere. Og det er ikke tanta til noen på gulvet som tilfeldigvis bor i området.😉 Innsidere er kun de som i kraft av sin posisjon kjenner hver krik og økonomisk krok i selskapet.
Redigert 16.06.2025 kl 19:19 Du må logge inn for å svare
Preben73
16.06.2025 kl 19:54 9111

Her er en forkortet versjon av saken:

Bergen Carbon Solutions ber staten gripe inn

Gründerbedriften Bergen Carbon Solutions (BCS) frykter kinesisk oppkjøp av deres unike batteriteknologi. Styremedlem og investor Dag Skansen har sendt et notat til næringsministeren hvor det advares mot at kinesiske aktører, som allerede har vist interesse, kan kjøpe opp selskapet og flytte teknologien ut av Norge.

BCS produserer nanokarbon og grafitt til batteriproduksjon, der 90 prosent av dagens produksjon foregår i Kina med høyt klimaavtrykk. BCS’ metode er derimot CO₂-negativ. Selskapet ønsker statlig støtte for å bygge industri i Norge, blant annet en pilotfabrikk i Høyanger. Skansen mener dagens virkemidler ikke er tilstrekkelige for selskaper som allerede er børsnotert, men fortsatt små.

BCS har investert 400 millioner kroner, men frykter nå at manglende statlig eierskap gjør dem sårbare for utenlandske oppkjøp. Næringsdepartementet sier de er positive til utenlandske investeringer, men understreker at sikkerhetshensyn vurderes nøye.

Aksjekursen har falt kraftig fra toppnotering på 81 kroner til dagens ni kroner.

Kilde: https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/eJ4k2K/bergen-carbon-solutions-ber-staten-ta-kontroll-med-selskapet - kortet ned med Ai
Redigert 16.06.2025 kl 19:55 Du må logge inn for å svare
HP17
16.06.2025 kl 20:03 9094

Denne trådens åpningsinnlegg må jo være noe av det største svada som er servert på forumet her og det dier ikke lite.
Admin burde slette tråden. Det er overhode ikke noe hold i åonnngsinnlegget.
Preben73
16.06.2025 kl 20:10 9139

HP17: Bud kan du aldri utelukke, og prisen er marginal. Husk at BCS var verdt flere mrd over børs, for flere år siden.
Admin vet da ikke mer om potensielle bud enn oss som følger dette tett. Ingen vet, men bud kan komme. Senest Slyngstadli nevnte noe om potensiale for bud nylig. Så er han på bærtur, er jeg det - !
rockpus
16.06.2025 kl 21:24 9149

Gjengen som står bak seneste kursmanipulering har vært inaktiv en periode. De ble for en tid siden slettet etter et lignende stunt der de prøvde å samkjøre et opplegg for å manipulere kursen. Oppfordrer alle til å melde dette til Admin.
Preben73
16.06.2025 kl 23:33 9101

Ingen som prøver på noe. Les selv i BT:

« Gründerbedriften Bergen Carbon Solutions (BCS) frykter kinesisk oppkjøp av deres unike batteriteknologi. Styremedlem og investor Dag Skansen har sendt et notat til næringsministeren hvor det advares mot at kinesiske aktører, som allerede har vist interesse, kan kjøpe opp selskapet og flytte teknologien ut av Norge.»
Hjelpalaus
17.06.2025 kl 09:31 9017

Da er vi straks tilbake i ørkenen der vi har vært siste tiden. Manipulasjonen var vellykket og de som ville ut klarte det til dobbel markedspris.
rockpus
17.06.2025 kl 09:59 8952

Det er trist at Admin tillater slik bruk av forumet..
Ikke_viktig
17.06.2025 kl 13:22 8781

Det er alltid like rart når noen klager på oppgang…
Preben73
17.06.2025 kl 15:44 8676

Deler denner, nok til å sende opp mange hakk, om folk fulgte med:

«Hei! Jeg ser jo at det skrives voldsomt mye på nettet om BCS. Jeg må si at jeg ser det er mange mindre intelligente diskusjoner til tider i begge ender av skalaen av bull vs bear.

BCS har bevist at de har en teknologi som fungerer. Det de har slitt med er oppskaleringen og renheten. Dette jobber de nå med og de meldte i vår at de nå har endelig "knekt" koden på alle parametrene.

En oppskalering fra ett lite laboratorium til stor produksjon er ikke alltid lett fordi det er forskjell mellom teori og praksis og en oppskalering så endrer mange forhold seg. F.eks øker du størrelsen på ett rør så endrer du også forholdet mellom volum og overflate i røret. Det var kun ment som ett eksempel.

All industriteknologi har slike problemer i større eller mindre grad. Men nå melder BCS at de dog har "kontroll" på produksjonen. Ja kanskje Odd lyger på det, men da kunne han like gjerne gjort det i høst så det tror jeg ikke.

Det betyr at de går inn i den fasen at de skal starte å snakke med produsenter, kjøpere, partnere osv osv. Hvor lang tid det tar for å få klaff, det vet vi ikke.

Men at de nå i vår når de har "kontroll" på produksjon og kan oppskalere betyr av BCS står på ett helt annet sted enn i høst. Itillegg har batterisatsingen dems vist svært lovende resultater.

De er den eneste grønne produsenten av karbon produkter på denne måten med CO2 som innsatsfaktor. Det er faktisk ganske stort. Alle batteriprodusenter kan faktisk få "negative CO2" utslipp på denne måten. Det er garantert andre industrier også som kan bruke da enhet fra BCS til å få kuttet CO2 utslipp og samtidig brukt karbonfiber inn i sin produksjon av material x som gjør produktet dems bedre.

Uansett, økningen nå den siste tiden var kanskje FOMO. Men det er jo nettopp det som er poenget nå.

Som Odd sa til meg rundt kontroll på produksjonen i fjor. Det kan ta 1 dag eller det kan ta 1 år, men vi tror vi nærmer oss. Det samme gjelder salg, lisenser, JV, partnerskap osv. Det kan skje før sommerferien eller om 2 år.

De virker i hovedsak å satse på å lisensiere dette ut eller partnerskap for å holde kapitalbehovet sitt nede.

At BCS skal da verdsettes til 4kr nå, samme som ifjor høst, når vi er minst 1 skritt nærmere gir ingen mening.

Kall det FOMO eller ikke. Jeg selger ikke enda, jeg sitter iallefall ut 2025 for å se hva som kommer. Jeg oppfordrer da alle til å holde dialogen konstruktiv og ikke "spamme".
ozzy007
17.06.2025 kl 15:50 8651

Enig, derfor er HO litt OFF for tiden
Preben73
17.06.2025 kl 16:14 8611

Fomo nå - akusjon 5.52 kr
Preben73
18.06.2025 kl 08:58 8257

Teknisk analyse fra Bull-siden ✅

📈 Aksjeanalyser.com (via Vikingen)

• Price breakout above long‑term downtrend, 50‑ and 200‑day MAs

• Formed rectangle breakout pattern – bullish continuation

• Volume profile: rising volume on advances, lower on declines – positive signal

• Targets: ~NOK 8 short‑term (1–3 m) and NOK 14–20 medium term (6–12 m)
Preben73
18.06.2025 kl 10:09 8176

Momentumet er i gang. Her kan vi fort se 6--7 eller 8 tallet. Inngang lave 5 er nice, her er russiske prosenter.
Klin til med noen ordrer nå, om du vil ha god avkastning !
Preben73
18.06.2025 kl 10:50 8088

Dagens første auksjon her. Dette går mot 6-8 kr.
Preben73
18.06.2025 kl 11:33 8000

2 øre fra 6 kr - news er åpenbart lekket. Her er oppsiden enorm enda.
Preben73
18.06.2025 kl 12:14 7886

Omsetning i BCS fra onsdag 4.juni til tirsdag 17.juni var 3 127 826 aksjer.
Antall aksjonærer i Nordnet økte fra 2848 til 2872, en økning på 24 aksjonærer.
Mao, 130 326 aksjer pr ny aksjonær. Nå er det jo sikkert eksisterende aksjonærer i Nordnet som også har kjøpt også eller aksjonærer utenom Nordnet. Men uansett er det en økning i volum i perioden med prisøkning siden januar 2025. Dette er en indikasjon på noe som skjer, men det kan også være for tidlig. De fleste aksjonærer har satt stille.
Preben73
18.06.2025 kl 21:56 7563

6,50 i morgen om vi får nye 16%, og nesten 7 kroner om vi får høyeste prosent intradag i dag, i morgen.

Enda ikke for sent å ta sats før denne stikker til himmels...........!
Hjelpalaus
18.06.2025 kl 23:10 7429

Aksjen går til himmels når det kommer positive nyheter.
Som f.eks
-Bud på selskapet
-Bygging av fabrikk med samarbeidspartner
-Kontrakt på salg verdt 3-sifret millionbeløp pr år.
Før det kommer nyheter er dette ren bingo. Og det vet både jeg og alle andre som sitter i aksjen.
Redigert 18.06.2025 kl 23:11 Du må logge inn for å svare
Preben73
19.06.2025 kl 08:50 7099

Hva er Danish Energy Export?✅

«A unit tasked with establishing a strong platform to support the export business of more than 500 member companies, and serving as a catalyst for international growth.»

Dette er altså ikke et ubetydelig besøk for BCS, tvert imot - kanskje et av de mer spennende kontaktpunktene inn mot en bransje med enorm oppside! Er det våre danske venner som skal tenne gnisten i Bergen Carbon solutions? 🚀
ozzy007
19.06.2025 kl 08:50 7099

Yesterday, we had the pleasure of welcoming a delegation of Danish companies organized by Danish Energy Export , visiting Bergen to explore what Norway has to offer within CCUS.

It was a real pleasure having you at Bergen Carbon Solutions. Thank you for taking the time to visit us and for the inspiring conversations!

Hva er Danish Energy Export?✅

«A unit tasked with establishing a strong platform to support the export business of more than 500 member companies, and serving as a catalyst for international growth.»

Dette er altså ikke et ubetydelig besøk for BCS, tvert imot - kanskje et av de mer spennende kontaktpunktene inn mot en bransje med enorm oppside! Er det våre danske venner som skal tenne gnisten i Bergen Carbon solutions? 🚀

Danish Energy Export er en dansk erhvervsfremmende organisation oprettet i starten af 2024 som en udvidelse af den tidligere Danish Wind Export . Den er et joint venture mellem Green Power Denmark og Danish Export Association med det formål at fremme eksporten af danske energiteknologiske virksomheder globalt .

🎯 Mission og aktiviteter
• Mission: Hjælpe danske virksomheder inden for den grønne energi‑sektor med at øge eksporten via messer, netværk, konferencer, seminarer og delegationer .
• Omfang:
• Ca. 30 eksport‑fremstød til omkring 15 lande årligt .
• Netværksgrupper (peer‑to‑peer) målrettet forskellige energisegmenter (f.eks. vind, bioenergi, Power‑to‑X, olie & gas, CCUS) med 3–4 møder pr. år .
• Service: Deltagerkoordinering, rådgivning og praktisk støtte til virksomheder ved eksportfremstød – “De klarer det praktiske, så du kan fokusere på salg” .

🏢 Struktur og medlemskab
• Ejere: Green Power Denmark og Danish Export Association .
• Placering: Kontor i Eksportens Hus, Silkeborg, Danmark – ca. 10 medarbejdere .
• Adgang: Kræver medlemskab i Green Power Denmark eller Danish Export Association – eksportvirksomheder i disse netværk får automatisk adgang .

🔍 Hvem henvender det sig til?

Organisationen henvender sig til danske B2B-virksomheder i energisektoren (producenter, komponentfabrikanter, teknologileverandører, rådgivere med mere), som ønsker at etablere eller udvide deres internationale forretning .

✅ Hvorfor vælge Danish Energy Export?
1. Eksponering: Medvirken på internationale messer og eksportfremstød under “The Pavilion – Powered by Denmark” .
2. Netværk: Deltagelse i branche‑ og markedsspecifikke netværksgrupper med erfaringsudveksling .
3. Support: Én samlet dansk indgang – fra planlægning til udførelse – for aktører inden for grøn energi og energiteknologi .

Redigert 19.06.2025 kl 09:10 Du må logge inn for å svare
Rule
20.06.2025 kl 00:04 6473

Jeg fulgte dem tæt i den tidlige udvikling og var tungt investeret. Der er en del nøgle parametre på CNT: carbon nano tubes, hvor BCS desværre skuffet fælt. Priserne på CNT er den anden ting, hvor de skuffet fælt. Alt sammen i forhold til guld og grønne skoge som tidligere CEO indikerede.

Nøgle params. som de sliter med:
*partikel størrelse
*metal indhold

af samme årsag begyndte de at forske selv i batteri celler fordi de ikke kan møde industri standard specs. Deres materiale passer måske bedst til jern-fosfat batteri kemi eller hvad det er. De har gemt disse specifikationer ind under et "kvalitet's" begreb.

Prisen på CNT i stor skala er dimensioner lavere end hvad BCS troede oprindeligt. Lønsomheden derfor en stor parameter - de kunne ikke producere til rentabel og konkurrence dygtig pris.

Jeg har intet konkret hørt eller set der gør at de har knækket nogen af de koder endnu.

Ovenstående blot min egen huske fra da jeg kiggede mye tæt på dem. Jeg likte ikke at de ikke gik frem imod andre brancher hvor der drives forretning på CNT, men satte strategi om at ville direkte ind i batteri industrien. Jeg ser den strategi som at køre med 100km/t imod en mur. BCS har dog heller ikke selv lagt skjul på at det er vanskelig entry barrier, men high volume.

Jeg trak mig ud med stor tabbe og har ikke aktier i BCS.
Redigert 20.06.2025 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Preben73
20.06.2025 kl 09:19 6210

Sammendrag av Rule:

Forfatteren var tidligere tungt investert i BCS, men ble skuffet over selskapets utvikling innen karbon-nanorør (CNT). BCS klarte ikke å levere på viktige parametere som partikkelstørrelse og metallinnhold, og de ble heller ikke konkurransedyktige på pris. Selskapet begynte derfor å utvikle egne battericeller, men materialet deres synes best egnet til jern-fosfatkjemi – noe de skjulte under "kvalitet"-begrepet. Forfatteren mener strategien om å satse direkte på batteriindustrien er svært risikabel og kritiserer dem for å ikke utforske andre bruksområder for CNT. Han solgte seg ut med stort tap og har ikke lenger aksjer i BCS.

---

Rule skal du inn igjen ?
Hjelpalaus
20.06.2025 kl 15:35 6015

Deg ser ut som aksjen er pause. Ble vel mer enn 15% kursendring om budene gikk inn.
Preben73
20.06.2025 kl 17:20 5895

Første feriepuljen ut på BCS nå i dag, neste om en uke, så foregår ferieavvikling over 6 ukers tid.
Lite som skjer da. Det blir ørkenvandring nå til august, og kursen skal nok ned igjen på høye to tallet, / 3 tallet når nå effekten av sommer og ferie slår inn, effekten av dobling forsvant i doblinga, eiendomsbaron viste seg å være trader, og ellers ingen nyheter.

Med andre ord bare å kaste inn overflategarnet, og gjøre klar bunnrtrålen for vi så her om dagen hvor fort det stuper fra 7,50 til 4,02.
Momentum og volum forsvant også nå siste dagene, så da er alt rigget for at den skal ned mot cash nivåer. Tviler veldig sterkt på at noe som helst kursdrivende eller nytt kommer fra BCS på denne siden av sommeren.

Preben73
22.06.2025 kl 19:35 5422

Strait of Hormuz - stenges det, da er det ikke BCS som gjelder denne uka. Da sitter en i EQNR BULL X10

Ferie i BCS nesten 2 mnd og slutten av august før Q2 oppdateringer. Ørkenvandring mot 3 da.
Redigert 22.06.2025 kl 19:36 Du må logge inn for å svare
rockpus
22.06.2025 kl 20:46 5356

Da har du tydeligvis solgt BCS for denne gang? Hvor mye tjente du på dette stuntet? Er det ikke utrolig hvor mye man kan tjene på å bruke et forum som dette..?
Preben73
22.06.2025 kl 22:48 5243

Siden mai - 176.450 netto. Men skal vi gi forumet all fortjenesten ? Nå er det vel slik at man begynner å kunne denne aksjen rimelig godt, og mønstre, gjentagelse og detaljer har alltd vært noe jeg har fungert godt på. Så får vi se, jeg kan ikke forstå annet enn at dersom ingen melding kommer nå rimelig kjapt, kommer det heller ikke noe på denne siden av august heller.

Da er folk nå livredd for å låses på 5 tallet, når de kan få nesten dobbelt antall aksjer på 2,6-3 kr - så vi får tro en del har satt sine STOP LOSS og kladdet salgsordren sin.

5-6 uker nå med ørkenvandring er no good for BCS aksjen, tror jeg. Du så vel selv hvor raskt deg gikk ned fra 7,50 til 4,02 her om dagen.
Når denne eiendomsbaronen som skulle gi oppgang i aksjen samtidig viser seg å være trader, så blir det heller ikke så spennende, han har da selvsagt ingen info som er kursdrivende når han selv selger etter kort tid.

Dette dabber av, EQNR bull x10 som gjelder nå.
Preben73
23.06.2025 kl 08:27 5030

Minner om 5-6-7 uker ferie, og at kurs da etter alle solemerker fra nå av og frem til august kommer fort nedover.

Kjøper du på 5-6 kr i dag, er risikoen stor for at du ser 2,6-3 kr om kort tid. Da kunne du feks fått 100.000 aksjer mot 50.000 stk i dag.
Tenk deg godt om. Auksjonen viser kjøperside, la de kjøpe dine, så kjøper du igjen langt under dagens kurs.
rockpus
23.06.2025 kl 09:47 4914

Synes du det er en grei måte å tjene penger på, ved å lure andre til å tro at et stort gjennombrudd er rett rundt hjørnet?
Preben73
23.06.2025 kl 11:28 4815

Etikk og moral har ingenting i aksjemarkedet å gjøre. Jeg ser muligheter, og jeg fremhever hverken mer eller mindre enn Slyngstadli gjør.
Jeg så en eiendomsbaron inn, den kom.
Melding - vet du at den ikke kommer ? Da vet du mer enn meg, Odd og andre....Unikum du da, da bør du vel og shorte denne?

Jeg har sett 4 fellesferier i aksjen, med derpå fall i kurs. Derav min salgsanbefaling fra sist uke gitt på 5,98 - innertier så langt !
Ikke_viktig
24.06.2025 kl 09:12 4482

Å gud som jeg hadde ledd hardt av deg om det kom en melding nå om storkontrakt og aksjen hadde begynt på 50 kroner. Det hadde du fortjent :)
Preben73
24.06.2025 kl 09:14 4476

Kjer selvsagt ikke når Odd er i Sverige og nyter dagene der. Ingen aktivitet på Flesland når jeg var forbi 0825 i dag.
Nsxnsx
24.06.2025 kl 09:17 4465

Nå ligger det bare litt over 100.000aksjer tilgjengelig under kroner 9,- kan fort dobble seg denne nå :)
Preben73
24.06.2025 kl 09:18 4463

Du glemmer alt som liggeer iceberg. Ligger heller ikke 100k aksjer på kjøp.
Nsxnsx
24.06.2025 kl 15:44 4261

Grei dag enn så lenge, selv om volum er tynt....
Preben73
24.06.2025 kl 16:34 4204

Altfor elendig volum for mine handler.
Preben73
24.06.2025 kl 18:34 4095

Jenter og gutter, konfirmanter og tradere, eindomsbaroner:

Jeg bruker litt for mye tid på BCS pr tiden, så jeg selvpålegger meg å holde meg unna S - T og Hegnar forum frem til kursen viser 4 eller 3 tallet igjen - altså under 5,00

Hørt at Nordnet Liv har lånt ut rikelig med aksjer i dag, så da får vi se hvor lenge denne selvpålagte pausen varer. Unner dere alt godt, men håper noen som var med til 7,50 og ned igjen til 4,02 kjente på kalkulatoren, og så all gevinsten som forsvant, og med det kunne tradet inn rikelig på nytt nå, og selge i dag nør 5,50 igjen.

En fugl i hånden, er bedre enn 10 på taket. Det samme gjelder BCS aksjekroner :-)

Minner om Slyngstadli som gir BCS nå 10 mnd på å lykkes, ellers venter en usedvanlig utvannende emisjon som gruser alle, noe styret har fått fullmakt til å gjøre i dag om de vil. Det burde dem jo og, for det er bedre å hente penger på 5,50 og litt rabatt, enn 1 kr når kassa nærmer seg tom.

Dessuten gav han vel dette 10% sjans for å lykkes. Så får vi se hva som til slutt blir scenarioet her. God sommer fra meg.
Ikke_viktig
25.06.2025 kl 02:16 3821

Ser ut som aksjen løper fra deg...
Preben73
25.06.2025 kl 11:29 3559

Går helt fint, to fine trader EQNR åpning 20.000 aksjer 255 - ut 256,70.
Inn 20.0000 aksjer 254.50 ut ? 257 ?
Preben73
28.06.2025 kl 11:11 2947

Listene viser ingen flere kjøp fra Nordnes.
Volumet dabber helt av, omsatt skarve 26k aksjer i hele går.
Endte i rødt.

Med det er alt oppbrukt - de som har kjøpt er ferdig kjøpt, kursen går ikke videre uten ny eufori, og nye tunge kjøpere.

Da er vel alt duket for at siste mann slukker lyset på 5 tallet, så 4 tallet, og da er man fort nede på cash nivåer som er naturlig gitt at Odd enda ikke har levert noe konkret uten fagre ord om fremgang på sine fremlegg hvert kvartal.

Nå er effekten av Nordnes borte, Norne borte, og patenter uteblir, sommerferie står for tur, Trump med sin toll nå i juli som kan gi turbulente børser, så da er det nok best å kvitte seg med det man kan så lenge en får 5 kr eller mer. Det er jo kjekkere om en har troa å kjøpe tilbake dobbelt antall aksjer senere, for ingenting tyder på noe gjennombrudd enda- Slyngstadli ga det 10% sjans for at det blir gjennombrudd, 90% for utvannende emisjon og havari!

Eller for å sitere en annen:

"snorre31
for 17 t siden
Veldig heldige alle som nå får solgt til kurs over kr 5, dette selskapet har ikke levert noe konkret på årevis. Rent hokus pokus og hvordan i alle dager skal BCS lykkes innen dette segmentet? Luft er luft og deg skjønte Sagmoe da han solgte seg ut. Når en grunder gir opp bør varsellampene blinke"
Redigert 28.06.2025 kl 11:30 Du må logge inn for å svare