*** BRÆKING NEWS *** DOMMEDAG AVLYST - OLJA OPP - DOW OPP

Slettet bruker
26.12.2018 kl 22:41 1431

Hei folkens:))


Og...mange dommedagsprofeter har vært ute i media og spådd Oslo Børs ned 5% i morgen - amatørene skjønte ikke at USA hadde full handledag andre juledag - Dow Jones er opp nesten 5% i kveld som er den største oppgangen i USA på over 9 år - Brent Olja er opp 6% - say no more...ZnageZz....

U.S. stocks staged one of the biggest rallies of the 9 1/2 year bull market after coming within points of seeing it end, with major indexes surging at least 4.9 percent. Crude jumped almost 10 percent.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-12-25/futures-tip-gains-for-japan-shares-in-bear-market-markets-wrap?srnd=premium-europe

-TaKK-


Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Villmannen
26.12.2018 kl 22:51 1378


Jeg vil tro at dommedag er avlyst. Men vi er i Bear marked og jeg er usikker på hva dette vil gjøre med kursen noen dager frem. Usikkerheten er stor.
aksjejonas
27.12.2018 kl 14:11 1168

Lille Tulla
...og du tror fortsatt på OSE-oppgang i dag, hahahaha!
Du som har vært med så lenge i gamet burde skjønne at dette er siste krampetrekningene før et KJEMPEKRAKK.
Hahahahaha!
specc
27.12.2018 kl 14:15 1139

Amatør. Det kommer snart et gigantisk rally. SPX har nå truffet samme punkter på relative strength index som i 2009 og 2011. Og fra der i de tidene, har det eksplodert opp.

Du konkluderer kun utifra det du leser fra aviser og hva andre eksperter sier.
Slettet bruker
28.12.2018 kl 11:46 978

Hei Jonas/folkens:))

Og...ser ut til å bli en bra avslutning på året som forutsatt i åpningsinnlegget - for de som ikke er truseskvettere...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
28.12.2018 kl 12:40 900

Dommedagsprofetene kommer seg ut fra de skitne, fattige hulene deres så fort børsen dupper. De har tatt feil i ti år, tar feil denne gangen, og i flere år til.
Det stusselige er, om noen år, når det faktisk smeller ordentlig vil noen av dem slå seg på brystet og si: "det var det jeg sa"...