DOF passerte 4 kr idag 17.01.19 , over 5 kr ila de neste uker !
Tar dette på forskudd, før børsen åpner! Er helt sikker på at vi er over 4 kr imorgen 17.01 :-)
Veien videre blir nå lettere og 5 kr kommer før vi aner det.
Lykke til med en av de beste investeringer på børsen pr dags dato.
Veien videre blir nå lettere og 5 kr kommer før vi aner det.
Lykke til med en av de beste investeringer på børsen pr dags dato.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
marco83
06.02.2019 kl 08:26
5160
Ja dessverre. På tross av det er de siste sluttningene på AHTS'ene kun gjort på NOK200k nivå. Det forteller at rederiene har vært så langt nede og så lenge at de ikke tørr å kreve høyere rater når de så absolutt kan det. La oss håpe de får litt selvtillit tilbake og begynner å sette hardt mot hardt mot Equinor og co
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
JALLA
06.02.2019 kl 08:36
5134
Mener jeg leste at nedbetalingstiden på de siste båtene bare var 8 år? Om det er riktig så vil de jo kunne forbedre situasjonen radikalt bare ved å forlenge avdrags tiden med 2-3 år?
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
danm
06.02.2019 kl 09:56
5025
Ja, generelt går belægningen den rigtige vej, så raterne skal nok komme højere op.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
Kjøp i fossen i denne bullish trenden! DOF har ikke unnskyldninger for å senke prisen for forholdene den nyter akkurat nå ...
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
danm
06.02.2019 kl 11:40
4908
154000 for PSV, det går den rigtige vej: http://westshore.no/
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
hifidude
06.02.2019 kl 11:57
4872
Ruperto:
Faça uma pausa
Faça uma pausa
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
Kontur
06.02.2019 kl 13:16
4786
Ser ok ut.
Blir nok liggende ca her inntil avklarende Q4
Mulig vi kan få noen kontrakter, men vet ikke hvordan det ligger an.
Der var gjort en rekke riggkontrakter i Sør Amerika for snart 1 mnd siden, kommer kanskje noe på båt også snart.
Er S Bergen på vei ut igjen eller?
Blir nok liggende ca her inntil avklarende Q4
Mulig vi kan få noen kontrakter, men vet ikke hvordan det ligger an.
Der var gjort en rekke riggkontrakter i Sør Amerika for snart 1 mnd siden, kommer kanskje noe på båt også snart.
Er S Bergen på vei ut igjen eller?
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
hifidude
06.02.2019 kl 13:25
4768
Skandi Bergen ligger på Austevoll, vært ute en liten tur på test ser det ut som.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51
Du må logge inn for å svare
really
06.02.2019 kl 14:06
4498
Aase sier ikke stort annet enn han må si i den situasjonen selskapet er i. Og mye av det han har sagt er jo også riktig, selv om han bommet med et år eller to på bunnen. Lyspunkter har det vært og spesielt på horisonten. Og han har blitt kritisert en del på forumet her for å være for forsiktig og defensiv. Men det er virkeligheten han må forholde seg til.
Jeg opplever at han har navigert dette selskapet bedre gjennom denne nedgangen enn det de fleste andre klarte.
Jeg opplever at han har navigert dette selskapet bedre gjennom denne nedgangen enn det de fleste andre klarte.
Redigert 06.02.2019 kl 14:07
Du må logge inn for å svare
Dof has managed to keep its utilization rate around 76 percent, above the industry average of less than 50 percent, due to the accumulation of high value orders so DOF has a wild card in its favor in relation to the other companies that are in trouble ... The competition for DOF will be drastically reduced and we will see it this year ...
What I have just commented is very important! DOF is a complete company that has a wide range of equipment that is indispensable not only for the oil industry in production but for the decommissioning of the old underwater facilities, it also adapts to the needs of the new projects of wind farms for the production of energy and mining ... Many small businesses are going to disappear and we have already seen them with serious financing problems which DOF is far from entering into crisis like many others, its main investors know this and that is why they remain firm. Without selling their shares, the oil industry will not sit idly by and wait for only a couple of subsea service companies to be available because that would raise the costs due to the lack of supply ... So here's nothing because worry DOF is on the lucky side and hopefully your management will continue to work hard to get 100% of the boats in the ring and let's see the capital return investment ..
Today was a day that could have been exciting but you still smell the fear of investing! If we do not move the market buying the market the pessimists are aligned to the Oslo Børs when it is losing ... Tonight the oil should close up in the US stock so hopefully tomorrow is a day more haunting!
Etter å ha støvsugd børsen for potente aksjer har jeg landet på DOF. Jeg forventer mangedobling av dagens kurs fremover. Oppgangen vil vare i flere år, og vil merkes godt på kontoutskriften fremover. Dette gjelder de heldige som har lastet mens vi er på dagens prisnivå. Husk at forrige emisjon var på 1,2 kr, som idag tilsvarer 12 kr grunnet en aksjespleis. ( 10 ganger mindre aksjer)
Redigert 06.02.2019 kl 18:54
Du må logge inn for å svare
danm
06.02.2019 kl 19:45
4154
Kontur
06.02.2019 kl 19:59
4131
Forrige emisjon var på 0,60= 6 nok
Skandi Bergen Reaktiveres tror jeg
Det ser bra ut nå fremover
Skandi Bergen Reaktiveres tror jeg
Det ser bra ut nå fremover
marco83
06.02.2019 kl 20:21
4092
Hvis noen er interessert.
https://www.offshoreenergytoday.com/higher-oil-prices-alone-cant-save-debt-laden-osv-players/
Kvalitets markedsutsikt basert på faktiske tall, innsikt og kunnskap. Ikke alle som liker det her inne
https://www.offshoreenergytoday.com/higher-oil-prices-alone-cant-save-debt-laden-osv-players/
Kvalitets markedsutsikt basert på faktiske tall, innsikt og kunnskap. Ikke alle som liker det her inne
Husk at jo lengre og dypere nedturen er desto brattere og kraftigere blir oppturen. Det er mange rigger som skal settes i drift fremover og markedet for supplybåter vil sakte men sikkert komme i balanse. DOF står etter min mening i en særstilling med gode inntekter allerede.
Men det tryggeste er å vente til en ser med sikkerhet at markedet er friskmeldt.
Problemet med den strategien er at det kan bli vanskelig å få kjøpt til dagens kurser, for da er det mange som vil inn, samtidig som ingen vil selge.
Jeg har valgt å laste opp en god slump aksjer.
Men det tryggeste er å vente til en ser med sikkerhet at markedet er friskmeldt.
Problemet med den strategien er at det kan bli vanskelig å få kjøpt til dagens kurser, for da er det mange som vil inn, samtidig som ingen vil selge.
Jeg har valgt å laste opp en god slump aksjer.
Redigert 06.02.2019 kl 20:38
Du må logge inn for å svare
Kontur
06.02.2019 kl 21:17
4017
Forrige emisjon var på 0,60= 6 nok
Skandi Bergen Reaktiveres tror jeg
Det ser bra ut nå fremover
Skandi Bergen Reaktiveres tror jeg
Det ser bra ut nå fremover
RIGG:BAKER HUGHES' RIGGTELLING OFFSHORE +5 RIGGER I JANUAR.
Aktiviteten stiger:)
Aktiviteten stiger:)
danm
07.02.2019 kl 13:15
3469
Og stort minus på onshore i januar :-)
Det er bemærkelsesværdigt så mange baissere der er i gang på HO og det gælder alle selskaber. Hvorfor ser olietoppen gode udsigter og hvorfor stiger belægning og rater?
Det er bemærkelsesværdigt så mange baissere der er i gang på HO og det gælder alle selskaber. Hvorfor ser olietoppen gode udsigter og hvorfor stiger belægning og rater?
hifidude
07.02.2019 kl 14:34
3400
Het om Skandi Bergen? Ser Geoholm har flyttet kaiplass i Singapore, regner med noe er på gang.
kvirrevi
07.02.2019 kl 15:32
3336
Dette er DOF og det er veldig spennende
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/02/Dof-har-doept-nytt-gigaskip-i-Rio
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/02/Dof-har-doept-nytt-gigaskip-i-Rio
Ingen ledige AHTS, og ingen ledige PSV på norsk side. Equinor tar inn KL Sandefjord på cargo run. I tillegg er det meldt drittvær i Nordsjøen fremover, det blir høyere rater fremover, ganske sikkert.
Ikke glem at det er tre DOF-båter som vil starte nedlegging arbeidene i Nordsjøen ...
https://www.oedigital.com/news/460947-dof-scores-north-sea-hat-trick
https://www.oedigital.com/news/460947-dof-scores-north-sea-hat-trick
marco83
07.02.2019 kl 18:45
3155
Sluttet på beskjedne 240k, under break Even. Kline er mao fryktelig sikker på at det ikke kommer noen rigg flytt den neste uken.
Kontur
07.02.2019 kl 19:23
3121
Mye positivt nytt rundt om og det meldes om økt aktivitet.
Men Dof kursen faller
Men Dof kursen faller
There are investors with a lot of money who take advantage of selling shares to try to lower the price and buy them cheaper, but all that nightmare is soon over with the influx of more investors!
drekkapilsen
07.02.2019 kl 20:50
3029
Stramt med PSVer når Equinor må ta inn KL Sandefjord til supply. Ser ikke raten noe sted, men regner med det ble dyrt. PSV markedet kan bli meget stramt i sommer da mange av båtene skal ut av spot og inn på lengre kontrakter. 240k for en supplytur er i såfall glimrende hvis det stemmer. Kommer oppturen nå? Hadde vært på tide
marco83
07.02.2019 kl 21:21
2991
Hvis du ser tre poster lengre opp så finner du raten. Ikke særlig dyr AHTS rate nei, godt under break even på Sandefjord dessverre. Spesielt ikke når AHTS markedet er utsolgt i tillegg.
Ingen fare for at det skal bli stramt. Kommer nybygg inn og båter tas ut av opplag hvis det strammer seg skikkelig til.
Ingen fare for at det skal bli stramt. Kommer nybygg inn og båter tas ut av opplag hvis det strammer seg skikkelig til.
drekkapilsen
07.02.2019 kl 22:26
2931
Nybygg inn? Er vel knapt bygd en PSV siden 2015. Grei rate det, mye billigere med PSV-operasjon enn ahts. KL skal vel snart ut av Nordsjøen, de 4-5 båtene de har er ikke nok til å generere noe cash. DOF kjøper de snart tenker jeg.
Kontur
07.02.2019 kl 22:39
2942
Av Bergen går i oppdrag
Forhåpentligvis forflyttes det flere båter utav Nordsjøen
Forhåpentligvis forflyttes det flere båter utav Nordsjøen
marco83
08.02.2019 kl 05:41
2847
Ja nybygg. Kommer blant annet 2 psver fra Golden Energy inn i sommer. En AHTS får ikke mindre break even rate avhengig av scope of work dessverre:)
Du vet og at det ligger flere hundre ferdig/delvis ferdige PSVer på verft i verden sant? Ikke alle nordsjø tonnasje men hvis og når markedet snur så kommer en stor del av disse endelig til å bli overlevert?
Hehe nei det tror jeg ikke. Har 50% av hele pre lay markedet alene samt et av verdens største konglomerat bak seg. Har i motsetning til DOF milliarder på bok ikke i gjeld:) Fikk nylig en cash innsprøytning fra de faktisk. Så feil på begge to der:)
Du vet og at det ligger flere hundre ferdig/delvis ferdige PSVer på verft i verden sant? Ikke alle nordsjø tonnasje men hvis og når markedet snur så kommer en stor del av disse endelig til å bli overlevert?
Hehe nei det tror jeg ikke. Har 50% av hele pre lay markedet alene samt et av verdens største konglomerat bak seg. Har i motsetning til DOF milliarder på bok ikke i gjeld:) Fikk nylig en cash innsprøytning fra de faktisk. Så feil på begge to der:)
Redigert 08.02.2019 kl 05:44
Du må logge inn for å svare
Selskapet skriver at de nye kontraktstildelingene viser at markedet er i bedring.
Dette er uttalelser fra Solstad i forbindelse med de nye kontraktene. Dette er vel bull for DOF som har landet mange kontrakter i det siste!
Dette er uttalelser fra Solstad i forbindelse med de nye kontraktene. Dette er vel bull for DOF som har landet mange kontrakter i det siste!
kvirrevi
08.02.2019 kl 12:42
2631
Prøver meg med et innlegg med delvis samme informasjon og tema som tidligere, men likevel med en litt annen vri.
Hva er det DOF kan vise til bankene og andre långivere ved fornying av lån?
- Ingen store investeringer de neste årene etter at det siste nybygget er levert og går på kontrakt i feb. 19. Bankene vil da vite at DOF gradvis vil kunne bygge ned gjelden kvartal for kvartal med en betydelig årlig gjeldsreduksjon. Hvor mye som blir igjen til gjeldsreduksjon avhenger av hvilken EBITDA selskapet klarer å oppnå og investeringer. Det vi vet er at investeringene blir vesentlig lavere i kvartalene fremover. Det vi også vet er at selskapet leverer betydelige EBITDA resultat som gir grunnlag for reduksjon av gjelden kvartal for kvartal. Med redusert gjeld vil også rentekostnadene synke noe.
- Ferdigstilling av nybygget er en viktig milepæl for DOF også fordi alle de fire båtene som går på langvarige kontrakter med Petrobras samlet vil skape en betydelig EBITDA i DOF Subsea. I 3Q 2018 hadde kontraktsdelen i DOF Subsea en EBITDA på betydelige 315 mill. kroner, denne vil trolig stige til 350-370 MNOK per kvartal fra 2Q 2019, eller 1400-1480 MNOK per år.
- Selskapet kan vise til en av de nyeste og mest moderne flåtene med skip, der hovedverdiene i selskapet ligger i topp moderne skip, hvorav en stor andel er subsea fartøy.
- Selskapet har tatt betydelige nedskrivinger på båtene de siste årene, som kommer i tillegg til ordinære avskrivinger. Oppsett for årene 2014-2018 viser følgende:
Avskrivinger DOF
2014: 1127 MNOK
2015: 1041 MNOK
2016: 1142 MNOK
2017: 1145 MNOK
2018: 1202 MNOK (framskrevet med utgangspunkt i 3Q 2018 regnskapstall)
Totale avskrivinger 2014-2018: 5657 MNOK
Nedskrivinger DOF
2015: 500 MNOK
2016: 1932 MNOK
2017: 1322 MNOK
2018: 500 MNOK (antatt belastning i 4Q på 103 MNOK)
Totale nedskrivinger 2015-2018 = 4254 MNOK
Totale av og nedskrivinger 2014-2018 = 9911 MNOK.
Når markedet kommer tilbake sitter DOF på en topp moderne flåte som er kraftig nedskrevet og som dermed kan gi betydelige overskudd.
- Q3 presentasjonen viser at hovedverdiene, hoveddelen av inntektene og hovedfokus i DOF er på subsea. Selskapet er ikke ubetydelig eksponert mot PSV og ATHS, men det er utvilsomt markedsutviklingen innen subsea som er klart viktigst for DOF. Veldig mye av markedsanalysen som beskrevet tidligere i topic gjelder således ikke for hoveddelen av DOFs virksomhet.
- DOF har vunnet mange kontrakter i det siste, 12 kontrakter siden 15. november 2018, og nye kontrakter vil det trolig bli en god del av fremover. Det er forventet en betydelig økning i aktiviteten offshore fremover, både i 2019 og 2020, og basert på blant annet DOFs evne til å vinne kontrakter den siste tiden er utsiktene gode til at DOF vil kunne skaffe seg et betydelig antall kontrakter fremover. DOF har vist seg å være flinke til dette tidligere. Det er således utsikter til høyere kontraktsdekning og inntekter fremover. Det er trolig også grunn til å tro at marginene vil bli bedre, noe bla. Skandi Gamma kontrakten er en indikasjon på. Hvis DOF får en betydelig andel av båtene inn på kontrakter som gir marginer og langsiktighet tilsvarende det Skandi Gamma har fått er dette svært viktig input til kreditorer ift. Å fornye lån. Skandi Gamma fikk en toårs kontrakt der åpenbart løpende utgifter og avskrivinger dekkes, og at det trolig i tillegg blir et bra overskudd. For oss aksjonærer er det derfor positivt for hver ytterligere lengre kontrakt selskapet får. De tilbyr høy kompetanse og god sikkerhet til kundene, noe som trolig er deler av årsaken til at de har vunnet flere kontrakter enn konkurrentene (målt ut fra antallet eide båter).
Poenget med innlegget er vel å få frem at DOF av så mange årsaker er i en helt annen situasjon enn mange av de andre OSV selskapene. For det første er DOF i hovedsak et subsea selskap, til forskjell fra de andre selskapene DOF typisk sammenlignes med. For det andre kan selskapet vise til høye EBITDA resultat kombinert med lave investeringer i årene fremover.
Jeg minner også om denne: https://newsweb.oslobors.no/message/451578
Hva er det DOF kan vise til bankene og andre långivere ved fornying av lån?
- Ingen store investeringer de neste årene etter at det siste nybygget er levert og går på kontrakt i feb. 19. Bankene vil da vite at DOF gradvis vil kunne bygge ned gjelden kvartal for kvartal med en betydelig årlig gjeldsreduksjon. Hvor mye som blir igjen til gjeldsreduksjon avhenger av hvilken EBITDA selskapet klarer å oppnå og investeringer. Det vi vet er at investeringene blir vesentlig lavere i kvartalene fremover. Det vi også vet er at selskapet leverer betydelige EBITDA resultat som gir grunnlag for reduksjon av gjelden kvartal for kvartal. Med redusert gjeld vil også rentekostnadene synke noe.
- Ferdigstilling av nybygget er en viktig milepæl for DOF også fordi alle de fire båtene som går på langvarige kontrakter med Petrobras samlet vil skape en betydelig EBITDA i DOF Subsea. I 3Q 2018 hadde kontraktsdelen i DOF Subsea en EBITDA på betydelige 315 mill. kroner, denne vil trolig stige til 350-370 MNOK per kvartal fra 2Q 2019, eller 1400-1480 MNOK per år.
- Selskapet kan vise til en av de nyeste og mest moderne flåtene med skip, der hovedverdiene i selskapet ligger i topp moderne skip, hvorav en stor andel er subsea fartøy.
- Selskapet har tatt betydelige nedskrivinger på båtene de siste årene, som kommer i tillegg til ordinære avskrivinger. Oppsett for årene 2014-2018 viser følgende:
Avskrivinger DOF
2014: 1127 MNOK
2015: 1041 MNOK
2016: 1142 MNOK
2017: 1145 MNOK
2018: 1202 MNOK (framskrevet med utgangspunkt i 3Q 2018 regnskapstall)
Totale avskrivinger 2014-2018: 5657 MNOK
Nedskrivinger DOF
2015: 500 MNOK
2016: 1932 MNOK
2017: 1322 MNOK
2018: 500 MNOK (antatt belastning i 4Q på 103 MNOK)
Totale nedskrivinger 2015-2018 = 4254 MNOK
Totale av og nedskrivinger 2014-2018 = 9911 MNOK.
Når markedet kommer tilbake sitter DOF på en topp moderne flåte som er kraftig nedskrevet og som dermed kan gi betydelige overskudd.
- Q3 presentasjonen viser at hovedverdiene, hoveddelen av inntektene og hovedfokus i DOF er på subsea. Selskapet er ikke ubetydelig eksponert mot PSV og ATHS, men det er utvilsomt markedsutviklingen innen subsea som er klart viktigst for DOF. Veldig mye av markedsanalysen som beskrevet tidligere i topic gjelder således ikke for hoveddelen av DOFs virksomhet.
- DOF har vunnet mange kontrakter i det siste, 12 kontrakter siden 15. november 2018, og nye kontrakter vil det trolig bli en god del av fremover. Det er forventet en betydelig økning i aktiviteten offshore fremover, både i 2019 og 2020, og basert på blant annet DOFs evne til å vinne kontrakter den siste tiden er utsiktene gode til at DOF vil kunne skaffe seg et betydelig antall kontrakter fremover. DOF har vist seg å være flinke til dette tidligere. Det er således utsikter til høyere kontraktsdekning og inntekter fremover. Det er trolig også grunn til å tro at marginene vil bli bedre, noe bla. Skandi Gamma kontrakten er en indikasjon på. Hvis DOF får en betydelig andel av båtene inn på kontrakter som gir marginer og langsiktighet tilsvarende det Skandi Gamma har fått er dette svært viktig input til kreditorer ift. Å fornye lån. Skandi Gamma fikk en toårs kontrakt der åpenbart løpende utgifter og avskrivinger dekkes, og at det trolig i tillegg blir et bra overskudd. For oss aksjonærer er det derfor positivt for hver ytterligere lengre kontrakt selskapet får. De tilbyr høy kompetanse og god sikkerhet til kundene, noe som trolig er deler av årsaken til at de har vunnet flere kontrakter enn konkurrentene (målt ut fra antallet eide båter).
Poenget med innlegget er vel å få frem at DOF av så mange årsaker er i en helt annen situasjon enn mange av de andre OSV selskapene. For det første er DOF i hovedsak et subsea selskap, til forskjell fra de andre selskapene DOF typisk sammenlignes med. For det andre kan selskapet vise til høye EBITDA resultat kombinert med lave investeringer i årene fremover.
Jeg minner også om denne: https://newsweb.oslobors.no/message/451578
Redigert 08.02.2019 kl 12:58
Du må logge inn for å svare
Veldig bra oppsummering ikke minst på hva DOF har gjort med tanke på av og nedskrivinger.
Når markedet gradvis bedrer seg er DOF godt posisjonert. Ser ikke noe annet offshorerederi på OSE som er bedre enn DOF i så henseende.
DOF kursen er ekstremt lav og bør stige mye fremover.
Hva holder den nede?
Når markedet gradvis bedrer seg er DOF godt posisjonert. Ser ikke noe annet offshorerederi på OSE som er bedre enn DOF i så henseende.
DOF kursen er ekstremt lav og bør stige mye fremover.
Hva holder den nede?
JALLA
08.02.2019 kl 12:56
2651
PSV var det området som gikk i minus i Q3 og de andre kvartal, Om de kommer i pluss eller mot null vil det kunne forbedres med 48mill. Noe som igjen vil være et pluss for kursen over tid.
Redigert 08.02.2019 kl 13:04
Du må logge inn for å svare
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!
To lower the price just before releasing a news! There is a tremendous lack in the management of this company !!!! Hopefully now raise the price after this news if manipulation that apparently is illegally linked to internal information ....
kvirrevi
08.02.2019 kl 13:23
2604
Oi, oi, sjekk de nye kontraktene. Her er det bare å sitte muse stille i båten, og vente på hva fremtiden bringer.
08/02-2019 13:15:02: (DOF) DOF GROUP RECEIVED SEVERAL NEW CONTRACT AWARDS
Plogen123
08.02.2019 kl 13:23
2600
«These collectively contract awards provide approximately NOK 425 Million in
additional backlog to the DOF Group of which 62% in 2019.«
additional backlog to the DOF Group of which 62% in 2019.«
drekkapilsen
08.02.2019 kl 13:25
2595
Slettet brukerskrev Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!
Da er det lang kontrakt på Buchan og Foula samt Neptune, Caledonia og Geoholm. 2019 ser lovende ut. Blir ikke mange PSVer fra DOF i spotten i 2019 ser det ut til. Og ikke fra SOFF heller. DOF har vel bare Olympia av PSVene i opplag også, så lite tonnasje å reaktivere
boreren
08.02.2019 kl 13:27
2590
13:15
DOF is pleased to announce multiple vessels awards from undisclosed clients in
important growing regions for Oil and Gas as Guyana and Saudi Arabia.
The Skandi Neptune has already commenced operation in Guyana for survey work and
planning a second campaign within 2019 for Field Development Construction
Support activities. In addition, the DOF group is secured award for two PSVs,
the Skandi Foula and Skandi Buchan, and both vessels will join the Skandi
Neptune in the second quarter of 2019 carrying pipe and subsea hardware to the
main installation vessels. The forecast assets utilization is estimated close to
650 vessel days plus options.
Geoholm has commenced preparation in Singapore for marine and ROV operation in
the Red Sea offshore Saudi Arabia for more than 700 vessel day campaign in
support of a 3D Ocean bottom node survey projects.
Finally, the Skandi Caledonia is secured a short-term contract in the
Mediterranean with start-up in March 2019
These collectively contract awards provide approximately NOK 425 Million in
additional backlog to the DOF Group of which 62% in 2019.
In a statement Mons Aase said, This is an exciting award for us, entering a new
area and at the same time strengthen our position as a global subsea IMR
provider. Guyana is a growing region where we expect increased activity going
forward.
For further information, please contact:
Mons S. Aase, CEO, DOF ASA Tel: +47 91 66 10 12
DOF is pleased to announce multiple vessels awards from undisclosed clients in
important growing regions for Oil and Gas as Guyana and Saudi Arabia.
The Skandi Neptune has already commenced operation in Guyana for survey work and
planning a second campaign within 2019 for Field Development Construction
Support activities. In addition, the DOF group is secured award for two PSVs,
the Skandi Foula and Skandi Buchan, and both vessels will join the Skandi
Neptune in the second quarter of 2019 carrying pipe and subsea hardware to the
main installation vessels. The forecast assets utilization is estimated close to
650 vessel days plus options.
Geoholm has commenced preparation in Singapore for marine and ROV operation in
the Red Sea offshore Saudi Arabia for more than 700 vessel day campaign in
support of a 3D Ocean bottom node survey projects.
Finally, the Skandi Caledonia is secured a short-term contract in the
Mediterranean with start-up in March 2019
These collectively contract awards provide approximately NOK 425 Million in
additional backlog to the DOF Group of which 62% in 2019.
In a statement Mons Aase said, This is an exciting award for us, entering a new
area and at the same time strengthen our position as a global subsea IMR
provider. Guyana is a growing region where we expect increased activity going
forward.
For further information, please contact:
Mons S. Aase, CEO, DOF ASA Tel: +47 91 66 10 12
No trur jeg vi skal bikke 4 kr. Blir det i dag?
Nice:)
Nice:)