22 statsråder - for mange kokker, for mye søl.

Slettet bruker
24.01.2019 kl 01:15 414

Årsaken ligger i at KRF skulle få 3 statsråder. Dermed måtte V ha 3 også. Og så ganget ting seg opp derfra.

Egentlig burde 4 prosentspartiene bare hatt 2 statsråder hver. Og 16 - 18 totalt burde holdt i massevis.

Det så nesten ut som det sto 50 personer på Slottsplassen. Det så veldig mange ut på bilde. Det var
ihvertfall 44 bein der.

Med ca 17 isteden blir regjeringsmøtene mer kompakte, effektive og riktige. Nå byråkratiseres alt for mye.
22 istedenfor 17 er faktisk et problem og ingen bagatell.
Slettet bruker
24.01.2019 kl 08:37 396

Det skal nå bli mer personlig kontroll med hva folk skal ha på brødskivene og pappvinen må bort. For kontroll og etterlevelse av dette må det noen flere mennesker øverst og etterhvert flere fotfolk slik at det skjer. Påbud, forbud og kontroll er viktige i voksne menneskers liv slik det var det i barndommen. Noen må tross alt se etter. Ellers blir det Sodoma og Gomorra. Rent anarki blir det.
Redigert 24.01.2019 kl 08:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2019 kl 08:56 389

Fjern pappskallene og behold pappvinen i minst 3 liters størrelse takk.
Slettet bruker
24.01.2019 kl 09:36 382

Helt utrolig,at voksne mennesker gidder å bruke tid på sånt tull! Om folk vil ha tre-litere med vin,hva i alle dager har politikere med det å gjøre?
At de klarer å stå fram i ruta,og snakke varmt om "tiltaket",sier mye om hva de står for;kontroll,og atter kontroll av befolkningen.
:=(
Slettet bruker
24.01.2019 kl 10:04 377

Uten kontroll blir det fyll og fanteri, sex på offentlige steder og full konvertering til hedenskap. Så man kan si uten rammer, lover og paragrafer er vanlige mennesker lost!
Slettet bruker
24.01.2019 kl 10:14 374

Demens, fedme, diabetes II, tarmkreft er store folkesykdommer i Norge og skyldes feil livsstil og kosthold. Det er enorme kostnader helsevesenet har og tapte arbeidsdager er i mangemilliardklassen. Påbudt trim hver uke og full kontroll gjennom app'er hva folk får kjøpe i butikken av matvarer. Det blir f.eks ikke mulig å komme ut av den med feil matvarer da alt vil blir regulert og overvåket av helsedirektoratet etter pålegg fra de fire feite som nå styrer Norge AS. Like viktig som røykeloven sier de fire feite og tar noen kakestykker til.
The Observer
24.01.2019 kl 12:07 360

Ja, nå er vi snart tilbake til Stalinistisk styresett. Kontroll med alt. Partiene for folket, er snart partiene mot folket. Vi er OK som stemmekveg, som tror på lovnader i valgtaler, men deretter betyr den lille mann og kvinne bare rusk i det politiske idiotmaskineriet.

Et eks på idiotvernet som nå er innført.
Jeg var hos legen, som også er min kones lege, og min kone ba meg å sjekke når hun hadde time dagen etter. Det hadde legesekretæren ikke lov å opplys meg om. Vi har begge brukt denne legen i mange år. Det må da være måte på mht identitetbeskyttelse.

Min kones søster hadde hørt at hennes tant var kommet på et sykehjem. Hun ringte sykehjemmet for å få dette bekreftet og for å få info om besøktider. Nei, sykehjemmet kunne hadde ikke lov til å opplyse verken familie eller andre om pasientene.

Dusteforbundet har inntatt regjeringen.
Slettet bruker
24.01.2019 kl 16:53 353

Det skal liksom drikkes mindre. Det er tanken.
Og det fra politikere som kun er partivalgte, OG SLETT IKKE FOLKEVALGTE.
Tanken er at mindre drikking gir lavere belastning på helsetjenester. Det er om
å gjøre å spare mest mulig her og der, slik at de heller selv kan få puttet sitt
svære feite sugerør ned i statskassen. - Men, nei du, den går ikke.