.. Vi "stikker" påsken inn. Kniv på Majorstua..

Slettet bruker
OSLO 14.04.2019 kl 20:52 1273

Ja Ja, Oslo blir mer og mer Malmö. Det er vel slik vi vil ha det.

Politiet rykket ut ved sekstiden til Majorstua i Oslo hvor det hadde skjedd en voldshendelse mellom flere ungdommer.

Politiet har anholdt to jenter som de mistenker står bak den ene voldshendelsen.

– Den ene jenta fant vi en kniv på, sier operasjonsleder i Oslo politidistrikt Line Skott.

Fem jenter er fornærmede i saken, og skal ha blitt slått og eller spyttet på.

De fornærmede jentene har forklart til politiet at de satt på McDonalds da de ble angrepet av de to anholdte jentene.

Politiet vil rutinemessig varsle barnevernet om de to pågrepne jentene.

Har kontroll
Ifølge politiet skal det også være en ytterligere fornærmet i en annen voldshendelse ved Colosseum kino, også på Majorstua.

Politiet har nå kontroll på alle ungdommene, og har anholdt flere. Blant annet en guttegjeng, som foreløpig ikke er mistenkt for å være innblandet i noen av voldshendelsene.

– Guttene har en aggressiv fremtoning mot politiet.
Redigert 19.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.04.2019 kl 21:08 1246

Vi legger ved denne, ser ut til at dette fort kan bli den nye "folkesporten". Landhockey og Cricket.

Vel her er voldsvideo fra det nye norge.

https://www.dagbladet.no/video/her-blir-22-aringen-utsatt-for-blind-vold/Pxo1WuRx
Zorin
15.04.2019 kl 00:00 1143

Lagde et innlegg her på HO heromdagen om en påsatt moskebrann. Ingen var villig til å hive seg på det toget. Ikke sexy not regner jeg med siden det var et angrep mot muslimer. Da er det mye mer sexy og snakke om de støgge muslimjentene i 14 års alderen med kniv.
Redigert 15.04.2019 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.04.2019 kl 17:04 967

Hva er problemet? Politiet må få nok å gjøre de også. Alle skal med.
Slettet bruker
15.04.2019 kl 21:21 894

KNiv er å anse som tradisjon hos dem så de bør få lov til å gå med kniv slik at vi ikke fornærmer deres kultur. Jeg dauer så snart jeg snakker om muslimer her på HO, så har sluttet med det. Jeg aksepterer dem rett og slett. Jeg driter i at det går utover andre så lenge min familie går klar. Og gjett om vi tar forholdsregler. Verden går videre og norske politikere er av klodens dummeste uten tvil. Skulle ønske vi hadde ledere som i Polen, Ungarn, Sveits og Tsjekkia. Håper jeg ikke dauer for denne linken, det er det jeg drister meg til. https://www.document.no/2018/07/03/polen-er-trygt-fordi-vi-ikke-har-tatt-imot-muslimske-innvandrere/
Redigert 15.04.2019 kl 21:23 Du må logge inn for å svare