BLODRØD AXA, NED 6 %
Hvor er bunnen? 15 kroner, kanskje helt ned til 10-12?
Redigert 02.05.2019 kl 20:29
Du må logge inn for å svare
Shorter bestemmer bunden her, virker meget som svindel det hele. AXA kommer med det bedste kvartal og alligevel falder den tilsammen ca 20 % på få dage.
Hvem styrer faldet og hvem sælger til den lave kurs. ???
Hvem styrer faldet og hvem sælger til den lave kurs. ???
godt at flere ser at dette er manupulering på øverste plan , grisete spill. om det kommer bud om oppkjøp under 40 takker jeg nei..
er vell inge i vidd og forstand som lar seg lure å selge til denn bløffemakeren
Redigert 02.05.2019 kl 18:08
syke person ingen som lar seg lure av denne bløffemakeren
Bjørn - du må trykke "rapporter innlegg", på Mcdreamy - og merke det som SPAM og sjikane.
Da gjør Admin Haugen den jobben han har betalt for.
McDreamy har ikke fått med seg at jeg har solgt i dag, så det er litt hakk i plata. Men når oljebeisen ikke virker på skalpen hans utover kvelden, og kona har snakket med han om disse milliontapene hans i B2H, så roer han seg sikkert ned !
SS
Da gjør Admin Haugen den jobben han har betalt for.
McDreamy har ikke fått med seg at jeg har solgt i dag, så det er litt hakk i plata. Men når oljebeisen ikke virker på skalpen hans utover kvelden, og kona har snakket med han om disse milliontapene hans i B2H, så roer han seg sikkert ned !
SS
Gjeeeeeesp SS, du gjentar deg selv gang på gang;) Ikke glem rapportere deg selv i samme slengen;)
Kaisovski
02.05.2019 kl 20:49
1513
Manyla skrev McDreamy og Skipssjefen er jo samme person....
Neppe.
Slettet brukerskrev Stemmer det.
Hehe Skjønner jo godt at SS digger oss som handler med reelle penger, ikke rart han ønsker utegi seg for å være oss?, til det må han nok legge til noen 0000 på hans lille vps ?
Redigert 03.05.2019 kl 11:28
Kaisovski skrev Neppe.
,000000 du mener McD ?
Neppe, Swarkorski ? Er du usikker?
Hvordan går det med dine B2H i dag da? Ikke vurdert å ta tapet, og komme deg utav gørra?
SS
Neppe, Swarkorski ? Er du usikker?
Hvordan går det med dine B2H i dag da? Ikke vurdert å ta tapet, og komme deg utav gørra?
SS
Kaisovski
02.05.2019 kl 21:28
1409
Med mindre rapportene blir svakere enn jeg forventer, så blir posisjonen min i B2H, langsiktig.
Det kan selvsagt endre seg med tiden :)
Det kan selvsagt endre seg med tiden :)