Driftsproblemer

Det har vært driftsproblemer på forumet i dag, som sikkert mange har merket.
Forumet var helt nede i en lengre periode på morgenkvisten, men har vært oppe igjen siden rundt 08:10.
Det jobbes med å finne ut av hva som forårsaket nedetiden og vi håper at dette ikke skjer igjen.

Adm.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
rammern
14.06.2019 kl 10:42 2816

har du vurdert følgende ?
Personlig ticker blir benyttet av enkelte , vil det gjøres noe med ? Ticker tilsier søk for selskap , ikke person (skribent) på forumet . Svar utbes og gitt beskjed om att innlegget er lest .
rammern
14.06.2019 kl 10:54 2797

Eksempel :
HAMMER
10:22
NANO - Begynner det å brenne på dass.......?

Jeg ønsker personlig ticker SS

Kan dette ordnes?

SS
Jajaja
25.06.2019 kl 13:57 2593

Det er rot med tråd-systemet. Er det mulig å få "ryddet" litt opp i?
Et symptom er at sist skrevne, ikke vises på listen med ferskeste aktivitet. (Software som kan gjøre opprydding? El evt forsøke sletting av trøbbel-tråd?)

Eksempel, ticker PEN: Systemet viser at dette er siste aktivitet: "PEN PEN - Front Puffin - Synsing om produksjon agawu".
Men, der er ikke skrevet noe siden i mars. Dato og klokkeslett hentes (av en eller annen grunn) fra en helt annen PEN-tråd, fra en som har daglig aktivitet. Den inaktive tråden presenteres for leserne som om den inneholde "siste innlegg" (selv om der ikke er skrevet siden i mars). Tråden som har daglig aktivitet kommer ikke med i lista over "De siste innlegg per ticker". (På lista "Siste innlegg:Alle fora" ser derimot kronologien ut til å virke korrekt).
Computum
03.09.2019 kl 13:13 2321

Når jeg trykker på "Til bunnen" kommer jeg bare tilbake til "Forum forside". Dette er en feil som har oppstått de seneste dager. Er feilen hos meg eller er det hos Hegnar?

Det samme skjer forøvrig når jeg trykker "Til toppen".

Men å få en reaksjon her fra Admin er kanskje dødfødt?

Hva er det som har skjedd med sorteringen på forumet? Omtrent umulig å følge med lenger. Søker jeg f.eks på ticker SHLF så kommer ferskeste tråd langt ned på søkesiden. Klikker jeg på et brukernavn så kommer de eldste? innleggene opp først.
Håpløst å følge med nå.

På alle innleggene på den første tråden som kommer opp og som hadde siste innlegg 3.1.21 står det nå 'Redigert i dag kl 08:38' noe som sikkert forårsaker feil i sorteringa. Tilsvarende har skjedd på mange andre SHLF-tråder men med andre "Redigert i dag"-tidspunkt som gjentar seg på alle innlegg. Virker som hele basen er blitt forkludret.

Fint hvis Admin tar tak i dette.

Pa tide at Admin varsler videre opp i systemet at forumet må ha store tekniske problemer, det går utrulig sakte. Er vel flere enn meg som syns det går tregt?

Er forumet iferd med å gå i stå, eller er det bare hos meg det går som sirup?

Ser at andre også har problemer. Men hvorfor "nedlater" ikke admin seg til å svare brukerne?

Tror Hegnars diskusjonsforum snart er en saga blott. Før var dette Norges mest brukte aksjediskusjonsforum. Men stadig fler gir opp og finner andre plattformer.
Tregt og med en utilgjengelig admin. Triste greier.

På andre dag nå, forumet krasjer

Kan vi få tilbake en link fra forumet til forsiden?