NEL - SS fikk rett - (monterings) feil på hydrogentank -
Akkurat som forventa.
Teknisk feil på tank.
Hvor er kvalitetssikring av montering? Er det ikke slikt man skal gå over hundre ganger, med flere øyner før man setter på 900 bar trykk ?
Ufattelig at man klarer å gjøre slike feil.......Her må man se til prosedyrer for flyindustrien, og kirurgiske inngrep.
Så får noen opplyse om hvorfor gass annsamlet seg, og hvorfor den tenner.
Jeg ser ingen svar på det, har noen funnet utav det?
Det er vel noe NEL Røkke ikke vil snakke om, og må dysses ned?
SS
Teknisk feil på tank.
Hvor er kvalitetssikring av montering? Er det ikke slikt man skal gå over hundre ganger, med flere øyner før man setter på 900 bar trykk ?
Ufattelig at man klarer å gjøre slike feil.......Her må man se til prosedyrer for flyindustrien, og kirurgiske inngrep.
Så får noen opplyse om hvorfor gass annsamlet seg, og hvorfor den tenner.
Jeg ser ingen svar på det, har noen funnet utav det?
Det er vel noe NEL Røkke ikke vil snakke om, og må dysses ned?
SS
Redigert 21.01.2021 kl 01:51
Du må logge inn for å svare
Ingen over, ingen ved siden, slik som forventet.
Anbefaling fikk du omans, bare les innleggene her, og jeg har tagget deg i tråden så den ble løftet. Innleggene er uredigert, og du kan lete etter det jeg henviste til i teksten "mandag". Da sa jeg selg 1430 og satt short 9.20 ish.(kr)
Bedre tips enn det finner du ikke på Hegnar Forum, for den gikk fra 9,60 til 4,20.
1,98 vil komme, bare vent.
NEL - kan den rase 50% ? (STUPKRAKKER NÅ på BLÅ BØRS)
Skipssjefen
NEL
03.06.2019 kl 16:14 11309
Jeg er usikker, men strekene i mine chart tilsier at denne aksjen som er rimelig overpriset, og pr def luftslott - kan falle så mye som 50% neste 3 mnd ?
Noen som ser det samme? Frodon, Hammers, eller andre?
Mine linjaler fra IKEA pleier aldri å bomme.!
SS
Redigert 06.06.2019 kl 17:23
Svar på hovedinnlegg
Old school Omvendt rekkefølge
Til bunnen
«
1
2
3
4
»
Skipssjefen
06.06.2019 kl 17:54 794
Frodon skrev
SS er nesten i mål med NEL ned 50% siden toppen!! Hadde de bare lyttet og lest hva du skrev ;);)
Ja, tenk de fikk gratis info av meg mandag 1430 da alt var vel i hundremeterskogen. SS advarte, og så kom børsmeldingen om 113 mill aksjer kl 16:48.
Etter det har NEL guttene vert helt tylen som vi sier i Bergen. Ja vi er nesten ned 50%, og enda er dei forbanna på meg som har advart dem, og brukt 30 timer på forum med snart 700 innlegg siden mandag.
SS
Bedre tips enn det finner du ikke på Hegnar Forum, for den gikk fra 9,60 til 4,20.
1,98 vil komme, bare vent.
NEL - kan den rase 50% ? (STUPKRAKKER NÅ på BLÅ BØRS)
Skipssjefen
NEL
03.06.2019 kl 16:14 11309
Jeg er usikker, men strekene i mine chart tilsier at denne aksjen som er rimelig overpriset, og pr def luftslott - kan falle så mye som 50% neste 3 mnd ?
Noen som ser det samme? Frodon, Hammers, eller andre?
Mine linjaler fra IKEA pleier aldri å bomme.!
SS
Redigert 06.06.2019 kl 17:23
Svar på hovedinnlegg
Old school Omvendt rekkefølge
Til bunnen
«
1
2
3
4
»
Skipssjefen
06.06.2019 kl 17:54 794
Frodon skrev
SS er nesten i mål med NEL ned 50% siden toppen!! Hadde de bare lyttet og lest hva du skrev ;);)
Ja, tenk de fikk gratis info av meg mandag 1430 da alt var vel i hundremeterskogen. SS advarte, og så kom børsmeldingen om 113 mill aksjer kl 16:48.
Etter det har NEL guttene vert helt tylen som vi sier i Bergen. Ja vi er nesten ned 50%, og enda er dei forbanna på meg som har advart dem, og brukt 30 timer på forum med snart 700 innlegg siden mandag.
SS
Ja ja det er greit Hold fred nå.
Haha, SS har kjøpt i 1,5 uke nå, derfor mine skriverier. Nå skal vi i 9,60
SS
SS