Ny start for Cereno Scientific b - Ny Tråd

repsol
CERENO 08.07.2019 kl 15:53 2132

ja nå den 10.7-2019 er siste handle dag med denne her Cereno Scientific BTA B noe som jeg mener har fungert som et håndbrekk en stund , da får vi se om kursen begynner og bevege seg i riktig retning.
Redigert 20.01.2021 kl 06:31 Du må logge inn for å svare
repsol
09.07.2019 kl 16:26 2051

INFO:
Baserat på många års forskning, prekliniska studier och inledande humana studier, utvecklar Cereno Scientific nu ett nytt läkemedel med målsättningen att lösa ett av de största behoven inom förebyggande vård för hjärt- och kärl-sjukdomar. Cereno Scientifics koncept är unikt eftersom det idag inte finns några kliniska behandlingsmetoder som optimerar kroppens proppupplösande system (det fibrinolytiska systemet) som sätts igång när blodproppsbildning (koagulering) och sårläkning påbörjats efter att en kärlskada inträffat. Nyckelproteinet i fibrinolysen som löser upp blodproppar är t-PA och den viktigaste hämmaren av t-PA är proteinet PAI-1. Inom rutinsjukvården kan rekombinant t-PA, t ex Actilyse® användas intravenöst i akutfasen för att lösa upp blodproppar efter en hjärtinfarkt eller stroke. Förebyggande behandling med rekombinant t-PA för att förhindra nya infarkter är inte möjlig.
repsol
09.07.2019 kl 16:27 2049

trur kan være lurt og være porsjonert her nå ), grunnen til dette er feil prising på grunn av trykket fra cereno BTA A disse kommer til og være borte først kommende torsdag , Cereneo har nettopp hentet 55 mil på 2,9 kr noe som betyr at teknologien blir priset til rundt 60 mil nå som dem skal inn i en Fase II studie og da skal dem ikke prises til rundt 100 mil , selv mener jeg dem bør prises til rundt 200-250 mil nå , har sterk trua på reprising starter i morgen .
Redigert 09.07.2019 kl 17:00 Du må logge inn for å svare
repsol
10.07.2019 kl 08:54 1971

siste dag med BTA i dag , blir spennende og se om folk blir litt mer gira på skaffe seg aksjer i dag så folk sitter klare til morgen dagen , selv har jeg øket kraftig denne uken på 2,9 kr som var siste emisjon på 55 mil
PL937
10.07.2019 kl 11:34 1937

Svar fra Russland og Bulgaria kommer i august gjeldende oppstart av fase 2b. Godkjennelse av ny patent med kombo av CS1 og CS14 kommer muligens i september.
repsol
10.07.2019 kl 16:18 1876

jeg har øket kraftig her i dag også , prisingen er feil

Eller jeg kan si det på en annen måte , hva prises et bio selskap til i Norge ved en vellykket Fase I som skal starte opp Fase II ? ikke 100 mil i vertfall

Denne kommer snart , det er enorme penger i markedet i Sverige om dagen på grunn av mange aksjer som har tatt helt av , jeg trur Cereno vil bli priset riktig veldig snart .
Redigert 10.07.2019 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
10.07.2019 kl 21:58 1801

Hvis Cereno lykkes i sin forskning er det selvfølgelig fantastisk i forhold til de som dør av hjerte/kar, eller som settes på blødningsrisikerende behandling i dag. ( Og som får kolestrol/kjønnslyst-reduserernde behandling)
Markedet for å overta dagens hjerte/kar-medisin er jo enormt. Etter Cerenos aksjeantall tilskrives vel dette minst 1000, - pr. aksje. ( Ltit mindre etter neste emisjon, som jo kommer om et år, antagelig ) Hjerte/kar er jo et MYE større marked enn kreft/Pcib/pho.
Men feiler det hele, tross av at medisinen er prøvd ut på pasienter i tiår uten bivirkninger, vil aksjeverdien gå til 0,-
Uansett, hvis man vil gamble med bio. - Markedet, og aksjekursen har et enormt potensiale i Cereno

Redigert 10.07.2019 kl 22:00 Du må logge inn for å svare
PL937
11.07.2019 kl 14:25 1720

Ja grusomt spennende ;-) din analyse igår stemmer meget bra Repsol , nå begynner det å gå oppover. Min mavefølelse sier att vi holder på en Royal Straight Flush fremover. Har ikke ikke noen gigantisk aksjeinnehav men er meget glad å ha oppdaget dette fremtidige gullkorn. Sitter med rett høyt snitt men gruer meg ikke lenger over det og håper det blir en god pensjonsforsikkring. Ikke kjøp mer enn det man kan ta et tap på for dette er risiko.