NAS - Nær dobler kursmålet på Norwegian. Roper KJØP!!!
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/07/Naer-dobler-kursmaalet-paa-Norwegian
Dagens nyhet
Dagens nyhet
Redigert 21.01.2021 kl 03:25
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Dagens kurs er latterlig. Vent til høsten. De som ikke er med prater kursen ned. De som er med prater kursen opp. Dette gjelder også meglerhus som er positive el negative.
Redigert 17.07.2019 kl 11:23
pedro1
17.07.2019 kl 11:22
3842
solb skrev Det går hardt ut over trader-aksjene nå.
Tipper Frodon våger seg ut snart , kursen dupper litt 😁
Stakkars de som selger nå. Kursen vil jukke litt opp og ned før det smeller opp på normalnivå. 50-60-70
Redigert 17.07.2019 kl 12:21
Bearwizard
17.07.2019 kl 19:07
3439
Jeg for min del likte ikke kursutviklingen utover dagen i dag; mulig fall i morgen..? En mulig sammenheng med salgsanbefaling fra HBSC (ledsaget av en latterlig kursmålsjustering)? Jeg håper at vi aksjonærer ikke er så lettskremte, men det er jo noen som selger (det er ikke bare traderaksjer...). Håper på godt nytt i løpet av enten denne uka eller neste, men som sagt litt nervøs før morgendagen. Sitter long i NAS, men det hadde jo vært fint å komme over i pluss på min NAS investering snart...
minsin
17.07.2019 kl 19:23
3407
Synes faktisk synd på de som roper etter Frodon ... Jeg er uenig med Frodon om mangt , men dog han tilfører en debatt rundt selskapene.
Det er mange av dere som ikke tilfører noe som helst , og vet faktisk ikke hva dere har kjøpt aksjer i..
Spørr meg selv , har de mistet helt fokus på Norwegian eller har de bare "varig svekkede sjelsevner".
Dette er ett forum for aksjeprat , analyser & utveksling selskaps info ... ikke der man skal gaule etter folk .
Det er mange av dere som ikke tilfører noe som helst , og vet faktisk ikke hva dere har kjøpt aksjer i..
Spørr meg selv , har de mistet helt fokus på Norwegian eller har de bare "varig svekkede sjelsevner".
Dette er ett forum for aksjeprat , analyser & utveksling selskaps info ... ikke der man skal gaule etter folk .
Restplassno
17.07.2019 kl 19:27
3395
Skjønner godt at folk lar seg provosere av Frodon, som også bare slenger drit og gjør narr 95% av innleggene sine. Men er jo egentlig ikke vits i å bite på snøret. Bare se på kursen og kose seg i stedet.
minsin
17.07.2019 kl 19:29
3387
Vel aksjen kan jo ikke stige daglig i evig tid...
HBSC har lagt ut sin analyse for 2-3 mnd siden nå . den påvirker intet.
Hmm uansett siste tendensen er at meglerhus begynner og trekke opp kursmålet...og det er bra!
Er nok nervøsiteten rundt Karlsens kommende nyheter kommende uke.. JV avtale og greier.
Videre ser nok endel på om short inndekningen er i gang , på toppen av alt er jo de fleste på ferie for tiden...
HBSC har lagt ut sin analyse for 2-3 mnd siden nå . den påvirker intet.
Hmm uansett siste tendensen er at meglerhus begynner og trekke opp kursmålet...og det er bra!
Er nok nervøsiteten rundt Karlsens kommende nyheter kommende uke.. JV avtale og greier.
Videre ser nok endel på om short inndekningen er i gang , på toppen av alt er jo de fleste på ferie for tiden...
Redigert 17.07.2019 kl 19:30
Bearwizard
17.07.2019 kl 19:52
3334
Takk minsin; alltid noe fornuftig fra deg...:-). Litt beroliget...
Restplassno
17.07.2019 kl 20:40
3221
Har egentlig ikke så mye å si hva kursen er i dag. Det som er interessant er om JV eller annen økonomisk frigjørende løsning kommer på plass innen kort tid, som annonsert. Det er etter den avklaringen at vi får en betydelig endring i kurs. Da har ikke disse 1-2 % opp og ned så stor relevans.
-
«
- 1
- 2 »